Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
13.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Ya olay arkadasın değişim alması değil firmayla ilgili hakkında konu açıldığında bu mu olmalı ?
    İşine geldiği gibimi olmalı sil iade alırım demelimi ?
    Bu nasıl bi mantık ?
    Ayrıca değişim alan arkadaşa hayırlı olsun sevindim onun adına hayırlı olsun güle güle kullansın ama olay rahatsız edici ne yazık ki
    Yakışıksız servis anlayışı yakıştıramadım.
     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    vay vaay vaaaay vaaaaay

    bak bak yikama yağlama başladı


    bir firma olarak düşülen durumlara bak


    asıl komik yani insanların kendi haklarını bilmeden sözde , başka kişilere abi yardımcı ol beyaaahha demeleri

    eğer durum buysa çok yazık omuş ;
    İşini halletiren niyazi saral ile halletirmiş ama niyazi sarala ulaşmayan mağdur olmuş diğerlerine yazık değil mi ?
    o zaman çizgi elektronik değilde niyazi saral elektronik olsun da bari boşuna şirketmiş gibi iletişime geçilipi vakit kaybedilmesin
    direkt niyazi saral'ı devreye sokup işler halledilsin.




  • Benim anakart ve ekran kartı Asus. Korktum şimdi ciddi ciddi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Benim anakart ve ekran kartı Asus. Korktum şimdi ciddi ciddi

    Benim 9 aylık asus anakartın ses kartı 5 aydır bozuk,çizgi garantiyi yakında bırakır umudu ile bekliyordum,ileriyi iyi görmüşüz sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfsworld

    quote:

    Orijinalden alıntı: travers

    Benim anakart ve ekran kartı Asus. Korktum şimdi ciddi ciddi

    Benim 9 aylık asus anakartın ses kartı 5 aydır bozuk,çizgi garantiyi yakında bırakır umudu ile bekliyordum,ileriyi iyi görmüşüz sanırım.

    Bazı markalar çok kaliteli olmasına rağmen servisten kaybediyorlar. Sony mobile teleservice gibi. Çizgide öyle insan korkuyor cihazlara birşey olacak diye. Birde ses kartı alacaktım ayrca beklemede kalayım biraz daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Ya olay arkadasın değişim alması değil firmayla ilgili hakkında konu açıldığında bu mu olmalı ?
    İşine geldiği gibimi olmalı sil iade alırım demelimi ?
    Bu nasıl bi mantık ?
    Ayrıca değişim alan arkadaşa hayırlı olsun sevindim onun adına hayırlı olsun güle güle kullansın ama olay rahatsız edici ne yazık ki
    Yakışıksız servis anlayışı yakıştıramadım.
     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    vay vaay vaaaay vaaaaay

    bak sen bizim niyaziye nelerde yapıyormuş ''sizin niyazi beyiniz'' bu mudur ? zaten firmanın yapması gereken işi şahsileştirip müşteriyi yalvartıpta yapmakmıdır ? ''konuyu sil yaparım yoksa yapmam'' manasında cvp verdiyse ona aynen şöyle cvp vermelisiniz; ''zaten s... s... yapacaksın bu benim tüketici hakkım. yapmada göreyim cürmünü'' ama yukarıdaki arkadaş zaten hakkı olanı yalvartarak veren oluşuma utanmasa muamele yapacak. bu kadar küçülmeyin lan. işte böyle tipler yüzünden niyazi kendi hariç herkesi ezik görüp ezmeye çalışıyor. bizim gibilere denk geldiği zamanda ''markalar bizi kötülemek için konu açıyor, ..........................ameriganın oyunu bunlar, forum lobisi var işin arkasında ilmunati, israil var '' gibi saçma sapan yorumlar yapıyor videolarda kendini aklamak için. adam kendini öyle bir yerde görüyor ki utanmasa .............'lardan sonrasıki kelimeleri bile kullanacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 21 Eylül 2014; 18:43:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfsworld

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Şu ss'deki mesele, aylar önce Niyazi Saral'la konuşulmuş ve kendisi ikna olmuş görünmüştü. Ancak değişen bir şey yok.
    Tamamen tüketiciyi koruma amaçlı bir maddeyi, adamlar alakasız ve ters bir biçimde yorumlayıp, tehdit etmişler.

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    O madde, kısaca şöyle diyor: Ürüne satıcı zarar verirse veya müşteri, kullanım kılavuzundaki yanlış bilgilendirmeden dolayı, ürüne zarar verirse, ÜRÜN GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİRİLİR/ONARILIR.

    Niyazi bey, biz Çizgi'yi yıllarca iyi tanıdık. Son birkaç ayda ise, kendinizi rezil etmeyi başardınız.

    hocam mesaj belli ';
    ''kartı aldın takarken en ufak bir hata yaptın ben bunu hemen garanti dışı bırakırım''
    ama kanunda bu montajın yanlış olduğunun netliği yok işte o zaman işin içine bilirkişi felan giriyor iş uzuyor.
    Niyazi saral gibi beyefendiler sonra gelir buraya ''yok hatalı montaj yapılmış garanti dışı olur vs diye mesajlar yazarlar.''
    Neticede son kullanıcıya karşı silah gibi kullanma zihniyeti var zaten o resimde herşeyi anlatmış diyor ki kullanıcıya
    ''haaa cııısss mayk alırım bak garantini'' mesaj bu.
    şimdi gelip kimse o kanuni mesajdır o yüzden oraya koyduk u savunmasın onu sitede insanların gözünün içine sokra gibi koymakta ben başka bir düşünce ararım.

    Nerde hocam bu söylemleri değişecek.Diğer sitelerden birinde sohbet videosu var.Orda teknik servisi kendi istekleri ile bıraktılarını,eleman desteklerini kendilerinin sağlayacaklarını,yanı bir nevi siz beni kovmuyorsunuz ben istifa ediyorum söylemini dile getiriyor.



    dk 10.00 da güya fatura falan gerekmediği,hatta siteden bile kontrol yapılmadığı,direk seri numarasından anlaşıldığını söylüyor.Bunu izleyenlerde burdakileri görmeyince sıkıntı yaşayanları yalan söylüyor sanıyor olmalı.

    dk 15.00 da söylediğine 5000 firmada göre çoluk çocugun monte ettiği ürünlerdeki geri dönüş fazladır diyor.Yani bırakın tüketicinin kendi montajını firmalardaki montaji bile beğenmiyor.Peki sormak istiyorum,o firmalar veya o kullanıcılar bu ürünleri monte etmiyecekte ne yapacak?Siz gelip ücretsiz montaj mı yapacaksınız?Veya bu kişiler bu ürünleri alıp montaj yapmasa siz kime servis vereceksiniz?

    dk 16.00 ise yetkin olmayan insanların montaj yapması,herkesin herşeyi bilmesi diyor.Bu yetkin kişiler kim acaba?5000 firmadaki insanıda begenmiyorlar?

    Zaten sürekli videodaki yetkinliğini söylemesine herkes dikkat etmiştir.

    dk 18.00 ise markaların adam tutturup her söylediklerine kötü bir karalama yaptırdıgını söylüyor.Şimdi bunlarda biz oluyoruz sanırım.

    Tek söyleyebileceğim,siz müşteriyle yetkinlik,bilgi,üstünlük savaşına girer,müşterileri küçük görürseniz,eninde sonunda küçücük bir firma olarak iş hayatına veda edersiniz.




    süper tespitlerde bulunmşsun hocam ;
    şimdilik rezerve ilk fırsatta videoyu tam olarak izleyip buraya yazacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Niyazi bey bana göre hata yapti . Yanlis anlamayin lütfen , yapmasaydi demiyorum kesinlikle . Ancak bu mesaji gören herkes forumdan ayni sekilde yüklenecek cizgiye . Demekki kanuni hakla degil tehdit ve karalama ile tamir ediliyormus anlaminda söylüyorum . Bu arada benimde anakartim asus . Umarim bir sorun ile karailasmam destk birimine ihtiyacim oldugunda . Ama cizgi den cok inventusa guveniyorum .

    İnsanların, hatta geçmişte bize inanan kişilerin dahi bazı karalamalara inanıyor olması çok üzücü.

    Evet ben o arkadaştan mesajları silmesini istedim ancak tehdit edilen bir kişi aşağıdaki mesajı yazar mı?

    quote:

    hocam abim

    ALLAH NE MURADIN VARSA VERSİN . ALLAH SANA GÜÇ KUVVET VERSİN ABİM

    SEN BENİ MUTLU ETTİN YA ABİM SORUNUMU ÇÖZDÜN YA ABİM YÜCE ALLAHIMDA SENİN BÜTÜN SIKINTILARI ÇÖZSÜN

    herşey gönlünce olsun çook teşekkür ederim.SİZE

    ömrüm boyunca hiç unutmayacağım yaptığınız bu iyiliği her zaman dua edeceğim size..

    kendinize iyi bakın..görüşmek üzere




  • Niyazi Saral kullanıcısına yanıt
    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    bakalım bende 2 aylık mönitörü bulutlanmadan ötürü yolluycam neler olucak

    Sevgili kardeşim Çizgi Elektronik olarak hiç Asus monitor satmadık ve hiçbir zaman yetkili servisi olmadık. Bilgilerinize...
  • Çizgi Elektronik, şu yaşananlardan sonra, Türkiye'de Asus'un marka değerini zedelemiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Sevgili kardeşim ben 56 yaşındayım. Tüm mesajları okuyacak vakit bulamıyorum. Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım.

    Diğer sorunuz bence çok değerli. Donanım Haber'e yazdıktan sonra çözüm bulunduğu veya bana erişildikten sonra çözüm bulunması. Öncelikle teşekkür ederim.

    Bakın rakam verirken hep bu ve benzer konuları insanlar anlasınlar diye konuşuyorum. Örneğin % 0.1 hata yapsak ki bence en az % 0,3 gibidir bu oran her ay 70-80 menuniyetsiz müşteri mutlaka olur. Olmadığını söylemek bilimsel değildir. Hep deriz hepimiz insanız.

    Yıllardır ama her yıl bana yazan toplam yılda 50-60 kişidir ve hepsi çözüme ulaşmıştır. Birkaç kişi ile hiç anlaşamadığımız da olmuştur. Örneğin Asus'un ürettiği her malın bozuk olduğunu iddea aden birini hatırlıyorum.

    Bu olasılık için şirketlerin halkla ilişkiler departmanları olur; ben de bu görevi üstlendim. Yıllardır şahsıma yazılan teşekkür, dua ve benzeri mesajları toplarım. Gerçekten binlerce müşteri da olumlu yazmaktadır. Ama bu insanlar büyük oranda sessizdirler; doğal olarak... Yani yüzlerce bana yazmadan da sonuçlanan şikayet var aslında. Doğrusu da bize yazmaktır. Yoksa bir diğer mesajda da yazdığım gibi ilk yapılan hatada yandım... demenin hiçbir anlamı yoktur. Çoğunlukla kendi yaptıklarından utanmaya neden olur.

    Ancak son 1-2 aydır şirketimiz hakkında yürütülen karalama kampanyasının 1-2 nedeni vardır ki bunları anlatmak bizim yaşımızdaki insanlar için çok uygun değildir. Emin olun o birkaç kişinin yazacağı mesaj da sonunda kalmaz ve sistemi Asus devir alınca biz rahatlarız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Sevgili kardeşim ben 56 yaşındayım. Tüm mesajları okuyacak vakit bulamıyorum. Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım.

    Diğer sorunuz bence çok değerli. Donanım Haber'e yazdıktan sonra çözüm bulunduğu veya bana erişildikten sonra çözüm bulunması. Öncelikle teşekkür ederim.

    Bakın rakam verirken hep bu ve benzer konuları insanlar anlasınlar diye konuşuyorum. Örneğin % 0.1 hata yapsak ki bence en az % 0,3 gibidir bu oran her ay 70-80 menuniyetsiz müşteri mutlaka olur. Olmadığını söylemek bilimsel değildir. Hep deriz hepimiz insanız.

    Yıllardır ama her yıl bana yazan toplam yılda 50-60 kişidir ve hepsi çözüme ulaşmıştır. Birkaç kişi ile hiç anlaşamadığımız da olmuştur. Örneğin Asus'un ürettiği her malın bozuk olduğunu iddea aden birini hatırlıyorum.

    Bu olasılık için şirketlerin halkla ilişkiler departmanları olur; ben de bu görevi üstlendim. Yıllardır şahsıma yazılan teşekkür, dua ve benzeri mesajları toplarım. Gerçekten binlerce müşteri da olumlu yazmaktadır. Ama bu insanlar büyük oranda sessizdirler; doğal olarak... Yani yüzlerce bana yazmadan da sonuçlanan şikayet var aslında. Doğrusu da bize yazmaktır. Yoksa bir diğer mesajda da yazdığım gibi ilk yapılan hatada yandım... demenin hiçbir anlamı yoktur. Çoğunlukla kendi yaptıklarından utanmaya neden olur.

    Ancak son 1-2 aydır şirketimiz hakkında yürütülen karalama kampanyasının 1-2 nedeni vardır ki bunları anlatmak bizim yaşımızdaki insanlar için çok uygun değildir. Emin olun o birkaç kişinin yazacağı mesaj da sonunda kalmaz ve sistemi Asus devir alınca biz rahatlarız.


    Bakın Niyazi bey ;

    56 yaşındasınız benden 20 yaş kadar büyüksünüz ;

    Çizgi elektronik ile ilgili bu konuyu açtım çünkü karşıma öyle şeyler çıkartıldı ki yok fatura adınıza değilse hak iddia edemezssiniz kartın size ait olduğunu kanıtlayamazsınız,
    yok sizi tanımayız fatura sahibini tanırız ; bu şekilde kart bozan dolandırıcılar var (benimde bunlardan olabileceğimin imâ edilmesi) tabiri caizsse öküz altında buzağı arama durumları,
    Bu bana karşı takınılan tavrı normal bir insan kabul edemez aynısı size yapılsa eminim ki sizde çok alınır ve sinirlenirdiniz.

    Üstüne üstlük kartın garanti süresinin bittiğine dair siteye kayıt geçilmesi ; bunlar sizin hep bahsettiğiniz hak hukuk kavramlarına uyan davranışlar değil
    O zaman bana tamir edildi diye tekrar bozuk kart yollamanız da anormal bir durum değil mi ? benim de o zaman size -bakın tüketiciyi aldatıyorsunuz tamir edildi diye
    bozuk kart gönderip bir nevi sahtekârlık mı yapıyorsunuz demem lazım ? Ben böyle düşünmem ama sizin tarafataki bu tarz düşünceler beni çok rahatsız etti.
    3-5 kuruşa tamah edecek biri değilim beni tanıyanlar bilirler ama konu bu da değil benim kanuni bir hakkım varsa bunu vermeniz gerekir
    kanuni hakkım olmadığını düşünürseniz bile bana telefonda elemanlarınızın yok dolandırıcılık olayları olduğu için sizin karta işlem yapamayız ,savcılık talimatı var gibi
    cümleler söylememesi gerekir

    İnsanın Mühendislik ve teknik mantığı bir kenara bırakarak bazen insani olarak düşünmesi gerekir ;iş yeri kurup yönetiyorsanız firmanız varsa da işletmeci mantığıyla düşünmeniz gerekir
    kullancıya çizgi elketroniğin çözüm üretmesi gerekir işlerinin yapılması için insanların bizzat size muhtaç olmaması gerekir.

    Çizgi elektroniğe ne oldu da eski günlerinden u dönüşü yaptı yani çizgi çizgisini nasıl kaybetti çok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 21 Eylül 2014; 22:15:57 >




  • Bu arada size telefonda "savcilik talimati var, işlem yapamayiz" diyen arkadaş ya tek kelime hukuk bilmiyor, ya da 10 numara kiviriyor. Süreci devam eden bir davada nihai karari savcilar degil hakimler verir. "Savcinin talimati var islem yapamiyoruz" demek hukuksuzlugun dik alasidir. Ortada mahkeme karari yoksa, hicbir hakkin kullanimi engellenemez, kisitlanamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Bu arada size telefonda "savcilik talimati var, işlem yapamayiz" diyen arkadaş ya tek kelime hukuk bilmiyor, ya da 10 numara kiviriyor. Süreci devam eden bir davada nihai karari savcilar degil hakimler verir. "Savcinin talimati var islem yapamiyoruz" demek hukuksuzlugun dik alasidir. Ortada mahkeme karari yoksa, hicbir hakkin kullanimi engellenemez, kisitlanamaz.

    Çizgi elektroniği aradığında karşında çıkanların sana nasıl davranabileceğini burdan anla işte.
    Sanırım bir kullanıcı olarak böyle muamele görmek kimsenin hoşuna gitmez
    Artık bir malı alırken fiyat kalite gibi etkenlerin yanında servis ile muhatap olduğunda sana nasıl davrancaklarını da hesaba katmak gerekiyor sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım....



    pardon kuzenim yazmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım....



    pardon kuzenim yazmış

    bence de kuzeni yazmıştır yoksa başka türlü açıklanabilecek bir durum değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım....



    pardon kuzenim yazmış

    bence de kuzeni yazmıştır yoksa başka türlü açıklanabilecek bir durum değil..

    ne oldu yahu olayı kaçırdım ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    Bu arada size telefonda "savcilik talimati var, işlem yapamayiz" diyen arkadaş ya tek kelime hukuk bilmiyor, ya da 10 numara kiviriyor. Süreci devam eden bir davada nihai karari savcilar degil hakimler verir. "Savcinin talimati var islem yapamiyoruz" demek hukuksuzlugun dik alasidir. Ortada mahkeme karari yoksa, hicbir hakkin kullanimi engellenemez, kisitlanamaz.

    +1111111
    Niyazi böyle yorumlara cvp veremiyor çünkü yemiyor bilgili insanlarla baş edemeyeceğini biliyor. Cımbızla işine gelen yorumları alıntılayıp cvplıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 21 Eylül 2014; 22:59:49 >
  • diğer konuda defalarca yazdım nedense bir türlü düzgün bir cevap alamadım.

    Bir gün bilgisayarımı çalıştırmak istediğimde anakart üzerindeki kırmızı ışığın yandığını ve açılmadığını fark ettim.Asus m5a990x anakartı servise ilk götürdüğümde bir süre bekledim anakart incelendi ve anakartın yandığını ayrıca ram slotlarının değişeceğini garantiden işlem yapılacağı söylendi ve bana form verilip anakartı teslim aldılar.

    Yaklaşık 10 gün sonra anakartı almaya gittim bana hiçbir problem olmadığını ram slotları soğutucu vs değişti diyerek verdiler.


    Eve geldim sistemi tekrar topladım ancak anakart çalışmadı.Memlekete gittiğim için bir süre sonra tekrar servise gittim ve anakartta aynı arızanın olduğunu söylediler ve tekrar form verip kartı aldılar. internetten durumu sorgularken dikkatimi çekti garanti dışı yazıyordu arayıp sordum ilk geldiğinizde kart garanti dışıydı dediler dedim benim kartım garantili faturası var kullanıcı hatası filan diye ben kandırmaya çalıştılar.en sonunda dedikleri sıkıntı yok biz garanti olmasa bile yapıyoruz dediler. neyse yazıyı ciddiye almadım ve tamir olmasını bekledim.

    Yaklaşık 10-15 günlük beklemenin ardından kartı almaya gittim ancak anakartı getirdiklerinde şok oldum. kart yamulmuş ve her yeri pislik içinde sanki 20 yıllık bir kart haline dönmüş. değişimini yaptıklarını söyledikleri bazı parçaların üzerinde etiket yapışkanları yarım yamalak kalmış ve üzerindeki transistörler(yanlış yazmış olabilirim serviste öyle birşey dediler)yamuk yumuk halde.

    ben kartı böyle görünce bu kartın benim olduğuna inanmadım ve bu kartı almak istemiyorum dedim.servisteki elemanlar bir problem yok ürün sağlam filan alın dediler. ancak uzun uğraşlar sonucu müdürleriyle görüşmeyi başardım.

    müdür bana kartın sorunsuz olduğunu kartı almaktan başka bir çözüm olmayacağını söyledi. bende anakartın her yeri dökülüyor kart yamuk dedim. evet kart yamulmuş ama sıkıntı yok ısıl işlem yaptık kart yamulmuş ancak şuan çalışıyor dedi ve başka hiçbir şey yapmayacağını söyledi. ve çekip gitti.

    (yukarıda yazmış olduğum formlar ben kartı teslim alırken servisin geri aldığı belgeler bana kartın tamiri hakkında hiçbir belge vermeden kartı olduğu gibi teslim ettiler)

    Daha sonra bende kartın bu halde olduğunu ispatlayan ve serviste yapılan işlemler hakkında form istedim bu durumu biraz önce konuştuğum müdüre ileteceklerini söylediler ve ramazan günü oruçlu oruçlu beklemeye başladım saat 2-3 civarı gittiğim servisten kapanışta bütün elemanlar çıktıktan sonra 7'ye doğru çıktım servis müdürü bana kızmış galiba ki formu saatlerce hazırlatmadı beni oyaladı en son tekrar çağırınca alakasız bir belge verdi tabi ben kabul etmedim çünki bana verecekleri belge yapılan işlemlerle alakasız kartın sorunlarını göstermiyordu( belgeyi tüketici hakem heyetine delil olarak verecektim)bu arada ben ürünün fotoğrafını belgede istemiştim hakem heyeti için verdikleri fotoğraf siyah beyaz ve ürünü yukarıdan çektikleri için ürünün fiziki sorunu hakkında hiçbir şey göstermiyor.

    daha son ısrarlarıma dayanamayıp kartı tekrar teste sokacağını ve bir problem olursa tekrar işlem yapacağını söyledi. elim boş olarak saatlerce oruçlu olarak beklemiş olarak eve döndüm.Bu arada daha önce size yazdığım gibi bu müdür bana asus'un garantisi olmasa bile her türlü anakarta yedek parça verdiğini garantisiz kartları her zaman tamir edeceklerini söyledi. 2 gün sonra tekrar gittim hiçbir problem yok kartı alabilirsiniz deyip müdür kartı bana verip yolladı bu arada anakartın yamukluğunu düzeltmeye çalışmışlar ama düzeltememişler müdüre bunu söylediğimde güldü kabul etti artık yüzümden moralimin bozuk mağduruyetimi okuduğu için mi bilinmez bana hediye olarak tornavida verdi...

    Anakartı alıp geldim ancak hala düzgün çalışmıyor sistemi açınca bazen açılırken kilitleniyor bazen de masaüstü geliyor ancak işlem yapmadan kilitleniyor.

    Sorun ile ilgili servise anakartımla beraber ram işlemci vs götürmüştüm sorunun anakartta olduğunu kabul etmiştiler. zaten ürünleri vatan bilgisayarda da kontrol ettirdim herhangi bir problem yok sorun anakartta.üstelik anakart serviste 2 defa işlem gördü bir iki defa da test edip serviste beklettiler bu servise her gitmem de işlemci üzerindeki macunu sildiler ve mecbur her defasında macun almak zorunda kaldım. madem macunu siliyorsunuz çok mu maliyetli size tekrar sürüp teslim etseniz olmaz mı? boşuna ben vatandan 13 tl verip tekrardan alıyorum.

    ürün serviste 2 defa işlem gördü ve 2-3 defa da test edip sorunsuz diye verdikleri dönemler var aylardır sistemi kullanamıyorum. şimdi bana diyebilirsiniz ki ürünü servisten gelince hemen neden geri götürmediniz ben serviste alırken söyledim ben sürekli istanbulda değilim il dışında olduğum zamanlarda servise ürünü gönderebilecek kimse yok.

    şimdi anakartımı servise götürmem gerekiyor ne yapacağım bilmiyorum çünki anakartı düzgün tamir etmiyorlar ve anakart yamuk yumuk halde.daha önce forumdaki bu konular aracılığıyla birkaç defa sordum ancak bir cevap alamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 22 Eylül 2014; 2:32:35 >




  • Boş konuşan birçok kişi var ama ne yazık ki benim sohbete bu kadar vaktim yok.

    1. Geçen hafta tüm bekleyen 2. el ürünleri telefon ile arayarak (belki herkese erişememiş olabilir) orijinal fatura falan istemediğimizi, sizlerin seveceği dille "tükürdüğümüzü yaladığımızı" ürününe servis vereceğimizi ve kim gönderdi ise ürünü alacağı ve servis veremediğimiz ürünlere de ücret iadesi yapacağımızı söyledik ve buradan da deklere ediyorum. Bana ne haktan hukuktan, kim kimi dolandırıyorsa hak hukuku onlar düşünsünler artık. Savcılığa verdiğimiz konu kamu sorunu olduğundan geri alınamıyormuş.

    2. Bu yazışmadaki arkadaş lütfen bana ürünün S/N yazsın da bakayım ne olmuş gerçekten.

    3. Tüm mesajları okuyamıyorum. Özür dilerim. Burası Asus'un ve/veya Çizgi Elektronik'in destek forumu değil, sorunu olan bana yazar ve şu ana kadar son 1 yıldır çare bulamadığım sadece 2 kişi olmuştur.

    Saygılar,




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.