Şimdi Ara

BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
282
Cevap
7
Favori
50.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Golf 1.4 160'da var zaten.

    Golf testlerde her türlü C segmenti rakipleri yenen bir araç.

    Sener gözünü seveyim konuları kirletme. Bak geldin şu konuyada golfu kattın polemik çıkartmaya çalışıyorsun. Sen git lütfen kendi gereksiz konularınla debelen. Ayrıca lütfen boş konuşmadan önce bi rakiplerini incele artılarını eksilerini gör ona göre rakiplerini yenen bi araç dersin. Rica ediyorum senden rezil etme konuyu.

    @ex_silver dostum mecbur 180 lik gelmesi lazım çok lazım bi kombinasyon gerekiyor. Karşısında çok zorlu bi rakip var.

    Hocam ağzına, klavyene, ellerine sağlık.

    Arkadaşın yardakçısı da geldi.

    Araçla ilgili bir yorum yapılır, araca değilde yorum yapana saldırmalar.

    Kurtulun artık şu garip komplekslerden.

    Ne yaptım size anlamıyorum.

    Forumda yorum yazmak sanki bir suç. Kimseye hakaret etmem, sadece meta olan araçlarla ilgili olumlu ve olumsuz eleştiri ve fikir beyan ederim o kadar.

    Ama forumun bazı kişileri hemen saldırır.

    Biraz hoşgörü ve anlayış lütfen. Bu kadar da hazımsız olmayın. Sizin şahsınıza birşey yazarsam, cevap verin.

    O rakipsiz, bu rakipsiz diye bir kavram yok günümüzde.

    Koskoca Mercedes CEO'su bile Audi'yi geçelim diye açıklamalar yapıyorsa demek ki birşeyler var.

    Bariz bir şekilde konuyu kirletmeye çalışıyorsun arkadaşım.

    İnsanlar emek vererek bu konuyu açıyor, zamanlarını harcıyor ve sen gelip Golf'ün testlerdeki üstünlüğünden bahsediyorsun.

    İstediğin konuyu istediğin yerde açabilirsin, tartışabilirsin, ki zaten yapıyorsun. Ama bu konu onun yeri değil, birisi bir şey söylemese youtube'daki 231243242 test videosunu paylaşacaksın bizimle.

    Şuan bile konu kirlendi sayılır.

    Finallerim olmasa seninle uzunca tartışırım fakat zamanım yok, konunun da kirlenmesini istemem.

    Fikirlerini, testlerini paylaşabileceğin bir sürü konu var, ama bu konu olmasın lütfen.

    Yardakçı demişsin benim için, üstüme alınmadım. Alıntı yaptığım arkadaşla ikili dialogum bile olmadı. Mantıklı şeyler konuşan herkesi savunurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Golf 1.4 160'da var zaten.

    Golf testlerde her türlü C segmenti rakipleri yenen bir araç.

    Sener gözünü seveyim konuları kirletme. Bak geldin şu konuyada golfu kattın polemik çıkartmaya çalışıyorsun. Sen git lütfen kendi gereksiz konularınla debelen. Ayrıca lütfen boş konuşmadan önce bi rakiplerini incele artılarını eksilerini gör ona göre rakiplerini yenen bi araç dersin. Rica ediyorum senden rezil etme konuyu.

    @ex_silver dostum mecbur 180 lik gelmesi lazım çok lazım bi kombinasyon gerekiyor. Karşısında çok zorlu bi rakip var.

    Hocam ağzına, klavyene, ellerine sağlık.

    Arkadaşın yardakçısı da geldi.

    Araçla ilgili bir yorum yapılır, araca değilde yorum yapana saldırmalar.

    Kurtulun artık şu garip komplekslerden.

    Ne yaptım size anlamıyorum.

    Forumda yorum yazmak sanki bir suç. Kimseye hakaret etmem, sadece meta olan araçlarla ilgili olumlu ve olumsuz eleştiri ve fikir beyan ederim o kadar.

    Ama forumun bazı kişileri hemen saldırır.

    Biraz hoşgörü ve anlayış lütfen. Bu kadar da hazımsız olmayın. Sizin şahsınıza birşey yazarsam, cevap verin.

    O rakipsiz, bu rakipsiz diye bir kavram yok günümüzde.

    Koskoca Mercedes CEO'su bile Audi'yi geçelim diye açıklamalar yapıyorsa demek ki birşeyler var.

    ben de geldim hadi bakalım.




  • bi tepsi baklava olsada yesek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    KArdeşim sen devir çevirmeye alışkınsın.O yüzden tat vermemiştir.Lancerin devir çevirebilme kabiliyetini sana söylememe gerek yok heralde

    Bu arada Barçadaş 2-0 önde barça osasuna karşısında.Trt sporda maç 2. yarı başlayacak.

    Maçı izliyordum ben de. Uzun bir aradan sonra Barcelona'yı seyretmek iyi geldi.

    Valla şimdiye kadar okuduğum duyduğum gördüğüm tüm yorumlar karşısında 3.20d karşısında büyülenmeyi bekliyordum fakat bu hissi 1.16i ile yaşadım Yeni gelecek 3 serisi eğer 1 ile aynı zevki verecekse (ki bence öyle olur) yeni 3.18i için gözüm kapalı yazılabilirim.
    BMW bile olsa dizel bir gence göre değil. Çıkardığım bir diğer sonuç bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Golf 1.4 160'da var zaten.

    Golf testlerde her türlü C segmenti rakipleri yenen bir araç.

    Sener gözünü seveyim konuları kirletme. Bak geldin şu konuyada golfu kattın polemik çıkartmaya çalışıyorsun. Sen git lütfen kendi gereksiz konularınla debelen. Ayrıca lütfen boş konuşmadan önce bi rakiplerini incele artılarını eksilerini gör ona göre rakiplerini yenen bi araç dersin. Rica ediyorum senden rezil etme konuyu.

    @ex_silver dostum mecbur 180 lik gelmesi lazım çok lazım bi kombinasyon gerekiyor. Karşısında çok zorlu bi rakip var.

    Hocam ağzına, klavyene, ellerine sağlık.



    Koskoca Mercedes CEO'su bile Audi'yi geçelim diye açıklamalar yapıyorsa demek ki birşeyler var.



    Kalite anlamında demedi onu, satış olarak dedi, yanlış bilgilendirmeyelim lütfen.

    Bende çıkar derim Mercedes CEO'su bile Toyota'yı geçelim diye açıklama yaptı diye

    Bu ne kadar inandırıcı olur

    Audi nin Mercedese rakip olması için 40 değiş 140 fırın ekmek yemesi lazım.

    Bir sen eksiktin.

    Dostum cihanair nerdesin?

    Can alıcı nokta zaten Audi'ye söylemesi. Toyota, Hyundai için değil de Audi için. Mercedes tabi ki belli bir geçmişi olan ve Almanların 1 numaralı amiral gemisi. Audi'yi forumdakiler rakip olarak görmüyorlar ama Mercedes görüyor. Sonuçta Audi Lüks segmentte hem Mercedes hem de BMW'den pazar kapıyor.

    Ne Lexus, ne Infiniti ne de Cadillac gibi markalar bu seviyede bir güce sahip.

    1970 yada 1980'li yıllarda olsaydık, Mercedes yada BMW şirketleri Audi için sizlerin düşündüğü gibi daha 140 fırın ekmek yemesi lazım derlerdi. Ama günümüzde bu iş o kadar basit değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Bmw bu turbo işini çok ciddiye almış.Yemiş yutmuşlar.

    Bmw artık zirveyi gözüne kestirmiş durumda. Her segmentde rakipsiz olmanın peşinde. Küçük çocuklar istedikleri birşeyi almak için nası hırsla o hedefe ulaşırlarsa bmw de şuan o görüntüyü vermekte.

    Gerçekten çok büyük bi firma. E60 5 serisi varken satış rakamları E serisinden gerideydi. Borusandaki satış temsilcisinin sölediği birşey kendi ağzından ama şimdi f10 ile rakamları alt üst etme peşindeler. Sırf e serisini geride bırakma adına 5 serisini ilk defa 7 serisi ile aynı fabrikada aynı platformda ürettiler. Rakipsiz dizel motorlar geliştirdiler. Şimdi ise bahsi geçen motorlar 3 turbolu olarak adlandırılıyor.

    Benim şahşi görüşüm bilmiyorum katılırmısınız. Spor motorsiklet üreten firmalar gerçekten araçlarını yaratırlarken bi ruh içerisinde yaratıyorlar. Geliştirmek istedikleri teknolojiyi istedikleri gibi geliştirip istedikleri zaman zirveye oynayabiliyor. Uyku zamanlarıda olmuyor değil tabi şu anki Honda gibi .

    Ama dikkat edin honda ve bmw markalarına tutkulu insanlar bu 2 markaya hep sempatik bakarlar. S2000 ler m3 ler efsane atmosferikler motorları yapan bu 2 firmayı hayranlıkla takip etmeye devam edeceğim. Biraz duygusal bi yazı oldu ama gerçekler.




  • anil bi de suzuki var. ona ne diyosun? :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 5 Ocak 2012; 1:05:04 >
  • uzaktan uzaktan konuyu takip ediyorum. Bakalım yakın takiplere de çağırılırız belki bir gün :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodgebro

    uzaktan uzaktan konuyu takip ediyorum. Bakalım yakın takiplere de çağırılırız belki bir gün :)

    aklimdasin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    anil bi de suzuki var. ona ne diyosun? :D

    Bugün Suzuki'nin konusunu açtım arabada. Dedim ki 2010 yılında Alto-Splash-Vitara-Kizashi ile Renault'dan (Dünya çapında) fazla satmış ya helal olsun diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Dediğin gibi hocam.

    Bundan önceki 116 ve 3 serilerinde(her ne kadar dizel motoru kusursuz olsada) yani c ,d segmentinde Audiye e segmentinde ise MErcedes e geçilmişlerdi.

    Zaten a3ün ve a4 ün satış rekorları kırması biraz bundandı.Sonra 2.0d yi çıkardı biraz durumu toparladı.Fakat araç hala a4 e göre geride.Bu benim şahsi görüşüm.

    Onlarda bunun farkına varmışlarki araçları baştan aşşağı yenilediler.Turboya geçtiler ki aslında bu bir otomotiv firması için büyük bir adımdır.

    Şimdi her segmentte araçları ya en iyi ya da 2.BUndan önce c segmentinde emin ol 116 yı kimse saymazdı.Ne testlerde ne muhabbetlerde.Şimdi görüldüğü üzere uğrunda kavgalar çıkıyor.

    Benim asıl mest olduğum 328i.O motor müthiş anıl. 240 hp benzinli bir motor 6.2 hızlanma 250 son hız var.Sınırlandırmalı tabi.Hepsinden önemlisi bu yavrunun yakıt tüketimi 6.5 olarak gösteriliyor.Şaka gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 5 Ocak 2012; 1:09:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    anil bi de suzuki var. ona ne diyosun? :D

    Bugün Suzuki'nin konusunu açtım arabada. Dedim ki 2010 yılında Alto-Splash-Vitara-Kizashi ile Renault'dan (Dünya çapında) fazla satmış ya helal olsun diye

    japonya satislari renonun avrupa satisina yaklasir herhalde. :D dunya buyuk, avrupa kucuk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 5 Ocak 2012; 1:11:19 >
  • Yeni 1 serisi Tip bakımından rezalet ötesi bence.

    Teknoloji konuşmuş lakin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Dediğin gibi hocam.

    Bundan önceki 116 ve 3 serilerinde(her ne kadar dizel motoru kusursuz olsada) yani c ,d segmentinde Audiye e segmentinde ise MErcedes e geçilmişlerdi.

    Zaten a3ün ve a4 ün satış rekorları kırması biraz bundandı.Sonra 2.0d yi çıkardı biraz durumu toparladı.Fakat araç hala a4 e göre geride.Bu benim şahsi görüşüm.

    Onlarda bunun farkına varmışlarki araçları baştan aşşağı yenilediler.Turboya geçtiler ki aslında bu bir otomotiv firması için büyük bir adımdır.

    Şimdi her segmentte araçları ya en iyi ya da 2.BUndan önce c segmentinde emin ol 116 yı kimse saymazdı.Ne testlerde ne muhabbetlerde.Şimdi görüldüğü üzere uğrunda kavgalar çıkıyor.

    Benim asıl mest olduğum 328i.O motor müthiş anıl. 240 hp benzinli bir motor 6.2 hızlanma 250 son hız var.Sınırlandırmalı tabi.Hepsinden önemlisi bu yavrunun yakıt tüketimi 6.5 olarak gösteriliyor.Şaka gibi.


    Bu bahsedilen mükemmel dizel motor acaba hangi yıldan beri üretimde Silver Hocam? Biraz bilgi verirseniz çok memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil


    Dediğin gibi hocam.

    Bundan önceki 116 ve 3 serilerinde(her ne kadar dizel motoru kusursuz olsada) yani c ,d segmentinde Audiye e segmentinde ise MErcedes e geçilmişlerdi.

    Zaten a3ün ve a4 ün satış rekorları kırması biraz bundandı.Sonra 2.0d yi çıkardı biraz durumu toparladı.Fakat araç hala a4 e göre geride.Bu benim şahsi görüşüm.

    Onlarda bunun farkına varmışlarki araçları baştan aşşağı yenilediler.Turboya geçtiler ki aslında bu bir otomotiv firması için büyük bir adımdır.

    Şimdi her segmentte araçları ya en iyi ya da 2.BUndan önce c segmentinde emin ol 116 yı kimse saymazdı.Ne testlerde ne muhabbetlerde.Şimdi görüldüğü üzere uğrunda kavgalar çıkıyor.

    Benim asıl mest olduğum 328i.O motor müthiş anıl. 240 hp benzinli bir motor 6.2 hızlanma 250 son hız var.Sınırlandırmalı tabi.Hepsinden önemlisi bu yavrunun yakıt tüketimi 6.5 olarak gösteriliyor.Şaka gibi.


    Bu bahsedilen mükemmel dizel motor acaba hangi yıldan beri üretimde Silver Hocam? Biraz bilgi verirseniz çok memnun olurum.

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bmw nin yeni nesl turbo benzinlileri şuan rakipsiz.Helal olsun

    dizelleride rakipsiz

    ee ne kaldı geriye

    Hibrit kaldı, onu da Toyota'dan alacaklar,yine rakipsiz olurlar.. (link)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Aynen öle. BUndan önceki 1 serisiyle şimdi 1 serisi arasındaki farklar bi görülse bi marka bu kadarmı büyük olabilir denilebilir. bir önceki 1 serisi bu sınıfta adı bile geçmezken şimdi bu segmentde en iyimi değilmi diye tartışıyoruz. Şu anki 3 serisi 2005 tabanlı bi kasa a4 e göre bencede geride. Hatta dizel motoru ve sürüş dinamikleri olmasa accordun bile gerisinde derim donanım olarak yani :). Yeni gelecek 3 kasa resimlerde tasarımı beğenilmesede güzel bi alet geleceği kesin. Yeni civic bile baksanıza showroomda göze hoş geldi . 2.0 lt 215 hp dizel motor , 2.0 245 hp lik benzinli motor ve 1.6 136-170hp lik motor hepsi birbirinden kusursuz. Rakamlar insanın gözlerini kamaştırıyor. En zayıfı 136 lık motor bile insanı mest etmeye yeter. Umarım 1.6 170hp lik motoru 3 serisine koyarlar hatta 136 lık bile olur. Zamanında 115hplik enkaz 1.6 motoru bile koydular bunlar neden olmasın. İşte ozaman piyasa yer yerinden oynayacak. Audiyi geçtim mersedesin bile işi artık zor..
    Motor konusunda bu devrime yapabilcek bmw'nin yaptıklarını yapabilcek başka bi marka daha var ama şuan uykuda uyandırmayalım değilmi. Honda'nında açıkladığı dizel motorun birde cift turbolu versiyonu olacak. Ben o motordada enterasan veriler bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 5 Ocak 2012; 1:20:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bmw nin yeni nesl turbo benzinlileri şuan rakipsiz.Helal olsun

    dizelleride rakipsiz

    ee ne kaldı geriye

    Hibrit kaldı, onu da Toyota'dan alacaklar,yine rakipsiz olurlar.. (link)


    Aboww, toyotada C ve B segmentinde rakipsiz olur

    Corolla 1.6 turbo dizel 140-150hp :) Mümkün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaferaltug

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bmw nin yeni nesl turbo benzinlileri şuan rakipsiz.Helal olsun

    dizelleride rakipsiz

    ee ne kaldı geriye

    Hibrit kaldı, onu da Toyota'dan alacaklar,yine rakipsiz olurlar.. (link)


    Aboww, toyotada C ve B segmentinde rakipsiz olur

    Corolla 1.6 turbo dizel 140-150hp :) Mümkün.

    2013 yeni kasa Auris (ismi de değişecek) 1 hybrid 1 turbo-benzin 1 adet de BMW'nin küçük hacimli dizel motoru ile gelecek diye bilgim var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Hocam bunu okuduğuna inanamayacaksın ama araç benzinli.Dizel değil

    Hayranlığımda buna ya.


    İlk alıntıladığım iletide yeni motorun benzinli olduğunu yazmıştınız. Onu anladım Hocam Sorduğum dizel motor 3 serisi için diyerek parantez içinde verdiğiniz dizel motordu.

    Yeni 1 serisi için fiyat öğreneyim dedim BMW Türkiye'nin sitesinde fiyat bilgisi kısmı açılmıyor. Sahibinden'de bir araç var ama 40.000 Avro civarı. Eğer gerçekten bu meblaya gelecek olursa insanlar biraz daha asılıp 3 serisine niyetlenebilirler, bu da aracı C segmentinde rekabetçi yapmaz. Yanlış mı düşünüyorum?

    Aslında yarın saklıyordum ama dayanamadım şimdi sorayım. Acaba aracın içi (daha önce 1 serisine hiç binmedim) bahsedildiği gibi bir VW Polo ayarında mı? Yani dar mı? Küçük bir aile İstanbul-Ankara gibi bir mesafede konfordan taviz vermeden taşınamaz mı? Test eden arkadaşlar acaba aracın arka koltuğunu oturdular mı? Diz mesafesi nedir?




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.