bana da araç psi yüksek şekilde teslim edildi ama ben 300-400 km sonra ekrandaki basınca göre düşürdüm, daha memnunum |
BMW 3 serisi (G20) (1378. sayfa)
-
-
2023 G20 için 33, 2024 i4 için 35bin axa sigorta ödedim aralık ayında. 25civarına neova falan vardı ama yaptırmadım. maalesef yaptırırken üzerimde başka araç vardı o da etkiledi sanırım.
edit: ikisi de full kasko imm 25milyon
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi torossidis -- 15 Ocak 2025; 16:30:3 > -
Teşekkürler ,
Sigortaladım.com u aradım . Neova için 26,652₺ 8 taksit full kasko (ikame araç istemedim) , İMM 10 milyon + 2000₺ yakıt kuponu teklif aldım. Sanırım kaskoyu burdan yaptıracağım
Sigorta hepiyi den 10,231₺
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ladinkayin -- 15 Ocak 2025; 17:43:19 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kaskolar gecen seneyle ayni ama trafik asiri pahalanmis, golf tutkusu grubunda trafik sigortalari kaskodan daha pahali cikiyor diye millet isyanda
-
Merhaba. Bende w205 ile burmester ses sistemi vardı. Evde de monitor audio’nun ciddi sayılabilecek kule hoparlörlerini kullanıyorum. Çok fazla hoparlör, iyi seviye kulaklık vs. Kullandım. Açıkçası harman/kardon ciddi hayal kırıklığı. Ses seviyesi, bassların yeterli güçte olmamasını geçiyorum. O bir tercih. Ama ses hiç ama hiç canlı değil. Dinamik aralık çok düşük, detay yok neredeyse. Apple music’e geçip onda her şarkının 150 mb olduğu tam kayıpsız formatı da denedim ama ses o kadar dinamiklikten uzakki 150 mb olan versiyonla 6 mb olan versiyon arasında, evde aldığım farkı alamıyorum. Evdeki sistem yüzbinlerce liraya denk geldiği için tabii ki öyle bir kıyas yapmıyorum ama markanın anlatıldığı kadar etkili olmadığını düşünüyorum. Bence tweeter ve mid range hoparlörlerin kalitesizliğinden kaynaklanıyor bu durum. Muhtemelen watt düştüğü için yeni kasada, ses seviyesini daha üst seviyelere çıkarmak için hoparlörde daha düşük kaliteli ama daha yüksek hassasiyetli bir hoparlör tercih ettiler.
İşin kötüsü g60 testinde uzman dedi ki artık 1400 watt olan sistem kalktı. Eski f30’daki harman, yeni g60’ta b&w olarak satılırken eski hi-fi sistem harman adını aldı. Yani işi iyice etiketle bilinçsiz tüketiciye satmaya çevirdiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu arada ts860 ile geçenlerde sarıyer’de tüm tutuşu kaybettğimi söylemiştim sabahki çiğde. İki gündür çok fena yağmur yağıyor. Aynı yolda yokuş tırmanırken düşük hızlı dik virajlarda gaza ne kadar asılırsam asılayım arabanın arkası gelmiyor. Yani ts860 yağışta gerçekten işini yapıyor. Sadece çiğ yağmışsa çok çok dikkatli olmam gerektiğini anladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam neden kumar 2 el bmw , çok problemli ise niye sıfırını aldınız ?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bmw problemli demedim, 2.el bmw almak sahibini tanımıyorsanız kumar dedim, bmw’nin tüm kullanıcıları bu forumdaki gibi işinde gücünde düzgün insanlar olmuyor genelde, kaportası temiz olsa bile arabayla saçma sapan şeyler denedikleri için bilinmez bir anda elektronik/mekanik arıza vermeye çok müsait eğer bahsettiğim gibi arabayı sokaktan bedavaya almış gibi hor kullanan birinden alırsanız. İstanbulda sadece eski model değil yeni modellerde bile en cok kazaya karısan/araç pert eden audi/mercedes/bmw 3 lüsünden bmw benim gördüğüm, yoksa aracı çok seviyorum, sattığım aracım da bmw’idi alana da dedim aynısını o da düzgün birinden almak için aylarca araba aramıştı.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Selamlar. Torpido gözünün altında, plastik bir kapakla korunan sigorta kutusu var. Oradan kendiniz kolayca bakabilirsiniz. Bir ara benim de cakmaklık çalışmıyordu. Kendim değiştirmiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Marka ile alakası yok hocam , bakimlarini zamanında ve ispatli olan kronik problemi olmayan , km garantili olan ,trim problemi olmayan kazasiz her araç marka alınır satılır , kumar kontrol edilmeden alınan araba da olur. Parası yeten sıfır alsın elbette bende zamanında aldım ama 2 el de BMW kumar demek genelleme kelimesi doğru değil bindiğimiz dalı niye keselim. Niye malımızı kotuleyelim demek istedim. Bu arada tanıdığınız dahi olsa 3 milyonluk aracı ekspretizsiz mi alacaksiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam konu yanlıs anlasıldı sanırım, ben ekspertiz yaptırmadan el arabası bile almam, bu zamana kadar hiç 2.el araba da almadım prensip gereği, ki yapılan ekstpertizlerin çoğunun fason olduğunu görüyoruz, kimse işini düzgün yapmıyor, 3-4 mio parayı bir arabaya bağlayıp ekspertizde gözden kaçan/eksperi temiz olsa bile kötü kullanımdan dolayı sonradan gelişebilecek bir arıza ile terste kalmak istemem, uzun vadeli bineceğim çünkü o arabaya, herkesin kendi tercihi tabi parasını nasıl harcayağı ben sadece fikrimi söyledim. Sarı sitede aydın-can diye bir satıcı var 3 serisi kurumsal ilanların %60-70’i onda fiyatları da uygun, muhtemelen experi falan da temizdir, çatır çatır satılması lazım ama gitmiyor niye çünkü filo geçmişi var elindeki tüm araçların sizin gözünüzden sakınıp yavaşça kapadığınız kapıyı bile adamlar tofaş kapatır gibi kapatıyor kiraladı diye, ki kullanım tarzını hayal bile edemiyorum. Şahsen ben stop etmeden önce vitesi N ye almadan direk P’ye alıp tüm yükü şanzımana bindiren birinden araba almak istemem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak IJQPA -- 15 Ocak 2025; 22:26:14 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Tartışmasız 430i xdrive. Motorun keyfi sesi bir başka.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen yıl haziran ayında aracımı kapalı garaja koydum iş yoğunluğum sebebiyle aracın 3 ay boyunca yanına bile gidemedim, 3 ay sonra ilk kontağa bastığımda ne uyarı aldım ne bir şey araç direk çalıştı.. Hala aynı aküyle kullanıyorum ve sık sık şehir dışına gittiğim için araç 5 gün kullanılıyorsa 10 gün garajda yatıyor. Akünün o kadar narin bir parça olduğunu düşünmüyorum böyle basit şeylere hata verecek olsa benim bu zamana kadar 2-3 tane akü eskitmem gerekirdi. Bu işte bana borusanın bir ihmali var gibi geldi. Bence aracı size teslim etmeden önce aküyü iyi şarj etmemişler veya araç teslim esnasındaki akü şarj prosedürü neyse onu düzgün yapamamışlar. Sıfır arabanın akü arızası vermesi ve borusanın da akü parası üstüne yatması değişik. Garanti falan muhabbetine değiştirmeleri gerekiyor. PPF kaplamacılar aküyü bitirecek ne yapmış olabilir ki? Ve neden kendilerini savunmadan direk ödeyelim dediler, acaba istemeden bir şey yaptılar da onun suçluluk duygusu mu var? ondan da ayrı kıllandım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siteamsorunsali -- 15 Ocak 2025; 22:36:16 >
-
Isin detayina inmedim açıkçası araci yeni aldım sogumak istemiyorum . Kaplama yapan firma odemeyi kabul edince de cok sorgulamadim .
Kabul etmese de bu parayi verecektim ,servis disi is yapsam garanti bozulacakti kesin.
Bu arada akü arıza tespiti değişimi dahil 4 gün surdu işlemler yarin teslim alacam araci . Islemlerin bu kadar uzun surmesi de ayri bir olay.
Borusan biraz korkuttu açıkçası en basindan beri olay yaklasimlari cok amatorce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
W206 nin burnmasteri da harmandan iyi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar i8 hakkindaki dusunceleriniz nedir fiyatini hakediyormu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Motor aynı hacim haricinde?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle aynı düşüncedeyim. Yağmur yağsın da araba yol tutsun diye dua ediyorum :)
-
quote:
Orijinalden alıntı: aycakirİlginç bir şekilde g20'ye önceki aracım Karoq'tan daha fazla taş geliyor. Daha aldığım gün ön cama taş geldi. Zarar verecek kadar değildi ama pat diye içim cız etti. :)
Eski F30'umun da ön camına taş geldiği için değiştirmek zorunda kalmıştım.
BMW'lerin camına çok taş geliyor izlenimi oluştu bende. Yere yakın olduğundan mıdır nedir anlamadım. Ya da cam eğimi vs. mi etkili bilemedim.
Sanırım zarar vermediğini düşündüğüm taş zarar vermiş. Camda durduk yerde çatlak oluşmuş.
Yakın zamanda cama başka büyük taş geldiğini hatırlamıyorum. Tuzlama araçlarının tuzla birlikte serptiği iri taneli kumlar arasından bazen cama gelenler oluyor. Öndeki araçlar fırlatabiliyor bunları. Bir ihtimal onlar yapmış da olabilir.
Daha önce bir vesileyle temperli camların en zayıf yerlerinin kenarları olduğunu öğrenmiştim. Bu çatlakta da köşede pirinç tanesi kadar bir zedelenme var. Çatlak oradan başlayıp ortaya gelmiş.
Önceki F30'umda da benzer şekilde camın kenarından çatlak başlamış ve yayılmıştı. Tüm cama yayılmıştı sonra çatlaklar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X