Selam arkadaşlar, bu hafta 47.000’de bi m paket 2015 model 190bg, B47 kodlu bir 4 serisi aldım. Araç 2018’de alınmış önceki sahibi tarafından ve nerdeyse hiç kullanılmamış. Ben alır almaz yıllık bakımı yaptırdım, 2019’dan beri yapılmamıştı zira ve bakımdan sonra arabayı çalıştırır çalıştırmaz tahrik hatası verdi. Kapat aç düzelir öylesine demiş olabilir dendi bakım sırasında neyse kapadım açtım gitti sorun gerçekten ama aracı kullanırken ara ara tekliyor gibiydi düşük viteste. 300km kullandım bu sorun çok azaldı ama şimdi yine bu hatayı aldım. Araba gidiyor ama çekişi inanılmaz düştü. 10 dakika önce ok gibi fırlayan araç şimdi gaz almıyor. Araştırdığımda herkes benzinli arabada bunu yaşamış, B47’de bu sorunu yaşayan oldu mu acaba? Problem neyden kaynaklanıyordur? Başından bu durum geçen varsa anlatırsa çok sevinirim |
BMW 4.20d ( f32 ) tahrik hatası
-
-
bmw orjinal programı ista'ya bağlatıp sorunu görebilirsiniz. -
3 senedir bakım yapılmayan bir BMW alarak zaten pimi çekmişsin. Km'ye kanmışsınız ama keşke 147.000'de ama her sene yetkili serviste bakımları yapılmış bir araç alsaydınız inanın daha az riskli olurdu.
Şimdi muhtemelen bakımı da dışarıda yaptırdınız, kapat aç düzelir dediklerine göre:) Bu saatten sonra maalesef BMW size binmeye başlar acı ama gerçek.
-
Aynen zaten motoru hassas bı de 3 yıldır bakım yapilmamis artık yağ ne hale gelmiştir çok zor günler bekliyo zincirden tut kartere kadar deli mesarifler Meshur laf ikinci sahibine BMW çok binecek bayagi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 20 Haziran 2022; 9:16:33 > -
Turbo basınç valfi olabilir. Bir ara 3 kasalarda da yazanlar vardı. -
Abartmayın hocam tahrik hatasının bir sürü sebebi oluyor çoğu masrafsız
-
Turbo orlinglerinden dahi yapabilir, aracınız hayırlı olsun burada yok pimi çekilmiş tarzı konuşanları ciddiye alıp moralinizi bozmayın iyi bir bmw servisinde sorunu rahatca çözebilirsiniz muhtamelen -
Arkadaşların dediği gibi çoğu masrafsız basit hatalardan ötürü bu arıza olabiliyor. Tam teşekküllü ve düzgün bir BMW arıza tespit cihazına bağlatmadan kaputu bile açtırmayın. Sakın deneme yanılma yoluna gitmeyin. Usta ne kadar iyi olursa olsun tam tespit yapmadan anahtar değdirmeyin.
-
[Solenoidler, partikül filtresi veyahut turbo basınç valfi olabilir. Bu arıza için yakın bir akrabam 50.000 TL üzerinde masraf etti, sorunun en son gittiği ustada katalizörde olduğu anlaşıldı ve 1.750 TL'ye çözüldü. İşin özü ustanızı iyi seçerseniz büyük masraf etmeden kurtulursunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 20 Haziran 2022; 21:28:16 > -
hocam bende 320i ed var aynı sorunu bende yaşadım. bir anda dip gaz yapınca silkelenerek gidiyordu araç ve ekranda tahrik arızası yazıyordu.. hiç maliyetli ve önemli bir sıkıntı dğl için rahat olsun.. ankarada bir bmw ustasına gittim makinaya bağladı ismini hatırlayamadığım bir kaç parça değiştirdi sorun çözüldü..
-
Millete bak adamın canı yansın diye salak saçma konuşuyor. Sebebi bende yoksa başkası da keyif almasın sürünsün -
Araca ne yağ koydunuz? Tüm filtreler değişti mi yakıt filtresi dahil? Değiştiyse markaları biliyor musnuz?
-
Konu çözümden çok kedi ciğer muhabbetine dönüş, Size tavsiyem BMW konusunda uzman bi servis ile görüşüp arıza kodlarını görüp ona göre ilerlemenizdir. Forumdan pek bu konuda destek zor olucaktır.
-
Yav he he
-
B47 kodlu motor hiç hassas değil. Bu güne kadar bu motordan şikayet eden kimseyi duymadım. N47 olsa belki derdim.
-
Engine flush koyup tekrar yag degisimi yapmanizi tavsiye ederim, yag olarakta LL04’ten baska kullanmayin, tercihen Motul veya Shell olsun. -
Yoğunluktan ve sorunun cevabını burada aradığımı unuttuğum için cevap vermeyi unuttum. Yetkili servise götürdüm, egr valf’i değişti ve dönemin kuru ile 450€ para harcadım. Aldığımdan beri 35.000 kilometre yaptım, arabanın tadını sonuna kadar çıkardım, hiç de öyle hassas bir araç ya da motor değil. Bu sorunu başkası yaşar da bunu görürse diye yazıyorum, dendiği gibi bir sürü şey olabilir. Bende egr idi 2 yıl garanti ile değişti.
Yardımcı olmaya çalışan herkese çok teşekkür ediyorum, bmw’e ilk sahibi biner sonra bmw biner gibi kahve muhabbetlerini yapanları ciddiye almamak lazım. Gerçekten kedi ve ciğer olayı oluyor zira
Söylemeyi unuttum, bu sorun hariç tek kuruş harcatmadı araba yıllık bakımı hariç.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alucardo -- 24 Ağustos 2024; 19:37:55 > -
Mesele arabanın temiz olması. Yoksa premium bir araç neden sana binsin. Vw’ye biniyorum ve onun bile bir kalite farkı var, hissediyorum. Bmw temizse illa ki çok daha rafine olduğunu hissettirecektir. İçi dar olmasa 3 veya 4 serisi düşünebilirdim. Anca 5 serisi ferah geliyor bana, o da bütçemi aşıyor -
Ben araba kullanmaya e46 ile başlamıştım, sonra e90 aldım. Sonra f30 kullandım, şu an f32 biniyorum, e46’dan ve e90’dan sonra f şase inanılmaz geniş geliyor iç olarak. F32 tabiki coupe olduğu için arkası daha basık gelicektir hele de m olunca tavanın antrasit olmasından ama onun harici bence f30 gayet yeterli ama tabi siz neye biniyorsanız ona göre dar gelebilir. Golften çok daha geniş ama passat kullanıcı iseniz dar hissettirebilir
-
Golf’ten passat’a geçtim. C serisi ve 3 serisi çok dar hissettiriyor
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Millete bak adamın canı yansın diye salak saçma konuşuyor. Sebebi bende yoksa başkası da keyif almasın sürünsün
|
Turbo orlinglerinden dahi yapabilir, aracınız hayırlı olsun burada yok pimi çekilmiş tarzı konuşanları ciddiye alıp moralinizi bozmayın iyi bir bmw servisinde sorunu rahatca çözebilirsiniz muhtamelen
|
3 senedir bakım yapılmayan bir BMW alarak zaten pimi çekmişsin. Km'ye kanmışsınız ama keşke 147.000'de ama her sene yetkili serviste bakımları yapılmış bir araç alsaydınız inanın daha az riskli olurdu. Şimdi muhtemelen bakımı da dışarıda yaptırdınız, kapat aç düzelir dediklerine göre:) Bu saatten sonra maalesef BMW size binmeye başlar acı ama gerçek. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X