Şimdi Ara

BMW 5.25d XDRİVE ANA KONU inceleme yorumlar ( F10 Kasa ) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
6
Favori
48.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .

    f30 postunda 260 kmh videosu koymuştu bi arkadaş..

    ben 230 kmh yaptım en fazla, çeşmeye gelmem lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .

    f30 postunda 260 kmh videosu koymuştu bi arkadaş..

    ben 230 kmh yaptım en fazla, çeşmeye gelmem lazım

    Adresi veriyorum, çeşme yönüne giderken urla dönüşünü geçtikten sonra rampa yukarı tam gaz, rampa bittiğinde karşında 4,5 km uzunluğunda bir rampa aşağı ve düzlük göreceksin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .

    f30 postunda 260 kmh videosu koymuştu bi arkadaş..

    ben 230 kmh yaptım en fazla, çeşmeye gelmem lazım

    Adresi veriyorum, çeşme yönüne giderken urla dönüşünü geçtikten sonra rampa yukarı tam gaz, rampa bittiğinde karşında 4,5 km uzunluğunda bir rampa aşağı ve düzlük göreceksin.

    Urla Karaburun ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph


    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .

    f30 postunda 260 kmh videosu koymuştu bi arkadaş..

    ben 230 kmh yaptım en fazla, çeşmeye gelmem lazım

    Adresi veriyorum, çeşme yönüne giderken urla dönüşünü geçtikten sonra rampa yukarı tam gaz, rampa bittiğinde karşında 4,5 km uzunluğunda bir rampa aşağı ve düzlük göreceksin.

    Urla Karaburun ..

    Aynen orasıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: tr_marduk

    limitörü yetkili servisin kaldıracağını sanmıyorum, kimse de yeni aracını elletmek istemez heralde dışarda..

    Bu arabalarda limitör de olmaması lazım zaten, 234 müş son hızı bir gariplik var, şanzımanla alakalı da olabilir..

    Nedense F serisi bmw lerin hepsinde limitör var. f20 lerde f30 larda f10 larda var. 525d nin limitörsüz 250 km görebileceğini düşünüyorum rahatlıkla ( en azından göstergede)

    Valla bana 328i de pek limitör varmış gibi gelmiyor

    250 sanırım onda da .

    f30 postunda 260 kmh videosu koymuştu bi arkadaş..

    ben 230 kmh yaptım en fazla, çeşmeye gelmem lazım

    Adresi veriyorum, çeşme yönüne giderken urla dönüşünü geçtikten sonra rampa yukarı tam gaz, rampa bittiğinde karşında 4,5 km uzunluğunda bir rampa aşağı ve düzlük göreceksin.

    Karaburun gişeleri gördükten sonra gazlamak lazım dimi? Yoksa erken mi oluyodu..

    163 hp 520d yle 250 kmh yapmıştım orda, Türkiye'deki hıza en uygun yer orası heralde..

    Ama yazın kalabalık oluyo..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar merhaba arkadaslar,

    Sagolsunlar bir iki arkadasimiz PM yoluyla sorularima yardimci oldular/oluyorlar. Bir iki soru da sizlere de danismak istiyorum.Herkes guvenilir galeri diyor ama isim veren neredeyse yok.

    *Sizce dolu grey market arac icin guvenilir isimler hangileridir?
    *2. el grey market arac alirken, vergi dairesine giderek dokum alip, neyin ne sekilde yatirilmis oldugunu anlayabilir miyiz?
    *40-2000km arasi araclar var galerilerde.Bu araclarin once sifir niyetiyle satilmak uzere getirilen ancak Sibel Can in araci gibi olay patladiginda ikinci el sekline cevrilip satilmaya calisilan araclar olma ihtimali varmidir?
    *Riski sifirlayarak dolu arac almak icin tavsiyeleriniz nelerdir?

    PM atarsaniz da olur.Simdiden tesekkurler.
    Noswagen arkadasimiza da yardimlarindan oturu tekrar cok tesekkur ederim.
  • Hocam pm attim size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güvenilir galeri bilgisi olan varsa paylaşırsa bende sevinirim.. 2 aydır galerileri araştırıyorum tlf konuşuyorum(izmirde oturduğum için yuzyuze görüşme şansım yok galerilerin hepsi ist malum) galericilerin bir dedikleri diğerini tutmuyor mesela araç 2013 diyor donanım listesi göderiyor bakıyorum araç 2012 model çıkıyo,525xd diyor araç 525d çıkıyor,internette epey ilanı olan bir galeri nisan ayı sonunda vergi artacak dedi... Sadece en son konuştuğum galeri fena değil gibiydi ama tabi ne olduğunu bilememhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-12-ay-0-faiz-ile-83.500-euroya-en-dolusuna-sahip-olun-123177099/detay bu galeri hakkında bilgisi olan paylaşırsa sevinirimm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dsg35 -- 30 Nisan 2013; 23:06:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Forumdan 2 arkadaşa daha araç alması için yardımcı oldum. Onların araçlarıda hayırlı olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NosWagen -- 4 Mart 2014; 18:06:28 >
  • Arkadaşlar mantıklı olun, hiç bir distibütör öyle fahiş rakamlarla kazanç elde edemez. 10-15 bin euro çok fazla bir marj. Ne piyasa koşulları, ne rekabet ne de üretici buna izin vermez. Grey araçlarda mutlaka yamuk bir durum vardır. Kim ne derse desin ben olsam riske girmem. Şimdi 10 bin euro fazla verdiğiniz aracı yarın satarken de en kötü 8 bin euro fazlaya satarsınız 1-2 bin euro için strese girmeye gerek yok. Türkiyede devletle mümkün olduğunca az muhatap olacaksın, yarın ufak bir pürüzde yaşayacağınız can sıkıntısı 1-2 bin euro ya değişilmez. Ayrıca borusan grey araçlara garanti vermek ile birlikte her türlü rampayı da yapar. Ben borusan ve mercedes benz türk çıkışlı araçlarımda bile garanti konularında bir sürü olumsuzluk yaşamış birisi olarak grey araçlarda ne gibi maceralar yaşayacağımı düşünmek bile istemiyorum. Tabi son karar sizindir.

    Bir de şöyle bir haber okudum az önce

    http://www.haberturk.com/yazarlar/fatih-altayli-1001/840193-maliye-vergi-kacagina-karsi-adim-atti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreq -- 1 Mayıs 2013; 1:46:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreq

    Arkadaşlar mantıklı olun, hiç bir distibütör öyle fahiş rakamlarla kazanç elde edemez. 10-15 bin euro çok fazla bir marj. Ne piyasa koşulları, ne rekabet ne de üretici buna izin vermez. Grey araçlarda mutlaka yamuk bir durum vardır. Kim ne derse desin ben olsam riske girmem. Şimdi 10 bin euro fazla verdiğiniz aracı yarın satarken de en kötü 8 bin euro fazlaya satarsınız 1-2 bin euro için strese girmeye gerek yok. Türkiyede devletle mümkün olduğunca az muhatap olacaksın, yarın ufak bir pürüzde yaşayacağınız can sıkıntısı 1-2 bin euro ya değişilmez. Ayrıca borusan grey araçlara garanti vermek ile birlikte her türlü rampayı da yapar. Ben borusan ve mercedes benz türk çıkışlı araçlarımda bile garanti konularında bir sürü olumsuzluk yaşamış birisi olarak grey araçlarda ne gibi maceralar yaşayacağımı düşünmek bile istemiyorum. Tabi son karar sizindir.

    Bir de şöyle bir haber okudum az önce

    http://www.haberturk.com/yazarlar/fatih-altayli-1001/840193-maliye-vergi-kacagina-karsi-adim-atti

    haber daha yeni ve maliye bakanlığı dediği gibi bir adım atarsa galericilerin piyasası durma noktasına gelir.
    tabi sonradan yine bir yolunu bulurlar ama getirdikleri araçlar duzgun de olsa yapacakları 2-3k lık ekstra indirimi kimse beğenmez. 80k lık bir aracı 70k lara vermedikten sonra kimse onlardan araç almaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    quote:

    Orijinalden alıntı: emreq

    Arkadaşlar mantıklı olun, hiç bir distibütör öyle fahiş rakamlarla kazanç elde edemez. 10-15 bin euro çok fazla bir marj. Ne piyasa koşulları, ne rekabet ne de üretici buna izin vermez. Grey araçlarda mutlaka yamuk bir durum vardır. Kim ne derse desin ben olsam riske girmem. Şimdi 10 bin euro fazla verdiğiniz aracı yarın satarken de en kötü 8 bin euro fazlaya satarsınız 1-2 bin euro için strese girmeye gerek yok. Türkiyede devletle mümkün olduğunca az muhatap olacaksın, yarın ufak bir pürüzde yaşayacağınız can sıkıntısı 1-2 bin euro ya değişilmez. Ayrıca borusan grey araçlara garanti vermek ile birlikte her türlü rampayı da yapar. Ben borusan ve mercedes benz türk çıkışlı araçlarımda bile garanti konularında bir sürü olumsuzluk yaşamış birisi olarak grey araçlarda ne gibi maceralar yaşayacağımı düşünmek bile istemiyorum. Tabi son karar sizindir.

    Bir de şöyle bir haber okudum az önce

    http://www.haberturk.com/yazarlar/fatih-altayli-1001/840193-maliye-vergi-kacagina-karsi-adim-atti

    haber daha yeni ve maliye bakanlığı dediği gibi bir adım atarsa galericilerin piyasası durma noktasına gelir.
    tabi sonradan yine bir yolunu bulurlar ama getirdikleri araçlar duzgun de olsa yapacakları 2-3k lık ekstra indirimi kimse beğenmez. 80k lık bir aracı 70k lara vermedikten sonra kimse onlardan araç almaz

    Zaten su anda galeriler 10bin€ indirim filan yapmiyolar 5 serisinde yaptiklari en iyi indirim 4bin € onuda cok zorlaman lazim...garanti konusunda bu araclar zaren yeni degil oyle kronik sorunu olan can sikan araclar degil servisle oyle cok muhattap olunacagini sanmiyorum ama sonucta bu araba olayi sans isi ne olacagi bilinmez.. Maliye konusunda katiliyorum bu ulkede devletle ne kadar az muhattap olursan o kadar iyi ama isini duzgun yapan galeri olursa neden gidip borusandan 25bin € fazla verip alayim ben bu rakamin buyuk kisminin borusanin fahis kar oldugunu dusunuyorum sonucta bu bir ticaret yapan firma ve asil amaci para kazanmak oyle 100 bin€ arac satip 2-3bin € kar icin o kadar sermaye calisan riskine girecegini dusunmuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde gecen izmirde bir galeriye gittim ordaki arkadasla biraz muhabbet ettik dedigi tr gelen araclarin cogunda gumrukte extra ozelliklerin (navigasyon vb ozellikler)cogu beyan edilmiyor fiyat farkinin bir kismi burdan kaynaklaniyor demisti banada mantikli geldi sonucta bu aracta %98 vergi olayi var para tutan 3-5 donanimi beyan etmeseler al sana 10bin € fiyat farki..birde bu sibel can olayinda benim bildigim sadece vergi olayi yok orada dolandiricilikta var sibel canin araci kullanilmis bir aracmis tr sifir km olarak sokulmus ve oyle satilmis bunada dikkat etmek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet genelde oyle yapılıyor işler. fakat bazı yerler de var ki yıllardır bu işi yapıyor ve biraz bu konuda isim yapmışlar.

    geçen ankara dikmende doğa kolejinin yanındaki galeriye gittim (ankaralılar bilirler o yeri) bana siz bmw.de den aracınızı konfigure edin, fiyatı alın, uzerine de vergileri ekleyin = bizim size vereceğimiz fiyat dedi. satışlarını o şekilde yaptıgını soyledi. bana da mantıklı geldi.

    misal M sport 525xd için 85k son fiyat verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    evet genelde oyle yapılıyor işler. fakat bazı yerler de var ki yıllardır bu işi yapıyor ve biraz bu konuda isim yapmışlar.

    geçen ankara dikmende doğa kolejinin yanındaki galeriye gittim (ankaralılar bilirler o yeri) bana siz bmw.de den aracınızı konfigure edin, fiyatı alın, uzerine de vergileri ekleyin = bizim size vereceğimiz fiyat dedi. satışlarını o şekilde yaptıgını soyledi. bana da mantıklı geldi.

    misal M sport 525xd için 85k son fiyat verdi.

    Size 85'e geliyorsa araç, vergisiz size satış fiyatı, yani galerinin eline geçen para 40000 euro olur. (80% ötv ve 18% kdv'yi çıkardım).

    Hiçbir opsiyon eklenmemiş 525xD M paket ise 55850 EU bmw.de'de. (Sunroof, xenon, arka perde, geri görüş, koltuk ısıtma, hi-fi,
    görsel park sensör, hiçbiri yok bu fiyatta). 19% vergi olmalı bu fiyatın içinde, onu da düşersek 47000 EU yapıyor yaklaşık.

    Arka perde, sunroof ve Xenon eklesek (alınabilir olan minimum donanım bence) 58760 oluyor. Vergiyi düşünce 49370 EU.

    Ben bu işin olurun pek göremedim normal yollarla




  • Galerilerin yaptığı iş zaten donanımlı araçları donanımsız olarak beyanda bulunup ithal etmek. 10.000 euroluk donanımı bildirmeseler 10.000+10.000'nin ötvsi ve kdsv si nerdeyse 20.000 eder. zaten genelde araçlar grey markette 20.000 25.000 euro ucuz.

    Burda en tehlikeli iş;

    2.el araçların sıfır diye ithal edilmesi, bu araçların çalıntı çıkması ve motor hacminin yanlış bildirilerek ithal edilmesi. Mesela 530d yi adam 2000cc diyerek ithal ediyor ve doğal olarak ötv düşüyor.İşte bunların sıkıntısı büyük olur gibime geliyor(mahkeme filan)

    ama donanımı bildirmemek en kolay iş.En fazla olacak ötv farkınının ortaya çıkmasıdır ki onuda ithal edenden alırlar bence. kullanıcıların bu konuda sorumluluğu olmadığı konusunda hukukçuların ve vergi uzmanlarının görüşleri var. Sibel can olayında da 2.el araç ithali olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w.antilles -- 1 Mayıs 2013; 13:06:57 >
  • Hukukcu gorusu almak lazim.Sanirim en dogrusu bu olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _accord_

    Galerilerin yaptığı iş zaten donanımlı araçları donanımsız olarak beyanda bulunup ithal etmek. 10.000 euroluk donanımı bildirmeseler 10.000+10.000'nin ötvsi ve kdsv si nerdeyse 20.000 eder. zaten genelde araçlar grey markette 20.000 25.000 euro ucuz.

    Burda en tehlikeli iş;

    2.el araçların sıfır diye ithal edilmesi, bu araçların çalıntı çıkması ve motor hacminin yanlış bildirilerek ithal edilmesi. Mesela 530d yi adam 2000cc diyerek ithal ediyor ve doğal olarak ötv düşüyor.İşte bunların sıkıntısı büyük olur gibime geliyor(mahkeme filan)

    ama donanımı bildirmemek en kolay iş.En fazla olacak ötv farkınının ortaya çıkmasıdır ki onuda ithal edenden alırlar bence. kullanıcıların bu konuda sorumluluğu olmadığı konusunda hukukçuların ve vergi uzmanlarının görüşleri var. Sibel can olayında da 2.el araç ithali olmuş.

    Ötv plakaya yatmıyor mu? Ben makbuzda plaka yazdığını hatırlıyorum.
    Plaka sizin adınıza olursa, ucu müşteriye de dokunur gibi geldi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.