Şimdi Ara

Baymak Elegant Plus A++ (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.488
Cevap
26
Favori
196.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonda defalarca söylememe rağman, her iki kutunun üzerine mutlaka vakumlama yapılsın dememe rağmen servis vakumlama yapmadan gitmiş, montajı bitirince klimanın çalıştığına dair bir kere çalıştırmış klimayı. Bu saatten sonra ne yapmalı?

    Balkon kapısının üzerindeki beton tuğla beton, kiriş değil, borunun camdan geçiyor olmasıda içime sinmedi.

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 8 Kasım 2016; 20:30:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • codermx hayırlı olsun güle güle kullan

    servis sorunu yaşamadan kullanırsın inş

    elektrik tüketimide eklersen memnun oluruz
  • Genelde ortalama 70 TL fatura geldiğin söylüyorlar. Ben yazın kullanacağım. Ama benim sorunum Baymak'ın rezalet servis kalitesi, şikayetvar.com'dan şikayet edeceğim. İşten geldim duvara yeni delik açtım, eğer servis montajı düzeltmezse, kendim dışarıdan adam çağırıp, hortumu yeni açtığım delikten geçireceğim. Servis vakumlamada yapmadı, defalarca söylememe rağmen. Bakalım yarın ne olacak.

    Hedef teknik servise (Kağıthane servisi) yazıklar olsun.

    Fotoğraflarda yeni açtığım delik küçükmüş gibi görünüyor ama ara boruların rahatlıkla geçebileceği genişlikte.

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 8 Kasım 2016; 22:27:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu kadar rezalet klima montajını ilk kez görüyorum
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Bu montaj ASLA ama ASLA kabul edilebilir bir montaj şekli degil ki yapana yaziklar olsun diyorum. Oncelikle bu resimleri ve israriniza ragmem vakumun yapilmadigini belirten bir sikayet yazisini mutlaka baymak musteri hizmetlerine ulastiriniz bu servisin hakedisi kesinlikle verilmez ve size farkli bir servis yonlendirip montaji baştan yaptirtirlar. Benim inancim var Baymak bunisi bu sekilde birakmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Bu montaj ASLA ama ASLA kabul edilebilir bir montaj şekli degil ki yapana yaziklar olsun diyorum. Oncelikle bu resimleri ve israriniza ragmem vakumun yapilmadigini belirten bir sikayet yazisini mutlaka baymak musteri hizmetlerine ulastiriniz bu servisin hakedisi kesinlikle verilmez ve size farkli bir servis yonlendirip montaji baştan yaptirtirlar. Benim inancim var Baymak bunisi bu sekilde birakmaz.




    ben klimacı değilim ama bu kadar berbat montaj yapan servis görmedim


    üstelik vakumda yapılmamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derya78 -- 8 Kasım 2016; 23:36:17 >
  • sonuna kadar hakkınızı arayın,gerçekten üzücü bir durum.
  • Birkez daha iyiki baymaktan vazgeçip Panasonic almışım diyorum. Şimdi diyeceksinizki markayla ilgisi yok servisle ilgili, var kardeşim çok ilgisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede servis yanlis yeri deldi sonra baska yerden bidaha deldiler abi gec oldu yarin gelip kapatalim delikleri alciyla dediler bidaha ne gelen var ne giden servis cok kotu yalan degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakumlama ve montaj ile ilgili sikayetvar.com'da şikayet kaydı oluşturdum, şikayete montaj ile ilgili fotoğraflar ekledim. Şikayetim daha yayınlanmadı, yarın yayınlanır sanırım. Ayrıca merkez1@baymak.com.tr ve export@baymak.com.tr adreslerine mail attım. Bir daha asla Baymak marka hiç bir ürün almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 10 Kasım 2016; 0:09:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeşim. Hayatımda gördüğüm en kötü montaj. Bunu bir servisin yaptığına inanamıyorum. Merdiven altı tamirciler bile bu şekilde montaj yapmaz. Yazıklar olsun.
  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Sonucu bekliyoruz üstadım, bundan sonrasında forumda baymak soran arkadaşlara sizin bu montajı referans gösterelim ona göre karar versin herkes

    Güzel bir atasözü vardır, ''İyi AT yemini kendisi arttırır''

    Böyle terbiyesiz servislerin bir markayı temsil etmeye hakları yok, ya MARKA buna önlem alır, ya da burada bu konuyu referans gören üyeler bu klimayı zor alır
  • Bugün baymaktan iki defa arandım, Baymak'ın şikayetlere önem veriyor olması güzel. Yarın tekrar geleceklermiş. Benim kızdığım şey, vakum yapmamak için direnmeleri. Montaj teslim kağıdına klima istenilen yere montaj yapılmıştır, vakumlama yapılmıştır yazmışlar. Aileme internetten bir kaç tane vakumlama aletinin resmini gösterdim, ailemde bana; bir usta, bir çırak, iki tanede takım çantası ile geldiklerini, internette gösterdiğim vakumlama aletine benzer bir şey getirmediklerini söyledi.

    Ustalar işini bitirince, vakumlama yaptık ve zaten bu klimalar fabrikadan vakumlu geliyor, vakumlama demontaj yapılan, sökülüp başka yere takılması gereken klimalar için zorunlu, yeni klimalar için gerek yok diye de söylemişler. Birincisi buna kızıyorum, vakumlama aleti olmadan, vakumlama yaptık demelerinne, ısrarla yeni klimaya vakumlama olmaz demelerine, ikinci kızdığım konu telefonda konuşurken balkon kapısının üzerinde kiriş olmadığını belirttim, serviste telefonda ısrarla kiriş olduğunu söylediler. siz duvarı delin eğer kiriş çıkarsa camdan boruyu geçirirsiniz dedim fakat hiç duvar delmeden, direk camdan boruyu geçirmişler. Ben 1999 yılından itibaren aynı evde oturuyorum, oturduğum evin dış cephesine bakan hiç bir duvarında kiriş yok (depreme dayanıklı bir ev değil), kiriş kalınlığı ile 8'lik tuğlanın genişliğini ayırt edebilecek biriyim. Servis hiç zahmete girmeden en kolay, en hızlı nasıl montaj yapabiliyorlarsa, montajı öyle yapıp geçmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 13 Kasım 2016; 20:29:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Baymak 12.000btu klima aldim. Boatti actilar kablolar lambaninkiler oldugunu söylediler ve cok ince kablolar oldugundan buraya baglayamayiz yangin cikarabilir dediler.Bende bugun uzun 3lu priz aldim (daha dogrusu kalin bir kablo ile 3lu priz olusturdum sağlam olsun diye). 3lu prizin sigorta düğmesi var yani ac kapa düğmesi. Benim sormak istedigim ben bu ac kapa dugmesini klimayi kullanmadigim zaman kapali olarak tutsam sorun olur mu. Sadece kullanacağım zaman acsam. Klima sigortasi devamli acik mi olmali ?

    Sol aşağıda priz gorunmekte:

    http://i.hizliresim.com/ZYv4X0.jpg


    Sonucta boattan klimaya kullanan diger kullanıcılar sartel sigortasini kapatiyorlar mi ? Ben nasil hareket etmeliyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superstarr1907 -- 10 Kasım 2016; 23:43:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün bu modelden alacaktım yorumlar sonrası vazgeçtim. Dengesizim ben servisle kavga ederim valla.

    E 1500-2000 arası 12000'lik ne alacağız. En iyi F/P bu diyorlardı...
  • Bugün Baymak Kağıthane Hedef Teknik servisinden aynı servis görevlisi gelmiş. Ben yine işteydin, erken çıkmaya çalıştım ama eve gelmem vakit aldı. Sonuç olarak benim deldiğim delikten boruyu geçirmiş, klimanın gazını değiştirip, vakumlamasını yapmış. Keşke bu işlemler başında yapılsaydı, hiç tatsızlık çıkmasaydı. Bende ilk defa bugün klimayı çalıştırdım. Klimayı uzun süre kullanmadım, 2-3 dk test ettim, iç ünitenin ve dış ünitenin sesini dinledim. Turbo modunda çalıştırmıyorsanız, klima sessiz (klimayı çalıştırdığım zaman TV açıktı, yani hiç ses ve gürültünün olmadığı bir ortamda test etmedim, belki yatak odaları için uygun olmayabilir, bu testi ancak yaz gelince yapabilirim.). Bu benim aldığım ilk klima ve sadece 2-3 dk çalıştırdığım için yanıltıcı bir yorum yapabilirim. Sadece kumandasının kapaklı oluşunu beğenmedim. Sık kullanılan tuşları üst kapağa yerleştirmişler. Üst kapak olmadan kapağın altında kalan tuşlar ile tüm ayarları yapabiliyorsunuz. Genel olarak klima güzel ve yeterli, Baymak Elegant Plus 12 klimasında elektrik fişi var.

    Ben daha önce klimanın su gideri için spiral boru almayı düşünüyordum ama son resimde görünen elektrik kablosu gibi beyaz renkte boru var. Bu boru hem iç üniteden çıkıyor, hemde aynı borudan dış üniteye ait olanı var. İlk paylaştığım resimlerde bu boru kısaydı, borular arası ek yapılabiliniyormuş (borular geçirmeli, eklenmeli). Ek bir tane daha taktık böylelikle uzatmış olduk (İlk montaj yapıldığı zaman montajı yapan teknik servis görevlisinden ailem bir parça boru almış, bende o boruyu ek olarak taktım, böyle daha iyi oldu).

    Ayrıca youtube'da iki tane baymak klima videosu buldum:
    https://www.youtube.com/watch?v=vVI-g6KYbxQ
    https://www.youtube.com/watch?v=uG0xHyfSJRE

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 13 Kasım 2016; 20:32:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    Maalesef ilk defa şahit olmuyoruz bu konulara ki hep soylerim, guzel ülkemin kanayan yarasidir yetkili servisler.

    Gecmis olsun,umuyorum dakika 1 gol 1 dedirten bu talihsiz montaj fasli haricinde sorun yasamazsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler Ado hocam, inşallah tekrar sorun yaşamam.

    Baymak hakkında bir kaç yorumda kombi ve klima için yedek parça fiyatlarının çok yüksek olduğunu şikayetleri vardı. Klima kumandası için servis 170 TL ücret talep etmiş. Şikayetvar.com'da kullanıcı şikayeti vardı. Sonra sanırım Baymak şikayet sahibini memnun etmiş (ya ücretsiz göndremiştir yada makul bir ücret ile göndermiştir kumandayı diye tahmin ediyorum). Kombi şikayeti olarakta 35 TL'lik parça için 350 TL parça ücreti istemiş Baymak yetkili servisi. Ne derece doğrudur bilemiyorum, inşallah kimse sıkıntı yaşamaz.

    Baymak 9000, 12.000 ve 18.000 BTU'luk cihazların fişleri oluyor. Sanrım 24.000 btu ve üzeri olanlarda fiş olmuyor.

    Klimayı yazın kullanmak için aldım. Dolar fazla yükselmeden, kampanyadan yararlanmak için erken almış oldum.

    Youtube'daki inceleme videosu, yazın kullanımına ait elektrik faturası açıklamasıda var:
    https://www.youtube.com/watch?v=vVI-g6KYbxQ

     Baymak Elegant Plus A++

     Baymak Elegant Plus A++



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coderMX -- 12 Kasım 2016; 14:56:22 >




  • coderMX C kullanıcısına yanıt
    O fiş görüntüsü beni rahatsız ediyor hocam, yani bu derece komplike bir bağlantı sistemi içerisinde enerji hattının borulama ile birlikte görünmeden ve estetik ama aynı zamanda güvenli ilerlemesi varken ayrı yerden sarkan fişli bir kablo ne mantıktır anlamış değilim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    O fiş görüntüsü beni rahatsız ediyor hocam, yani bu derece komplike bir bağlantı sistemi içerisinde enerji hattının borulama ile birlikte görünmeden ve estetik ama aynı zamanda güvenli ilerlemesi varken ayrı yerden sarkan fişli bir kablo ne mantıktır anlamış değilim.

    Klima kullanimindan once fisi tak,kullanim bitince çıkar. Bu islem motor a zarar veriyor diye duydum. Ne kdr dogru bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.