Şimdi Ara

Battlefield 3 Özel: Oyun motoru, grafikler ve ekran kartı performansları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
301
Cevap
3
Favori
86.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Yılın en çok beklenen oyunlarından Battlefield 3 geçtiğimiz günlerde çıktı. Türünün en iyi yapımlarından biri olan Battlefield 3'ün yeni oyun motorunu, grafik kalitesini ve farklı ekran kartlarıyla gerçekleştirilen performans sonuçlarını, bolumsonucanavari.com'un genel yayın yönetmeni Erdinç İyikul ile birlikte değerlendiriyoruz. Aynı zamanda videomuzun sonunda yeni ekran kartı satın almak isteyenleri bekleyen bir de sürpriz indirim var :)

     

     

     

     



  • Bakalım neymiş bu SÜRPİZ
    _____________________________
    Opel Astra J HB 1.4T AT Cosmo 180 HP

    Sunroof//Infinity Sound//Navi
  • İzleyeceğim.

    Edit: Çok güzel ve çok yönlü bir inceleme olmuş , teşekkürler. Fakat sadece Nvidia kartların denenmesi biraz sınırlı hale getirmiş videoyu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zendagi Migzara -- 2 Kasım 2011; 23:11:39 >
    _____________________________
    For You A Thousand Times Over

  • İzleyemiyorum video yu millet yuklendi galiba :) rahat birakin server i :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Of of of... daha ilk dakikalarında bile feci heyecanlandım.Büyüksünüz DH & BSC...
  • Oyun güzel gerçekçi ama ekran kartı ısınmadan oyun bitti zevk alamadım oyundan çok kısa yapmışlar.
  • İşin ehli insanlar olunca sohbet akıyor, dinlemek keyif veriyor gerçekten, videonun ilk 10 dakikasına nasıl geldim anlamadım, izelmeye devam, elinize sağlık..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Crysis 2'nin Grafik Ayarları
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Grafiklere artık o kadar takılmıyorum ee zaten oyunlarıda sahte alıyorum(yalana dolana gerek yok) multiplayerde önemli değil oynanabilirlik olsun hikayesi güzel olsun benim için daha önemli zaten ekran kartım hd 4670 grafikleri düşürüp oynuyorum zaten
    İnfinity Ward yapımları buna örnektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhibbi- -- 2 Kasım 2011; 22:51:45 >
  • Mobildeyim izleyemiyorum sonra izlicem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    . . . . > > > . . . Ne Mutlu TÜRK'ÜM Diyene . . . < < < . . . .

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    Mobildeyim izleyemiyorum sonra izlicem..

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • maaşım kadar parayı verip ekran kartı alcam sonra en yüksek detaylarda 35 fps alcam hee ? afedersiniz ama o taraflı oyuna nahh para veririm bunları gördükce inadına korsana yöneliyorum valla :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaköy_soğancısı -- 2 Kasım 2011; 23:05:22 >
  • Benim notebook un ekran kartını deriştirmem laızm anlaşılan ben high ayarlarda oynayabiliyorum.Monster ekran karıt satıyormu acaba bi tane gtx 580 mobline ekran kartı almam lazım.
    Bilgisi olan pm atarsa sevinirim.
    _____________________________
    Sistem
    Alienware M17x 3D
    Ram: 8 gb 1333 mhz dual
    Ekran kartı:Featuring 1.5GB NVIDIA GeForce GTX 580M graphics
    Görüntü-17.3 inch display (1920x1080)3D
    Hard disc 512 gb ssd disc
    Wireless:Intel® Ultimate N WiFi Link 6300 a/g/n 3x3 MIMO Technology (optional)
  • inceleme için elinize saglık ancak bu videoda nvidia ismini duymaktan gına geldi bf3 den cok nvidia telaffuz edilmiş sanırım videoya reklam sıkıştırılmış gibi hissettim neyse elinize sağlık.
  • donanim haberden istedigim mobilden girenler icin videolari 3gp formatindan vermeleri
  • Videonun sonunda İndirim kodu çıkmadı
    _____________________________
  • fx57

    Gökhan bey in niye kart gönderemediği belli oldu bütün msi kartlar ve anakartlar donanımhaberde hibe olarak bekliyor sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mckhan -- 2 Kasım 2011; 21:13:22 >
    _____________________________
    İçim ürperiyor ya beyni yoksa
    "Vergi gelmeden almak lazım. Ne vergisi gelir bilmiyorum ama geleceğini garanti edebilirim." ünlü filozof samsunum55
  • farklı bir istekte bulunucağım sayın donanım haber editörleri bu videoların her birini youtube de kendi adınıza hesap açıp paylaşırsanız hem mobilden sıkıntı olmaz hemde dünya çapında daha çok isminizi duyurursunuz iyi dileklerimle sunarım
  • ekran kartlarını alsak bile işlemci ram onlar yetersiz kalacak ama değilmi?
  • yav ne kart alması, oyuna başlamamla bitmesi bir oldu çok kısa ne olduğunu anlayana kadar bitiyo, bir gecede biter
    _____________________________
  • mobil çağda bu tarz siteler öncü olmalı.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.