Şimdi Ara

Beylikdüzünden Mall of istanbula nasil giderim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
24.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar toplu taşıma araçları ile en basit şekilde nasıl gidilecegini bilenler lütfen anlatabilir mi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 27 Haziran 2014; 15:03:06 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yahu kimsemi bilmiyo haa acil arkadaşlar acil bilen biri söylesin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala gitmediysen yenibosnada in. İkitelli arabalarına bin. Binmeden önce şöfere sor yinede çünkü bir kaç hat var oraya
  • iPhone varsa Trafi Turkiye diye bir app var, nerden nereye gidilir toplu tasimayla gosteriyor
  • 2 seçeneğin var ya Avcılardan 76O biniyosun gidiyorsun yada Yenibosnaya gelip 98H/79F biniyorsun seçim senin.
  • cevizlibağ metrobüs devamını ben de bilmiyorum beylikdüzünün neresindesin
  • Beylikdüzünde Gürpınar tarafında oturuyorum yeni taşındık sayılır... Galiba en iyi yol metrobüse binicem sonra Yenibosna durağında inip ordan metroya binip İkitelli sanayi durağında inicem veya Yenibosna durağında otobüse binicem di mi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yenibosnaya git metrobusle ordan 98h e bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sedat. kullanıcısına yanıt
    Metrobüs bin Topkapı bayrampaşa da in 5 dakika da oradasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayrampaşa ne alaka. Arkadaşım sen en iyisi madem gürpınarda oturuyorsun metrobüsü indi bindi aktarma falan uğraşma. Gürpınar yenibosna mavi otobüslere bin yenibosnada in arkadaşların dediği nolu ikitelli arabalarına bin.
  • Arkadaşlar EN mantıklı EN basit yol yukarıda @Zexial arkadaşımızın dediği gibi, metrobüsle Yenibosna durağında inip ordan 98H'e binmeniz... Tam önünde duruyor otobüs..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabayla
  • Mecidiye koye godip ordan 146 li hatlar vat direk basaksehirden geciyor organize sanayi sitesinde iner 2 dk yurursunuz avm ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yenibosnaya metrobüsle git. Orrdan 98H a bin. Önünden geçiyor. Önemli değil.

    Edit: Söylenmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Slim_R -- 30 Haziran 2014; 1:29:58 >
  • Gürpınardan 400a ya bin saatlerine bak yetisiyorsan 78b ye bin 15 dk da gidiyor saatine yetisemiyorsan 98h bin kuleli durağında Demirciler sitesi durağında in 1.5 aydır hergün gidiyorum bu yolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim metrobüse binip sefaköy durağında iniyorsun.
    Oradan 10 metre ileride ikitelli minibüsüne binip tam avm nin önünde iniyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaslar ben b.duzunde oturuyorum
    Torrum avm orda mall of istanbul avm gitcem otobus nasil gidebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.