Şimdi Ara

Battlefield 3 (2011) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.796
Cevap
63
Favori
1.525.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umarım Bad Company 2 gibi bir başarısızlık olmaz. O kadar bekledim oyunu doğru düzgün bi helikopter savaşı bile yapamıyorsunuz... Aah ah nerede o Battlefield 2'deki 64 kişilik toplu tüfekli tanklı jetli savaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antarktikali

    Umarım Bad Company 2 gibi bir başarısızlık olmaz. O kadar bekledim oyunu doğru düzgün bi helikopter savaşı bile yapamıyorsunuz... Aah ah nerede o Battlefield 2'deki 64 kişilik toplu tüfekli tanklı jetli savaşlar?


    Konsollara çıkartmak için oyunu hepten arcade yaptılar. BC ve BC 2 bunun kanıtı. BC 2 deki helikopter kullanımı adam öldürmek filan BF2 ye göre cok arcade. Öldürmek çok kolay. BC2 oyuncuları BF2 ye gelse sütten çıkmış ak kaşığa dönerler herhalde.
  • yeni pc lazım heralde bunun için
  •  Battlefield 3 (2011) [ANA KONU]


    2007'ye ait eski bir röportaj.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoName.

    yeni pc lazım heralde bunun için

    Evet banada lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MavéRicK_09 -- 31 Mart 2011; 18:00:41 >
  • Bu tür oyunları oynamak isteyenker.. Anakart + işlemci+ekran kartı + ram cok saglam ve birbirine uyumlu olmalıdır. mesela ben bi tek ekran kartını artırdım bad company 2 yi kötü bi çözünürlükde cok düşük fps ile oynadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumak


    quote:

    Orijinalden alıntı: HajHaj

    Konsol oyunculuğunu PC oyunculuğuna tercih ederim. Özellikle xbox360'ı.

    ben sadece mousumu sizin atarilerinizin ikisine birden tercih ederim :D

    Abartma
    Gamepadle oyun oynamak daha kolaydır. (fps olmadıkça)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antarktikali

    Umarım Bad Company 2 gibi bir başarısızlık olmaz. O kadar bekledim oyunu doğru düzgün bi helikopter savaşı bile yapamıyorsunuz... Aah ah nerede o Battlefield 2'deki 64 kişilik toplu tüfekli tanklı jetli savaşlar?



    BF2 de hepsi devam ediyor, bir çok oyuncu BC2 yi es geçti tıpkı benim gibi, BF3 gelene kadar 2 ye devam....
  • Bence bilgisayardaki fps deneyimi hiç bir şeye değişilmez fakat ekran kartının ve işlemcilerin sürekli geliştiğini göz önüne alırsak konsol daha cazip geliyor. Takılma, fps düşüşü, masaüstüne atma gibi sorunlar yok belki eliniz biraz ağrıyor olabilir fakat konsol daha iyi. Seneye yaza çıkarsa ps4 çıkmazsa ps3 almayı planlıyorum gerçi bu sene alıcaktım ama malum ygs-lys var. Oyuna gelicek olursak bc2 bence başarısızlık değil diğer fps oynlarının yapamadıklarını yaptığı için beğenilmiyor. Birkaç eksiği olabilir fakat bence mw2 den kat ve kat güzel bir oyun. Gerçi kulvarlar farklı ama olsun. Bf2 çok severek oynarım kamikaze yaparım haritalara hayranım gerçekten çok güzel oyundu.
  • cıkmadı daha
  • bc2 başarılı bir konsol oyunudur.battlefield serisi için ise başarısız bir oyundur kalite olarak.pc ye cıkarttıkları portlanmış hali değildir ama konsol oyunudur basite indirgenmiştir.bf3 gelsindir bir an önce
  • bc2 fiziksel gerçekliği iyi yansıtmıştır
    merminin katettiği yolda yerçekiminden etkilenmesi çok gerçekçi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta

    bc2 fiziksel gerçekliği iyi yansıtmıştır
    merminin katettiği yolda yerçekiminden etkilenmesi çok gerçekçi


    2000 yılında oynadığım Delda Force 2 oyununda keskin nişancı tüfeği kullanırken aynı şekilde mermi yer çekiminden etkileniyordu ;) Ama yine de katılıyorum, BC2 fiziksel gerçekçilik konusunda çok başarılı, özellikle her binayı yıkabilmeniz gibi Ancak BC2, önceki Battlefield serilerindeki çizgiden çıkmış durumda. Battlefield oyunları, kalabalık oyunlardan oluşan, tanklı toplu tüfekli uçaklı oyunlar. Bad Company ise küçük bölükler halinde savaştığınız bir oyun, araç kullanımı biraz daha kısıtlı, jetler yok vs... ve nasıl desem... Takım ruhunu tam olarak alamıyorsunuz bu oyunda. Bu arada, hakkaten noldu şu Delta Force serisine?




  • merminin yerçekiminden etkilendiği ilk oyun stalker diye biliyordum
    bc2 bf2 den farklı bf2 deki helikopter zevki bc2 de yok bf2 de helikopter daha bir gerçekçiydi hedefe kitlenmesi vs
    delta force black hawk down
  • Yapımcı ekipten Alen "Demize99" Kertz resmi forumda PC oyuncularının oyun "konsollaşıyor mu?" yönündeki endişelerini gidermek için açıklama yaptı.

    quote:

    Early on BFBC2 our PC playtest feedback showed that weapon feeling was lacking. It just wasn't as much fun to shoot the guns on PC as on console. With controls being the big gameplay difference (mouse vs pad) it quickly became clear that simply put the original weapon tweaks, which were done on the PS3, weren't working on PC. The guns all had a bit of base inaccuracy, that with a gamepad wasn't really noteworthy, but on PC it really prevented players from taking advantage of the mouse input. On 2142 one of the key things about the guns is that they were all deadly accurate, they lost damage over range sure, but if you could put the crosshairs on the target you could hit it. Sure, some people feel like an AR should be more accurate than an SMG or carbine. I feel like the issue is "ARs should be better at range" and thus, they do better damage over range than the SMGs.

    In response to the feedback on PC, I completely retweaked the accuracy. The next playtest it was immediately obvious that it was a change for the better, and surprisingly it also made gamepads feel much better as well.

    Fundamentally I think it is an error to have different core gameplay on console vs PCs. PC gives a player more input control and if a gun feels good on PC it feels good on console. I won't "dumb it down" by lowering the recoil or changing the damage model or other such silliness.

    PC and Console Battlefield players want similar gameplay: Epic sprawling Battlefields, and also tight infantry fights. Balanced weapons and land/sea/air vehicles with a rock-paper-scissors emphasis. Squad and teamplay, where no one player can be a do-it-all super soldier, and communications systems to support teamplay. And a deep and rewarding system of progression with deep and varied gameplay that keeps you wanting to go 1 more round. Everyone also wants it to be easy to play with their friends.

    Consoles generally are less tolerant of overly complex interfaces. They have less buttons, you need more elegant interfaces. Deep systems work well though if they have a straight forward interface. The fun is not in figuring out how to use the system, it's in figuring out how to best use the system.

    PC players have their own set of requirements. They tend to play only on PC, and they know their PCs have capabilities beyond that of a console. The gap is narrowing, but PCs still have a clear advantage in memory. PC players also demand a PC interface, a server browser, and anything that feels like it might have been "ported" from a console is going to get flamed hard. They are more forgiving of complex systems and will tear any design down into its parts to really figure out how it works. It's a damn sight harder to please a PC player, they have higher expectations.

    It's too early to talk BF3 specifics. But it's never too early for me to acknowledge that PC players have a fear that BF3 will be "consolized." PC gaming is alive and well, BFBC2 has proven that and no one at DICE or EA can argue with the numbers. Battlefield 3 needs an extra bit of special attention on the PC. I intend to give it that attention, tradition and our community demand it.



    http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1363387-demize99-working-bf3-4.html#post18686418




  • o özel dikkat yeter umarım pc versiyonunu adam gibi yapmaya.daha önceki haberlerde ayrı ekipten bahsediliyordu şimdi böyle deniyor.inşallah bc2 ye benzemez sonu
  • BF serisini almayacağızda hangi oyunu alacağız^^ sabırsızlıkla bekliyorum
  • Geçen sene bu başlık altında adam vursanız kimsenin haberi olmazdı. Demekki PC kulanıcıları iyi oyun verildiğinde alıyor. Yukarıdaki yazı "konsolizasyon" konusunda endişeye düşülmesin diye yazılmış. Yazı bitince ters etki yaptı bende... Oyunu nasıl PC oyununa çevirdiklerini anlatınca...
  • MW2-BC2 akar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hapocod -- 23 Ekim 2010; 13:11:03 >
  • GDC 2011'de konuşma yapacak olan Battlefield 3'ün görsel efekt sorumlusu Kenny Magnusson'un,oturum konuşması hakkında GDC'nin sitesinde geçen özet şöyle;

    quote:

    This session presents a detailed overview of the new lighting system implemented in DICEs Frostbite 2 engine and how it enables us to stretch the boundaries of lighting in BATTLEFIELD 3 with its highly dynamic, varied and destructible environments.

    BATTLEFIELD 3 goes beyond the lighting limitations found in our previous battlefield games, while avoiding costly and static prebaked lighting without compromising quality.

    We discuss the technical implementation of the art direction in BATTLEFIELD 3, the workflows we created for it as well as how all the individual lighting components fit together: deferred rendering, HDR, dynamic radiosity and particle lighting
    .


    Kısacası BF3'de Frosbite 2 ile çıkacak ve yıkmaya devam edeceğimiz kesinleşti.Şubattan sonra oyun ilgili daha çok bilgili gelmeye başlar.

    schedule.gdconf.com
    404 Page Not Found
    http://schedule.gdconf.com/session/12139



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrim -- 3 Aralık 2010; 10:12:02 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.