Şimdi Ara

Biskuviden kurt cikti!!! SS'li !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
18
Cevap
0
Favori
550
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Biskuviden kurt cikti!!! SS'li !
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    oha diyorum!




    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    86 Mesaj
    ps gibi duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salih316 -- 7 Şubat 2017; 22:3:33 >
    |
    |
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Photoshop a benziyor gibi geldi.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Xbox Live GT = OrhN
    Galatasaray 1905
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    Hocam bu cidden gerçek mi? Bir daha bisküvi falan almayacağım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald J. Trump

    Hocam bu cidden gerçek mi? Bir daha bisküvi falan almayacağım.

    yalan gibi mi duruo ordan bakinca !!!?11!
    _____________________________
  • Yarbay
    3734 Mesaj
    Kaynak var mı ? Hemen inanmamak lazım. Karalamak için yapıyor olabilirler. Photoshop falan olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Psn ID: ahmtayd
  • Binbaşı
    1246 Mesaj
    Rahmetli de sollardı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ağzımı açtırmaz bana yaşadıklarım bazen
  • Binbaşı
    1001 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    rekteo


    merhaba ben cem, bugün bisküviden kurt çıkartıyoruz
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtayd

    Kaynak var mı ? Hemen inanmamak lazım. Karalamak için yapıyor olabilirler. Photoshop falan olabilir.

    sensin yalanci

    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3146 Mesaj
    Arkadaşlar şop bu inanmayın.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlara Fazla Değer Vermeyin...
  • Binbaşı
    1046 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pcdaly


    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald J. Trump

    Hocam bu cidden gerçek mi? Bir daha bisküvi falan almayacağım.

    yalan gibi mi duruo ordan bakinca !!!?11!

    Hocam ben hayvansever biriyim. Emin olmak için sordum. Şimdi o bisküvileri alıp içindeki kurtları yiyerek katletmeyelim. Bu suça ortak olmayalım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    242 Mesaj



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    469 Mesaj
    Sikayet edin hocam sus payi olarak 2-3 paket puskevit yollar firma muhtemelen. Bu arada foto pek.inandirici durmuyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3303 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    LÜTFEN RİCA EDİYORUM, HALA VAKTİMİZ VARKEN KEYFİMİZE BAKALIM.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    hemen kafasından vur onu o ne öyle iğrenç
    half life'da hissettim kendimi
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    İnanmayın arkadaşlar, hile var. Büyük resmi gör Türkiye!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    298 Mesaj
    İnsanlar iyice cahil olmuş.

    Resmen paint ile yapılmış bu hemen de inanmışsınız..

    lütfen beni affedin. tehdit edildim bu mesajı yazmaya mecbur bırakıldım
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1260 Mesaj
    EgEr bU gERceKsE yEr Yeri n deN o YnaR



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
Canlı Tv izle
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.