Slm emre birşey soracağım ufak tefek boya kalkmaları için ne yapabiliriz boya dediğim orjinal halindeki boya
selam arkadaşım.
ufak tefekler için genelde oje kullanılıyor.
ojede renk sorunuda olmuyor binbir çeşidi olduğu için.
eğer çok çok fazla arazide kullanıyorsanız bisikletinize şeffaf koruyu film çekmenizi tavsiye ederim.
anladım güzel çözümmüş teşekkürler :)
Tavsiyelerim olacak;
1- Astar denilen, boya sökümü, paslı yüzey vs durumlarında son kat vurulacak boyanın yüzeyin tamamına vurulup vurulmadığının belli olması ve son kat boyanın daha iyi tutunması amacıyla atılır. İsmi özellikle astar boyası olan bir boya çeşidi yok.
2- Bisiklet gibi sürekli hava, su, çamur vs dış etmenlerle sürtünme yaşayacak nesnelerde kesinlikle ama kesinlikle mat sentetik boya kullanmayınız. Onun yerine, selülozik boya kullanıp, kurumanın ardından imkanınız varsa ince bir kat vernik atın.
3- Benim tavsiyem gidip herhangi bir oto tamir atölyesinde ya da fırın boya atölyesinde her tarafını iyice söküp elektrostatik toz boya attırmanız. İstediğiniz renge boyatıp, sorunsuz bir şekilde teslim almanız. Zira belli bir zaman sonra eğer ki kullanıcı boya-kimyasal konularında tecrübeli değilse "lan nasılsa kolay boyanıyo, boyarım bi daha başka renge" diye düşünerek acemice yaptığı her boyama işlemi sonrasında bisikletini daha da kötü ve kullanılmaz hale getirebilir.
4- Biz sprey ve mat boyaları metal üzerinde görünmeyen yüzeylerde kullanırdık. Bir nevi astar niyetine. Çünkü doğrudan ve sürekli temas aldığı (su, çamur, rutubet) durumlarda çok çabuk deforme olur mat renk boya. Bana sorarsanız mat kullanmayın, sentetik kullanmayın. Selülozik boya ve parlak renkler kullanın.
Bir de arkadaşım, boyadıktan sonraki fotoğraflarını paylaşabilirsen iyi olur gibi, şu an fotoğraflar gözükmüyor çünkü. @EmreKaanYksl
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme