Şimdi Ara

bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
4
Favori
29.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    30000 tl bütçe var ve hayallerimin e39 kasa bmw'sini arıyorum :)

    piyasada zibil gibi 520i var ama 150hp'lik motorlarına bakmıyorum. acaba 523, 525 veya 528 beni üzer mi?
    Nedir ne değildir?
    Özellikle manual bakıyorum. Şu anki aracımı da otomatik olduğu için saıtoyurm, sevmedim otomatik.

    Şu anki arabam 2005 accord 2.4 executive. attan inip eşşeğe binmiş gibi olur muyum yoksa performans kazanır mıyım?

    basit bir listem bile var kendi kendime karşılaştırma yapmak için :) aşağıya koyuyorum;

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i



     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i







  • Sadece şahsi görüşümü belirteyim. Bahsettikleriniz arasından eğer bütçeniz uygun olursa 2003 520i alabilirsiniz. Hem model yılı olarak çok geriye gitmemiş olur hem de daha yeni nesil bir motor almış olursunuz ancak piyasada manuel araç çok nadir bulunuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abruzzi

    Sadece şahsi görüşümü belirteyim. Bahsettikleriniz arasından eğer bütçeniz uygun olursa 2003 520i alabilirsiniz. Hem model yılı olarak çok geriye gitmemiş olur hem de daha yeni nesil bir motor almış olursunuz ancak piyasada manuel araç çok nadir bulunuyor.
    o değil de toyota da ne zamandır çalışıyorsunuz? işe alım nasıl oldu? benim de hayalimdeki firmadır da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abruzzi

    Sadece şahsi görüşümü belirteyim. Bahsettikleriniz arasından eğer bütçeniz uygun olursa 2003 520i alabilirsiniz. Hem model yılı olarak çok geriye gitmemiş olur hem de daha yeni nesil bir motor almış olursunuz ancak piyasada manuel araç çok nadir bulunuyor.
    Bende 525 bakmanızı tavsiye ederim sürüş zevki almak istiyorsunuz ki manuel arıyorsunuz o fiyatlara daha hisli araç olarak ne var bilmiyorum galiba bunlar var
    O değilde bence alırken aracın dışından çok içine bakın araç direksiyon ve vites topuzunda kaplama var mı?
    Koltuk derilerinin durumu nasıl çatlama var mı?
    Bu arada en rahat parçasını bulacağınız motoru tercih edin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Bende 525 bakmanızı tavsiye ederim sürüş zevki almak istiyorsunuz ki manuel arıyorsunuz o fiyatlara daha hisli araç olarak ne var bilmiyorum galiba bunlar var
    O değilde bence alırken aracın dışından çok içine bakın araç direksiyon ve vites topuzunda kaplama var mı?
    Koltuk derilerinin durumu nasıl çatlama var mı?
    Bu arada en rahat parçasını bulacağınız motoru tercih edin derim.

    c200 kompressör elegance'lar var 96-98 civarı, ama onlar da acayip fazla yakıyormuş
    ama bmw e39 (hatta param yetse e38 735il) hayalimdir

    aslında sorumu anlamışsınız, benim amacım motor seçmek 2300 mü 2500 mü 2800 motor mu seçsem
    hangisi ne yakar?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abruzzi

    Sadece şahsi görüşümü belirteyim. Bahsettikleriniz arasından eğer bütçeniz uygun olursa 2003 520i alabilirsiniz. Hem model yılı olarak çok geriye gitmemiş olur hem de daha yeni nesil bir motor almış olursunuz ancak piyasada manuel araç çok nadir bulunuyor.


    bütçem dediğim gibi 30000 civarı. o fiyata m54 motor (170 beygir 2200 cc olan) e39 çok zor, hele manual diyince 2-3 kalıyor
    bir de siyah istiyorum, kaldı mı sana 1 araç :)
  • crimsonrivers C kullanıcısına yanıt
    Ben performans olarak değerlendirdim ama fabrika verilerine 1lt eklemek lazım araçlarda eski olunca ordan da 1 lt eklesek yaklaşık normalden 1,5-2lt fazla yakar sakin kullanımda benim fikrim bu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Automobilista

    Ben performans olarak değerlendirdim ama fabrika verilerine 1lt eklemek lazım araçlarda eski olunca ordan da 1 lt eklesek yaklaşık normalden 1,5-2lt fazla yakar sakin kullanımda benim fikrim bu.
    sakin kullanacaksam 2800 motoru ne yapayım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crimsonrivers

    sakin kullanacaksam 2800 motoru ne yapayım :)

    Alıntıları Göster
    Attan inip eşeğe binmezsiniz tam tersi olur hele bir de 5.28i veya 5.30i alırsanız tadından yenmez tabii ki temizini bulduğunuz sürece yoksa başınızı ağırtır Bmw.

    Bu arada Bmw e39 Bmw'nin simgesidir bana göre kaliteli ve sağlam araçlar , Türkiye'yi dolaşan var bu araç ile ve daha tık yok araçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cancan. -- 5 Şubat 2014; 20:45:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cancan.

    Attan inip eşeğe binmezsiniz tam tersi olur hele bir de 5.28i veya 5.30i alırsanız tadından yenmez tabii ki temizini bulduğunuz sürece yoksa başınızı ağırtır Bmw.

    Bu arada Bmw e39 Bmw'nin simgesidir bana göre kaliteli ve sağlam araçlar , Türkiye'yi dolaşan var bu araç ile ve daha tık yok araçta.

    Alıntıları Göster
    asıl merakım, bu araçlar basınca gider mi?

    örneğin, 2001 öncesi 520i e39'lar 150 hp. bana kalırsa 150hp gayet idare eder bir değer, fakat arac için bir çoğu "bu kasaya yetmiyor" diyor.

    e39 520 1370 kilo, benim bir önceki sattığım aracım 2000 model accord 1.8ls idi, o da 1390 kiloydu sanırım. 136 beygirdi, ve basınca da gidiyordu

    o yüzden sonuçta aklıma şu soru takılıyor, acaba piyasada bwm hakkında dolaşan lafların %90'ı kulaktan duyma/uydurma, kalan %10'u mu gerçek tecrübe? yoksa gerçekten arkadan çekiş vs gibi faktörler de eklenince bu araç pek gitmiyor mu?

    örneğin 528'e bile pek iyi değil diyorlar. 193 beygir nasıl gitmeyecek :) benim araç 190 beygir, basınca gidiyor yani otomatik olmasına rağmen :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crimsonrivers

    asıl merakım, bu araçlar basınca gider mi?

    örneğin, 2001 öncesi 520i e39'lar 150 hp. bana kalırsa 150hp gayet idare eder bir değer, fakat arac için bir çoğu "bu kasaya yetmiyor" diyor.

    e39 520 1370 kilo, benim bir önceki sattığım aracım 2000 model accord 1.8ls idi, o da 1390 kiloydu sanırım. 136 beygirdi, ve basınca da gidiyordu

    o yüzden sonuçta aklıma şu soru takılıyor, acaba piyasada bwm hakkında dolaşan lafların %90'ı kulaktan duyma/uydurma, kalan %10'u mu gerçek tecrübe? yoksa gerçekten arkadan çekiş vs gibi faktörler de eklenince bu araç pek gitmiyor mu?

    örneğin 528'e bile pek iyi değil diyorlar. 193 beygir nasıl gitmeyecek :) benim araç 190 beygir, basınca gidiyor yani otomatik olmasına rağmen :)

    Alıntıları Göster
    2.4 accord'un hızlanmasını 7,9 saniye yazmışsınız, yanlışınız var haberiniz ola. sanırım düz vitesin değeri bu.. türkiyede'ki 2.4 accordların tamamı 5 ileri klasik otomatik ve 0-100 değerleri 9,5 saniye civarı.




  • Sanirim makyajli kasada manuel yok.Ayrica bu sorunun cevabini Emre Bey verir sanirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 10un vedası

    Sanirim makyajli kasada manuel yok.Ayrica bu sorunun cevabini Emre Bey verir sanirim...
    528'in verileri yanlış. O veriler 530i' nin verileri. Şayet manuel ise iş değişir ama manuel bulmak biraz zor. Ayrıca o segmentteki bir araçta bence manuel vites eziyet. 1 litre tasarruf için çekilecek eziyet değil.

    Ben açıyorum koltuk ısıtmayı, eşimi almaya giderken takıyorum D'ye, 130km hız ile 7 litre gibi bir rakam yakıyor.

    Artistlik yapan olunca falan S modda anında iş değişiyor tabii

    528 makyajsızdır, 2000 yılının sonunda makyajlanınca 530 geldi yerine. Makyajsız e39 almamaya gayret gösterin derim. Makyaj ile ciddi anlamda upgrade edildi araç. E39 1680 kilo civarındadır, ufak tefek aksesuar ile küçük oynamalar olabilir.

    520i hele makyajsız olan (150hp) tam bir eziyettir. 530 kadar yakar ama gitmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 6 Şubat 2014; 20:02:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    528'in verileri yanlış. O veriler 530i' nin verileri. Şayet manuel ise iş değişir ama manuel bulmak biraz zor. Ayrıca o segmentteki bir araçta bence manuel vites eziyet. 1 litre tasarruf için çekilecek eziyet değil.

    Ben açıyorum koltuk ısıtmayı, eşimi almaya giderken takıyorum D'ye, 130km hız ile 7 litre gibi bir rakam yakıyor.

    Artistlik yapan olunca falan S modda anında iş değişiyor tabii

    528 makyajsızdır, 2000 yılının sonunda makyajlanınca 530 geldi yerine. Makyajsız e39 almamaya gayret gösterin derim. Makyaj ile ciddi anlamda upgrade edildi araç. E39 1680 kilo civarındadır, ufak tefek aksesuar ile küçük oynamalar olabilir.

    520i hele makyajsız olan (150hp) tam bir eziyettir. 530 kadar yakar ama gitmez.

    Alıntıları Göster
    emrebozkurt, kullanıcı olduğunuz için yorumlarınız değerli,

    sizin 528 kaç model, memnun musunuz? başınızı ağrıtan kronik bir sorununuz oluştu mu?

    bir de "makyaj ile ciddi upgrade edildi" yi biraz açar mısınız, farkını hissettirecek ne değişiklikler var?

    ben bakınca çok temel şeyler görüyorum, ön tampon vs :)

    o zaman sizin dediğinize göre en aşağı 2001 model mi alınmalı e39 ?




  • Bende 2001 model 530i var. 123 bin KM'de ve herşeyi orijinal. Makyaj aracın en önemli yerlerine, yani,

    Motor ve şanzımanına, artı elektrik aksamına yapıldı. Kozmetik olarak bildiğim içinde 1-2 ufak değişiklik yapıldı.

    Motor özellikle çift vanos oldu ve hem yakıt hem performans olarak gelişmeler oldu. Aynı şekilde şanzıman.Elektrik aksam, araç ciddi anlamda eksiklerinden ve sorunlarından arındırıldı.

    Ben aldığım gün soğutma sistemini, oksijen sensörlerini, disa valfini, direksiyon haznesi ve bütün lastik hortumları yeniledim. Daha sonra ön takım yaptırdım ve keyfi harcamalar yaptım (ön amortisörler, takozlar vs)

    En son aracıma rotary buffer ile uygulama yapıp boya korumasını da en ince ayrıntısına kadar kendi ellerimle yaptım.

    Aracın bazı resimlerini paylaşayım.

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i


    Şu anda TR' de bulabileceğiniz en temiz ve orijinal E39'lardan birisidir kendisi.

    Diğeri de Sn. GrandLotus nickli arkadaştaki 520i benim bildiğim. O da bir makyajlı 520 i kullanıcısı olarak size o araç hakkında bilgi verebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bende 2001 model 530i var. 123 bin KM'de ve herşeyi orijinal. Makyaj aracın en önemli yerlerine, yani,

    Motor ve şanzımanına, artı elektrik aksamına yapıldı. Kozmetik olarak bildiğim içinde 1-2 ufak değişiklik yapıldı.

    Motor özellikle çift vanos oldu ve hem yakıt hem performans olarak gelişmeler oldu. Aynı şekilde şanzıman.Elektrik aksam, araç ciddi anlamda eksiklerinden ve sorunlarından arındırıldı.

    Ben aldığım gün soğutma sistemini, oksijen sensörlerini, disa valfini, direksiyon haznesi ve bütün lastik hortumları yeniledim. Daha sonra ön takım yaptırdım ve keyfi harcamalar yaptım (ön amortisörler, takozlar vs)

    En son aracıma rotary buffer ile uygulama yapıp boya korumasını da en ince ayrıntısına kadar kendi ellerimle yaptım.

    Aracın bazı resimlerini paylaşayım.

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i


    Şu anda TR' de bulabileceğiniz en temiz ve orijinal E39'lardan birisidir kendisi.

    Diğeri de Sn. GrandLotus nickli arkadaştaki 520i benim bildiğim. O da bir makyajlı 520 i kullanıcısı olarak size o araç hakkında bilgi verebilir.
    güzelmiş :)

    benim de bulabildiğim tek manual bu (param yeten)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bakmaya-deger-temizliktedir-142589137/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bende 2001 model 530i var. 123 bin KM'de ve herşeyi orijinal. Makyaj aracın en önemli yerlerine, yani,

    Motor ve şanzımanına, artı elektrik aksamına yapıldı. Kozmetik olarak bildiğim içinde 1-2 ufak değişiklik yapıldı.

    Motor özellikle çift vanos oldu ve hem yakıt hem performans olarak gelişmeler oldu. Aynı şekilde şanzıman.Elektrik aksam, araç ciddi anlamda eksiklerinden ve sorunlarından arındırıldı.

    Ben aldığım gün soğutma sistemini, oksijen sensörlerini, disa valfini, direksiyon haznesi ve bütün lastik hortumları yeniledim. Daha sonra ön takım yaptırdım ve keyfi harcamalar yaptım (ön amortisörler, takozlar vs)

    En son aracıma rotary buffer ile uygulama yapıp boya korumasını da en ince ayrıntısına kadar kendi ellerimle yaptım.

    Aracın bazı resimlerini paylaşayım.

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i


    Şu anda TR' de bulabileceğiniz en temiz ve orijinal E39'lardan birisidir kendisi.

    Diğeri de Sn. GrandLotus nickli arkadaştaki 520i benim bildiğim. O da bir makyajlı 520 i kullanıcısı olarak size o araç hakkında bilgi verebilir.

    mtv indirimine denk geliyor mu kasko fiyatının %5'ini aşması muhabbetinden?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crimsonrivers

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bende 2001 model 530i var. 123 bin KM'de ve herşeyi orijinal. Makyaj aracın en önemli yerlerine, yani,

    Motor ve şanzımanına, artı elektrik aksamına yapıldı. Kozmetik olarak bildiğim içinde 1-2 ufak değişiklik yapıldı.

    Motor özellikle çift vanos oldu ve hem yakıt hem performans olarak gelişmeler oldu. Aynı şekilde şanzıman.Elektrik aksam, araç ciddi anlamda eksiklerinden ve sorunlarından arındırıldı.

    Ben aldığım gün soğutma sistemini, oksijen sensörlerini, disa valfini, direksiyon haznesi ve bütün lastik hortumları yeniledim. Daha sonra ön takım yaptırdım ve keyfi harcamalar yaptım (ön amortisörler, takozlar vs)

    En son aracıma rotary buffer ile uygulama yapıp boya korumasını da en ince ayrıntısına kadar kendi ellerimle yaptım.

    Aracın bazı resimlerini paylaşayım.

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i


    Şu anda TR' de bulabileceğiniz en temiz ve orijinal E39'lardan birisidir kendisi.

    Diğeri de Sn. GrandLotus nickli arkadaştaki 520i benim bildiğim. O da bir makyajlı 520 i kullanıcısı olarak size o araç hakkında bilgi verebilir.

    mtv indirimine denk geliyor mu kasko fiyatının %5'ini aşması muhabbetinden?

    Alıntıları Göster
    Bir arkadaşımda 528 var silecek motoru bozulmuş değiştirmek için arabanın motorunu takoza almak gerekiyormuş Adam silecek çalışmaz halde biniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    Bir arkadaşımda 528 var silecek motoru bozulmuş değiştirmek için arabanın motorunu takoza almak gerekiyormuş Adam silecek çalışmaz halde biniyor.

    Alıntıları Göster
    silecek motoru diyip geçmeyeceksin demek ki :)
    ama şaka bir yana, belaymış ya.
    megane'larda far ampülü değiştirmek için ön tampon grubunu komple sökmek gibi, ama biraz daha zor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crimsonrivers

    Selamlar,

    30000 tl bütçe var ve hayallerimin e39 kasa bmw'sini arıyorum :)

    piyasada zibil gibi 520i var ama 150hp'lik motorlarına bakmıyorum. acaba 523, 525 veya 528 beni üzer mi?
    Nedir ne değildir?
    Özellikle manual bakıyorum. Şu anki aracımı da otomatik olduğu için saıtoyurm, sevmedim otomatik.

    Şu anki arabam 2005 accord 2.4 executive. attan inip eşşeğe binmiş gibi olur muyum yoksa performans kazanır mıyım?

    basit bir listem bile var kendi kendime karşılaştırma yapmak için :) aşağıya koyuyorum;

     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i



     bmw 520i (170hp) ve 523i vs 525i vs 528i

    mrb 2001 bmw 5.20 i kullanan birisi olarak bu aracı almayın çok fazla yakıyo çokta ağır kalıyo hemde çok. yokuşlarda inanılmaz derecede yavaş ve aracın hızlı gitmesini istiyosunuz gaza yükleniyosunuz ve yakıt tüketimi inanılmaz derecede tüketiyo.

    ama 1 ay önce gene 2001 e39 kasa bmw 5.25 i fabikasyon m paket araç aldım ve çokta memnunum. bu 2001 'den sonra üretilen aracların kronik sorunları yok. çok seri inanılmaz bi çekişi var bi haylide 5.20 den az yakıyo. otomatik sevmiyorym diyosunuz. bu araçlarda trip şanzıman oto - manuel hemde bi okadarda tatmin edici ve seri

    5.28 i 192hp 2000 yılında üretimi bitirildi ve yerine 5.25 i 192 hp üretildi ve aynı güçte daha ekonomik ve dahada sağlamlaştırılmış parçalar kullanıldı.

    bilgi almak isterseniz özelde ulaşın




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.