Şimdi Ara

Baymak - Baxı Klima Alacak Olanlar Almadan Önce Okuyunuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
1
Favori
13.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Baymak - Baxı Klima Servisi Aldığınız Ürün Garantili Bile Olsa Misal Servisi Çağıdınız Servisdeki Eleman Sorun Görülmedi Dediği Zaman Yandınız 50 TL Servis Ücreti Aldığını Biliyor Musunuz ? Bu Yazıyı Okuduğunuza Göre Artık Öğrenmiş Oldunuz

    Klimamın Isıtmadığından Şikayetçi Olarak Servisi Çağırdım Her Neyse Servisteki Elemanlar Geldi Klimanın Kapağını Kaldırdı Temiz Dedi (Bende Biliyorumdum Temiz Olduğunu Aynen Bu Şekilde Onlarada Söyledim Düzenli Olarak Temizliyorum Zaten Sokaktan Tanımadığım Birinide Çağırsam Kapağı Kaldırıp Temiz Olduğunu Söyler) Sıcaklığa Elini Tuttu Klimada Sorun Yok Dedi .. 10dk Yaptıkları İş Sürmedi Ardından 50TL Sorun Olmadığından Servis Ücreti İstediler . Müşteri Hizmetlerini Aradım Merkezi Aramamı İstediler Merkezi Aradım Prosedür Dedi Durdu Dedim Garantili Ürün Böyle Saçma Bişey Mi Olur . Siz Çağırıyorken Demediler Mi Falan Dedi . Çağırdığımızdada Bahsetmediler . Bu Arada Servis Elemanıda Aynı Sözü Söyledi Onada Aynısını Söyledim. Mantık Olarakta Düşündüğünüzde Zaten Siz Müşterinize Abi Bak Bozuk Çıkmazsa Ürün 50tl Servis Ücreti Alırız Demeniz Mümkün Mü İmkansız Mı ?? Garantili Ürüne Bide ... Her Neyse Dedim Bu Olayı Yazacağım Ben Öğrendim Herkez Bilsin Onlarda Dedi Nereye İsterseniz Yazın... Abii Garantili Üründe Ben Servis Ücreti Alınır Bunlardan Öğrendim Sayın Baymak - Baxı Klima Yetkilileri Yıl 2012 İnsanlar Bu Kadar Saf Değil 50 tl yi Herkez Sizin Gibi Beleşten Kazanmıyor Bunları Bilin Hakkımıda Helal Etmiyorum







  • öğrendiğimiz iyi oldu kullandığım hiçbir markada başıma gelmedi. baymak tan uzak duralım o halde.
  • Arkadaşım bir firmanın yılda 10 000 tane klima sattığını düşünürsek,klimayı alan herkes yılda 1 sefer hiç bir arıza yokken servis çağırdığını düşünürmüsünüz.3 yıl garanti kapsamı derseniz yıllık 30 000 servis.

    Hiç bir firmanın garanti kapsamında sorun yokken ücretsiz servis hizmeti verdiği görülmemiştir ve yasal olarakta böyle bir talebiniz olamaz.Lütfen garanti belgesindeki şartları okuyunuz.Aynı zamanda kullanma klavuzunda da incelerseniz servis çağırmadan önceki kontrolleri yazar. Ha alır yada almaz o firmaya kalmış.Ama almaz diye bir yasal zorunlluluk yok.

    Bu yazıyı sadece size özel olarak yazmadım.Burayı okuyan arkadaşlar da servis çağırmadan önce daha dikkat ederler umarım Unutmayı o servis firmaları ticari bir kuruluştur.Ve ileride gerekten de ihtiyaç duyduğunuzda size hizmet verebilmek için para kazanmaları gerekiyor.Devlete bağlı amme hizmeti yapan kuruluşlar değildir servisler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    Arkadaşım bir firmanın yılda 10 000 tane klima sattığını düşünürsek,klimayı alan herkes yılda 1 sefer hiç bir arıza yokken servis çağırdığını düşünürmüsünüz.3 yıl garanti kapsamı derseniz yıllık 30 000 servis.

    Hiç bir firmanın garanti kapsamında sorun yokken ücretsiz servis hizmeti verdiği görülmemiştir ve yasal olarakta böyle bir talebiniz olamaz.Lütfen garanti belgesindeki şartları okuyunuz.Aynı zamanda kullanma klavuzunda da incelerseniz servis çağırmadan önceki kontrolleri yazar. Ha alır yada almaz o firmaya kalmış.Ama almaz diye bir yasal zorunlluluk yok.

    Bu yazıyı sadece size özel olarak yazmadım.Burayı okuyan arkadaşlar da servis çağırmadan önce daha dikkat ederler umarım Unutmayı o servis firmaları ticari bir kuruluştur.Ve ileride gerekten de ihtiyaç duyduğunuzda size hizmet verebilmek için para kazanmaları gerekiyor.Devlete bağlı amme hizmeti yapan kuruluşlar değildir servisler

    Bu Malı Adam Türkiyeye Getirip Satıyorsa Arkadaşım Kanunen Servis Verme Zorunluluğu Var 5 VeYA 10 yıl Yedek Parça Bulundurma Zorunluluğun Var.. Servisler Ticari Kuruluştur Ama Sen Yetkili Servissen Bir Ürün Garanti Kapsamındaysa Müşteriye Göre Ticari Kuruluş Değilsin Şirekete Göre Ticari Kuruluşsun Çünkü Yaptığın İş Başına Şirket Sana Ödeme Yapar ... Zaten Malı Alıyorken Dünya Para Veriyoz Geldiklerindede Takma Ücreti Veriyoz Kİİ Malı Alıyorken Servis Ücretini Kat Kat Alıyorlar Rahat Oll Birde Her Gelmelerine 50 ver 100 ver Eeee Servis Nerde İnsanlık Nerde Vicdan Elveriyorsa Yapacak Bişe Yok Ama Vicdanları Olduğunuda Zannetmiyorum
    Servis Yetkilileri İnsanlar Artık İnternette Her Bilgiyi Elde Edebiliyor Kimin Doğru Kimin Yanlış Yaptığını Kimin Dümen Yaptığını Okuyabiliyor Öğrenebiliyor Bende Yazdım Ki Herkez Öğrensin Abilerim Ablalarım Kardeşlerim Beni Dümene Getirdiler Siz Gelmeyin Hayırlı Günler




  • Şimdi birde şu yapılıyor servis çagırıyorsunuz genelde servislerin %99 dünyadan bir haber oldugu için yada bilinçli bir şey yok diyorlar maksat sizden parayı koparmak.
    Siz biliyorsunuzki cihazda sorun var bir daha çagırıyorsunuz servis gene bir şey yok diyip sizden ver 50 tl diyor bu 3 - 5 sefer oluyor gittimi asgari 150 tl başka bir servis gelip arızayı buluyor vede siz bu arada aylarca magdur oldunuz giden 150 - 250 tl parada cabası.
    Hadi diyelim servis çagıran cahil bilinçsizce çagırdı bunu yapan servisler ne peki ahlak nerede.
    Cihazınız oluyor bu seferde giden paraların derdine düşüp firma ile servisler arası telefon görüşmeleri ile kanser oluyorsunuz çok dişli biri iseniz mahkemeye kadar iş gidiyor ama %90 nalet olsun diyip bırakıyor. Yazık değilmi bu alınan paraya, işini bilmeyen servise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mat35 -- 11 Temmuz 2012; 22:35:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    Şimdi birde şu yapılıyor servis çagırıyorsunuz genelde servislerin %99 dünyadan bir haber oldugu için yada bilinçli bir şey yok diyorlar maksat sizden parayı koparmak.
    Siz biliyorsunuzki cihazda sorun var bir daha çagırıyorsunuz servis gene bir şey yok diyip sizden ver 50 tl diyor bu 3 - 5 sefer oluyor gittimi asgari 150 tl başka bir servis gelip arızayı buluyor vede siz bu arada aylarca magdur oldunuz gfiden 150 - 250 tl parada cabası.
    Hadi diyelim servis çagıran cahil bilinçsizce çagırdı bunu yapan servisler ne peki ahlak nerede.
    Cihazınız oluyor bu seferde giden paraalrın derdine düşüp firma ile servisler arası telefon görüşmeleri ile kanser oluyorsunuz çok dişli biri iseniz mahkemeye kadar iş gidiyor ama %90 nalet olsun diyip bırakıyor. Yazık değilmi bu alınan paraya, işini bilmeyen servise.

    doğru bir tespit.
    özellikle gelişmiş ülkelerde yasalar, müşterilerin hakkını her türlü koruyacak şekilde hazırlanıyor...


    Türkiye'de ise kim kime ne tutturursa...




  • Ya arkadas konunun bastaki anlatilanla ,bir ariza var ama tespit edemeyip defalarca para alan adamla ne alakasi var. 2 konu tamamen farkli. Hic bir sikintisi olmayan ,yada size gore sorunmus gibi gorunup aslinda sorun olmayan bir durum ile ilgili siz ayaginiza adam cagiracaksiniz,oda yok bir sorun ama biz amme hizmeti yapiyoruz bir sey almayiz diyecek. Bu arada gelismis ulkelerde siz bu sartlarda servisi evinize getirdinizmi cihazda garanti dahili bir ariza yoksa o servisin isyerinden cikisindan itibaren saat yazmaya baslar ve sizin kapidan cikana kadar yazar. Gelismis ulkede bu is 100 euro dan baslar. Siz bana bir dokuman gosterinki keyfine gore servis cagirmak gararnti kapssminda ucretsizdir diye. Birakalim arttik su yoik Avrupa soyle boyle hikayesini,herkes kendi sorumluluggunu bilsin,servis hizmet vermeye ne kadar hukumlu ise,tuketicide kullanma klavuzunu okumakta o kadar yukumludur. Bende dahil olmak uzere hangimiz bir makinayi kullanmadan once klavuzu okuruz,cok meraklisi olan kisadan bir goz atar gecer,oda ilk basta sonra zaten klavuz nerde kimse bilmez.

    Buradakilerin hicbiri kimseye rakiben yazilmadi tarafimdan. Ben yillardir giderim servise,adam filitreyi temizleemis telefonda veryansin eder,sonra gidip temizlesin sonrada kimse bize soylemedi der,bugune kadarda ilk gidiste bi defasinda bile para almadim. Biz her montajda mutlaka filitre konusunu uyaririz,cunku en buyuk derdimiz bu ama her seferinde ayni sikintiyi yasariz. Ama anlatmask bile tuketicinin kullanma klavuzunu okuma yukumlulugu oldugunu unutmamak lazim,her kullanma klavuzunda da yazar filitre temizliligi

    Butun serviscileride ayni kefye koyup sahtekar muamelesi yapmak malesef bizim vatandasimiza ait. Iyiyi kotuyu ayirt etmek lazim. Iyi hizmet verenede sadaka gibi 20-30 TL yi hak gordugumuz surece sahtekarlikla olmayan arizayi varmis gibi yaparak ,kondansator arizasina gidince 75 TL yi cok gorursen,sahtekar kompresor gitmis deyipte ,bu is 400. Tutar deyip,300 TL yapalim deyince birde ustune tesekur edersiniz.

    Eger ki ben yaparim diyen varsa zaten biz buradan ucretsiz hizmet veriyoruz. Biz boyle yazinca bazilari cikipta buda hepten paracoi demesin. Bizde tornavida tutmak parayla,akil bedava.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Olefini Klima İçin Yorum.ACİL
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Burada haksız yere servis çagırmaktan değil haklı yere servis çagırıpta bilinçli şekilde garantisi dahilinde arızalı oldugu halde bir şey yok abi diyerek para alandan zihniyetden bahsettim.
    Bilinçsiz tüketici oldugu gibi bilinçsiz yada bilerek yapan servisde dolu amaç iki para almak nasılmı sizden parayı alıyor merkezede gittim diyerek oradanda parayı alıyor.
    Eğer bir tüketici zevk için servis çagırmışsa, yani basitçe hep örneklerde verilir filtresini bir sene temizlemiş ama klima sogutmuyorsa tabii ondan duble para almak farzdır.
    nasılki iyi servis bir parmakları kadar az ise (hakkı ile yapan) aynı şekilde bilinçli tüketicide az. Kulanma kulavuzu okumayan tüketici oldugu gibi birde klima montajından sonra aslında tek tek yapması gereken prosedürleri yapmayıp ama elindeki servis fişine tık tık atarak yapmış gibi gösteren servisler dolu bunu forumda okuyoruz.
    Hangi servis giriş çıkış sıcaklıklarını, .çektigi amperi öşpçüp biçipte öyle dolduruyor servis kurulum fişini %99 sallıyor.
    Adama vakum yap diyorsun arkandan el kol işareti yapıp bıyık altından gülüp dalga geçiyorlar, 15 dakika yapıp yetti gari bak sana torpil geöçtik 15 dakika yaptık diyor birde makineleri sökerken gazın bir çogunu kaçıyor salla abi bunun gazı fazladır iyi bile oldu diyenler var.

    İyi tüketiciyi, iyi servisleri ayrı tutuyor onlara saygı duyuyoruz önce vereceksiniz sonra alacaksınız empati ile herşey hal olur yeterki benden büyük kimse yok gözü ile kimseyi aşağı görmeyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    Ya arkadas konunun bastaki anlatilanla ,bir ariza var ama tespit edemeyip defalarca para alan adamla ne alakasi var. 2 konu tamamen farkli. Hic bir sikintisi olmayan ,yada size gore sorunmus gibi gorunup aslinda sorun olmayan bir durum ile ilgili siz ayaginiza adam cagiracaksiniz,oda yok bir sorun ama biz amme hizmeti yapiyoruz bir sey almayiz diyecek. Bu arada gelismis ulkelerde siz bu sartlarda servisi evinize getirdinizmi cihazda garanti dahili bir ariza yoksa o servisin isyerinden cikisindan itibaren saat yazmaya baslar ve sizin kapidan cikana kadar yazar. Gelismis ulkede bu is 100 euro dan baslar. Siz bana bir dokuman gosterinki keyfine gore servis cagirmak gararnti kapssminda ucretsizdir diye. Birakalim arttik su yoik Avrupa soyle boyle hikayesini,herkes kendi sorumluluggunu bilsin,servis hizmet vermeye ne kadar hukumlu ise,tuketicide kullanma klavuzunu okumakta o kadar yukumludur. Bende dahil olmak uzere hangimiz bir makinayi kullanmadan once klavuzu okuruz,cok meraklisi olan kisadan bir goz atar gecer,oda ilk basta sonra zaten klavuz nerde kimse bilmez.

    Buradakilerin hicbiri kimseye rakiben yazilmadi tarafimdan. Ben yillardir giderim servise,adam filitreyi temizleemis telefonda veryansin eder,sonra gidip temizlesin sonrada kimse bize soylemedi der,bugune kadarda ilk gidiste bi defasinda bile para almadim. Biz her montajda mutlaka filitre konusunu uyaririz,cunku en buyuk derdimiz bu ama her seferinde ayni sikintiyi yasariz. Ama anlatmask bile tuketicinin kullanma klavuzunu okuma yukumlulugu oldugunu unutmamak lazim,her kullanma klavuzunda da yazar filitre temizliligi

    Butun serviscileride ayni kefye koyup sahtekar muamelesi yapmak malesef bizim vatandasimiza ait. Iyiyi kotuyu ayirt etmek lazim. Iyi hizmet verenede sadaka gibi 20-30 TL yi hak gordugumuz surece sahtekarlikla olmayan arizayi varmis gibi yaparak ,kondansator arizasina gidince 75 TL yi cok gorursen,sahtekar kompresor gitmis deyipte ,bu is 400. Tutar deyip,300 TL yapalim deyince birde ustune tesekur edersiniz.

    Eger ki ben yaparim diyen varsa zaten biz buradan ucretsiz hizmet veriyoruz. Biz boyle yazinca bazilari cikipta buda hepten paracoi demesin. Bizde tornavida tutmak parayla,akil bedava.

    çok mu rahatımıza düşkünüz? çok mu akıllıyız? adam haklı arkadaşlar




  • Ben müşterideki çağırayım bir baksın acaba az mı ısıtıyor/soğutuyor; garanti süresi bitmediğine göre para vermem mantığını anlamıyorum;
    servis bir hizmet veriyor, öyle oldu demiyorum ama eğer ki bir sorun olmadığı halde fuzuli çağrıldıysa, makul bir miktar para talep edebilir.
  • Arkadaşlar gerçekten yorumları okudum da biz adam olmayız.

    Servis elemanı ya da sahibi olduğu sonraki mesajlarında anlaşılan arkadaş sert bir muhalefet yapmış, ardından diğerleri rüzgara kapılmış.

    Eğer mal garantili ise, ve ben bir sorun görüp servis çağırıyorsam ne olursa olsun servis parası vermem; garantinin ne anlamı kaldı ki o zaman???

    Homend marka katı meyve presimin kapağına meyve artıkları sıkışıyordu, aradım servisi bana direkt olarak size yeni bir kapak gönderelim dediler.

    Ne oldu? Adamlar bir kapak zarar yazdı ama beni kazandı. Şimdi bu bir yaklaşım, diğeri "parçayı gönderin bakalım" ya da "fırça ile iyice temizlerseniz çıkar efendim" gibi hoş olmayan bir yaklaşım olabilirdi.

    Burada ben servisin garanti kapsamında yaptığı servis faaliyetinden zaten fabrikadan para aldığını, alması gerektiğini düşündüğümden firmaları savunan arkadaşlara da anlam veremiyorum.

    Çoğu ülkenin aksine ülkemizde garanti süresi 1 yerine 2 yıldır ve fiyatlara da bu yansıtılmaktadır. Firma garanti süresince oluşacak zarar payını da fiyatlarına eklemektedir zaten.

    Ben mal sahibi yerinde olsam o ücretin faturası ile tüketici mahkemesine başvururdum; tabii fatura kestilerse:)))

    Ya da vermeyeceksin o ücreti adam senden almaya çalışacak en iyisi bu aslında.




  • evet arkadaşlar bende bauhaus tan baxi 9000btu klima aldım stantta 100 lira montaj ücreti + diye yazıyordu ona göre aldım kimi klimalarda montaj dahil kimisinde montaj hariç tir satıcı müşterisine söylemeli klima alırken mutlaka montaj dahilmi diye sorun bagzıları montaj hariç tir hesbınızı ona göre yapın montaj parası kaç lira diye klimayı almadan önce servise sorun ona göre alın karşınıza unmadıgınız rakamlar çıkabilir
    ben 590+100 montaj parası şeklinde yazıyordu hesabıma uydu ve aldım
    bagzı satıcılar sizin dalgınlıgınızı kullanıp uyarmıyabilir veya onunda dalgınlıgına gelebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbirol

    Arkadaşım bir firmanın yılda 10 000 tane klima sattığını düşünürsek,klimayı alan herkes yılda 1 sefer hiç bir arıza yokken servis çağırdığını düşünürmüsünüz.3 yıl garanti kapsamı derseniz yıllık 30 000 servis.

    Hiç bir firmanın garanti kapsamında sorun yokken ücretsiz servis hizmeti verdiği görülmemiştir ve yasal olarakta böyle bir talebiniz olamaz.Lütfen garanti belgesindeki şartları okuyunuz.Aynı zamanda kullanma klavuzunda da incelerseniz servis çağırmadan önceki kontrolleri yazar. Ha alır yada almaz o firmaya kalmış.Ama almaz diye bir yasal zorunlluluk yok.

    Bu yazıyı sadece size özel olarak yazmadım.Burayı okuyan arkadaşlar da servis çağırmadan önce daha dikkat ederler umarım Unutmayı o servis firmaları ticari bir kuruluştur.Ve ileride gerekten de ihtiyaç duyduğunuzda size hizmet verebilmek için para kazanmaları gerekiyor.Devlete bağlı amme hizmeti yapan kuruluşlar değildir servisler

    arkadaş servis galiba bukadar savunduğuna göre....fakat ne olursa olsun böyle bir ücreti alamaz ne garanti belgesinde böyle bir açıklama vardır nede kullanım klavuzunda neymiş efendim garantisi var ama arıza tespit edilemediği için sorun yok dendiği için 50 tl servis ücreti alabilirlermiş yok ya daha neler... arıza olmadığını bilse adam servis çağırmaz arıza olduğundan şüphelenip servis çağırıyor insanlar zaten..... vermiyorum diyeceksin okadar arkadaşım klimayımı söküp alıcaklar yoksa canını mı ??? ispatlasınlar arızaya onarım yaptıklarını alsınlar paralarını arıza yoksa demekki para almalarına da gerek yok...biz servismiyizde anlıcaz çağırmadan önce .....




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.