Şimdi Ara

BMW 3 ve MERCEDES C Serisi Parça Fiyatları?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
9.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu premium araçların mdoel yılı olarak eski sayılmayacak ancak fiyat olarak biraz daha ulaşabilir seviyeye gelmiş araçları var. c200,180 bmw 3.18 , 3.20d 2004 2005 gibi. bu araçların yedek parça fiyatları ve bakım maalityetleri çokmu pahalı? çok çekincelerim var bu konuda ve arabalar konusunda bir klişe hakine gelmiş onun parçası pahalı söyleminin doğrulupunu merak ediyorum. bilen, tecrube eden arkadaşlar fikir veirirse çok sevinirim. bir vw jetta yada passata göre çokmu pahalaı yedek parça ve servis maliyetler vs. .. pahalıysa ne kadar pahalı. ???







  • Bu 19. konu mu oldu

    Hocam Jetta'dan indim Golf'e bindim konfor sorunu yaşıyorum diyorsun. Ben de diyorum sen paşa torunu musun? Ya da para babası mısın 6 ayda bir araç değiştirecek. Milletin gıptayla bakacağı bir araban var keyfini çıkar işte, belki bagajın biraz küçüktür, 3 çocuk mu var yetmiyor. Başka ne konfor eksiği olacak arabanın güle güle bin işte.
  • hocam aslında çokta alacağımdan değil ama merak işte.. birazda bilgi amaçlı bir konu. ilgine teşekkürler bu arada
  • güncel yardım lütfen.
  • Hocam BMW yi bilmem ama Mercedes kullanıyorum halen. inanılanın aksine parça fiyatları öyle uçuk değil. ama şu var Türkiyede Mercedes E serisi tutuluyor. bu yüzden E sınıfının parçaları daha ucuz. heryerde buluyorsun, çıkma istersen sudan ucuz fiyatlara parça alabiliyorsun. vw ile parça fiyatları hemem hemen aynı gibi. ama sorun çıkartma olasılığı yok gibi. benim E 200 400bin i devirdi ve normal bakım, değişim masrafından başka birşey çıkartmadı. sizin baktığınız C sınıfının parçalardada sıkıntı yaratacağını sanmıyorum, size tavsiyem önce gidin servislere ve sanayi ye sorun fiyatları.benim servis parça fiyatlarından dolayı gariban arabası der Mercedes için.fiyatları cidden düşük. birde seçenek çok. size sorar orjinalmi, alman yan sanayimi, italyan malımı, çinmi, Türk iyi kalitemi yoksa en ucuzumu diye. birde zaten sorun çıkartma ihtimalleri çok az zaten. birde size tavsiyem BMW yi sıfır alınmış ve hala onda olan yakınınızdan alın. yada sıfır alın :) BMW nankördür biraz bakım aksatırsan yan çizer.3 serileri biraz hor kullanılıyor biliyorsunuzdur.bu yüzden diyorum. yoksa BMW cidden iyi zevkli arabadır. umarım yardımcı olmuşumdur.




  • hocam çok teşekkürler yardımcı oldunuz gerçekten. ilgilendğim birkaç araç kaldı zaten. bakalım ne olacak son durumumuz. yorumlarınızıda dikkate alacağım.
  • Eğer yetkili servise gideceksen bu araçların parça fiyatları seni üzer. Özellikle bildiğim kadarıyla 2002-2004 model bir araç arıyorsun, her servise selam verdiğinde tamir edilecek parçayı bile değiştirmeye kalkarlar. Güncel kasaların parça fiyatı eski kasadan ucuza gelir serviste.

    Yok özel serviste halledicem işimi dersen, Golf'ten belki biraz pahalıdır. Özellikle çıkma parça fiyatları kafa kafayadır. Bu araçların en çok masraf çıkaracak parçaları motor aksamının parçalarıdır. Burada da tanıdığınız olup olmadığına bağlı olarak Golf'ten ucuza da halledebilirsiniz, evi satıp motoru da yaptırabilirsiniz. Eğer tanıdığınız yoksa bu işlerle uğraşan motoru özellikle kontrol ettirmeden almayın derim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • anladım hocam. tanıdık yok maalesef ancak ilgilendiğim araçların km leri 50 60 bin civarı bmw de. elbette expertiz şart. ilk bmw ile test sürüşü ve detaylı bir incelemem olacak. içime sinerse expertize gidilece . bakalım hayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    anladım hocam. tanıdık yok maalesef ancak ilgilendiğim araçların km leri 50 60 bin civarı bmw de. elbette expertiz şart. ilk bmw ile test sürüşü ve detaylı bir incelemem olacak. içime sinerse expertize gidilece . bakalım hayırlısı.


    Eğer araç gerçekten 50-60 bin km'deyse çok sorun olmaz. Ama bu araçları da nerdeyse 8 yılda 50.000km binmek için alan da olmaz gibi Böyle az kullanılmış bir araç bir de dikkatli kullanıldıysa çok rahat uzun yıllar kullanılabilir. Ama dediğim gibi motor en çok masraf açıcak kısımdır, az km yapmış ve hırpalanmamış bir araçta sorun yaratma ihtimali de çok azdır.

    Şimdiden hayırlı olsun aracınız.




  • yazamadan edemiyeceğim kusrabakmayın. motor masrafı konusunda biraz abartmışsınız sanırım yüzbaşım :) bu araçların aslına bakarsanız en az sorun çıkaran yerleri motorlarıdır. bu markalar boşu boşuna bu fiyatlara satılmıyorlar inanın. motor teknolojileri diğerlerdinden epey ilerdedir. youtube da aratırsanız Mercedes in 1 milyon km motor testlerine ulaşırsınız. bu arada bazı parça fiyatları yetkilide daha ucuz bile olabiliyor. 10 bin bakımı VW ile aynı ayrıca. 99 dan beri E sahibiyiz ve şuan tam 430 bin de araç. motorda daha bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadık. ayrıca daha açılmadı bile yani. siz gerçi BMW ye bakıyorsunuz anladığım kadarıyla. km lere o kadar takılmayın. bugün sanayide 10 liraya km istedğiniz rakama getirilebiliyor. Türkiyede Mercedes in E sınıfı BMW nin 3 serisi tutuyor. eğer bunlardan birisini alacaksanız parça konusunda asla sıkıntı çekmezsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: californian

    yazamadan edemiyeceğim kusrabakmayın. motor masrafı konusunda biraz abartmışsınız sanırım yüzbaşım :) bu araçların aslına bakarsanız en az sorun çıkaran yerleri motorlarıdır. bu markalar boşu boşuna bu fiyatlara satılmıyorlar inanın. motor teknolojileri diğerlerdinden epey ilerdedir. youtube da aratırsanız Mercedes in 1 milyon km motor testlerine ulaşırsınız. bu arada bazı parça fiyatları yetkilide daha ucuz bile olabiliyor. 10 bin bakımı VW ile aynı ayrıca. 99 dan beri E sahibiyiz ve şuan tam 430 bin de araç. motorda daha bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadık. ayrıca daha açılmadı bile yani. siz gerçi BMW ye bakıyorsunuz anladığım kadarıyla. km lere o kadar takılmayın. bugün sanayide 10 liraya km istedğiniz rakama getirilebiliyor. Türkiyede Mercedes in E sınıfı BMW nin 3 serisi tutuyor. eğer bunlardan birisini alacaksanız parça konusunda asla sıkıntı çekmezsiniz.


    Motor konusunda insiyatif tamamen kullanıcıya bağlı. Eğer doğru düzgün kullanılırsa BMW'de Mercedes'te rahatlıkla 1.000.000 km görebiliyor. Ama 100.000km'de rektefiye gerektiren araçlara da şahit oldum, sahibi eşeğe biner gibi bindiği için, soğuk motoru sıkıştırdığı için, yüksek devirde uzun süre gittiği için vb. motor ne olursa olsun zarar görebiliyor. 2.000 TL'ye e46 M3 motoru tamir edilebiliyor tanıdığın varsa, yoksa 15.000 TL motor masrafını takabiliyor yetkili servis 3.16 için. Bakım masrafı üç aşağı beş yukarı aynı ama parça masrafları özellikle motor arızalarında sıkıntı yaratıyor. 150 TL'ye sanayide orjinal parçalarla çözdüğüm klima sorunu için servis 900 TL istemişti mesela e46 kasa için, 40 liraya çözdüğüm cam otomatiği için 300 TL istemişti. Bu araçlar sıfır alınırsa hiçbir sıkıntı yaratmaz bilinçli kullanıcıya ama arkadaş 7-8 yaşında ikinci el bir araç alacak ve sahibini tanımıyor, bu yüzden özellikle motora dikkat etmesini söyledim




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.