Şimdi Ara

bluemavi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
1
Favori
6.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cakin kullanıcısına yanıt
    güncel bilgi 2 aydır iade bekliyorum 3 hafta da siparişimin gönderilmesini bekledim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma sıkıntılı günler geçiriyor olabilir ama sonuçta bunca insan mağdur. Ben ümidi kesip bankamla irtibata geçtim paramın iadesinin gerçekleştirilmesini istedim inşallah olumlu sonuç alırım.
  • 23.04.2017 pazar günü sipariş verdim, en son kasım 2016 da alışverişim olmuştu kargoya geç verilse de ve takip numarası verilmes de kargom gelmişti daha öncesinde hiç bir sorunum ollmamıştı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi centotrentuno -- 25 Nisan 2017; 12:53:1 >
  • 17.04.2017 tarihinde bende buradan alışveriş yaptım. Önceden de alışverişim olmuştu. Hiç sorun yaşamadan gelirdi ürünlerim. Bu seferki alışverişten sonra ne ürünlerim geldi ne de muhattap var. Sanırım param da gitti.
  • Telefona da cevap verilmiyor telefon çalar iken meşgule alındı....
  • 17.04.2017 de sipariş verdim, 21.04.2017 gününden bu yana her gün arıyorum. Sitelerindeki Sabit numara hiç cevap vermiyor. Sitedeki GSM numarasını henüz açık olarak bulamadım. Sürekli kapalı. Mail adresi dersen sanmıyorum baksınlar. Bulunduğu pasajdaki başka elektronikçi dükkanlarını aradım. Geçen hafta buradaydılar bu hafta başından beri hiç birini görmedik dediler. Hatta birisine not dahi bıraktım. Oradan birisini görürseniz verir misiniz diyerek. Bundan da bir sonuç çıkmadı. Ben Edirnedeyim bu sebeple gidip bakabilme ihtimalim yok.

    Şimdi bazı arkadaşlar iş yeri sahibi vefaat etmiş felan diye bişeyler yazmış. Zor günler geçiriyorlar denilmiş. Olabilir, dünya halidir. Varsa böyle birşey Allah Rahmet Eylesin... Fakat bu iş yerinde yokmudur başka çalışanı, elemanı. Onu da geçtim, bu kişinin yokmudur çoluğu, çocuğu, eşi bilmem kimi? Yani bu insan bir şekilde para kazanıyordu. Ne yapıyordu? Nasıl para kazanıyordu? Vefaatından sonra yapmamız gereken bir şeyi varmı diye düşünecek kimsesi yokmudur?

    Site hâla çalışıyor. Benim gibi eskiden yapmış oldukları alışverişlerine güvenerek bişiler almayı düşünen kim varsa bizler gibi mağdur olacak. Muhattap yok. Sonuç Yok. Paran gitti. Ne olacağı meçhul. Ayıptır, yazıktır. Para kolay kazanılmıyor...

    Ayrıca belirttiğim gibi pasajdaki adres olarak buraya yakın dükkanlardan bir kaçını aradım ve kimse bana sahibi vefaat etti, yada dükkanı kapadılar gibi birşey de demediler. Geçen hafta oraya gelen oldu denildi. Bu hafta başından beri kimseyi görmedik denildi. Eğer böyleyse 3-4 haftadır ulaşamayan insanlar var. Şikayet yazan birçok insan var. 1 aydır ulaşamayan, mağdur olmuş insanlar var. Durum böyle olunca acaba ne oluyor? diye düşünmüyor değilim.

    Sonuç olarak ne olacağını bilmeden beklemedeyim. Siparişim gelirmi gelmezmi bilmiyorum. Her gün aramaya devam ediyorum. Yaw biride çıkar derki "Abi kapadık. Sahibi öldü artık iş yapmıcaz. Senin para da gitti. Kargo felan da gelmicek bekleme boşuna... v.s." Yani ne olacağını bilseydik de ona göre işimizi yapsaydık. Başka yerden sipariş verirdik, ne bileyim tüketici mahkemesine başvururduk, yetkili bir yere danışıp ne yapacağımızı felan araştırırdık... v.s.

    Gerçekten çok enteresan bir durum. Bir de acaba bu siteyi yapan kimse ALICI kişiyi korumak için ne yapılmış acaba? Siteye gir, siparişi ver. Tık parayı karttan çekti. Ama şu anki gibi bir sorun olduğunda ne olacak. Alışveriş işleme alındı yazıyor sürekli. İşleme alacak kimse yoksa ne olacak peki? İşlem iptal olacakmı? Belli değil. alışveriş belli bir süre işlem görmezse Ödenen para geri sistem tarafında iade olurmu. Belli değil.
    Dediğim gibi herşey muamma. Bakalım bekleyelim biraz daha. Aramaya devam edelim. Allah yardımcımız olsun... =)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker271 -- 27 Nisan 2017; 16:59:37 >




  • Arman bey rahmetli olalı yaklaşık 2,5-3 yıl oldu, vefatının ardından 2-3 ay kadar önemsizi problem yaşadılar ama o günden bu yana işler sıkıntısız devam ediyordu, bu durumun sebebi başka bir şey bence.
  • Kargoyu gondermisler, kargo sirketinden mesaj geldi yarin gelecekmis kargo ...umidi kesmistim farkli yerden alicaktim malzemeleri, ilginc...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi centotrentuno -- 27 Nisan 2017; 23:5:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya bakmadan 24ünde sipariş vermiştim 3 gün geçip hiç ses çıkmayınca şüphelendim, bu başlığ ulaştım. Telefon ve maillere cevap vermeyince bugün bankaya harcama itirazında bulunacaktım, tam itiraz formunu doldururken kargo geldi.

    Eğer firma yetkilileri burayı okuyorsa burdan seslenmek istiyorum. Bu şekilde hayelet gibi davranarak e-ticaret olmaz, telefona cevap veremediniz diyelim emaile neden cevap vermiyorsunuz, ürünü kargoya verdiniz neden siteye işlemiyorsunuz, ya da mail göndermiyorsunuz. Az daha dolandırıldım diye bankaya itirazda bulunuyordum.
  • 06.04.2017 tarihinde bende önceki alışverişlerime güvenip sipariş vermiştim ama ne siparişim geldi nede muatap alabileceğim bir kişi. tüketici mahkemesine başvurdum.
  • 4.4.2017 tarihindeki ~22 TL lik alışverişim gelmedi.
    Uzun yılardır hizmet veren bir yerin belli ki sıkıntısı var.
    Nette dolaşırken burayı okumuştum bir süre önce.
    Dün bluemavi den bir mail aldım , buraya yazma gereği duydum.

    ...9039 NOLU SİPARİŞİNİZ KREDİ KARTINIZA İADE EDİLMİŞTİR.

    KREDİ KARTI SANAL POS İLE YAŞADIĞIMIZ PROBLEMLER DOLAYISI İLE GECİKMİŞ OLAN SİPARİŞİNİZ VE İADE İŞLEMİNİZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ...

    Kontrol ettiğimde iade edildiğini gördüm.
    Üzücü bir durum , hizmetini aldığımız bir yeri böyle görmek insanın içini burkuyor üzüntü ve hüzün veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musallim

    4.4.2017 tarihindeki ~22 TL lik alışverişim gelmedi.
    Uzun yılardır hizmet veren bir yerin belli ki sıkıntısı var.
    Nette dolaşırken burayı okumuştum bir süre önce.
    Dün bluemavi den bir mail aldım , buraya yazma gereği duydum.

    ...9039 NOLU SİPARİŞİNİZ KREDİ KARTINIZA İADE EDİLMİŞTİR.

    KREDİ KARTI SANAL POS İLE YAŞADIĞIMIZ PROBLEMLER DOLAYISI İLE GECİKMİŞ OLAN SİPARİŞİNİZ VE İADE İŞLEMİNİZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ...

    Kontrol ettiğimde iade edildiğini gördüm.
    Üzücü bir durum , hizmetini aldığımız bir yeri böyle görmek insanın içini burkuyor üzüntü ve hüzün veriyor.



    Ben de benzer şekilde hissediyorum...

    Diyorum ki, umarım burayı okuyorlardır, okumuyorlarsa da tanıyan birisi ulaştırsın bunları. Kendinizi toparlayana kadar lütfen bir restorasyon ilan edin ve e-ticareti durdurun. Markanıza daha fazla zarar vermeyin, bu içinde bulunduğunuz inat aptalca. Enerjinizi toparlanmaya harcayın. Bu şekilde ilerde size insanların size yeniden bir şans verme isteği olur.




  • Bir gelişme varmi firma ile ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bluemavi sitesini görünce araştırdım konuyu neyse ki gördüm. Sayenizde bilinclendim.teşekkür ederim.

    Ben de Hatfon dan da aldim direnc netten de. Hatfon baya temiz çalışıyor,direnç net dw fena değil ama ikisinde de her seyin fiyatı da uygun değil tabi. Özellikle hatfon da makaronlar piyasaya göre baya ucuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suanki durum nedir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.