Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (263. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.596
Cevap
112
Favori
755.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtiraka

    120 den sonra titreme balans ile alakalı olabilir. Yol testli balans ayarı yapan makinalar var. Ayarı bide onda yaptırın. Lastik yük altında titretiyor olabilir. Yada janttan kaynaklı. Ama gaza bastığınızdaki sallamayla alakası ol amalı. Mantığıma ters geldi benim.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim hocam, balans olayına tekrar baktıracagım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba bisey sormak istiyorum, bagaj kapağında bulunan reflektör, ceki Demiri vs bulunan bölümde normalde neler var. Ben aracımı sıfır almama rağmen içinde sadece ceki Demiri var. Başka şeyler koymak icin bölümler var ama ici boş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myname21

    Arkadaşlar merhaba bisey sormak istiyorum, bagaj kapağında bulunan reflektör, ceki Demiri vs bulunan bölümde normalde neler var. Ben aracımı sıfır almama rağmen içinde sadece ceki Demiri var. Başka şeyler koymak icin bölümler var ama ici boş
    Benimkinde 1 tornavida ve kilitli bijonın kilidi var gerisi boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yukarıda devir daim pompası arızası yaşadığım süreci anlatmıştım. Almanya iyi niyet talebini ikinci kez yazmamıza rağmen reddetti. Buda demek oluyor ki bmw markası kronik bir sorunu dahi kullanıcıdan kaynaklı görüp 43 bin km de meydana gelen arızanın arkasında durmadı. Benim için bu marka ve yetkili servis olayı bitmiştir. Arabadan da markadan da soğuttukları için bmw ve borusan kına yakabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E90 dan sonra bu araca geceyim diyorum ama burada arabanin ozelliklerinden daha cok sorunlarin konusulmasi insani tedirgin ediyor..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cicero501

    Arkadaşlar yukarıda devir daim pompası arızası yaşadığım süreci anlatmıştım. Almanya iyi niyet talebini ikinci kez yazmamıza rağmen reddetti. Buda demek oluyor ki bmw markası kronik bir sorunu dahi kullanıcıdan kaynaklı görüp 43 bin km de meydana gelen arızanın arkasında durmadı. Benim için bu marka ve yetkili servis olayı bitmiştir. Arabadan da markadan da soğuttukları için bmw ve borusan kına yakabilir.
    Sıkımtılı bir durum. Geçmiş olsun öncelikle

    Devri daim pompasının kullanıcıdan kaynaklanan arızaları ne oluyor?
    Motoru rolantide uzun süre mi bıraktınız, çok sıcak havalarda mı kullandınız, soğutma sıvısını koymayı mı unuttunuz, radyatöre kuyu suyu mu koydunuz ? nedir yani size marka tarafından bildirilen hata, metak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cicero501 C kullanıcısına yanıt
    Üstad söylemiştim premium sınıfta garanti olayı en kötü BMW de işler. Umurlarında olmaz. Bu sınıfta garanti açısından Audiden şaşmamak lazım. Bende 70000 e kadar servis bakımlı olan aracımı kızdım artık servise götürmüyorum. Mercedeste fena değil.
  • Arkadaslar, merhaba

    2011 520d aracim var. Turbo hava alis borusu cevresinde yag terlemesi var. Daha onceden karsilasan oldu mu? Hortumun oring i 2 kez degisti ama devam ediyor. Bir sonraki asama hortumu degistircem ama once burda bir danismak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maverick_77 kullanıcısına yanıt
    Araç daha yeni bakımdan çıkmıştı ( 1000 km önce ) soğutma sıvısı da tamdı. Sakarya şehir içinde 3-4 km bir mesafe kullandıktan sonra uyarı verir vermez sağa çekip durdum. Aracın altına baktım sıvı kaçağı yoktu. Su seviyesi tam seviyeye yakındı. Serviste somut bir sebep söylemediğine göre piyango gibi bir arıza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba yakın zamanda fren balatası değiştiren var mı ne kadara mal oldu?
    hangi marka balata kullanmak gerekir?
    ön balatalar bitmiş de uzun yola çıkmadan değiştirmeyi düşünüyorum umarım çok pahalı değildir.
  • cucu87 kullanıcısına yanıt
    Orjinal bmw den sasmayin. Yoksa titrer, oter sizi caninizdan bezdirir. Orjinal onler 800 tl civari diye hatirliyorum. Arkalar biraz daha ucuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam. Benim 520i'de yarın bakıma girecek 81.000de. Bir önceki bakımda servis 80.000 bakımında disk ve balataların değişmesi gerekebilir demişti.

    Araç bilgi ekranından baktığımda ön balatalar için 9000 KM arka balatalar için de 40.000 KM daha gider diyor. Yine de disk ve balataları değişmek gerekir mi sizce? Ön Diskler üzerinde çok hafif dalgalanma var fren balatası baskısı nedeniyle.

    Teşekkürler
  • trooper_gs kullanıcısına yanıt
    Disk ilk kez degisecekse 80k km iyi bir rakam. Degismekte fayda var. Yanliz anlasilan su an icin sadece on balatalariniz bitmek uzere. Bu bakimda on disk balata degistirseniz, arkalar bitincede arkalari degistirirsiniz. Boylece masraf birden buyumez. Orjinal diskler biraz pahali. Benim onceki tecrubelerim ve ustamin tavsiyesi disk ve balatada bmw logolu urun kullanmak sart. Diger disk ve balatalar ile frenler az zorlayinca, ozellikle yazlari, direk patates oluyor. Ayrica direksiyonda vuruntu ve ses yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cell1987 C kullanıcısına yanıt
    işcilikle beraber gitti yine bin lira
  • Normal bakım (yağ filtre vs) 1200 TL + KDV tuttu. Ön frenler 2000 km daha gider sonra değiştirmek gerekir dediler. Dediğiniz gibi benim servisim de orjinal bmw disk ve balata kullanılmasının daha iyi olacağını, ses yapmayacağını belirtti.
  • trooper_gs kullanıcısına yanıt
    yetkili servis mi 1200+kdv tuttu hocam çok az değil mi filtre ler 1700 tl sadece
  • Özel servis ama işçilikleri iyidir. Ben gittiğimde içeride 2 tane Bentley 1 tane de Ferrari vardı :)

    Hava filtresi, polen filtresi, yağ filtresi, motor yağı ve işçilik 1242 + KDV tuttu toplamda
  • 6 ay önce 2012 c180 kompressörden 2014 f10 5.20 i ye geçtik. Herşey güzelde arabanın alttan gelen zırıltılarına alışamadık. Evet zaten motor biraz gürültülü (ustam direk enjeksiyonlu olduğu için emjeksiyonlar güçlü enjeksiyon ses dedi) ama alttan gelen zırıl zırıl sesler bi garip. Özellikle arabayı çalıştırıp n den de ye yada r ye alınca alttan zırıltı geliyor anlamadım. Herkesinki böylemi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 1 sene kadar önce 2008 C200 Kompressorden 2015 F10 5.20i'ye geçtim. Bahsettiğiniz gibi alttan gelen bir ses olmadı. Motor da daha sessiz C200'e göre ama 1.8 motordan 1.6 motora geçtiğim için bana öyle gelmiş olabilir tabi.
  • Merhabalar. Son günlerde yetkili serviste yada dışarıda bakım yaptırab varmı aracına?
    Bugun yetkili servisleri aradım. En uygun yağ,yağ filtresi ve hava filtresi için musluoğlu 1534 tl fiyat verdi.
    Bide özel servise sorayım dedim. Bostancı oto bmw yağ yap filtresi polen filtresi ve hava filtresi için 1400 tl dedi.
    Arada polen filtreside var fiyat 100 tl uygun. Fakat sorduğumda orjinal değil mobil yağ kullandıklarını söylediler.
    Aracım 110 k kilometrede. Siz olsaydınız neyapardınız?
    Aslında sağlık çalışanıyım ama geçen aylarda kampanya varmış kaçırmışız neyazıkki :/ varmı bildiğiniz güncel kampanya olan yetkili servis?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.