Şimdi Ara

Bilinen Bir Arıza Değil - Sabah Arabam Çalışmıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Siz yinede krank mili sensörünü gösterin derim, bu lpg (Atiker takılı) ile çalıştırma olayını bende bu arıza meydana geldiğinde denedim, çalışmıyordu. Aracınızı hyundai yetkili servise götürüp bilgisayara bağlatın, sorun krank mili devresi sensörü arızası gibime geliyor. Bu kadar emin söylüyor gibi yazıyorum ama aynı şeyleri bende yaşadım, araçta hyundai olunca olasılık yüksek oluyor. Sonucu bildirirseniz bizede seviniriz.
    Fiyatıda 300-350 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.

    İyi forumlar
  • Şu linklere bakabilirsin.

    Link 1
    Link 2
    Link 3

    Burdada bi arkadaş krank mili sensörünü değiştirmiş sorun kalmamış. Peugeot forumunda görebilirsin nicki naksi

    Edit : Link ekleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arınç -- 8 Ekim 2013; 14:54:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hatipoqlu

    Mrb arkadaşlar,
    5 gün önce darbesiz boyasız temiz vs dedik 2004 Model 1.6 Admire aldık.
    Yalnız arabada bir sorun çıktı. Araba sabahları motor soğukken çalışmıyor. Bir kez çalıştırdıktan sonra gün içinde hiç sorun yok, hemen çalışıyor.
    Üzerinde tartarini sıralı sistem tüp var. Ateşleme yapıyor, marş basıyor. Lakin çalışmıyor. İlk gün 10 dakikada zorla çalıştırdım.
    2. gün hava filtresinin hortumundan sinek ilacı sıkar sıkmaz (amaç eter koklatıp yakıtı inceltmek) hemen çalıştı araba.
    Opel bujisi vardı üzerinde kendi orjinalini taktık. Acaba benzin otomatiği mi arızalı benzini mi pompalamıyor basınç mı az geliyor dedik onu da değiştik basınç çok iyi yine aynı. Tüpçü bir hava hortumu gösterdi belki bunda gaz kaçağı var sabah birikip benzinle karışıyordur o da arabayı boğuyordur dedi. O hortumu çıkardı böyle dene dedi, yine aynı. (Bu hortum takılı olmazsa tüp bitince benzine geçmezmiş.)
    Devirdaimde mi sorun var, uzun süre bekleyince benzini geriye mi kaçırıyor acaba dedik. Bununla ilgili tam bir çalışma yapmasak da arabayı gece benzindeyken stop edip sabah yine benzindeyken marşa vurunca 10 dakikada değilde 3-4 kez marşa vurmayla araba çalıştı.
    Sizce sorun nedir arkadaşlar ?
    En son benzin pompasını değişeceğim. Bu da 300-400 civarı var sanırım :)


    LPG li araçlarda en çok rastlanan ARIZA dır sabah çalışmamaları...

    Benzin Sservisi ve LPG servisi arasında iyi mekik dokumalar diliyorum...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayı benzinde çalıştırın. Tüpte marş basmaması normaldir.
  • Arkadaslar bugün yaptığımız işlem: depoyu boşaltıp temizledik, yeni yakıt aldık. Çünkü usta pompadan olmayabilir gereksiz masraf etmeyelim önce yakıttan mı ona bakalım dedi. Araç urfadan alınma, benzinin suriyeden kaçak olma olasılığı yüksek diyor. Yarın sabah yakıttan mı belli olur. Degilse pompa degişicez. Yan sanayi 200 tl. O da olmadı krank mili sensörüne baktırrım ama bu bence alakasız gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar dünkü benzin deposunu boşaltarak temizleyip yeni benzin alma işleminden sonra (120 TL ile yarım depo doldu - 95 oktan) bu sabah 2 saniyelik tek kontak hareketiyle arabam çalıştı. Şimdi sorun benzinin kaçak ya da eski olmasındanmış diyebilmek için arabamın her sabah bu şekilde çalışmasını umuyorum. Bugün benzine katkı maddesi de koyduracağım.
  • Evet 1 haftalık süreçten sonra arabam yine sabahları zor çalışmaya başladı.
    Dün tamirciye götürdüm. Servisin dahi bulamadığı benzin kaçağı için depoyu söktürdüm. deponun üstünde benzin geri dönüşüm sibobu var. benzini geri kaçırmaması gerek ama her iki tarafa da üfleyince hava geçisi oluyor. usta bu 10 liralık bişey zaten bunu değişelim dedi.
    yarın değişip deneyecez bakalım. mantıken sibop hortumdaki benzini kaçırıyorsa hortum dolana kadar marşa basıyoruz. gün içinde sorun olmaması az kaçırması mıdır acaba? bir de arabada benzin kokusu ve benzin eksiltme vardı. deponun üstünde pompayı tutan kapaktaki civataların biri depoyu delmiş sıkarken. acaba koku ve eksiltme bundan mıdır? 1 haftada 100 liralık benzin kayboldu. delik çok küçük, bence en fazla depo içi basıncı düşürür.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.