Şimdi Ara

BMW 5.25d XDRİVE ANA KONU inceleme yorumlar ( F10 Kasa ) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
6
Favori
48.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    Aslinda alamanya ile konusmak lazim: grey market olmasa borusan gavuru millete kapak jant halojen far arac verecek. Allahtan grey varda sagda solda 2 m paket goruyoruz yoksa o da olmuycak...

    Gerci yanlis kurumu sucluyoruz ya neyse, girmeyelim simdi siyasete...

    Ahahaha bu yorumu çok beğendim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımı alalı 7 bin km devirmiş bulunuyorum. Harika bir araç her gecen gün daha cok seviyorum. Bekleyip E250 4 matic Mercedes Yeni E serisi almalı mıyım? Hatamı yaptım diye düşünürken yeni E serisini gördüğümde içim rahat etti. Hem vergi avantajı hem 4x4 avantajı m teknik olması yakıt avantajı ile doğru tercih olduğunu gösterdi.

    İyi forumlar.
     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NosWagen -- 1 Eylül 2013; 3:28:46 >




  • araci ailemin itelemesi sonucu bi anda aldik ikinci el aldim 77.000 Euro gibi bi fiyat odedim benden önceki sahibinin garip turku cd leri içindeydi aracin , aile babasi olsam bi noktada ideal bi araç derdim bayadirda foruma girmiyodum teknik ozelliklerini ararken sansa girmiş oldum :) . eski aracim camaro rs 3.6 315hp idi haliyle su siralar araci hem ilgi acisindan hem surrat acisindan pek keyifli bulmuorum . ilginctirki camaro ile kalkis ve dragda kapisamicak bir araç olsada virajli bir yolda birazda kendinden emin bi soforle daha onde bitirebilir yol tutusu cok hos bazen hissetmiyorum hizlandigimi sıkıntılarim ikinci e olduğundan kaynakli sanirim abicim düşünüyorum 220.000 tl verdim aracin aynalari kapanmıyor :D , koskoca BMW de ufacık bi ekran var ortada bu BMW donanim satmayi biraksa artik cok süper yada doğru duzgun paket yapsa , hazir gelmişken bi soru sorayim bu ekran için onerisi olan varmi disarda degistirtebilicegim bi yer falan bilen varmidir acaba ?




  • kabuto kullanıcısına yanıt
    istanbulda Mert oto elektronik var. Pahalı çalışıyor ama temiz iş yapıyor. orijinal büyük ekran ve navigasyon ile istediğiniz tüm donanımları takar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    83000€ beyaz renk yok sadece metalik renkler

    Pahali bence.

    520d de zaten fazla bos. Mevcut sartlarla 5 almam.



    Sahsi fikrimi soyleyim: yaz sonu 520d yi 66lara 525xd yi 75e cekip makyajsiz seriyi bitirirler.

    o kadarda demedik hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Arkadaşlar merhaba;

    BMW 5.25d XDRİVE hertürlü bilgiyi tek başlıkta takip edelim... Yorum, bilgi ve görüşlerimizi bu konuda paylaşalım.

    Aracım 2013 BMW 5.25 XDRİVE M.PAKET

    Aracı almadan önce çok araştırdım bircok kriter ve detay benim icin ön planda oldugundan zor bir secim oldu. Borusan otodan boş aracı 89 bin euroya almak üzereyken başlayan maceramın sonunda ithal araçlarında 2 sene borusan garantisinde oldugunu öğrendim ve borusanda hayalimdeki opsiyonlarla 115-120 bin euro olan grey marketlerde ise 90-95 bin euro olan tam dolu aracı yakın bir akrabamın aracılığı ile güvenilir bir italatçıdan ismime tam faturalı tüm vergileri tam ödenmiş olarak 84 bin euro ya İstanbuldan aldım. Mercedes E 250 4 matic almaya karar vermiştim vergisi ve kasa degiştirecegi için BMW daha cazip geldi iyikide BMW almışım diyorum.

    (SIFIR ALCAK OLANLARA YARDIMCI OLURUM. ALMADAN BENDEN FİYAT SORMANIZ FAYDANIZA OLACAKTIR)

    Araçla İstanbul-Ankara arasındaki ilk izlenimlerim;

    1- Araç inanılmaz ilgi çekiyor, daha önce Mercedes, Audi, Range Rower, Passat CC kulanmış birisi olarak söylüyorum gerçekten F10 kasa 5.25 insanların hayranlıkla baktığı bayanların gözünü alamadıgı bir otomobil, beylikdüzünde yan arabadaki 2 bayanın nasıl baktıgını resimleyebilseydim sizde anlardınız.

    2- 5.25 XDRİVE 2000cc motordan 218 beygir ve 450 nm tork elde edilebilirken, 0-100 hızlanması 7 saniye olarak belirlenmiş bunun yanısıra şehiriçi yakıt tüketimi 6 litre/100 km. tabi ben bu yakıt değerini istanbul ankara arası otoban kullanarak 150 km altına düşmeden ve yol müsait oldugunda birkaç kez 230 km hıza çıkmama rağmen ankaraya girdiğimde yol bilgisayarından 8.1 litre olarak gördüm. Eğer basmasaydım 6,5 - 7 litre yakardı diye düsünüyorum

    3-Araç yan rüzgarlardan hiç etkilenmiyor ve yüksek hızlarda oldukca güven veriyor, vites geçişleri yumuşak 8 ileri şanzuman spor moda alındığında çok daha agresif bir sürüş keyfi veriyor.

    4- Aracın içi ferah geniş malzeme kalitesi ise kesinlikle en üst düzeyde bu konuda çok takıntılı olmama rağmen araç içinde beni rahatsız eden bir olumsuzluk görmedim tek söyleyebileceğim kül tablası ile bardaklığın yeri değişebilirdi.

    Özetlemek gerekirse hem vergi avantajı hem yakıt ekonomisi hemde lüks konfor sağlayan bu aracı bu segmentte araç almak isteyen herkeze kesinlikle tavsiye ediyorum. 85-100 bin euro aralığında alınabilecek en iyi seçenek.





     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


    Bwm 4.28 xdrive ya da 4.35 modellierini sizin aldığınız gibi alsak ne kadar olur acaba. Tr fiyatı 4.28xdrive en boş paketi 70.000€




  • arkadaşlar xdire meselesinin yabancısıyım 2009 5.20d kullanmıştım joystick vitesli olanlardan gayet hoş ve güzeldi 5.20d ile 5.25d xdrive fark olarak sade 4 çeker olması mı
  • Beygir fakı var biri 8sn diğeri7 sn 0-100

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necatikayaof2004

    quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Arkadaşlar merhaba;

    BMW 5.25d XDRİVE hertürlü bilgiyi tek başlıkta takip edelim... Yorum, bilgi ve görüşlerimizi bu konuda paylaşalım.

    Aracım 2013 BMW 5.25 XDRİVE M.PAKET

    Aracı almadan önce çok araştırdım bircok kriter ve detay benim icin ön planda oldugundan zor bir secim oldu. Borusan otodan boş aracı 89 bin euroya almak üzereyken başlayan maceramın sonunda ithal araçlarında 2 sene borusan garantisinde oldugunu öğrendim ve borusanda hayalimdeki opsiyonlarla 115-120 bin euro olan grey marketlerde ise 90-95 bin euro olan tam dolu aracı yakın bir akrabamın aracılığı ile güvenilir bir italatçıdan ismime tam faturalı tüm vergileri tam ödenmiş olarak 84 bin euro ya İstanbuldan aldım. Mercedes E 250 4 matic almaya karar vermiştim vergisi ve kasa degiştirecegi için BMW daha cazip geldi iyikide BMW almışım diyorum.

    (SIFIR ALCAK OLANLARA YARDIMCI OLURUM. ALMADAN BENDEN FİYAT SORMANIZ FAYDANIZA OLACAKTIR)

    Araçla İstanbul-Ankara arasındaki ilk izlenimlerim;

    1- Araç inanılmaz ilgi çekiyor, daha önce Mercedes, Audi, Range Rower, Passat CC kulanmış birisi olarak söylüyorum gerçekten F10 kasa 5.25 insanların hayranlıkla baktığı bayanların gözünü alamadıgı bir otomobil, beylikdüzünde yan arabadaki 2 bayanın nasıl baktıgını resimleyebilseydim sizde anlardınız.

    2- 5.25 XDRİVE 2000cc motordan 218 beygir ve 450 nm tork elde edilebilirken, 0-100 hızlanması 7 saniye olarak belirlenmiş bunun yanısıra şehiriçi yakıt tüketimi 6 litre/100 km. tabi ben bu yakıt değerini istanbul ankara arası otoban kullanarak 150 km altına düşmeden ve yol müsait oldugunda birkaç kez 230 km hıza çıkmama rağmen ankaraya girdiğimde yol bilgisayarından 8.1 litre olarak gördüm. Eğer basmasaydım 6,5 - 7 litre yakardı diye düsünüyorum

    3-Araç yan rüzgarlardan hiç etkilenmiyor ve yüksek hızlarda oldukca güven veriyor, vites geçişleri yumuşak 8 ileri şanzuman spor moda alındığında çok daha agresif bir sürüş keyfi veriyor.

    4- Aracın içi ferah geniş malzeme kalitesi ise kesinlikle en üst düzeyde bu konuda çok takıntılı olmama rağmen araç içinde beni rahatsız eden bir olumsuzluk görmedim tek söyleyebileceğim kül tablası ile bardaklığın yeri değişebilirdi.

    Özetlemek gerekirse hem vergi avantajı hem yakıt ekonomisi hemde lüks konfor sağlayan bu aracı bu segmentte araç almak isteyen herkeze kesinlikle tavsiye ediyorum. 85-100 bin euro aralığında alınabilecek en iyi seçenek.





     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


     BMW  5.25d XDRİVE  ANA KONU inceleme yorumlar   ( F10 Kasa )


    Bwm 4.28 xdrive ya da 4.35 modellierini sizin aldığınız gibi alsak ne kadar olur acaba. Tr fiyatı 4.28xdrive en boş paketi 70.000€

    4 serisine gereksiz para verme derim, 1 kapısı eksik 3 serisine o kadar para verilmez adam gibi bir 4 serisi 80 euro civarı. Ben 3 aydır 525xd kullanıyorum. Her konuda ezer 3+4<5 diyorum sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreq

    quote:

    Orijinalden alıntı: necatikayaof2004

    quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Arkadaşlar merhaba;

    BMW 5.25d XDRİVE hertürlü bilgiyi tek başlıkta takip edelim... Yorum, bilgi ve görüşlerimizi bu konuda paylaşalım.

    Aracım 2013 BMW 5.25 XDRİVE M.PAKET

    Aracı almadan önce çok araştırdım bircok kriter ve detay benim icin ön planda oldugundan zor bir secim oldu. Borusan otodan boş aracı 89 bin euroya almak üzereyken başlayan maceramın sonunda ithal araçlarında 2 sene borusan garantisinde oldugunu öğrendim ve borusanda hayalimdeki opsiyonlarla 115-120 bin euro olan grey marketlerde ise 90-95 bin euro olan tam dolu aracı yakın bir akrabamın aracılığı ile güvenilir bir italatçıdan ismime tam faturalı tüm vergileri tam ödenmiş olarak 84 bin euro ya İstanbuldan aldım. Mercedes E 250 4 matic almaya karar vermiştim vergisi ve kasa degiştirecegi için BMW daha cazip geldi iyikide BMW almışım diyorum.

    (SIFIR ALCAK OLANLARA YARDIMCI OLURUM. ALMADAN BENDEN FİYAT SORMANIZ FAYDANIZA OLACAKTIR)

    Araçla İstanbul-Ankara arasındaki ilk izlenimlerim;

    1- Araç inanılmaz ilgi çekiyor, daha önce Mercedes, Audi, Range Rower, Passat CC kulanmış birisi olarak söylüyorum gerçekten F10 kasa 5.25 insanların hayranlıkla baktığı bayanların gözünü alamadıgı bir otomobil, beylikdüzünde yan arabadaki 2 bayanın nasıl baktıgını resimleyebilseydim sizde anlardınız.

    2- 5.25 XDRİVE 2000cc motordan 218 beygir ve 450 nm tork elde edilebilirken, 0-100 hızlanması 7 saniye olarak belirlenmiş bunun yanısıra şehiriçi yakıt tüketimi 6 litre/100 km. tabi ben bu yakıt değerini istanbul ankara arası otoban kullanarak 150 km altına düşmeden ve yol müsait oldugunda birkaç kez 230 km hıza çıkmama rağmen ankaraya girdiğimde yol bilgisayarından 8.1 litre olarak gördüm. Eğer basmasaydım 6,5 - 7 litre yakardı diye düsünüyorum

    3-Araç yan rüzgarlardan hiç etkilenmiyor ve yüksek hızlarda oldukca güven veriyor, vites geçişleri yumuşak 8 ileri şanzuman spor moda alındığında çok daha agresif bir sürüş keyfi veriyor.

    4- Aracın içi ferah geniş malzeme kalitesi ise kesinlikle en üst düzeyde bu konuda çok takıntılı olmama rağmen araç içinde beni rahatsız eden bir olumsuzluk görmedim tek söyleyebileceğim kül tablası ile bardaklığın yeri değişebilirdi.

    Özetlemek gerekirse hem vergi avantajı hem yakıt ekonomisi hemde lüks konfor sağlayan bu aracı bu segmentte araç almak isteyen herkeze kesinlikle tavsiye ediyorum. 85-100 bin euro aralığında alınabilecek en iyi seçenek.











    Bwm 4.28 xdrive ya da 4.35 modellierini sizin aldığınız gibi alsak ne kadar olur acaba. Tr fiyatı 4.28xdrive en boş paketi 70.000€

    4 serisine gereksiz para verme derim, 1 kapısı eksik 3 serisine o kadar para verilmez adam gibi bir 4 serisi 80 euro civarı. Ben 3 aydır 525xd kullanıyorum. Her konuda ezer 3+4<5 diyorum sadece.

    Alıntıları Göster
    4 serisine gereksiz para verme derim, 1 kapısı eksik 3 serisine o kadar para verilmez adam gibi bir 4 serisi 80 euro civarı. Ben 3 aydır 525xd kullanıyorum. Her konuda ezer 3+4<5 diyorum sadece.


    Aynen katılıyorum. 4 serisi yerine kesinlikle 5 serisi diyorum. Şu an geriye dönebilsem yine 525xdrive m paket ve yine ithal alırdım. Mpaket istedigim dolulukta aracı borusan 3-4 ayda getircekti ve gördügünüz gibi euro nekadar yükseldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NosWagen -- 25 Ekim 2013; 0:42:13 >




  • Beyler 17 lik jantlar bu arabayı kötü gösterirmi? Borusana 18 lik jantı sordum kış 6 bin€ dedi 17 lik kullancaz biraz;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FenerliEsnaF -- 15 Kasım 2013; 22:14:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kış için bende 17 jant düşünüyorum üstündekiler 19" kış lastikleri için fazla büyük. sahibinden comda orjinal 5.30d bmw jantı 1800 liraya buldum anlastım aldım :) şimdi araştırıp lastik alacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NosWagen -- 2 Mart 2014; 23:48:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Kış için bende 17 jant düşünüyorum üstündekiler 19" kış lastikleri için fazla büyük. sahibinden comda orjinal cıkma F10 jantı 1800 liraya buldum anlastım aldım :)

    Hocam 18lik replica jant taksam toplam kaça mal olur ve replica sorun çıkarırmı??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hüseyin bey fiyatlarını bilmiyorum replikanında kaliteli olanları var araçtırmak lazım ben size sahibinden.com da orjinal jant bakmanızı tavsiye ederim. 5x120 bijon aralığı
  • emreq E kullanıcısına yanıt
    525xd butcesi neredeyse 4 serisinin 1.5 kati...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NosWagen

    Hüseyin bey fiyatlarını bilmiyorum replikanında kaliteli olanları var araçtırmak lazım ben size sahibinden.com da orjinal jant bakmanızı tavsiye ederim. 5x120 bijon aralığı

    Çok saolun hocam araba zaten pahalıya geldi kur 2.49 du jantta istedikleri para 6- 7 bin€ o yüzden replika araştırcam teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FenerliEsnaF -- 18 Kasım 2013; 18:44:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu adaptuf süspansiyon ne ayaktir.dinamik süspansiyon kontrolümudur. 525 şerife siparisime ekleteyimni bir türlü karar veremiyorum.net bir bilgide alamıyorum bmwden.cokta on plana cikartmiyolar sanki ne dersiniz. Birde m paket araçta bel destegi gereklilik sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkb

    Arkadaşlar bu adaptuf süspansiyon ne ayaktir.dinamik süspansiyon kontrolümudur. 525 şerife siparisime ekleteyimni bir türlü karar veremiyorum.net bir bilgide alamıyorum bmwden.cokta on plana cikartmiyolar sanki ne dersiniz. Birde m paket araçta bel destegi gereklilik sizce

    525 xdrive
    Adaptif
    Gereklimi........demek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bkb B kullanıcısına yanıt
    Merak ettim araç için güncel istenilen fiyat nedir? ben aracımı satmayı düsünüyorum.
  • M paket premium comfort bel destegi spor sanzuman m spoiler olan beyaz 103.000 euro

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.