Şimdi Ara

BAYMAK & BRÖTJE NOVADENS EXTRA (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.753
Cevap
24
Favori
171.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASRIN32

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    Sn _Riven_ Yazdıklarınız çok doğru

    chsl 55 derece veya herhangi bir sıcaklık değeri ayarladığınızda odanızda 23 dereceye veya ayarladığınız oda sıcaklığına yaklaştığında ekrandaki alev göstergesi tek yanarken üzerinde çizgi yokken OK tuşuna basınca chsl yine aynı 55 veya ayarladığınız değerimi gösteriyor yoksa chsl değeri düşükmü gösteriyor?

    tek yanarken de amaç 55C boiler ısısını sağlamak.termostat 23.5 a ulaşınca kombi kapanıyor.sıcaklık yavaş yavaş düşüyor.23 e indiğinde kazan 30-40 C lerde oluyor .

    örneğin gece 23C çok diye 22.5 yapmıştım.hala öyle çalışıyor.kazan 41C olmuş.göstergede 22.7C de yavaş yavaş iniyor.kombi kapalı modda hiç çalışmıyor. 22.0 ye düştüğünde kazan 35 lerde olur.full yakmaya geçer.55-57C kazanı görünce 1-2 dk 4-3-2-1 güçte alevi kısarak yakar ve tek alevde yakmaya devam eder.pwr 5-20 arası.ekranda 23 C yi bulduğu an kapatır.

    merkezi ısıtma suyu sıcaklığım sabit durmuyor yani oda 20 C bende 22 C olsun diyorum sistem devreye giriyor merkezi istma suyu sıcaklığım chsl : 60 C ayarlı oda sıcaklığı farkı fazla olduğu için ilk etepta 60 C de yanmaya başlıyor odadaki ısı farkı düşmeye başlayınca yani 21 C gelince chsl 40 C dolaşıyor ve odayı 22 C getiremiyor getirsede çok vakit alıyor aynı cihazdan arkadaşda da var onda hiç öğle olmuyor 60 C sabit duruyor oda termostatını onun cihaza bağladık anlattıklarımı o cihazdada yaptı servise durumu anlattım kontrol paneli 2 kez garantiden değiştirdiler yine aynı sorun devam ediyor arkadaşın termostadı söküp benim kombiye bağlamayı düşündük açaba bu kontrol panelini de bozar mı diye serviste çözemedi arızayı bizde anlamadık sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    siz ch sl(kazan sıcaklığı) 55 yapın ch min 55 yapın bakın nasıl çıkıyor dediğiniz ısıya

    evet ASRIN abimde de aynı sorun vardı CHmin i 50lere çıkarınca kurtuldu o sorundan :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: ASRIN32

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    Sn _Riven_ Yazdıklarınız çok doğru

    chsl 55 derece veya herhangi bir sıcaklık değeri ayarladığınızda odanızda 23 dereceye veya ayarladığınız oda sıcaklığına yaklaştığında ekrandaki alev göstergesi tek yanarken üzerinde çizgi yokken OK tuşuna basınca chsl yine aynı 55 veya ayarladığınız değerimi gösteriyor yoksa chsl değeri düşükmü gösteriyor?

    tek yanarken de amaç 55C boiler ısısını sağlamak.termostat 23.5 a ulaşınca kombi kapanıyor.sıcaklık yavaş yavaş düşüyor.23 e indiğinde kazan 30-40 C lerde oluyor .

    örneğin gece 23C çok diye 22.5 yapmıştım.hala öyle çalışıyor.kazan 41C olmuş.göstergede 22.7C de yavaş yavaş iniyor.kombi kapalı modda hiç çalışmıyor. 22.0 ye düştüğünde kazan 35 lerde olur.full yakmaya geçer.55-57C kazanı görünce 1-2 dk 4-3-2-1 güçte alevi kısarak yakar ve tek alevde yakmaya devam eder.pwr 5-20 arası.ekranda 23 C yi bulduğu an kapatır.

    merkezi ısıtma suyu sıcaklığım sabit durmuyor yani oda 20 C bende 22 C olsun diyorum sistem devreye giriyor merkezi istma suyu sıcaklığım chsl : 60 C ayarlı oda sıcaklığı farkı fazla olduğu için ilk etepta 60 C de yanmaya başlıyor odadaki ısı farkı düşmeye başlayınca yani 21 C gelince chsl 40 C dolaşıyor ve odayı 22 C getiremiyor getirsede çok vakit alıyor aynı cihazdan arkadaşda da var onda hiç öğle olmuyor 60 C sabit duruyor oda termostatını onun cihaza bağladık anlattıklarımı o cihazdada yaptı servise durumu anlattım kontrol paneli 2 kez garantiden değiştirdiler yine aynı sorun devam ediyor arkadaşın termostadı söküp benim kombiye bağlamayı düşündük açaba bu kontrol panelini de bozar mı diye serviste çözemedi arızayı bizde anlamadık sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    siz ch sl(kazan sıcaklığı) 55 yapın ch min 55 yapın bakın nasıl çıkıyor dediğiniz ısıya

    evet ASRIN abimde de aynı sorun vardı CHmin i 50lere çıkarınca kurtuldu o sorundan :)

    aynı sorun bende var sıcaklığı 23 dereceye ayarladığım halde 21 üzerine çıkmıyor
    CHmin olan yere girdim 30 derece gösteriyor değiştirmeye çalıştım ama değişmiyor yükseltmeye çalıştım ama olmadı




  • arkadaşlar PM16 değerini hiç deneyen oldu mu? ısıtma sistemi yüksek ve düşük şeklinde yazıyor. ön değer olarak yüksek ayarlanmş.
    bir de ch min değerini nasıl ayarlayabiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ASRIN32

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    Sn _Riven_ Yazdıklarınız çok doğru

    chsl 55 derece veya herhangi bir sıcaklık değeri ayarladığınızda odanızda 23 dereceye veya ayarladığınız oda sıcaklığına yaklaştığında ekrandaki alev göstergesi tek yanarken üzerinde çizgi yokken OK tuşuna basınca chsl yine aynı 55 veya ayarladığınız değerimi gösteriyor yoksa chsl değeri düşükmü gösteriyor?

    tek yanarken de amaç 55C boiler ısısını sağlamak.termostat 23.5 a ulaşınca kombi kapanıyor.sıcaklık yavaş yavaş düşüyor.23 e indiğinde kazan 30-40 C lerde oluyor .

    örneğin gece 23C çok diye 22.5 yapmıştım.hala öyle çalışıyor.kazan 41C olmuş.göstergede 22.7C de yavaş yavaş iniyor.kombi kapalı modda hiç çalışmıyor. 22.0 ye düştüğünde kazan 35 lerde olur.full yakmaya geçer.55-57C kazanı görünce 1-2 dk 4-3-2-1 güçte alevi kısarak yakar ve tek alevde yakmaya devam eder.pwr 5-20 arası.ekranda 23 C yi bulduğu an kapatır.

    merkezi ısıtma suyu sıcaklığım sabit durmuyor yani oda 20 C bende 22 C olsun diyorum sistem devreye giriyor merkezi istma suyu sıcaklığım chsl : 60 C ayarlı oda sıcaklığı farkı fazla olduğu için ilk etepta 60 C de yanmaya başlıyor odadaki ısı farkı düşmeye başlayınca yani 21 C gelince chsl 40 C dolaşıyor ve odayı 22 C getiremiyor getirsede çok vakit alıyor aynı cihazdan arkadaşda da var onda hiç öğle olmuyor 60 C sabit duruyor oda termostatını onun cihaza bağladık anlattıklarımı o cihazdada yaptı servise durumu anlattım kontrol paneli 2 kez garantiden değiştirdiler yine aynı sorun devam ediyor arkadaşın termostadı söküp benim kombiye bağlamayı düşündük açaba bu kontrol panelini de bozar mı diye serviste çözemedi arızayı bizde anlamadık sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    siz ch sl(kazan sıcaklığı) 55 yapın ch min 55 yapın bakın nasıl çıkıyor dediğiniz ısıya

    min max aynı olunca alev resmi ve üstünde 3 çizgi ile ocağıma incir ağacı dikiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    arkadaşlar PM16 değerini hiç deneyen oldu mu? ısıtma sistemi yüksek ve düşük şeklinde yazıyor. ön değer olarak yüksek ayarlanmş.
    bir de ch min değerini nasıl ayarlayabiliyorsunuz.

    Abicim CHmin ayarını değiştiremiyorsun malesef.
    Sadece eski novadensler değiştiriyor.

    Bizde 30 80 aralığında maalesef.
    PM16 ne acaba ya ne değiştirirki.
    Denemedik şey kalmadı zaten :)
  • faturam geldi. su sıcaklığı 48 derece, oda tesmostadı 20 dereceye ayarlı antrede. odalar 23- 24 derece arası. tüketim 240 metre küp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    arkadaşlar PM16 değerini hiç deneyen oldu mu? ısıtma sistemi yüksek ve düşük şeklinde yazıyor. ön değer olarak yüksek ayarlanmş.
    bir de ch min değerini nasıl ayarlayabiliyorsunuz.

    Abicim CHmin ayarını değiştiremiyorsun malesef.
    Sadece eski novadensler değiştiriyor.

    Bizde 30 80 aralığında maalesef.
    PM16 ne acaba ya ne değiştirirki.
    Denemedik şey kalmadı zaten :)

    PM16 yerden ısıtma için bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orijinalden alıntı: ASRIN32

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    Sn _Riven_ Yazdıklarınız çok doğru

    chsl 55 derece veya herhangi bir sıcaklık değeri ayarladığınızda odanızda 23 dereceye veya ayarladığınız oda sıcaklığına yaklaştığında ekrandaki alev göstergesi tek yanarken üzerinde çizgi yokken OK tuşuna basınca chsl yine aynı 55 veya ayarladığınız değerimi gösteriyor yoksa chsl değeri düşükmü gösteriyor?

    tek yanarken de amaç 55C boiler ısısını sağlamak.termostat 23.5 a ulaşınca kombi kapanıyor.sıcaklık yavaş yavaş düşüyor.23 e indiğinde kazan 30-40 C lerde oluyor .

    örneğin gece 23C çok diye 22.5 yapmıştım.hala öyle çalışıyor.kazan 41C olmuş.göstergede 22.7C de yavaş yavaş iniyor.kombi kapalı modda hiç çalışmıyor. 22.0 ye düştüğünde kazan 35 lerde olur.full yakmaya geçer.55-57C kazanı görünce 1-2 dk 4-3-2-1 güçte alevi kısarak yakar ve tek alevde yakmaya devam eder.pwr 5-20 arası.ekranda 23 C yi bulduğu an kapatır.

    merkezi ısıtma suyu sıcaklığım sabit durmuyor yani oda 20 C bende 22 C olsun diyorum sistem devreye giriyor merkezi istma suyu sıcaklığım chsl : 60 C ayarlı oda sıcaklığı farkı fazla olduğu için ilk etepta 60 C de yanmaya başlıyor odadaki ısı farkı düşmeye başlayınca yani 21 C gelince chsl 40 C dolaşıyor ve odayı 22 C getiremiyor getirsede çok vakit alıyor aynı cihazdan arkadaşda da var onda hiç öğle olmuyor 60 C sabit duruyor oda termostatını onun cihaza bağladık anlattıklarımı o cihazdada yaptı servise durumu anlattım kontrol paneli 2 kez garantiden değiştirdiler yine aynı sorun devam ediyor arkadaşın termostadı söküp benim kombiye bağlamayı düşündük açaba bu kontrol panelini de bozar mı diye serviste çözemedi arızayı bizde anlamadık sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.

    siz ch sl(kazan sıcaklığı) 55 yapın ch min 55 yapın bakın nasıl çıkıyor dediğiniz ısıya

    min max aynı olunca alev resmi ve üstünde 3 çizgi ile ocağıma incir ağacı dikiyor

    tamam ancak ısıtmak için 3 çizgiyle başlatacak çünkü 50 derece yaklaşınca çizgiler tek tek düşecek sonra ısı 50 olunca çizgiler kaybolacak sadece alev işareti kalacak buda en az gaz yaktığını gösterir 22 olunca oda kaybolacak pompada susacak peteklerde 50 derecede su bekleyecek buda size 22.4 kadar çıkaracak tekrar 21.8 düşesiye çalışmayacak hem elektrikten hemde gazdan tasarruf sağlayacak ben ıspartadayım soğuklar -4 derece şu anda 30 saatte 10m3 gaz yakmış oturma odasını kapattım tam 10 mt petek çalışıyor yalıtım yok güneş zaten almıyor benim için süper bir oran

    ilk önce bende sizin gibiydim dediğim ısıya ulaşmıyor devamlı pompa çalışıyor hem eletrik hem gaz yakıyor ben bu sorunu böyle çözdüm yinede siz bilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    herkese selamlar,

    6 yıllık kombi hiç bakım görmedi, tozunu alıp 50 tl alan servislere de emanet etmek istemiyorum cihazı, zaten o kadarını kendim yaparım. bu aletin su filtresi nerededir acaba onu bi çıkarıp temizlesem fena olmaz.


    Yanlış yerde arıyorsunuz, filtre kombinin içinde değil, alttaki boruların üzerinde olur. Fikir versin diye benim filtrelerin fotosunu ekledim.

     BAYMAK & BRÖTJE NOVADENS EXTRA

    Not: Sizdeki filtreler plastik olabilir. Hepsinin üzerinde kör tıpa var onu söküp içini temizliyorsunuz. Suyunu kesmeyi unutmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    merhaba arkadaslar yeni novadens ekstraların kartları honeywell ya da siemens değil .burda birkaç arkadaş honeywell olduğundan bahsetmişti ve biz de honeywele
    mail atmıstık.Kartlar italyan malı ve tanınmamış yöresel bir italyan firmasına yaptırılmıs markası GİORDANO.
    ineternet adresini veriyorum firmanın,yabancı dili olan arkadaslardan mail atmalarını talep edeiyorum.ayrıca brotje firmasına bile yazılabilir durumumuz,baymaktan umudumu kestim.
    http://www.gruppogiordano.com/

    Kimden öğrendiniz. Diğer tüm kombilerde DUO TEC, Klasik Novadens, Falke Condens üzerindeki kart Honeywell, sadece bizim kart farklı olması biraz mantıksız geldi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Riven_

    quote:

    Orijinalden alıntı: mdemir067

    Sn _Riven_ Yazdıklarınız çok doğru

    chsl 55 derece veya herhangi bir sıcaklık değeri ayarladığınızda odanızda 23 dereceye veya ayarladığınız oda sıcaklığına yaklaştığında ekrandaki alev göstergesi tek yanarken üzerinde çizgi yokken OK tuşuna basınca chsl yine aynı 55 veya ayarladığınız değerimi gösteriyor yoksa chsl değeri düşükmü gösteriyor?

    tek yanarken de amaç 55C boiler ısısını sağlamak.termostat 23.5 a ulaşınca kombi kapanıyor.sıcaklık yavaş yavaş düşüyor.23 e indiğinde kazan 30-40 C lerde oluyor .

    örneğin gece 23C çok diye 22.5 yapmıştım.hala öyle çalışıyor.kazan 41C olmuş.göstergede 22.7C de yavaş yavaş iniyor.kombi kapalı modda hiç çalışmıyor. 22.0 ye düştüğünde kazan 35 lerde olur.full yakmaya geçer.55-57C kazanı görünce 1-2 dk 4-3-2-1 güçte alevi kısarak yakar ve tek alevde yakmaya devam eder.pwr 5-20 arası.ekranda 23 C yi bulduğu an kapatır.

    sevgili riven bence oda termostadsız 50 dereceye alıp bir gun de olsa denemelisn sanki tüketim 1/2 m3 de olsa düşecek gibime geliyor.bir de petekler surekli sıcak olacagı için psikolojik olarak daha konforlu olacak gibime geliyor.

    deneyelim dedim ambon 0 yaptım 50 C ayarladım.uygulamada değişenler şunlar.

    pwr bu modda okunmuyor.ancak alev işaretinden 0-25 arası olduğu görülüyor.
    10-15dk bu şekilde çalıştı sürekli.boiler(kazan) sıcaklığı 53C lerde. sonra kapattı gazı.3-4 dk pompa aynen çalışırken kazan 45 lere hızla düştü ve tekrar çalışmaya başladı.bu modda %20 lerde sürekli çalışıyor ve pompada sürekli çalışıyor gibi bir durum var.
    açıkçası bu modda kombi daha çok çalışır durumda olacağından ömrünüde kısaltabilir sanki.termostatlı mod bir nevi günde 10 kez 45dk lık aralar verilmiş zaman ayarlı çalışma gibi düşünülebilir.ısındıktan sonra soğuyup tekrar çalışma süresi daha uzun gibi ve peteklerin soğuyup ısındığını fark edebiliyorsun.

    termostatsız mod ise sürekli çalışan ve çok nadiren gazı tamamen kapatan mod ve hep sıcak su pompalıyor peteklere.hangisi avantajlı gözlemleyelim bakalım.

    tabii 50C de sürekli çalışmasının bir sebebi de evin yalıtımsız ve ısı kaybının çok olmasıdır muhtemelen. 45C ye yavaş yavaş düşse 4dk değil 40dk belki kapalı kalacaktı.

    açıkçası ch sl nin 40-50-60 olması çok da önemli değil bence fazla yakma açısından.kombi ilk başta bu değere ulaşmak için %70-80 lerde gaz yakıyor.50 ye 10dk da ulaşıyorsa 60 a 15 dk da ulaşıyor sonra hepsinde %15-20 tek alev modunda yakarak çalışmasını devam ettiriyor,sürekli ayarlı ısıyı koruyor.o ilk anda fazla gaz yakma dışında 24 saat çalışan kombi için anormal bir fark oluşturmasa gerek.
    önemli olan 50 demi 55 demi sizin ihtiyacınız olan 23C yi verdiği.

    2 modun çalışma farkını açıkça anlattım.deneyip göreceğiz artık yakıt farkını.

    Tesekkur ederim gayet aciklayaci bir calisma olmus.bir de tuketimde hangisi ekenomik oluyor onu paylasirsaniz harika olcak.en azindan bizim kombilerin termostadsiz duracagi yik sansimizi zorlamayalim yakit tuketiminde fark yoksa kullanalim termostadli.gozlemlerinizi bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    merhaba arkadaslar yeni novadens ekstraların kartları honeywell ya da siemens değil .burda birkaç arkadaş honeywell olduğundan bahsetmişti ve biz de honeywele
    mail atmıstık.Kartlar italyan malı ve tanınmamış yöresel bir italyan firmasına yaptırılmıs markası GİORDANO.
    ineternet adresini veriyorum firmanın,yabancı dili olan arkadaslardan mail atmalarını talep edeiyorum.ayrıca brotje firmasına bile yazılabilir durumumuz,baymaktan umudumu kestim.
    http://www.gruppogiordano.com/

    Kimden öğrendiniz. Diğer tüm kombilerde DUO TEC, Klasik Novadens, Falke Condens üzerindeki kart Honeywell, sadece bizim kart farklı olması biraz mantıksız geldi .

    Kimseden ogrenmedim gozlerimle gordum made in italy yazisini okudum once sonra kirmizi kartimiz uzerindeki yaziyi okudum ve aci gercekle karsilastim kesin olmayan bir seyi asla yazmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar siz oda termostatı olarak kombinin kendi panelindeki ekranımı kullanıyorsunuz yoksa başka oda termostatımı taktınız?
    birde. kombi üzerindeki paneli kombiden uzak biyere monte edip mi ev sıcaklığını kontrol ediyorsunuz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    herkese selamlar,

    6 yıllık kombi hiç bakım görmedi, tozunu alıp 50 tl alan servislere de emanet etmek istemiyorum cihazı, zaten o kadarını kendim yaparım. bu aletin su filtresi nerededir acaba onu bi çıkarıp temizlesem fena olmaz.

    Abi sendeki eski kasa galiba.
    Hiçbir sorununuz yok galiba.

    Eski kasalar cidden süpermiş gittik yeni diye bunu aldık kazık yedik.


    valla üstad Allaha şükür hiç sıkıntı çıkarmadı, manuel olarak kullanıyoruz, peteklerin su sıcaklığını 37 dereceye ayarlayabiliyorum daha altında kapalı tutuyorum zaten. kar kışın çok olduğu bu günlerde 45 derecede kullanıyorum, oda termostatı kullanmıyorum. dereceli saatlerden var odalarda oradan takip ediyorum. musluk suyu sıcaklığı da minimum 35 derecede ayarlanabiliyor. zaten hiç arttırma gereği duymadım bunca yıldır, ne banyoda ne muslukta.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    quote:

    Orijinalden alıntı: kxlylmz

    herkese selamlar,

    6 yıllık kombi hiç bakım görmedi, tozunu alıp 50 tl alan servislere de emanet etmek istemiyorum cihazı, zaten o kadarını kendim yaparım. bu aletin su filtresi nerededir acaba onu bi çıkarıp temizlesem fena olmaz.


    Yanlış yerde arıyorsunuz, filtre kombinin içinde değil, alttaki boruların üzerinde olur. Fikir versin diye benim filtrelerin fotosunu ekledim.

    Not: Sizdeki filtreler plastik olabilir. Hepsinin üzerinde kör tıpa var onu söküp içini temizliyorsunuz. Suyunu kesmeyi unutmayın.


    sağol üstad müsait bir zamanda bakayım.




  • Arkadaşlar bizim kombilerin asıl sorunu durup durmaması değil, çalıştığı sürece çok yakması. durdurma olayı haftalık programlamayla da olur. günde 4 defaya kadar eco-konfor modu var. Sorun bu değil, sorun şu: alev işaretinin yanında hiç çizgi kalmasa bile satte 1 m3 gaz yakması. günde 10 saat çalışsa, ilk çalışmalarla falan 12 m3 gaz yapar. asıl çözülmesi gereken sorun bu. normaş bir kombi tam yükte 2.3 m3 yakar. alev işaretine düştüğünde ise 0,5 m3 olmalıdır. 24 saat yansa bile 12 m3 olmalıdır.
    eski kasa ve yeni kasa olan arkadaşlardan ricam, alev işaretinin yanında çizgi kalmadığında sayaca bakıp tam bir saat sonra ne kadar yakmış bir gözlemlemeleri.
    ben az önce saat tuttum 48 derecede, sadece alev işareti görünürken tam 1 m3 gaz tüketti...
  • Arkadaşlar bizim asıl sorunumuz kombinin çok fazla gaz tüketmesi. az önce 48 derecede alev işaretinin yanında hiç çizgi kalmayınca saat tuttum. 1 saatte tam 1 m3 gaz yaktı. diğer kombiler normal olarak 2,3 m3 gazı tam güçte tüketir. bu da tek alev moduna geçtiğinde 0,5 m3 gaz tüketeceği anlamına gelir. 24 saat sadece alev modunda yansa bile 12 m3 gaz tüketmesi gerektiği anlamına gelir. eğer 24 saat yaksak 24 m3 yapar bizim kombilerde. kombiyi haftalık programlayarak günde 4 defa eco-konfor modunda çalıştırabiliriz. sorun bu değil, sorun kombinin diğer kombiler göre 2 kat fazla yakması.
    eski ve yeni kasa olan arkadaşlardan ricam, alev işaretinin yanında hiç çizgi kalmadığında 1 saatte kaç m3 tükettiğini bir gözlemlemeleri. bu bize daha iyi fikir verecektir. en azından neyle uğraşmamız gerektiğini biliriz.
    saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Arkadaşlar bizim kombilerin asıl sorunu durup durmaması değil, çalıştığı sürece çok yakması. durdurma olayı haftalık programlamayla da olur. günde 4 defaya kadar eco-konfor modu var. Sorun bu değil, sorun şu: alev işaretinin yanında hiç çizgi kalmasa bile satte 1 m3 gaz yakması. günde 10 saat çalışsa, ilk çalışmalarla falan 12 m3 gaz yapar. asıl çözülmesi gereken sorun bu. normaş bir kombi tam yükte 2.3 m3 yakar. alev işaretine düştüğünde ise 0,5 m3 olmalıdır. 24 saat yansa bile 12 m3 olmalıdır.
    eski kasa ve yeni kasa olan arkadaşlardan ricam, alev işaretinin yanında çizgi kalmadığında sayaca bakıp tam bir saat sonra ne kadar yakmış bir gözlemlemeleri.
    ben az önce saat tuttum 48 derecede, sadece alev işareti görünürken tam 1 m3 gaz tüketti...

    Dedigini yaptim boilr 47 c de 5,6 metre petekle 1 m3 yakti neredeyse.su an icin sevmememe ragmen en mantiklisi termostadli kullanim ancak bu sekilde makul bir deger oluyor ancak konfor dusuyor sevmiyorum termostadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dh yöneticileri benim mesajlarımı niçin engelliyorsunuz öğrenebilir miyim?
  • Arkadaşlar merhaba,

    Kombilerin modulasyon yapması; invertörlü klimalara benzer
    yani ne kadar ısı ihtiyacı var ise kombi min güçte hiç durmadan bu sıcaklığı karşılar ve bu şekilde aç/kapa yapmayı ve yüksek güçte çalışmayı engelleyerek yakıt tasarrufu yapar.
    Yani kombinin modülasyon yaparak ve düşük sıcaklıklarda çalışması en tasarruflu yöntemdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heat-master

    Arkadaşlar merhaba,

    Kombilerin modulasyon yapması; invertörlü klimalara benzer
    yani ne kadar ısı ihtiyacı var ise kombi min güçte hiç durmadan bu sıcaklığı karşılar ve bu şekilde aç/kapa yapmayı ve yüksek güçte çalışmayı engelleyerek yakıt tasarrufu yapar.
    Yani kombinin modülasyon yaparak ve düşük sıcaklıklarda çalışması en tasarruflu yöntemdir.

    ya kardeşim modülasyonda bir sorun yok. alev zaten endüşük seviyeye geliyor. asıl sorun şu ki en düşük alevde 1 m3 yakması. 24 saat açık kalırsa 24 m3 gaz yapar. baymak ın bunu çözmesi gerekir. dikkate alıp uğraşırlarsa tabii




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.