Şimdi Ara

Baymak Termosifon Evi Yaktı, Baymak Kusur Bulamadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Baymak 65 litre termosifonum var-dı, henüz alalı 1 yıl dahi olmadı. Sigortasının montajı dahi tamamen yetkili servis tarafından kurulan cihaz bilinmeyen nedenle banyoda yangın çıkardı, banyom kül oldu. Baymak'ı defalarca aradık rica minnet iki kez teknik servisten gelip rapor tuttular ve kendi cihazlarında problem görmediler, ilginçtir ki montajda da bir sorun yok-imiş. 3 hafta Baymak genel merkezinden hasarımızın karşılanıp karşılanmayacağını bekledik, banyo kül içinde bekledi ve bu sabah hiçbir masrafın karşılanmayacağını ilettiler. Yangını söndürmek için yanan yüzüm bir yana evdekilerle birlikte kül olabilirdik. Baymak gibi sözüm ona büyük bir firmanın yaptığı bu davranışa bütün tüketicilerin dikkatini çekmek istiyorum. 16 lik sigorta takıyorlar, sigorta 16lık olduğu için atmıyor, yangın çıkıyor ve Baymak bunda kusur bulamıyor. Alırken dikkat edin, sorumsuzluğu bir yana sağlığınız için.







  • Gecmis olsun evin sigortasi yok muydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antiseptiq -- 25 Şubat 2017; 19:57:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Daha da baymak kullanmam kullandırtmam.
  • hocam cevap girdim zannettim ama göndermemişim. ne yazık ki ev sigortalı değildi. Konu maddi zarar değil, sorumsuzluk hatta pişkinlik.
  • hocam tarafsız bir firmadan incelenmesini isteyebilirsiniz. uzun mu sürer kısa mı sürer bilmiyorum bu durumu fakat Türkiye'de maalesef firmalar kendi hatalarını kabul etmiyorlar.

    En garanti çözüm dava açıp incelenmenin tarafsız bir kuruluş tarafından yapılması. Bu seferde işin içine dava girdiği için iş istemsiz şekilde uzayacak.

    Geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.