Şimdi Ara

Battlefield 3 (2011) [ANA KONU] (152. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
43.797
Cevap
63
Favori
1.524.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yağmur güzel olurdu gerçekten ama dieğr şeyler özellikle kar mahveder bence çünkü zaten oyun bembeyaz gene olacak gene birde kar eklerlerse sadece beyaz ekrana bakarız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı

    gece harıtaları olcak zaten dıye bılıyorum bc2de bıle vardı sonucta yayınlanan resımlerde gece flan vardı


    Geceden kastım, aynı mapın hem gündüz hem gece olarak sunulabilmesi. Bunu merak ettim
  • Evet kar biraz kötü olabilirde bence artık yangın efekti olması gerek artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neo

    Evet kar biraz kötü olabilirde bence artık yangın efekti olması gerek artık.


    Bir de şey düşündüm, mesela yüksektesin, bir uçurum var, space'e basılı tutacaksın adam kendini uçurumdan atacak ve yuvarlanarak yere düşecek. Paraşüt misali, paraşütü göstermeden düşmek için Bir nevi akrobasi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avatar78


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı

    gece harıtaları olcak zaten dıye bılıyorum bc2de bıle vardı sonucta yayınlanan resımlerde gece flan vardı


    Geceden kastım, aynı mapın hem gündüz hem gece olarak sunulabilmesi. Bunu merak ettim


    o dedıgın olmaz heralde yokyok o olmasada olur ya gece harıtaları olsunda bıde gece gorusu flan olsa muhtesem olur ama o da olmıcak galıba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı


    quote:

    Orijinalden alıntı: avatar78


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı

    gece harıtaları olcak zaten dıye bılıyorum bc2de bıle vardı sonucta yayınlanan resımlerde gece flan vardı


    Geceden kastım, aynı mapın hem gündüz hem gece olarak sunulabilmesi. Bunu merak ettim


    o dedıgın olmaz heralde yokyok o olmasada olur ya gece harıtaları olsunda bıde gece gorusu flan olsa muhtesem olur ama o da olmıcak galıba


    bence gece mapinda gece görüşü olmasi işin zevkini kaçirir nelson bayi güzel yapan oydu şahsen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ptimusPrime


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı


    quote:

    Orijinalden alıntı: avatar78


    quote:

    Orijinalden alıntı: karaçalı

    gece harıtaları olcak zaten dıye bılıyorum bc2de bıle vardı sonucta yayınlanan resımlerde gece flan vardı


    Geceden kastım, aynı mapın hem gündüz hem gece olarak sunulabilmesi. Bunu merak ettim


    o dedıgın olmaz heralde yokyok o olmasada olur ya gece harıtaları olsunda bıde gece gorusu flan olsa muhtesem olur ama o da olmıcak galıba


    bence gece mapinda gece görüşü olmasi işin zevkini kaçirir nelson bayi güzel yapan oydu şahsen


    bf2 special forcesta gece mapları vardı ve iğrençti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.kiLLerMan

    Askerler yorulmuyor, durmadan koşabilirsiniz."


    Kaynak - BF3TR


    Bu kötü oldu işte.
  • Deprem özelliğinin "teknik" olarak çalışacağı söylenmiş. Yani daha önceden planlanmış şekilde olacak sanırım. Mesela Attacker takımı base'i aldığında, Defender da geri çekildiği sırada deprem olabilir ve köprüler, binalar yıkılabilir. Tabi bunun oyuncular üzerinde bir etkisi olmaz, sadece görsel açıdan bir zevk yaşatır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xerias -- 19 Temmuz 2011; 2:26:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xerias

    Deprem özelliğinin "teknik" olarak çalışacağı söylenmiş. Yani daha önceden planlanmış şekilde olacak sanırım. Mesela Attacker takımı base'i aldığında, Defender da geri çekildiği sırada deprem olabilir ve köprüler, binalar yıkılabilir. Tabi bunun oyuncular üzerinde bir etkisi olmaz sadece görsel açıdan bir zevk yaşatır.


    Evet gayet mantıklı ki öyle de olacaktır büyük ihtimal.
  • quote:

    Bir de şey düşündüm, mesela yüksektesin, bir uçurum var, space'e basılı tutacaksın adam kendini uçurumdan atacak ve yuvarlanarak yere düşecek. Paraşüt misali, paraşütü göstermeden düşmek için bir nevi akrobasi


    ayakla atlama animasyonları aynen mirrors edge den alınmış. (inanmayanlar için video bile hazırlarım) mirrors edge dede yüksekten atladığımızda shifte basınca yerde yuvarlanıp dümdüz duruyorduk eğer yapmassak hasar alıyorduk. bf3 tede bunu uygulayabilirler 2. kattan atladığımızda paraşüt açmayız ama paraşüt tuşuna basarsak karakterimiz yerde yuvarlanıp ayaklarının üzerine gelir eğer basmassakta hasar alırız. aslında bunu bir sormak lazım twitterden herkese cevap veriyor adamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.kiLLerMan

    Askerler yorulmuyor, durmadan koşabilirsiniz."


    Kaynak - BF3TR


    Bu kötü oldu işte.


    tmmda bc2dede böle zaten bence gayet iyi kos koca maplar bide yorulsalar oyun iyice hantallaşir hiç tadi çikmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0ptimusPrime


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.kiLLerMan

    Askerler yorulmuyor, durmadan koşabilirsiniz."


    Kaynak - BF3TR


    Bu kötü oldu işte.


    tmmda bc2dede böle zaten bence gayet iyi kos koca maplar bide yorulsalar oyun iyice hantallaşir hiç tadi çikmaz


    Aynen bf2 de koşma limiti vardı ve son derecede gıcık ediyordu insanı.



    quote:

    Deprem özelliğinin "teknik" olarak çalışacağı söylenmiş. Yani daha önceden planlanmış şekilde olacak sanırım. Mesela Attacker takımı base'i aldığında, Defender da geri çekildiği sırada deprem olabilir ve köprüler, binalar yıkılabilir. Tabi bunun oyuncular üzerinde bir etkisi olmaz sadece görsel açıdan bir zevk yaşatır.


    eğer depremler planlanmış şekilde olursa iğrenç olur. zaten mpde deprem baştan sona saçmalık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neo -- 19 Temmuz 2011; 4:30:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.kiLLerMan

    Askerler yorulmuyor, durmadan koşabilirsiniz."


    Kaynak - BF3TR


    Bu kötü oldu işte.


    Bug olabilir o. Alpha Trial'a erişen kişinin yazdığı izlenim raporunda diğer buglar da vardı, mesela yüzen, zıplayan tanklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quirah -- 19 Temmuz 2011; 7:13:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BelieveMe


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.kiLLerMan

    Askerler yorulmuyor, durmadan koşabilirsiniz."


    Kaynak - BF3TR


    Bu kötü oldu işte.


    Bug olabilir o. Alpha Trial'a erişen kişinin yazdığı izlenim raporunda diğer buglar da vardı, mesela yüzen, zıplayan tanklar.

    Yok,hatırladığım kadarıyla E3'de oyunun mp demosunu oynayanlarda sınırsız koşulabilindiğini belirtmişlerdi.DICE'dan yetkililerde koşmada bir sınır olmayacağını söylemişlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peset -- 19 Temmuz 2011; 8:05:43 >




  • oyunun single nasıl olacak acaba
  • Şu kapıları açma için mantıklı bir animasyon görmek istiyorum artık BC2 kapıları her bıçakla yırtışımda oyundan tiksiniyorum hadi çitleri anlarımda kapıları bıçakla açmak mantık ötesi.

    Şu oyunda madem o kadar animasyon kastılar kapılar içinde bir tekme olmadı omuz atma animasyonu yapsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xerias

    Deprem özelliğinin "teknik" olarak çalışacağı söylenmiş. Yani daha önceden planlanmış şekilde olacak sanırım. Mesela Attacker takımı base'i aldığında, Defender da geri çekildiği sırada deprem olabilir ve köprüler, binalar yıkılabilir. Tabi bunun oyuncular üzerinde bir etkisi olmaz, sadece görsel açıdan bir zevk yaşatır.


    Çok mantıklı söyledin
    Bence olsa çok iyi olur :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waltran

    quote:

    Bir de şey düşündüm, mesela yüksektesin, bir uçurum var, space'e basılı tutacaksın adam kendini uçurumdan atacak ve yuvarlanarak yere düşecek. Paraşüt misali, paraşütü göstermeden düşmek için bir nevi akrobasi


    ayakla atlama animasyonları aynen mirrors edge den alınmış. (inanmayanlar için video bile hazırlarım) mirrors edge dede yüksekten atladığımızda shifte basınca yerde yuvarlanıp dümdüz duruyorduk eğer yapmassak hasar alıyorduk. bf3 tede bunu uygulayabilirler 2. kattan atladığımızda paraşüt açmayız ama paraşüt tuşuna basarsak karakterimiz yerde yuvarlanıp ayaklarının üzerine gelir eğer basmassakta hasar alırız. aslında bunu bir sormak lazım twitterden herkese cevap veriyor adamlar.


    o çitin üstünden zıplama animasyonunu ben sevmedim, hep aynı şeyi yapıyordu adam(Operation metro'da bir mp gameplay'inde) ve bir süre sonra canımı sıktı. Eski zıplamayı özledim diyebilirim.

    -Ha bu akrobasi olayı baya iyi olurdu, ben şunu düşünmüştüm, aşağı ellerimizi birleştirip omuz yere gelecek şekilde atlamayı Bunu bir adama da yapabiliriz, sonuçta gerçek savaş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avrim

    Şu kapıları açma için mantıklı bir animasyon görmek istiyorum artık BC2 kapıları her bıçakla yırtışımda oyundan tiksiniyorum hadi çitleri anlarımda kapıları bıçakla açmak mantık ötesi.

    Şu oyunda madem o kadar animasyon kastılar kapılar içinde bir tekme olmadı omuz atma animasyonu yapsınlar.


    kapıyı tekme ile kımak lazım doğru

    aslında benim hayal ettiğim tam bir savaş similasyonu
    mesela tanka 5 kişi binebilmek vs
    cephane sadece base de veya cephane araçlarında olmalı
    ortalık roketten geçilmiyor sonra
    arma gibi mesela
  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.