Şimdi Ara

Bmw 320 i ed hakkinda fikirleriniz (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
52.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Iyi bir ses sistemi olabilir ama harman cordon gercekten cok iyi bir sistem.

    Aracla alakali olumsuz bir görüşünüz var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Bence BMW alacağınıza Talisman alın hem yakıt konusunda daha cimri hemde BMW yi aratmayacak derecede performanslı ve konforlu

    Kardeş sen Renault'ta satış danışmanı filan değilsen başvur bence seni kesin işe almalılar. Bi insan her konuda her segmente Renault önerir mi mübarek sanki uçan kaçan bi arabalarmış gibi

    Her konuda Renault önerdiğimi nereden çıkardınız? Ben sadece konu sahibine tavsiye verdim bunda kötü birşey yok

    Audi a4 dusunebilirsiniz 320ye gore baya konforlu arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Fiyat farkı tartışmaya açık fakat neye göre güvenlik ve konfora yönelik değil? Isıtmalı, ayarlanabilir baldır ve yan destekli elektrikli hafızalı gerçek Dakota deri koltuklar konfora yönelik değil mi mesela? NBT ile gelen Connected drive servisleri, uzaktan erişim fonksiyonları, aracı kontrol etme bence güvenlik açısından da fark yaratabilecek unsurlar.

    NBT ekran evet (uydu üzerinden güncel trafik bilgisi vb. verileri almaz) ama Harman Kardon'u dışarıda yaptıramazsınız. 16 noktada hoparlör var delik deşik etmeniz gerekir aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlocParty -- 13 Mart 2017; 22:59:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Hatasız Kırmızı SportLine 2015 Melbourne Kırmızı aracımı 18K Km de 122.500 e verdim daha 3-4 ay olmadı bunlar ne biçim fiyatlar yahu.

    Ötv zammından önce ise o fiyat normal sonrasında 4-5 bin yükseldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlocParty kullanıcısına yanıt
    Ben saydıklarıniza kisa oyuncak diyorum ve hicbiri elzem degil

    Elektrikli hafizali spor koltuklar sportlineda da mevcut

    20 bin fark istiyorsa eger mb gibi carpisma önleyici. Carpisma hazirlik. Yaya gorunce fren yapma. Kendi kendine park etme gibi donanımlar koyacak. O zaman deger 20 bine. Dakotaya hkye nbt ye 20 bin vermem ben. Verene de saygi duyarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalniz sport plus, sport line a gore çok farklı ve guzel bir kasaya sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayi almadim. güzel dis gorunumu olan sportif atak bir arac. yine de 167000 veresim gelmedi:)

    Bakalim euro geri cekildi biraz, nisanda kuru düşük alip fiyat dusururlerse belki düşünürüz.:)

    TESEKKURLER bütün cevaplara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac 167den 172ye cikti ne dersiniz bu ise? ayrica bmwdede kalmadi artık:)

    318d ye mi 318i ye mi talim etcez?

    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bir araç ama son zamanlarda fiyatı ayı gibi arttı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedatyamaci

    Arac 167den 172ye cikti ne dersiniz bu ise? ayrica bmwdede kalmadi artık:)

    318d ye mi 318i ye mi talim etcez?

    :)

    hocam 3.20i ed iyidir 3.18i ya da 3.18d'ye bulaşmayın derim.

    sıfırı kalmadı ise internette tertemiz onlarca araç var. Sportline plus donanım bana göre en mantıklı kombinasyon.

    Hakkınızda hayırlı olsun
  • Araç aldınız mı bilmiyorum. tercihleriniz arasında mercedes yok biliyorum ama sadece f30 un artı ve eksilerini göstermek için eski aracımla kıyas yapacağım.


    Eski aracım w204 makyajlı kasa 1.8 cgi motor 7 ileri vites c180 AMG paket, şuan f30 makyajlı kasa 320i ed Sportplus aracım var.


    iki aracı kıyaslarsam.


    w204 c180 amg

    Artılar:
    İzalasyon çok başarılı, yüksek süratlerde bile yol sesi rüzgar sesi çok az geliyor.

    Malzeme kalitesi çok iyi, bozuk yollarda dahi kolay kolay araç içinde çıtırtı duymazsınız. benim araç 8 yaşında olmasına rağmen neredeyse içinde tık ses yoktu, bozuk yollarda bile çok az bir iki yerden hafif ses geliyordu ama rahatsız etmiyordu.

    Yola çok iyi oturuyor, 230 gibi çok yüksek süratlerde bile sizin hala yola oturduğunuzu yapıştığınız hissettiriyor. 90-100 gibi
    hızlarda sabit giderseniz araç sanki yerinde duruyor gitmiyor gibi hissettiriyor, gittiğiniz hızı hissettirmiyor.

    Yol tutuşu gayet iyi.

    Konfor çok daha iyi, AMG paket olmasına rağmen araç yormuyor.

    Dönüş çapı çok iyi, dar alanlarda araç daha iyi dönüyor.

    Farların aydınlatması ve aydınlatma alanı çok başarılı,

    Ses sitemi gayet tatminkar. sesi yarıdan fazla açınca içerde biriyle ancak bapırarak konuşurusunuz, son sese açmak delilik gibi birşey,

    Eksileri:
    Dar ve basık. Arkaya kilolu kişiler zorlanarak oturuyor,

    Cam tavanın perdesi çok ince bir perde, evlerdeki tül gibi, yazın güneşi hissettiriyor ve güneş tam tepede iken uzun yolda rahatsız ediyor, cam tavana iyi bir cam filmi çekmek şart.

    Yüksek yakıt tüketimi, bu araç içiyor resmen, şehir içi dur kalklı trafikte yakıt tüketimi çok fazla, ben 14-15 lt ile dolaşırdım ve çok sakin kullanmama rağmen. Şehir dışı 100 km sabit hızda yakıt 6.5 lt civarındaydı.

    Motor titreşimli, rölantide beklerken dahi araç içinde titreşim var, hareket ettikten sonra çok hissedilmiyor ama sonuçta bir titreşim olduğunu biliyorsunuz.

    Şanzuman eğer aracı manuel kullanacaksanız geç tepki veriyor. Otomatik modda daha iyi tepki veriyor. D den R ye R den D ye geçerken araç hopluyor, sanki arkadan başka bir araç dokundurmuş gibi hopluyor, çok gıcık ediyor.

    Park sensörleri çok kullanışsız ve geç tepki veriyor, geriden öterek gelmiyor sadece son 20cm kala falan bip şeklinde tek ses çıkıyor o an frene bastınız bastınız yoksa dokundurursunuz, sanayideki 100 liralık park sensörleri bile daha kullanışlı,

    aracın bazı aptallıkları var, örneğin kapı açıksa uyarı vermiyor, göstergede kapı açık uyarısı ancak 30km hıza çıkar ve 25-30 metre kadar giderseniz uyarı veriyor. Arkadan biri indi kapı tam kapanmadı o an sizi uyarın bir işaret ses vs yok.

    Silecek sistemi kötü, su püskürttmek isterseniz, önce silecekler iki tam tur gidip geliyor sonra su geliyor, cam tozlu ise camı çiziyor.

    Far sensörü biraz geç tepki veriyor, kısa bir tüne girerseniz çoğu zaman araç içi ışıklar açılmıyor, farlarınız yanmıyor.

    Sinyal kolunun olduğu yer kötü. Buna benzer daha başka bazı cinslikleri var aracın.


    Gelelim f30 makyajlı kasa 320i ED SportPlus'a

    Artılar
    Geniş ve daha ferah.

    Yakıt tüketimi çok güzel. şehir içinde benim kullanımımla c180 ile gittiğim aynı yollarda bugüne kadar 9 lt nin üzerini görmedim. Şehir dışı 100 e sabitlerseniz 4.5 leri çok çok rahat görürsünüz

    Motor çok daha yumuşak ve sessiz çalışıyor, rölantide beklerken motor çalışıyor mu çalışmıyor mu anlamıyorsunuz,

    Şanzuman çok daha başarılı ve hızlı, tepkileri güzel. araçta 4 farklı sürüş modu var, hepside işini çok iyi yapıyor. D den R ye R den D ye geçişerde en ufak pürüz yok, merco gibi değil.

    Yukarda merco da saydığım saçmalıkların hiç biri yok, kapılar açıksa araç daha hareket etmeden görsel ve sesli uyarıyor, hatta sürücü kapınız açık kaldıysa ve emniyet kemeriniz o an için takılı değilse araç gitmiyor gaz versenizde gitmiyor, emniyet kemerini takarsanız kapı açık ancak o şekilde gidersiniz.

    Bende HiFi ses sitemi var, ses kalitesi yani berraklık olarak mercoya göre bir tık daha iyi ama öyle aman aman fark yok. bazı müziklerde çok zayıf kalıyor nedense, mercodaki aynı USB belleği bmw de kullanıyorum, aynı parça olmasına rağmen sesi neredeyse %90 lara getirince tatminkar ses veriyor.

    Eksiler
    izalasyon balarısız, 100 dediğiniz an yol sesi ve rüzgar sesi olduğu gibi içeride, 120 dediğiniz an dikiz aynalarından ıslık benzeri ses geliyor.

    Ne hikmetse 150 km den sonra araç titriyor ve yolda geziyor yol ne kadar düzgün olursa olsun fark etmiyor, tüm f30 larda bu sorun var, asla ve asla bir mercedes gibi yola oturduğunu yapışarak gittiğini hissetirmiyor. Hafif dalgalı bir yolda 150 yi geçince araç sanki her an yoldan kopacak gibi his veriyor. Titreşim dahada artıyor ve artık rahatsız ediyor. Merco ile 200 km hızda çok rahat gittiğim yolda bmw ile max 160 gidebiliyorum ama araç çok yoruyor ve güven vermiyor, BMW de yola yapışma hissi yok. Merco rayında giden tren dersek, f30 denizde zıplaya zıplaya giden sürat teknesi gibi.

    Yol tutuşu merco kadar iyi değil, araç arkasını çok daha kolay bırakıyor.

    Malzeme kalitesi kötü, aracım daha 2 yaşını yeni bitirmek üzere ama her yerinden çıtırtı cızırtı geliyor ve rahatsız ediyor.

    Araçta LED far var, aydınlatması merco kadar başarılı değil, merconun hem uzunları hem kısaları daha uzak mesafeyi daha homojen aydınlatıyor ve yolun dışına varıncaya kadar aydınlatıyor, örneğin hep gittiğim yolda bmw led farları uzunda olsa kısada olsa daha kısa mesafeyi aydınlatıyor ve yolun dışını hiç aydınlatmıyor sadece önünüzü görüyorsunuz, yol kenarındaki ağaçları bile neredeyse seçemiyorsunuz. Aydınlatma homojen değil, sanki 5-6 tane el fenerini elinizde tutuyorsunuz fenerin biri diğerinden daha fazla ışık veriyor ve tuttuğunuz yerde dengesiz aydınlatma oluyor gibi, yolun bir yeri fazla parlıyor bir yeri az aydınlanıyor, homojen yolun her yerinde eşit ışık aydınlatma yok. Ayrıca bmw de viraj dönüş farları yok, keskin dönüşlerde gece döneceğiniz tarafı göremiyorsunuz ama merco öyle değil, döneceğiniz yeri daha siz dönmeden viraj farı sayesinde görüyorsunuz, ayrıca c180 de direksiyonu döndürünce farlarda o yöne belli oranda dönüyor, bmw de bu yok farlar hep düz.

    Lastikler mecburen run flat, ve çok sert, çok konforsuz, en ufak pürüzü anında hissetiriyor, araçta pirelli p7 cintirato var yanakları 50, mercoda önler 45 arkalar 40 yanak olmasına rağmen daha yumuşak, normal lastik takayım deseniz stepne yok ve bagajda stepne yeri yok. pirelli harici diğer run flat lara bakmak lazım konfor nasıl,

    Fren pedalı hissiz, ilk başlarda alışmak zor, pedala neredeyse yarı yarıya basıyorsunuz ancak o zaman yavaşladığınızı hissediyorsunuz, sanki pedalın ilk yarısı boşta gibi, bu durum ani frenlerde tedirgin ediyor, ayağınızı çok iyi ayarlamalı ve ne kadar basacağınızı bilmelisiniz, aynı oranda pedal c180 de basınca araç neredeyse dip fren yapmış gibi oluyordu. Araç pedala basınca durmuyor mu, evet duruyor ama verdiği his iyi değil

    Saklama gözleri çok yetersiz, ortadaki kolçağın içine ancak üst üste iki telefon yaad sadece cüzdan koyabilirsiniz, gözlük kabı vs imkansız. Mercoda iki gözlük kabı + cüzdan + iki telefon koyuyordum ve hala boş yer vardı.

    orta kolçak el freni yüzünden geride kalıyor ve ancak dirseğinizin ucunu dayaya biliyorsunuz, ön yolcu tarafı biraz daha uzun, mercoda el freni olmadığı için o bölüm çok daha uzun ve geniş, kolunuz çok daha rahat ediyordu.

    SONUÇ

    Yol tutuşu, yüksek süratlerde daha güvenli sürüş, daha konfor odaklı, daha sessiz araç istiyorsanız w204 ilk tercihim olurdu

    Yakıt ekonomisi, biraz daha geniş iç hacmi olan, yanlamaya çok daha meyilli ve daha iyi yanlayan araç isterseniz f30 tercihim olurdu.

    f30 un bana göre w204 c180 den tek artısı yakıt ekonomisi ve şanzumanun manuel modda daha iyi tepki vermesi.

    Kişisel görüşüm, mercedesi yoldaki o gidişi ve verdiği güven hissi yüzünden arıyorum, yakıtı fazla, şanzumanı biraz yavaş, daha basık, bazı aptallıkları olsada şuan mercoyu aramıyor değilim, yoldaki o güven hissi tüm eksilerini siliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe_yakub -- 3 Ağustos 2018; 11:20:57 >




  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    w204'e binmedim fakat f30'dan konforsuz bulmanıza şaşırdım.hele Amg paket C'nin sert oldugunu duymuştum..

    F30'un yalıtımı gerçekten başarısız hiç premium D segment havası yok araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    w204'e binmedim fakat f30'dan konforsuz bulmanıza şaşırdım.hele Amg paket C'nin sert oldugunu duymuştum..

    F30'un yalıtımı gerçekten başarısız hiç premium D segment havası yok araçta.
    konforsuzluktan kasıt şu,

    bendeki sport paket 2016 model 320i ed araç, AMG den bile çok ama çok sert.

    c180 gittiğim aynı yollardan gidiyorum, bmw resmen zıplıyor, lastik havaları vs her türlü kontrol ettim ama araç çok sert.

    her iki araçta 17 jant var artı bmw nin lastik yanak kalınığı daha fazla, bmw de 50 yanak var, mercedes önler 45 arkalar 40 yanak.

    BMW de runflat var, aracın bu kadar sert olmasının sebebi runflat mı bilmiyorum ama yoldaki en ufak dalgada araç resmen zıplıyor, AMG de sert, yoldaki en ufak pürüzü hissettiriyor ama bmw o hissiyatın ötesinde.

    bmw ye lastik alacağımda bu sefer düz lastik alacağım, bakalım runflattan sonra fark olacak mı ?

    Bu arada, w205 kasa için, bmw deki şikayetlerime benzer şikayetler okumuştum mercedes forumlarında, yüksek hızlarda w204 gibi yola oturmadığı, aracın düz yolda bile yüksek hızda sağa sola gezdiği söyleniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efe_yakub -- 3 Ağustos 2018; 17:19:40 >




  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    ben normal lastikli F30 kullanmıştım 16 jant ile konforu güzeldi.yani cok iyiydi diyemem ama normal kıvamdaydı..LAstik cok farkettirir..
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    Yanılmıyorsam w204 ler RFT ile gelmiyordu. RFT çok pis bi lastik. Hiç ısınamadım. Sattım kendi aracımdakileri normal aldım gayet güzel oldu. mis gibi.
  • BMW'nin 3 serisinin seçkin bir versiyonuna 2017 yılı Mart ayında 167 bin lira fiyat alınmış.
    Volkswagen'in Golf'üne 2018 yılında 190 bin lira fiyat alınıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Yanılmıyorsam w204 ler RFT ile gelmiyordu. RFT çok pis bi lastik. Hiç ısınamadım. Sattım kendi aracımdakileri normal aldım gayet güzel oldu. mis gibi.
    w204 run flat değil.



    sizin araç neydi, run flattan sonra ne taktınız.



    rft ye göre yol tutuşu viraj vs bi olumsuzluk gördünüz mü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efe_yakub E kullanıcısına yanıt
    F30 316i.

    RFT den sonra 16 janttan 18 y geçip lastik genişliğinide artırdım. 255/40/18 Bridgestone lastik taktım. Yanak genişliği azalmasına rağmen çok daha konforlu oldu. LAstik genişlediği için doğal olarak yol tutuş virajlar daha stabil. Ebatta değiştirdiğim için o konuda tam tarafsız yorum yapamıyorum RFT hakkında.
  • Merhabalar konuyu hortlatıcam fakat bu araç modeliyle ilgili sorum olacak; 320 i ED M1 yazılı bir araç var ruhsatta tam olarak bu şekilde yazıyor bu M1 ne anlama geliyor, neden M plus ya da M sport yazmıyor?

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.