Şimdi Ara

Battlefield 4 + premium Satılık.!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ilk önce herkeze merhabalar 6 ay önce Battlefield 4 oynunu aldım ama şuan sıkıldım oyunu satmak istiyorum ttnet üzerinden oyunu aldım + premium paketide içinde ben 180 tl ye aldım daha ilk çıktığında şuan satmak istiyorum isteyen olursa bana ulaşabilir ciddi alıcılar yazsın lütfen.. isteyen özel mesajda atabilir

    pazarlık payı vardır :)



    _____________________________
  • en fazla taş çatlasın 150'ye satarın onu haberin olsun normaldede 85-120 civarı satılır o hesap
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llllxefsanexllll

    en fazla taş çatlasın 150'ye satarın onu haberin olsun normaldede 85-120 civarı satılır o hesap

    Benimde aklımdan geçen o civarda zaten piyasalardaki durum 150 tl pazarlık haktır diyede en fazla 140 yaparım :)
    _____________________________
  • hocam sıfır premium 60 tl oyunda 50-60 tl zaten hocam.
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surfing with the Alien

    hocam sıfır premium 60 tl oyunda 50-60 tl zaten hocam.

    Dediğin fiyatları ben niye göremiyorum hocam ? Nerelerde o fiyatlar
    _____________________________
  • Ben 40 tl ye aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaylny

    Ben 40 tl ye aldım

    kardes sadece bf4 değil farkındaysan premiumda var hem bana amazondan almıssın gelmiş burda laf yapıyon.herkez öyle yurt dışından alamaz o kadar kolay değil
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ToLGaHaN-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Surfing with the Alien

    hocam sıfır premium 60 tl oyunda 50-60 tl zaten hocam.

    Dediğin fiyatları ben niye göremiyorum hocam ? Nerelerde o fiyatlar

    Mexico Pesosu ile aldım Origin üzerinden hocam.

    http://forum.donanimhaber.com/m_79928961/tm.htm

    buyur
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Surfing with the Alien

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ToLGaHaN-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Surfing with the Alien

    hocam sıfır premium 60 tl oyunda 50-60 tl zaten hocam.

    Dediğin fiyatları ben niye göremiyorum hocam ? Nerelerde o fiyatlar

    Mexico Pesosu ile aldım Origin üzerinden hocam.

    http://forum.donanimhaber.com/m_79928961/tm.htm

    buyur

    eyv hocamda kalmışlar bana 40 tl bf4 diyorlar bi baksınlar şu attığın linke anlasınlar adamlara bf4 + premıum veriyorum 50 tl dıyor ya bunlar anlamıyor yada bilemem neyse tekrardan ellerıne saglık
    _____________________________




  • -ToLGaHaN- kullanıcısına yanıt
    Hocam sen onları boşver. Zaten fiyatlar belli.
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ToLGaHaN-

    quote:

    Orijinalden alıntı: ardaylny

    Ben 40 tl ye aldım

    kardes sadece bf4 değil farkındaysan premiumda var hem bana amazondan almıssın gelmiş burda laf yapıyon.herkez öyle yurt dışından alamaz o kadar kolay değil

    Amazondan değil originden aldım premium da 40 tl idi (ama ilk defa oynayacağım için almak istemedim) ve üstelik alması 5 dk bile sürmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.