Şimdi Ara

Batuhan Mutlugil Fan Club

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
35
Cevap
1
Favori
9.019
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    9 Not
    BATUHAN MUTLUGİL



    Batuhan Mutlugil, (8 Nisan 1974). Duman grubunun gitaristidir. Geri vokal de yapmaktadır.

    Daha önce babasıyla birlikte Blue Blues Band'de çaldı. Müzik hayatına 15 yaşlarındayken, babasının ona klasik gitar almasıyla başladı. Babası Batuhan'ın gitar çalmasını istemiş ve Batuhan'a gitarı vermiş.Batuhan da reddetmemiştir. İlk klasik gitarla başlamış. Ama bir süre "Ben gitar çalmayacağım" demiş ve gitarı rafa koymuş.Bunun üzerine babasının eli ayağı kesilmiş. Batu Mutlugil(mojonun sahibi), o sırada bir elektro gitar almış ve Batuhan, babasının elinde gitarı görünce büyülenmiş.Babası çalarken devamlı uzaktan bakıyormuş.Babası da onun ilgisini çekmek için özellikle "Bu gitara dokunmayacaksın, rockçıların gitarıdır" diyormuş. Sonra "Baba çalabilir miyim?" demiş. Babası bundan sonrayı şöyle açıklıyor: "Bir aldı eline, bir daha da o gitarın yüzünü göremedik yani."

    Fenerbahçe'de yelken şampiyonluğu vardır. Liseyi Doğuş Koleji'nde okuyan Batuhan, şu anda İstanbul Üniversitesi İktisat bölümündedir. Koç burcudur ve Fransız sevgilisnden Batu Luka adında bir oğlu vardır.













    1-Noir Désir
    2-IIOnlyForYouII
    3-BilgeKağan
    4-nickimi değiştirdim
    5-VGroove
    6-mltoprak
    7-lnx=1
    8-dodgé



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noir Désir -- 21 Nisan 2010; 18:20:18 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    755 Mesaj
    Ekle hocam ekle geç bile kaldık bu fan için
    Bi insana bu kadarmı yakışır tele..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIOnlyForYouII -- 16 Mart 2010; 0:35:24 >
    |
    |
    _____________________________

    Galatasaray SK - Since 1905
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    9 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: IIOnlyForYouII

    Ekle hocam ekle geç bile kaldık bu fan için
    Bi insana bu kadarmı yakışır tele..


    Telecaster diyince alıma Joe strummer ile Batuhan geliyor o derece Bu arada avatarındaki Batuhan mı ? Pek belli olmuyorda.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2842 Mesaj
    ekle hocam
    |
    |
    _____________________________
    -Hayallerde,yüzüyor.
  • Yarbay
    3710 Mesaj
    Benide ekler misin severim kendisini

    Yalnız bu adam amatör gruplarda kalsaydı hiç profesyonel müzik hayatına atılmasaydı bu kadar üzülmezdim

    Acaba Türkiyede çaldığı grupta bu kadar harcanan bi gitarist daha var mıdır ? tamam duman'ın bazı parçaları çok hoş zamanında çok dinlerdim ama batuhan mutlugil hiç kendisini gösteremedi taş çatlasın ortalama 40 saniye bile sürmeyen soloları var hemde bu kadar yetenekli ve müziğe ruhunu katabiliyorken.

    Konserlerde biraz kendisini gösteriyor ama onlarda kaan tangözenin ''hebe höbö'' diye böğürmelerine kurban gidiyor

    Tipinden dolayı bi kaç kere eleştirmişliğim vardır ama aslında severim
    |
    |
    _____________________________
    hayvanlara iyi davranın lan

  • Yarbay
    3200 Mesaj
    Ben de severim kendisini.Efsane bir babanın oğlu sonuçta.Çok yetenekli bir gitarist...
    Ancak Duman'da kendisini harcadığını demeyim ama var olan potansiyelini ortaya koyamadığını düşünüyorum.Bence kendini daha ön plana çıkaran projelerde yer almalı,daha fazla sorumluluk almalı diye düşünüyorum.
    Bizler onu Duman'ın gitaristi veya Batu Mutlugil'in oğlu olarak değil , Solo gitarist Batuhan Mutlugil olarak görmek istiyoruz
    |
    |
    _____________________________
    2015 Nissan X-Trail Platinum Premium Pack (X-Tronic) - İnci Beyazı
    2014 Toyota Corolla 1.4 D-4D Advance M/M - İnci Beyazı
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    9 Not
    Yeni üyeler eklendi
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IIOnlyForYouII

    Ekle hocam ekle geç bile kaldık bu fan için
    Bi insana bu kadarmı yakışır tele..

    aynen arkadaşım katılıyorum

    benide ekle hocam 4ever batu
    |
    |
    _____________________________
    Selcuk Inan Fan Club
  • Yarbay
    2890 Mesaj
    şimdi bu 36 yaşındamı ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3218 Mesaj
    Bu kadar yaşlı mı bu hakkaten?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    Pek bir olayını görmedim. Açıkçası yer aldığı gruptan dolayı olduğunu düşünüyorum.
    |
    |
    _____________________________
    Mabel's Fatal Fable




    Nam-ı Diğer Chuck Schuldiner
  • Binbaşı
    1014 Mesaj
    Bence duman'la çalan adam bir süre sonra zaten ister istemez körelir. Ama ben zaten o kadar yetenekli biri olduğunu düşünmüyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9906 Mesaj
    ekle birader
    |
    |
    _____________________________
    Lost-Prison Break-Chuck-Heroes-Gossip Girl-FlashForward-The Pacific-Terminatör:Sarah Connor - Kyle XY - Dexter - Desperate Housewives - Fringe - Spartacus:Blood And Sand-Human Target-Band Of Brothers-Blue Mountain State-Persons Unknown Pretty Little Liars - The Prisoner-The It Crowd-Hung-The Lost Room-Breaking Bad-V-The Big Bang Theory-The Pillars Of The Earth - Hellcats - Boardwalk Empire-The Event - The Vampire Diaries-The Walking Dead - Shameless - Glee - Game Of Thrones -Pushing Daisies -Terra Nova-Arrow -Vikings-The Originals-Defiance-Hannibal-True Detective - Fargo - Sherlock - Da Vinci's Demons-Homeland-House of Cards-Better Call Saul-Daredevil-Narcos-Billions-Taboo-Punisher-Mindhunter - Dark-Black Mirror-Safe - Sharp Objects-Maniac–Love Death Robots–Chernobyl-Lucifer - Peaky Blinders - The Boys - See - The Mandolarian
  • Yarbay
    3200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Shred

    Pek bir olayını görmedim. Açıkçası yer aldığı gruptan dolayı olduğunu düşünüyorum.


    Katılıyorum.Duman'a laf söylemek bize düşmez elbet ama ben de böyle düşünüyorum.
    Birkaç kez canlı izleme-dinleme fırsatım oldu.Gerçekten kaliteli,belli bir tarzı olan bir gitarist.Duman'da , orta sınıf bütün gitaristler çalar.Ama Batuhan gibi bir adam bence bu grupta kendi yapabileceklerinin önüne engel koyuyor.İşin içinde ekonomik çıkarlar da var tabi o ayrı..

    Keşke onu kendi solo kariyeriyle tanıyabilsek..
    |
    |
    _____________________________
    2015 Nissan X-Trail Platinum Premium Pack (X-Tronic) - İnci Beyazı
    2014 Toyota Corolla 1.4 D-4D Advance M/M - İnci Beyazı
  • Yarbay
    3710 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VGroove


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Shred

    Pek bir olayını görmedim. Açıkçası yer aldığı gruptan dolayı olduğunu düşünüyorum.


    Katılıyorum.Duman'a laf söylemek bize düşmez elbet ama ben de böyle düşünüyorum.
    Birkaç kez canlı izleme-dinleme fırsatım oldu.Gerçekten kaliteli,belli bir tarzı olan bir gitarist.Duman'da , orta sınıf bütün gitaristler çalar.Ama Batuhan gibi bir adam bence bu grupta kendi yapabileceklerinin önüne engel koyuyor.İşin içinde ekonomik çıkarlar da var tabi o ayrı..

    Keşke onu kendi solo kariyeriyle tanıyabilsek..



    Aslında Kaan Tangöze bundan baya bi zaman önce eski şarkıları iyi yorumlayan kendine has farklı bi tarzı olan bi adammış büyük ihtimalle batuhan mutlugil bu yüzden kendisiyle grup kurmuş Yoksa Kaan'ın işi iyice basit müzik+arabeske vuracağını bilse hiç bulaşmazdı eminim

    Zaten bu son albümü Kaan dahil kimsenin gönülden isteyerek yapmadığı belli 2-3 güzel şarkı var gerisi boş Seninde dediğin gibi işin içinde artık ekonemik çıkarlar var
    |
    |
    _____________________________
    hayvanlara iyi davranın lan





  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    Böyle bir babadan nasıl böyle bir gitarist olmuş merak ediyorum doğrusu.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    9 Not
    Herifin sevenden çok sevmiyeni varmış iyi mi ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3710 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Noir Désir

    Herifin sevenden çok sevmiyeni varmış iyi mi ?


    tipini kıskanıyolar
    |
    |
    _____________________________
    hayvanlara iyi davranın lan

  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mister No


    quote:

    Orijinalden alıntı: Noir Désir

    Herifin sevenden çok sevmiyeni varmış iyi mi ?


    tipini kıskanıyolar

    Basmayın lan damarıma
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    9 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mister No


    quote:

    Orijinalden alıntı: Noir Désir

    Herifin sevenden çok sevmiyeni varmış iyi mi ?


    tipini kıskanıyolar


    Kıskanmayan var mı ?
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
haberler
üniversite
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.