Şimdi Ara

Bitdefender Hesabi Degistire Tiklayinca Acilan Beyaz Sayfa Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaslar


    Bitdefender Total Security kullaniyorum. Kendi sitesinden 3 aylik ucretsiz kurulum yapmistim. Dun sonra erdi aldigim yeni hesabi girmek icin menuden hesabi degistire tiklayinca beyaz zeminli yeni sayfa aciliyor sayfa bombos, yeni kullanici adini ve sifreyi yazacagim yerler cikmiyor. Bu sorunumu nasil cozebilirim?

    Tesekkurler



  • Merhaba,

    Bilgisayarımdaki Bitdefender Tot.Sec. arayüzünde yer alan "Hesabı Değiştir" seçeneğinden denedim şimdi, sorun çıkmadı:

    Bitdefender Hesabi Degistire Tiklayinca Acilan Beyaz Sayfa Sorunu


    Bitdefender Hesabi Degistire Tiklayinca Acilan Beyaz Sayfa Sorunu


    Not: Ayrıca hesap değiştirmeye gerek yok, biten ücretsiz versiyonda yeni keyi girmenizi isteyen bir uyarı çıkması lazım, oradan yeni keyle devam etmek mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 22 Şubat 2018; 14:59:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabit Fikir

    Merhaba,

    Bilgisayarımdaki Bitdefender Tot.Sec. arayüzünde yer alan "Hesabı Değiştir" seçeneğinden denedim şimdi, sorun çıkmadı:

    Bitdefender Hesabi Degistire Tiklayinca Acilan Beyaz Sayfa Sorunu


    Bitdefender Hesabi Degistire Tiklayinca Acilan Beyaz Sayfa Sorunu


    Not: Ayrıca hesap değiştirmeye gerek yok, biten ücretsiz versiyonda yeni keyi girmenizi isteyen bir uyarı çıkması lazım, oradan yeni keyle devam etmek mümkün.

    Bitdefender, 2017 ve 2018 versiyonlarında key girme yerini kaldırdı. Bitdefender key girme özelliğini en son 2016 sürümünde kullanıyordu girdiğin keyi de arayüzünden görebiliyordun. 2017-2018 sürümlerinde ise key giremiyorsun varsa Bitdefender hesabına girip yoksa yeni bir mail adresi ile hesap açıp orada etkinleştirme kodu diye bir yer var oraya keyi girdikten sonra key sağlamsa kabul ettiğini sana bildiriyor sende o anda Bitdefenderı indir denilen yerden masa üstüne indiriyorsun oradan da artık key girmene gerek kalmadan yazılımı yüklüyorsun bilmem anlatabildim mi? tabii burada şu çok önemli açtırdığın ve hesabın içerisine girerek etkinleştirdiğin keyleri bir daha göremiyorsun bir bilgisayarına yüklü olan Bitdefenderı bilgisayarına format attığın veya başak bir bilgisayarına yüklemek istediğinde hesabına girip oradan Bitdefender yazılımını indirip kuruyorsun her seferinde key yükleme derdinden de kurtuluyorsun.Bu açıdan güzel olmuş ancak hesabına giriş şifren ile mail adresini bir yere not et yoksa kaybedersen bir daha o key ile yeni versiyon Bitdefender kuramazsın o keyin yanar.
  • Bitdefender iki bilgisayarda yuklu. Diger bilgisayarimda hesabi degistire basinca acilan sayfadan yeni email ve sifremi girip kullanamaya devam ettim. Fakat bu bilgisayarimda olmuyor. Sorun hesabi degistire tiklayinca acilan pencerenin bembeyaz olmasi.
  • Evet, süresi dolmayan yazılımda artık key girme yeri çıkmayıp direk Bitdefender hesabına yönlendirmeye başlamış.

    Süresi dolan yazılımda ise tıklayınca bitdefender hesabına değil de teklif sayfasına, yeni satın almaya yönlendiriyor.
    Dolayısıyla, sorunu yaşayan @serta2 nikli kullanıcıya yazdığım cevap, her iki şıkta da ofsayta düşmüş.

    Tekrar başa alalım: @serta2 der ki " 3 ay deneme sürümü kullandıktan sonra lisans satın aldım ama hesap değiştir deyince beyaz sayfa çıkıyor".
    - Hesap değiştirinceye kadar, Bitdefender sitesine gidip başka hesapla giriş yapmak da bir çözüm.
    - Madem elimizde lisanslı key var, 1 bilgisayar için ise windows'u tekrar yükleyip ve de BD'in üç aylık free versiyonunu tekrar yükleyip extra süre elde edilebilir.

    "Bitdefender hesabınızın e-posta adresi ve şifresini kaybetmeyin" öneriniz için, sadece e-posta adresini ve o adresin şifresini unutmamak yeterlidir çünkü BD hesabında da "Şifremi unuttum" seçeneği vardır.

    Son olarak, günümüzde sıradan bir kullanıcının bile bir çok platformda üyeliğinin olduğunu göz önüne alarak, karmaşık şifreler üreten bir "Şifreleme programı" kullanmasını gerekli olduğunu da bu vesileyle tekrar belirtmiş olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabit Fikir -- 22 Şubat 2018; 23:42:10 >
  • serta2 kullanıcısına yanıt
    Sorununu baştan tam anlatamamışsın: İlk mesajında 1 bilgisayar olarak algılanıyordu, şimdi 2 bilgisayar demişsin.

    Satın aldığın BD TS versiyonu kaç kullanıcılı?
    Birden fazla kullanıcılı ile zaten tek hesaptan yönetmek durumundasın.
  • Merhaba

    Sorunumu en basit haliyle anlatayim. Bitdefender Total Security icin kendi sitesinden 90 gunluk ucretsiz hesap acmistim. Bitdefender central sitesine giris yapip ordaki indirme linkinden programi indirim kurdum. Gecen hafta 3 aylik donem sona erdi. Yine Bitdefender sitesi uzerinden 90 gunluk baska bir hesap actim. Sonra programin ayarlar kismindan hesap degistir e tiklayip yeni almis oldugum hesabi girmek istedim olmadi. Ayni seyi evdeki bilgisayarimda denedim sikinti yasamadim. Sanirim is yerinde kullandigim bilgisayarda garip bir problem var. Hesabi degistire tiklayinca bembeyaz bir sayfa aciliyor. Kullanici adi ve sifre girecegim ekran gorunmuyor.
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    5 Kullaniciya kadar kullanilabilir bir key. Ama benim sorunum virus programiyla ilgili olup olmadigini bilmiyorum. Hesabi degistire tikladigimda acilan ekranin bembeyaz olmasi.
  • serta2 kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla 5 kullanıcılı keyin bir hakkını da işyeri bilgisayarınızda kullanmak istiyorsunuz, işyerinizde de süresi biten 3 aylık Bitdefender vardı ve şimdi siz işyerindeki programın arayüzünden "hesabı değiştir" seçeneğini kullanarak 5 kullanıcılı hesabınıza erişmek istediğinizde beyaz sayfa çıkıyor, doğru anlıyor muyum?

    Peki, programın arayüzünden yeni hesabınıza ulaşmak yerine doğrudan tarayınız üzerindenwww.bitdefender.com/central sayfasına ulaşıp oradan "login" seçeneğini denediniz mi?

    (Ben de BD TS kullanıcısıyım, tekli olan lisansımın bitmesine 2 ay var ve 5 kullanıcı 3 yıl versiyonunu aldım, beklemedeyim.)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.