![]() Merhaba arkadaşlar, 2017 model BMW 1.18i sahibiyim. Aracımın iDrive ekranında hiçbir darbe, sıvı teması veya kullanıcı hatası olmadan içten bir kararma oluştu. Yetkili servise başvurduğumda, ekranın “miladını doldurduğu” gerekçesiyle 165.000 TL gibi astronomik bir fiyat teklifi aldım ve yalnızca %10 katkı sunacaklarını söylediler. Oysa bağımsız, güvenilir özel servislerde bu arıza 7.500 TL civarında çözülebiliyor. BMW’nin premium marka anlayışı ve müşteri memnuniyeti vizyonu bu mudur? Benzer sorun yaşayan var mı? Görüşlerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum. Marka tarafına da sesleniyorum: Sadık müşteri kazanmak ve korumak, ancak adil ve makul çözümlerle olur. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

Hızlı






