Şimdi Ara

BMW 3.18İ için yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sokağımızdaki galericide 1993 bmw 3.18i var.Araç görünürde çok temiz deri koltuk falan filan tek hava yastıklı.Adamla konuştum nekadar diye 10000 tl ye bırakırım dedi aynı mahalledeyiz dedi.Araba hakıkında bilgi aldım.Motoru sıfırlanmış , şanzımanı falan yenilenmiş,birde boyası yenilenmiş.Kaza mı yaptı dedim.Yok dedi kaporta ile ilgili hiçbir sorun yok kesinlikle kaza yapmadı istediğiniz servise baktırın dedi.Sadece servis bakımı yapılcak dedi yağ falan filan.Sizce böyle bir araba alınır mı bizde de 2002 kangoo var takasa girilir mi yoksa hiç yaklaşmıyayım mı.Yani bu tür arabalarda şanzıman ve motorun yenilenmesi arabayı nasıl etkiler.
    yardımlarınız için şimdiden teşekkürler



  • arkadaşım,


    galerici kısmına güvenilmez... eğer bu aracı alacaksan büyük çaplı iş yapan yerlerden al mesela bmw nin ikinci el araç satan yerlerinden veya ekspertiz yapılabilecek yerlerden.. emin ol o araçta bir katakuli vardır..
  • Teşekkürler ilgilendiğin için
    Haklı olabilişrsin çünkü adam takasta olur falan dedi.Ama bizim komşumuz satan galerici yani aynı mahalledeyiz.Araçta kardeşininmiş.Benim asıl sorum teknik kısımdan olcak bu tür bi bakıma girmiş araç acaba çok sağlam bir darbe mi yemiş yoksa normal mi birde böyle bakıma giren araç nekadar götürür beni
  • tekrar selam,


    bu aracın kaç km de olduğu kmsi ile oynanmış olup olmadığı(çünkü 1998 öncesi çoğu araçta km sayaçları analogtur.) ki analoglar ile kolayca km ile oynanabilir.mevcut kmye kadar nasıl geldiği bakımlar düzgün yapılmış mı?motor veya şanzımanda bir sorun yaşanmış mı? araç herhangi bir kaza geçirmiş mi? araçtaki tüm donanımlar hatasız çalışıyor mu?

    gördüğün gibi birçok sorunun yanıtlanması gereklidir.bu yüzden bu aracı almak istiyorsan:

    1-motorun kompresyonunu test ettir(araç 100,00 üzerinde ise subap gaydları ve supap sapı lastikleri kontrol edilmeli ve subap sapı lastikleri şayet kompresyon düşük çıkarsa değişmelidir) bu araçlarda 1998 yılına kadar görüen bir sorundur.
    2-vites kutusu manuel ise baskı balatayı otomatik ise vites kutusunun basınç testini yaptır.
    3-aracın kaportasını vuruk ve darbe bakımından kontrol ettir.(boya kalınlığını ölçen bir cihazla ölçüm yaptır) şayet değerler farklı çıkıyorsa araçta ciddi bir kaza olmuş veya kapsamlı bir boya yapılmış olabilir. kaza yoksa ve sahibi boyattıysa sakınca yoktur.ama ciddi bir kaza geçirdiyse ve sonra boyandıysa sorun olur başına. bu forumda çoğu kişi bir arabanın boyalı olmasından rahatsız olur ama benim kişisel fikrim düzgün boyanmış bir arabanın değeri düşmez bilakis artar.
    4-arabanın ön düzeninin düzgün ve sağlıklı olduğundan emin ol..

    tüm bunlar sağlam ise* aracı al gönül rahatlığı ile bin..


    *seni en az 10 sene götürür.
    kolay gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 30 Nisan 2009; 23:44:40 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.