Şimdi Ara

Başlangıç için r25

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kurye olarak çalışıyorum cup sürüyorum. Fiilen 4 senedir aktif araç kullanıyorum. Motoruda 1 senedir. Zaten motor almak istediğim için kurye oldum. Şimdide r25 aldım kendime. Pazartesi noterden alıyorum . Vitesli motor daha önce 2 vitesli mobilet tarzı sürmüştüm . Onun harici vitesli motor sürmedim. Sorum şu dikkat etmem gereken bir şey var mı? Yaş itibariyle olgun bir insanım . Hani ergenlik yapayım 100 metre mesafede basayım 100 yapayım falan olarak değil. Hani ilk kez racing tarzı motor olduğu için tecrübeliler bilir. Kask ve ekipman ne alayım ceket ve pantalon sadece. Kaskta video çekip kendimi izleyeceğim için o tür bir kask arıyorum.

    Ayrıca motor seslerinden fazlaca hoşlanan biriyim . En tok sesi en tatmin eden sesi çıkartan egzoz nedir ? Akrapovic taktırmayı düşünüyordum. Daha iyi tavsiyeniz varsa bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Made IN Darende -- 22 Kasım 2017; 21:3:2 >



  • r250 hangi marka dostum? gsxr250 mi r25 mi cbr 250 mi ? Ekipmanını internetten alma deneyerek al.Özellikle kaskını.Kamera hepsine takılır merak etme. Egzos tavsiye etmem.Pancar motoru sesi çıkar çok küfür yersin.Hani kızlar falan ilgi çekeyim diyorsan onlar daha fazla küfür ediyor tek,çift silindirde egzosa.4 silindir sesi başka tabi.Boşa masraf yapma 1-2 sene bin egzos parasını yeni motora yatırırsın.
  • SercaN__ kullanıcısına yanıt
    r25 yamaha. Amacım ilgi çekmek değil . A ehliyet alamadığım için alana kadar kendimi tatmin etmek. Pancar motoru gibi değilde tok ama güzek bi ses gibi duruyordu videolarda gerçekte dinleyip bakmadım. Koruma takozu falan netten alsam sıkıntı olmaz herhalde. Ve kask,ceket için en az 2000 tl ayırdım . 1 kere alacam motoru satarken satmam sonuçta . Sizce ne almalıyım . 2.el temiz falanda olabilir ama marka falan olarak hangisi sağlam bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Made IN Darende

    r25 yamaha. Amacım ilgi çekmek değil . A ehliyet alamadığım için alana kadar kendimi tatmin etmek. Pancar motoru gibi değilde tok ama güzek bi ses gibi duruyordu videolarda gerçekte dinleyip bakmadım. Koruma takozu falan netten alsam sıkıntı olmaz herhalde. Ve kask,ceket için en az 2000 tl ayırdım . 1 kere alacam motoru satarken satmam sonuçta . Sizce ne almalıyım . 2.el temiz falanda olabilir ama marka falan olarak hangisi sağlam bilmiyorum

    Dostum r25 biraz zıpır bi motor.Başlarda çok zorlama,virajlarda fazla yatırma.Yavaş yavaş tecrübe kazan.Egzosa başlarda para yatırma.Ekipmanını tamamla.Hangi ildeysen git güzel bi ekipman mağazasına.Zaten dışardan anlarsın.Gel abey sana 200 e şu kaskı vereyim pahalılara gerek yok diyen yerden kAç. Zaten eli yüzü düzgün bi yere gidip arkadaş benim 2000 liram var.Kask mont kaliteli olsun.Geri kalanını eldiven falan ayarla dersen yardım eder.Mesele düzgün bir yer bulmak onuna netten falan soruştur. Takoz taktır zaten hiç bekleme.

    Bunları hallet biraz alış sonra param var dersen alırsın bi tiger egzos hevesini alırsın.




  • SercaN__ kullanıcısına yanıt
    Hevesten ziyade trafikte fark edilmek için hani ses ile ben burdayım derim ara gaz falan yoksa aynaya bakan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle r250 nedir? Kimdir?

    Aldığın motoru bilmen lazım. Egzoz konusuna gelirsek Akrapovic in r25 e uygun egzozu 4500lira boşuna vermeye hiç gerek yok. Onun yerine replik kısa tüp alırsan istediğin sesi sana verecektir. Koruma işi tamamen kişisel birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZN.Z kullanıcısına yanıt
    İlk önce neyse parası vereyim ayrı olarak satarım diyordum şimdi ikinci el falan bakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç vitesli tecrüben yoksa en azından bir eğitim alsan iyi olur. Egsozu falan düşüneceğine bunu nasıl kullanırım ben diye düşün bence. Üstüne binince ne demek istediğimi anlayacaksın. Cup tecrübesi ile R25 almışsın ben olsam kara kara düşünürdüm.
  • düşünecek ne var ? Kontrol bende olay bende bitiyor. Eline hakim olmayı bilsen 1000lik bile sürsen bişey olmaz.
  • Made IN Darende kullanıcısına yanıt
    tabi tabi birşey olmaz. 1 yıllık cup tecrübesi ile 1000lik sür sen.
  • motor bu illa ki düşeceksin de sürme sebebin ile alakalı. Zevk almak , ona buna artislik , istediğin yere gitmek . Olayları bu konu üzerinden yazacam. r25 aldım . İlk kez sürdüğümde falanda çok problem olmadı 4 senelik araç sürücüsüyüm trafikte kim ne yapcak hareketlerinden anlıyorum . Onun haricinde motoru taşıttan saymayanlar yüzünden düşerim en fazla hepsi bu .
  • En büyük tavsiye IRC lastiklerden hemen kurtul :) bu havalarda saga sola çok oynar ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • speedy34 kullanıcısına yanıt
    Özel lastik var 1400 liralık kışlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşeyini hazırlamışsın , tecrübende var millet biraz abartmış. Kendine hakim bi adamsın belliki. Motoru virajlarda çok fazla yatırma. Trafikte aralardan geçerken biraz daha dikkatli ol farklı motordan geçince biraz motorun büyüklüğünü kavramakta zorlanıyorsun genelde. (Geçen gün benim aynayı çarptıydım :D ) Arka fren alıştırması yap , lastiklerine güvenip gazı aniden açıp/kapama özellikle ıslak zeminde sürerken düşündüğünden daha fazla kayıyor motor. Ayrıyetten virajlarda gazı aniden açıyıp kapama biraz agresif bir motor olduğu için beklenmedik bir tepki yaşıyabilirsin :)
  • orcun12122 O kullanıcısına yanıt
    aynen kardeşim sürmeyenler hemen atlıyor şöyle böyle diye. Virajlarda asla ve asla ne hızlanırım ne ani yavaşlarım hatta yavaşlamam bende de az çok tereddüt var sonuçta daha yeni yeni sürüyorsun o yüzden keskin virajlara falan dıştan içe doğru alıyorum ve asla fren yada ani gazlama yapmıyorum hızımı yavaşlatıyorum gelmeden sonra hafif yatırıyorum. Kum,ıslak falan gördüm mü motoru asla yatırmıyorum gazlamıyorum frenlemiyorum. Düz tutup geçiyorum sonrasında lastik ıslandı farkında olduğum için ona göre davranıyorum. Önümü net 100-200 metre görmediğim yerde basmıyorum bile . Otobana çıkıp hızını denemiştim sadece onun harici çok basmıyorum . Sahil yolunda 120 falan ani hızlanmalarda oda araba geçerken hemen geçip yavaşlıyorum . Motor fazla yakıyor bence ama performansı mükemmel o yüzden yakması insanı çok etkilemiyorum. Koruma takozu falan attırdık zaten . Akrapovic egzoz bugün takılacak onun harici ekipman şuan arayıştayım uygun düşünce alacam . Yağmurlu havada çıkmıyorum motorla araç var zaten . Kapalı garajda duruyor ki üstünde michelin en iyi lastiği var daha 2-3 haftalık . Yani şuan herşey on numara . İlla ki düşülecek kalkılacak ama bilinçli düşeriz inşallah öyle çok problem olmaz yani ani kaza falan yapmam büyük ihtimal ( biri gelip vurmadıkça,başkasının ceremesini çekmedikçe). Onun harici cuptan bindiğim için fazla büyük geliyor . Normalde geçilecek yerlerde bile geçmiyorum . Bekliyorum . Acelem yok sonuçta . Tecrübelerini aktardığın için teşekkürler . Allah kaza bela vermesin.




  • En son 2 sene pulsar rs 200 sürmüş biri olarak sana tavsiyem önce en az 2-3 hafta evine yakın boş düz yollarda debriyaj ve vites geçişlerine alıştır kendini, frenleme çalışmaları yap, motorun ağırlığına ve dönüş manevrasına iyice alıştır kendini. Asla hiç bir viraja hızlı girme; uygun hız ve yatıklıkta girmezsen motor seni dinlemez dümdüz gider yol dışında bulursun kendini fakat yine de yanlış şekilde viraja girersen panik yapma olan gücünle motoru yatırmaya çalış, motor kayar düşerim sansan da genelde mucizevi şekilde kurtarıyorsun. Ya da eğer yeterli mesafe varsa hemen motoru dikip frenlere asıl. Dönüşlerde ön frene dokunmak yok, hafifçe arkaya dokunabilirsin. Hangi lastiği takarsan tak motoru hiç bir zaman çok yatırma, hele yağmurda veya yarım metre kadar da olsa ıslak zeminde hiç güvenme, kayar. Trafikte mutlaka araba aralarından geçeceksin, hep biraz daha yavaş geçmeye çalış, kapı da açarlar, aradan pat diye biri de çıkar. Eldiven ve kask olmazsa olmaz zaten. Herkes kaza yapar diye bişey yok, ben de hiç yapmadım, ama çok tehlikeli bir macera olduğunu kabul ediyorum.




  • elin ayarını bildikten sonra 1000 lik sürsen ne olacak demek çok yanlış birşey

    adamlar süs olsun diye ehliyet sistemini derecelendirmemiş

    senin mantığınla baksalardı motorcu kazalarından ölenlerin veya biryerleri kopanların sayısı 5 le çarpılırdı :)


    1000 lik motoru 100km/h la gitmek için almıyor millet
  • Kuralsiz111 kullanıcısına yanıt
    Kendimi herkesle hatta insanlarla eşit tutmam. Ben bu motoru kolay almadım sonuçta. Anlık zevk anlık hata gibi saniyeler süren şeyler sonucunda hayatımı yada motorumu riske atmam.
  • Made IN Darende kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar, ben 0 tecrübe ile önce ehliyetimi aldım yaşım 30 olduğu için hemen a sınıfı ehliyet aldım. Ilk motorumda r25 şu an 4000km de. Hicbir sorun yaşamadım rodaj bittikten sonra gazada asildim 250cc olduğu için gaza asilsanda zaten kayma teker gibi bisi olmuyor. Ayrıca oturusuda çok rahat ben tek elle rahat rahat kullaniyorum. Başta benide korkuttular şöyle hızlı böyle hızlı diye ama ole bisi yok. Hergün işe gidip geldim e5 trafiginde. Eline ve beynine hakim olursan 1000cc lede başlarsın tek kural gaza gelmemek. Haddini bilerek ve yapamayacagin,eğitimini almadığım şeyleri yapmaya calismayarak gayette sağlıklı öğrenirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rcpdrnc kullanıcısına yanıt
    Çok doğru iş kişide biter. Yaşım 21 ama çok şükür trafiğe falan çok hakimim. Motorla da hiç problem yaşamadım. Hani kaza yapmadım yapacak gibi oldum tabi ama genelde milletin yüzünden görmüyor etmiyor. Akrapoviç taktırdım bi nebze daha rahatım en azından varlığından haberdar oluyorlar artık ama yine de tam değil o yüzden full system yapacam yakında bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.