Şimdi Ara

Baymak Elegant Plus A++

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
1.446
Cevap
33
Favori
135.664
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4532 Mesaj

    resim koyabilir misiniz?

    baymaka şikayet edin durumu anlatın .



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alemci83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmuyor diye bir işten uzaklaşmak kolayına kaçmaktır, olması için üstüne düşmek ve araştırmak, ve bunu da yılmadan yapmak, birşeyin ustalığını almaktır"
  • Binbaşı
    1386 Mesaj
    Söylecek söz bulamıyorum
    Servis yetkisinin sorgusuz sualsiz iptal edilmesi gerek



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5000 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alemci83

    Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum klimayı çalıştığında su gidere vermedi için bir uğraş ve motor çalıştığında camlı balkonun camini acsamda sıcaklık mutfak tarafına vurdu için rahatsız edici bu dururmu baymak şikayet actirsam gene bu bölgenin servisi bunlar ne olurki böyle bir durumla karşılaşan fikir verecek olan varsa açığım
    Benim klima motoruda balkon içinde tavana monteli, İç üniteden zorunlu tahliye hortumu çekiyorlar ama dış ünite su gider bağlantısını yapmıyorlar yani motorun altındaki delik açık kalıyor benimde haberim yoktu kullandıktan sonra balkona çıktım su içinde her yer hemen servisi aradım unutmuşsunuz takmayı diye artık baymak dış ünite tahliye ekipmanı vermiyor parayla takalım isterseniz demişlerdi. Kendim tapa hortum 10 TL ye helletmiştim zamanında.
    _____________________________
    İşlemci : İntel Core i7 4790 \\ Anakart : Msi Z97 Pc Mate \\ Ekran Kartı : Sapphire Nitro+ Amd RX 580 \\ Ram : Corsair Vengeance 16 Gb \\ Hdd : 2.5 TB Sata 3.0 \\ Ssd : Sandisk ssd plus 120gb \\ Monitör : Lg Flatron 19" \\ Ses Sistemi : Creative x-fi xtreme gamer sound card -- Creative T6160 5+1 \\ İşlemci soğutucu : Xigmatek Red Scorpion




  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    Hocam orjinal tahliye hortumu var paketinde gerek olmadığı için bağlatmadım bende
    Mesele o değil tahliye bişekil yapılır, kapalı balkona montaj yapmış servis yenilir yutulur bi hareket değil. Ciddi performans kaybı ve ekstra tüketim demek



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    xmxksk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    Emeğe saygı adına ve bilgisi olmayan arkadaşlara hatırlatma anlamında bu açıklamayı tekrar ön plana çıkarmakta fayda var



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2739 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    resim koyabilir misiniz?

    baymaka şikayet edin durumu anlatın .
    Resim koymaya calisicam hocam adamlar kapalı balkona takıp gittiler



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2739 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kayıboyu11

    Hocam orjinal tahliye hortumu var paketinde gerek olmadığı için bağlatmadım bende
    Mesele o değil tahliye bişekil yapılır, kapalı balkona montaj yapmış servis yenilir yutulur bi hareket değil. Ciddi performans kaybı ve ekstra tüketim demek
    Ilk işim yarin mh arayıp durumu bildirmek olucak bakalım ne gibi bir durum olucak



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4532 Mesaj

    baymak müşteri hizmetleri son derece pasif ve ilgisiz dir.İnş yardımcı olurlar yerinizde olsam en kötü tüketici haklarına başvururdum.Kışın ısıtma da da sıkıntı olacaktır sizlere.O balkon buzgibi olur kışın ısıtmada , yazında aşırı sıcak olur.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    alemci83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmuyor diye bir işten uzaklaşmak kolayına kaçmaktır, olması için üstüne düşmek ve araştırmak, ve bunu da yılmadan yapmak, birşeyin ustalığını almaktır"
  • Yarbay
    2739 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meeb

    baymak müşteri hizmetleri son derece pasif ve ilgisiz dir.İnş yardımcı olurlar yerinizde olsam en kötü tüketici haklarına başvururdum.Kışın ısıtma da da sıkıntı olacaktır sizlere.O balkon buzgibi olur kışın ısıtmada , yazında aşırı sıcak olur.
    Baymak servisi diş unite yer değişimi için 300 tl talep etti bu şekilde taktınız dedim takan kişiyle görüştüm mağdur oldum diyorum hiç takmadi özel servisi çağırıp ona taktiricam gibi fiyat alıp Daha düşük fiyat alırsam onlara yaptıracam



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    Hocam şikayet var etkilidir bu işlerde. MH ile ciddi güzel bi görüşme yapın ısrar ettiklerini mağdur olduğunuzu aktarın gerekirse dava açacağım felan süsleyin biraz
    Kolay gelsin



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    alemci83 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    889 Mesaj
    Bu klimayı 2 gündür kullanıyorum saatte ortalama 11,5 kuruş falan yakıyor,cihaz doğru ölçüyorsa ,oda 25 m2 civarı ve 28 derecede çalıştırıyorum.






    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    merhabalar

    daha once annemlere baymak 12000 lik klima aldiydim. 1850 ye geldiydi sanirim. simdi kendi evime 26m2 yine 12000 lik alayim dedim. garaj ustu oldugu icin cok da sicak olmuyor. (aydin havasina ragmen)

    yalniz fiyat ucmus 2700 tl olmus. ben de 700 daha ekleyip demirdokum a5 performans mi alsam dedim. bir de buradaki servis olaylarindan cekindim. :)

    ne dersiniz?
    _____________________________
  • Er
    7 Mesaj
    Merhaba değerli forum üyeleri,

    bende geçtiğimiz hafta bir online alışveriş sitesinden baymak 12000btu cihaz aldım. Satıcı sağolsun iki günde ürünü gönderdi sorunsuz olarak elime geçti ürün.

    Lokasyon İstanbul Ataşehir bu arada.

    Fakat evimde mütahitin yapmış olduğu kızak ve boru takımı hazır olmasına rağmen, servisten gelen arkadaşlar bu ünitenin mevcut yere takılamayacağını söylediler. burada hiç bir sorun yok anlayışla karşılayıp bir iki opsiyon önerdik (ızgaraları çıkartıp yan duvara yada balkonda yere koymak gibi, bu arada bina da 40 daire var ve yarısından fazlası farklı marka ürünleri kullanıyor.)
    bunlara da olumsuz dönen servis personeline alt komşuların nasıl konumlandırdığını gösterdiğimizde bu komşular hangi firmadan hangi ürünleri aldıysa sizde tercih edebilirsiniz diyerek gittiler.

    işin trajik kısmı ise genel müdürlüğü arayıp farklı markalara başvurmamı öneriyor servisiniz bu etik değil diye şikayet ettiğimde farklı bir servis göndermek ve keşif yaptırmak yerine inceledik ürünü iade edin bilgisini verdiler.

    Bu olay ile birlikte ise artık Baymak Markası benim için bitmiştir.
    _____________________________
    ____€ngin_____




  • Yarbay
    4532 Mesaj

    kızak derken dış ünite bacakları mı hocam ? niye uygun görmemişler amlam veremedim hadi boru çapları uygun değil desem cihaz zaten 12000 likmiş. resim koyar mısınız hocam ?

    baymak yerine gözünüz kapalı altus alabilir siniz ?R32 gazlı ürünleri çok iyi .

    yada bime gelecek seg klima var.vestel in en iyi ürünü flora ile aynı kasa lg kompresörlü bir ürün.
    |
    |
    gepettousta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmuyor diye bir işten uzaklaşmak kolayına kaçmaktır, olması için üstüne düşmek ve araştırmak, ve bunu da yılmadan yapmak, birşeyin ustalığını almaktır"
  • Er
    7 Mesaj



    Resmin alt tarafında daha kutusu açılmamış dış ünite var , ünitenin tamamı tam duvarın bitimiyle eşit büyüklükte, burası olmaz tehlikeli dendi. Sonrasında kapının yanında geniş bir duvar var balkonu kullanmıyoruz buraya takın maksimum 1 mt kablo ile uzatabiliyorsunuz kapı üstünden baştan tamam deyip sonra ofisi arayıp vazgeçtiler.
    _____________________________
    ____€ngin_____
  • Yarbay
    4532 Mesaj

    müteahit niçin klima bacaklarını da takmış anlamadım ama onuda geçtim ne tehlikesi var mış?

    benim mantolama üzerine taktılar yani.

    Acaba doğalgaz borusundan dolayı mı mesafe kurtarmadı ?

    Bu bacakları söküp orijinal bacakları taksalar yine olurdu yani .Servis iş yapmak istememiş , para kazanmak istemiyorlar heralde.
    |
    |
    gepettousta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmuyor diye bir işten uzaklaşmak kolayına kaçmaktır, olması için üstüne düşmek ve araştırmak, ve bunu da yılmadan yapmak, birşeyin ustalığını almaktır"
  • Er
    7 Mesaj

    Dış ünite bacaktan aşağıya düşermiş, evet kombi borusu aşağıya sarkmış ama onu yine bir vida ile yukarı sabitleyebilir yada bacakları dolabın üstüne doğru indirebilirlerdi. dolap sabit değil kaldırabiliriz dedik ama yine ikna olmadılar geniş duvara monte etmek istemediler.

    Servislerin yoğunluktan yada paraya ihtiyaçları olmadığı için iş yapmamak istememelerini anlıyorum ama genel merkezin sadece telefonda yaşananları dinleyip iade edin demesi alışılmadık herhalde onlarda paraya doymuş
    |
    |
    meeb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ____€ngin_____
  • Yarbay
    4532 Mesaj

    yani hertürlü takılırdı o klima.

    baymak müşteri hizmetleri malasef böyle hocam .

    zaten klimalar kendi üretimleri değil.çinli ningbo aux üretimi.
    |
    |
    gepettousta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Olmuyor diye bir işten uzaklaşmak kolayına kaçmaktır, olması için üstüne düşmek ve araştırmak, ve bunu da yılmadan yapmak, birşeyin ustalığını almaktır"
  • Binbaşı
    1386 Mesaj

    Bende bir aksilik göremedim resme bakarak. Askı demirlerinşn yeri değişebilir sökülüp uygun yere yenisi takılabilir dolapta sabit değil alınabilir. Eee böyle bir saçmalık nasıl olabilir diye soruyor insan.
    İlave ücret ile evin heryerine uzatır icabında, yani bunla ilgili bir sıkıntıda söz konusu değil. Montaj kuralları gereği kombi bacası mı sorun oluyor diyeceğim farklı duvar var müsait demişsiniz onada yok demişler.
    Müşteri hizmetlerinin tavrını çok yadırgadığımı söyleyemem ona çok takılmadım. Hocam bence direk genel merkezlerini arayıp yetkili birisiyle görüşün hemen pes etmeyin
    Makina güzel memnunuz tavsiye ederim yani fiyatına oranla iyi iş çıkarıyor
    Ekleyeyim konvansiyonel kombilerin bacası dışa eğimli yoğuşmalıların ki içe eğimli olmak zorunda, mevcut bacanızın eğimi ile oynamasanız daha sağlıklı olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayıboyu11 -- 24 Haziran 2019; 13:56:56 >
    |
    |
    gepettousta kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    7 Mesaj

    Teşekkürler yorumlar için,

    zaten yadırgadığım Baymak Genel Müdürlüğe şikayet kaydı oluşturduktan sonra geri dönüş yapıp dinledikten sonra biz bir servisle görüşelim diyip sonrasında iade edebilirsiniz demeleri. dediğiniz gibi üstüne para vermek istedim maliyeti ne ise ama ona da yanaşmadılar. Şimdilik farklı marka bakacağım, demirdöküm daikin mitsubishi olabilir araştırıyorum.

    Baymak ise bir daha evimden içeri giremez sadece bu ürün için değil, tüm ürünleri için müşteri kaybettiler açıkçası.
    |
    |
    kayıboyu11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ____€ngin_____
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
canlı radyo dinle
bankalar.org
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,663
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.