Şimdi Ara

BMW 2 Serisi Gran Coupe kamuflajlı olarak yakalandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    Kuzey Kutup Dairesi yakınlarında havalar oldukça soğuk ve karlı. Yani bir aracın kış testlerine tabi tutulması için ideal bir ortam. Tam da bu doğrultuda kış testi için yollara çıkan BMW 2 Serisi Gran Coupe, kamuflajlı olarak kameralara yakalanmaktan kurtulamadı. Bu küçük sedan bir arazi aracı değil. Ancak, fotoğraflardan anlaşıldığı kadarıyla karlı yollarla başa çıkmakta oldukça iyi.
     

    Geçen yıl da Avrupa yollarındaydı

    Bunlar 2 serisi Gran Coupe’nin ilk kez gördüğümüz fotoğrafları değil elbette. Geçtiğimiz yıl da Avrupa yollarında test edilirken görüntülenmişti. İki araçta da mavi fren kaliperleri dikkat çektiğinden, bu prototiplerin bir çeşit performans modeli olduğu sonucunu çıkarabiliriz.
     

    BMW yeni aracını saklayabilmek için oldukça yoğun bir kamuflaj kullanmış. Ancak, görüntülerden anlaşıldığı kadarıyla üstteki eğimli ön farlar ve alttaki geniş hava girişleriyle birlikte oldukça sportif bir görünüm elde edilmiş. Arka kısımda bulunan karlar yüzünden ne yazık ki bu taraf hakkında yorumda bulunmak pek mümkün olmuyor.

     
     
     

    UKL platformu üzerine geliştirilecek

    Tasarımın yanı sıra BMW 2 serisi Gran Coupe modelinin şirketin Mini’den ödünç aldığı önden çekişli UKL platformu üzerine oturtulacağını biliyoruz. BMW’nin bu modelde 2.0 litre turboşarjlı dört silindir motor ve sekiz ileri otomatik şanzıman kombinasyonunu kullanacağı düşünülüyor. Ayrıca, Avrupa yolları için üç silindirin de bir opsiyon olması söz konusu. 2 Serisi Gran Coupe’nin Mercedes-Benz CLA ve Audi A3 ile yarışması için dört tekerden çekiş sisteminin de bir seçenek olması beklentiler arasında.
     

    Alman üreticinin 2 Serisi Gran Coupe’yi bu yılın sonlarında görücüye çıkaracağı düşünülüyor. Hemen ardından da 2019’un ilk aylarında satışa çıkarılması bekleniyor.

     







  • Çöp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLA kaymagini yedi bu segmentin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birbirinin aynısı, sadece logosu farklı, temcit pilavı gibi alman arabalarını dayayın gitsin. Birde bu önden çekiş BMW'ye janjanlı M paketler, performance gövde kitleri falan çıkar ki üniye giden bebecik M3 kullanıyormuş hissi alsın diye. Şekilli, afilli ama vasıfsız, yeni trend bu.
  • Wolksvagen passat alırım bunu alcama, çöp



    Madem passat çöp, bu millet niye kuyruğa giriyor, bi siz mi akıllısınız? Bence çoğunluğun olduğu yerde bi sıkıntı çıkmaz vardır milletin bi bildiği hem zaten güzel araba pasaat

  • 1 serisinin bagajını dar bulanlar bunu alsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Birbirinin aynısı, sadece logosu farklı, temcit pilavı gibi alman arabalarını dayayın gitsin. Birde bu önden çekiş BMW'ye janjanlı M paketler, performance gövde kitleri falan çıkar ki üniye giden bebecik M3 kullanıyormuş hissi alsın diye. Şekilli, afilli ama vasıfsız, yeni trend bu.

    Almanlar dışında ne var alınacak ve farklı olan yazsana.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Alman olup olmaması önemli değil, farklı ve kendine has olması önemli. CLA pazarı kaptı götürdü diye bütün Rwd BMW kültüründen taviz verip 2 serisi grancoupe diye birşey çıkarıyorlar, Mını'nın uzatılmışı aslında. Bunu yaparken güvendikleri şey arabanın uygun fiyatlı ve 4 kapılı olması, önünde de BMW logosu olması, satılacağını biliyorlar. Çünkü alıcı zengin ama aynı zamanda vasıfsız, CLA gibi kötü otomobilin sözlük tarifi olan, basın tarafından yerin dibine sokulan bir arabaya afili şekili renkler, yarış koltukları, janjanlı kabin ve önde Merso yıldızı olduğu için millet dünya para saçtı, arabanın Mercedes ile alakası yok. Mesela sende bir Merso müptezeli olduğun için el arabası yapıp üzerine logo bassalar alıp garajına koyacaksın muhtemelen, bu tip müşteriler de onları böyle vasıfsız ve marka köklerinden bu kadar uzaklaşmış arabalar yapmak için cesaretlendiriyor, birde işin onlar için güzel tarafı çok iyi kârlılık var bu ürünlerde.

    Yani üst segmentlere çıkmadıkça bu markalarda, karakter, kimlik, orjinallik, marka kültürü diye bişey kalmamış. Dini imanı Allahı para olmuş hepsinin.




  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Kendine has araba üretmek çok zor şuan. Eskisi gibi 5-10 model üretmiyor firmalar binlerce model var illaki birbirlerine benzeyenler olacak. Rekabet bunu gerektiriyor.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bu rekabeti bir kendine has yöntemlerle sürdürmek var, birde minimum maliyet ve taklit peşinde koşarak yapmak. BMW E87 1 serisinde zamanında yaptığı gibi 2 serisi GC'yi de modern bir E30 sedan gibi çok orjinal, harika bir otomobil yapabilirdi, fakat sonra gördüler ki bu kadar maliyete, orjinalliğe hiç lüzum yokmuş. BMW'nin bu araçları Fwd yapma sebebi aşağıdaki makale, buna yıllar önce karar vermişlerdi zaten,

    http://www.bmwblog.com/2010/03/24/bmw-survery-reveals-1-series-owners-think-its-fwd/

    CLA'yı da Rwd sanan stadyum dolusu kullanıcı vardır. Adamlar bakıyorlar, müşteri bu, ne versek yiyecek. Artık tüm olayları içerideki ekranlar, içerideki malzeme, ciks donanımlar, ciks tasarım paketler falan tamamdır. Çünkü çoğunluk müşteri gerçekten ne aldığını bilmiyor ve ilgilenmiyor da. Önde logo var mı logo? Konu komşuya şeklimiz var mı? Bitmiştir kanka.




  • 2 serisinde 2.0 motor kullanacaksan ne espirisi kaldı, bu arabanın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece önden çekişli olacaksa gelmesin , cla gibi tırt bir araba ortaya çıkabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    CLA kaymagini yedi bu segmentin.

    CLA hamlesi çok yerindeydi. BMW geç kaldı...
  • cla'nın içini bagajını ufak bulan a3 sedan alıyor.ama aynı şartlarda bmw olsun her zaman tercih edilir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.