Şimdi Ara

BASARSOFT Haritaları ve Guncel Basarsoft Haberleri (178. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.968
Cevap
99
Favori
1.000.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ömür boyu garanti olayı benim fikrime göre şu şekilde geçenlerde arzum marka ütü aldım üstünde ömür boyu garanti yazıyor http://www.arzumgarantisi.com/ genel kurallara baktığımda garantinin 7 yıl olduğu yazıyor.buda sanayi bakanlığının ütüler için yedek parça bulundurma süresi yani bakanlığın ütüye biçtiği yaşam ömrü .navigasyonun ömrü için sanayi bakanlığının biçtiği ömür burda önemli...piranhanın kullanma kılavuzunda navigasyona • Sanayii Bakanlığı'nca tespit edilen kullanım ömrü 10 (on) senedir.yazıyor...o zaman navigasyona 10 yıl boyunca harita desteği çıkacak anlamına geliyor...

    Ayrıntılı bilgi burda

    http://www.destek.piranha.com.tr/ftp/download.php?fname=./.../Falke_User...pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbekler

    ömür boyu garanti olayı benim fikrime göre şu şekilde geçenlerde arzum marka ütü aldım üstünde ömür boyu garanti yazıyor http://www.arzumgarantisi.com/ genel kurallara baktığımda garantinin 7 yıl olduğu yazıyor.buda sanayi bakanlığının ütüler için yedek parça bulundurma süresi yani bakanlığın ütüye biçtiği yaşam ömrü .navigasyonun ömrü için sanayi bakanlığının biçtiği ömür burda önemli...piranhanın kullanma kılavuzunda navigasyona � Sanayii Bakanlığı'nca tespit edilen kullanım ömrü 10 (on) senedir.yazıyor...o zaman navigasyona 10 yıl boyunca harita desteği çıkacak anlamına geliyor...

    Ayrıntılı bilgi burda

    http://www.destek.piranha.com.tr/ftp/download.php?fname=./.../Falke_User...pdf



    peki o halde niye 7 yıl yada 10 yıl demiyorlar da ömür boyu diyorlar o zaman ? sanki size hesap sorar gibi oldu ama tabiki sözüm firmalara

    yada cihaz inatlaştı ve 11 yıl oldu hala çalışıyor diyelim bu halde de öldü nuamelesimi yapılacak ? hadi bu durum ütü de olursa güzel demektir çünkü bir işlem yapmak gerekmez, ama asıl kalbi harita olan bir cihazda sorun olacağı kesin görülüyor,gerçi şu aşamada kimse bu cihazları 10 yılı bulacak kadar kullanacağına inanmıyor (gerek harita desteği,gerekse demode olacağı) nedenlerle ,zaten bizlerinde 10 yılları bulan bir garanti talebimizde yok ama hiç değilse 5 yıl bizi idare etse yeter diyoruz, veya ben diyorum nede olsa sizin adınıza karar vermem doğru olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemal1414 -- 1 Haziran 2011; 19:08:41 >




  • elektirikli- elektronik ürünlerin yedek parça bulundurma durumu bahse konu cihazın üeretiminin veya satışının yapıldığı son günden itibaren geçerlidir diye biliyorum farz-ı misal cihaz 2011 de çıktı firma tarafından 2014 e kadar satıldı son satılan cihazın fatura tarihinden itibaren veya son tüketicinin aldığı fatura tarihinden itibaren 7 ila 10 yıl yedek parça bulundurma zorunluluğu vardır burası biraz yoruma açık müşteri aynı cihazı 2016 da alıp fatura ettirdi ise yedek parçayı imalatcı/ithalatcı firma ürüne göre 7-10 yıl temin i ile zorunludur.bu durumda şayet firma elinde arızalı ürünü onaracak yedek parça yoksa ürün ya yeni bir model ile değiştirilir yada müşteriye güncel fiyatı olan para verilir firmalar bu sıkıntıyı böyle çözerler ama ürün garantisi ile karıştırmayalım garantinin bitmesi durumunda tamir ücretleri artar ve bazı durumlarda cihazın yedek parçalarının toplam fiyatı 5-6 katına tekamül eder ve kimsede garanti dışı onarım yaptırmaz yeni bir cihaz alır ömür boyu güncellemeye gelecek olursak cihazın ekonomik ömrü kadar güncelleme ibaresi konulmadıkça yukarıda yazılanlar geçerli değildir bizim aldığımız cihazlarda ömür boyu güncelleme ibaresi tek başına yazıyor bundan asliye ceza hakimi ne anlar insan ömrü kadar güncelleme anlaşılır tabi bu durumda firma bu cihazın ekonomik ömrü bitmiştir ben daha buna güncelleme desteği vermiyorum derse yargı yolu tüketici menfeatine açıktır hele bi denesinler bu cihazı ben 3 sene bile kullanacağımı zannetmiyorum ama saklarım da bakarım değilmi ama




  • zaten firmalar ellerindeki stokları belli bir tarihte bitecek şekilde ayarlıyorlar 2000 yılında çıkan bir ürünü mesela en fazla 2005 yılında piyasadan çekiyor veya daha önce.10 yıl ömrü varsa 2015 yılı itibariyle piyasadan tüm eski ürünlere destek vermeyi kesiyor.tabiki günümüzde bir telefonu veya elektronik aleti beyaz eşya hariç o kadar süre kullanmak biraz zor görünüyor..ömür boyu güncelleme mantığı yukarıdada yazdığım gibi cihazın ömrü boyunca yani 10 yıllık olmalı..tabiki bu süre zarfında cihaz hala çalışıyor olursa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbekler

    zaten firmalar ellerindeki stokları belli bir tarihte bitecek şekilde ayarlıyorlar 2000 yılında çıkan bir ürünü mesela en fazla 2005 yılında piyasadan çekiyor veya daha önce.10 yıl ömrü varsa 2015 yılı itibariyle piyasadan tüm eski ürünlere destek vermeyi kesiyor.tabiki günümüzde bir telefonu veya elektronik aleti beyaz eşya hariç o kadar süre kullanmak biraz zor görünüyor..ömür boyu güncelleme mantığı yukarıdada yazdığım gibi cihazın ömrü boyunca yani 10 yıllık olmalı..tabiki bu süre zarfında cihaz hala çalışıyor olursa...


    hocam bizim temennimiz ve bilgimizde o yönde ama gel gör ki birçok firmanın hoşuna gitmiyor bu durum,hatta benim bildiğim öyle güvenilir marka ve firmalar varki bunlar dahi işlerine gelmediğinde ekonomik olmayacağı gerekçesiyle destek vermiyor ama bakıyorsunuz 10 yıl gibi bir süre destek vereceğini taahhüt etmiş,bunlardan hakkınızı ancak yargıya başvurmanız halinde alabiliyorsunuz ki bu da hem maddiyat hem hem zaman hem sabır gerektiriyor,eh ne yapalım eskiden bunlarda yoktu zamanla daha iyi olacak diyelim, meşhur " satılan mal geri alınmaz " mantığından, kullanım hatası dışında tamir ve birebir değişim mantığına gelebildik,

    ancak asıl sıkıntı bizim burada şöyle olması böyle olması gerekir dememizden ziyade yetkili birilerinin çıkıp kardeşim siz şurda haklısınız burda yanlışınız var demesi gerekiyor , misal sayın Alim Küçükpehlivan yanlış hatırlamıyorsam bu güne kadar ömür boyu diyerek satılanlar hariç bundan sonra ömür boyu olmayacak demişti ama halen birçok reklamda ömür boyu diyerek satılan cihazlar var,buna navitech QX serisinin dışında PX serisinde dahi yukarıda lingini verdiğim sitede px-125 cihazın ömür boyu diyerek satılıyor ve kafamız daha da karışıyor




  • Alim bey bu ömür boyu güncelleme işini sadece burada yazıyor.Firmanın resmi web sayfasında böyle bir açıklama deklarasyon yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    Alim bey bu ömür boyu güncelleme işini sadece burada yazıyor.Firmanın resmi web sayfasında böyle bir açıklama deklarasyon yok..


    aynı şekilde navitech kendi sitesinde şuan QX serilerinde ömür boyu bedelsiz güncelleme yazıyor ama PX serisine baktığımızda bırakın ömür boyu güncellemeyi bir yıl dahi yazmıyor ,şimdi gelde kuşkulanma hatta ağlama , bakalım QX serisi ne zamana kadar ömür boyu olacak onu da merak ediyorum doğrusu,sakın yeni modeller gelince onlarda px serisindeki gibi bir varmış bir yokmuş olmasın

    aslında dalga geçiyor gibi görünüyoruz ama bu durumumuz kendi kendimize ağlamak ve biri çıkıp azarlamasa ona bile razıyım




  • Navigasyon cihazımı görüp bilgi isteyenlere şunu diyorum.

    Navigasyon iyidir ama sakın asla Navitech cihazı almayın diyorum.

    Firma sözünde durmuyor müşteri memnuniyeti gibi bir durum umurlarında değil diyorum. Herkese ücretsiz güncelleme sözü verdiği halde sözünü tutmuyor diyorum.

    Bugün güncelleme yapabilen QX serisi müşterilerde eminim ki firmanın bu politikasıyla seneye
    bizim yaşadığımız sorunu aynen yaşayacaklar.

    Şimdi ben asla para vererek bu cihazı güncellemeyeceğim. Bu sene bu cihazla idare edip seneye
    başka bir firmanın cihazını alacağım. Çocuklarım videosuyla ve MP3 ü ile oynasınlar.

    Üyesi olduğum her forumda Navitech in bu yalanını anlatıyorum. İnsanlar bilgilensin.

    Navitech de müşterilerinin canını ne kadar yakabileceğini görsün.

    Dürüst ol Navitech dürüst isen sitende bu konuda bilgilendirme yap. Ki yapmıyorsan, güncellemede yaptırmayacaksın demektir. Ama şunu bil ki uzun vadede sen kaybedeceksin. Bu yazıları herkes okuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    Alim bey bu ömür boyu güncelleme işini sadece burada yazıyor.Firmanın resmi web sayfasında böyle bir açıklama deklarasyon yok..

    alim beyden bu konuyla ilgili tatmin edici bilgi istiyoruz .
    neyse o gerçekleri bilmek istiyoruz
  • Garmin Nüvi de Başarsoft un son haritasında igo versiyonlarında bulunan 3boyutlu binalar malesef ki bulunmuyor . NT haritalarının 3 boyutlu binalarını Başarsoft haritaları ile kullanabiliyoruz.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkoguz -- 3 Haziran 2011; 22:02:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih37


    quote:

    Orijinalden alıntı: _imkansız_

    Alim bey bu ömür boyu güncelleme işini sadece burada yazıyor.Firmanın resmi web sayfasında böyle bir açıklama deklarasyon yok..

    alim beyden bu konuyla ilgili tatmin edici bilgi istiyoruz .
    neyse o gerçekleri bilmek istiyoruz



    evet aynen herkes bekliyor , hadi başarsoft yazmıyor diyelim navitech niye bilgi vermiyor,diğer markalarla ilgili bir sürü sitede ilgilenen yetkili kişiler var ama ben şimdiye kadar navitech sitesi hariç bir siteye rastlamadım bu kendi sitelerinde de hiçbir açıklama yok ancak ya mail göndereceksiniz yada telefonla arayacaksınız ki şimdiye kadar arayanlara haftaya hallolacak denildiğini duyuyoruz ama haftalar birbirini kovalıyor ama bunlar her hafta haftaya hallolacak diyorlar şaka gibi




  • size bir delil daha buldum

    DELCO 'nun kendi internet sitesinde " bizden haberler " kısmında aynen

    Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme

    Tüm portatif navigasyon cihazlarımız "Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme" statüsündedir. 29.10.2010 16:34:00

    yazıyor ve site lingi altta

    http://www.delcoshop.com/haberler.asp?nws=4
  • Hiç bir şirket müşterisine kazık atarak büyüyememiştir. Zor olsa da hala, hüsnü zanda bulunup Navitech harita güncellemeleriyle ilgili sorunun en kısa zamanda ve tekrar etmemek üzere düzeleceğini umuyoruz...

    En büyük reklam, memnun olan müşteridir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    size bir delil daha buldum

    DELCO 'nun kendi internet sitesinde " bizden haberler " kısmında aynen

    Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme

    Tüm portatif navigasyon cihazlarımız "Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme" statüsündedir. 29.10.2010 16:34:00

    yazıyor ve site lingi altta

    http://www.delcoshop.com/haberler.asp?nws=4

    efendim bunu hepssi söylüyor bu statünün açılımını merak ediyoruz ömür boyundan kasıt garanti süresi olan max 3 yıl mı sanayi bakanlığının belirlemiş olduğu cihaz ömrü olan 7-10 yıl mı yoksa insan ömrü olan ort 60 yıl mı yoksa cihazın gidebildiği yere kadar mı yani torunlara miras kalsa güncelleme devam mı ?
    latife bir yana bunun manası ne diye merak ediyorum adıma bir çok kişinin merakına tercüman olduğumu düşünüyorum alim bey yazsa şurayada öğrensek yazılarını okuduğum kadarı ile bende güven tesis etti alim bey hem ne olacak öyle yada böyle kim itiraz edecek yasal prosüdüre diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih37


    quote:

    Orijinalden alıntı: alptuğ56

    size bir delil daha buldum

    DELCO 'nun kendi internet sitesinde " bizden haberler " kısmında aynen

    Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme

    Tüm portatif navigasyon cihazlarımız "Ömür Boyu Bedelsiz Güncelleme" statüsündedir. 29.10.2010 16:34:00

    yazıyor ve site lingi altta

    http://www.delcoshop.com/haberler.asp?nws=4

    efendim bunu hepssi söylüyor bu statünün açılımını merak ediyoruz ömür boyundan kasıt garanti süresi olan max 3 yıl mı sanayi bakanlığının belirlemiş olduğu cihaz ömrü olan 7-10 yıl mı yoksa insan ömrü olan ort 60 yıl mı yoksa cihazın gidebildiği yere kadar mı yani torunlara miras kalsa güncelleme devam mı ?
    latife bir yana bunun manası ne diye merak ediyorum adıma bir çok kişinin merakına tercüman olduğumu düşünüyorum alim bey yazsa şurayada öğrensek yazılarını okuduğum kadarı ile bende güven tesis etti alim bey hem ne olacak öyle yada böyle kim itiraz edecek yasal prosüdüre diye düşünüyorum


    semih bey siz 7-10 yıllardan bahsediyorsunuz biz şuan 1 yılını dahi doldurmamış kişilerin dahi güncelleme yapamadıklarından bahsediyoruz ki 1 yılını geçenlerin çok büyük çoğunluğunun güncelleme yapamadığı ancak para karşılığı yapabileceğine dair toolbox da ibarenin bulunmasından yine benim dahi güncelleme yapabilmeme rağmen neden 1 yıllık abonelik yazdığı ve 5,5 ay kaldığını bildiren ibarenin anlamını çözmeye çalışıyoruz ve bugüne kadar tatmin edici bir cevap alamadık,benim çabam bugün sana yarın bana olacak durumları şimdiden sonuca ulaştırmak,ben sadece sözle verilen garantiye kesin olarak bakamam " söz unutulur yazı kalır,söz yazılmazsa ağıt kalır " deyimine bakarım, üstelik biz kimseden ömür boyu güncelleme istemedik bu taahhütü firmalar verdi ve ben şahsen buna güvenerek bu cihazı aldım diğer türlü mp4 tipi biz cihaz alır film müzik dinlerim bana lazım olan harita, aslında değil yılda bir iki defa güncellemeyi anlık olması gerektiği kanaatindeyim,özellikle ben gece araba kullanma durumunda kalıyorum ve birkaç defa yanlış kavşaktan dönmem ve çok sıkıntıya düşmem nedeniyle bu cihazı aldım,eğer aynı yollarda bu defa cihaz beni yanlış yola sokacak olursa bu cihazı o zaman ben ne yapayım




  • cihazınızın güncelleme yapmamasına üzüldüm firma anladığım kadarı ile savsaklıyor işi bence iade edin ve güncelleme yapan bir markanın cihazını alın sanayi il müd bağlı tüketici koruma dernekleri var buraya ayıplı mal şikayetinde bulunun ve iade edin merak etmeyin firmaya bir yazı gitmesi yeterli iade alırlar hemen bu markayıda forumda teşhir etmişsiniz zaten bu yazıları okuyan birinin sizce bu markayı tercih etmesi mümkün mü?ha firma size gün verdi ise şu tarih itibarı ile güncellemeler açılacak o zaman başka teknik bir sorun sözkonusu olabilir navigasyon cihazı satan ve satmaya devam edecek bir firma bu konuyu ciddiye alır almıyorsa zaten o bu işi bırakmayı düşünüyordur veya bırakmıştır ne diyebilirim ki iade edin.den başka
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    cihazınızın güncelleme yapmamasına üzüldüm firma anladığım kadarı ile savsaklıyor işi bence iade edin ve güncelleme yapan bir markanın cihazını alın sanayi il müd bağlı tüketici koruma dernekleri var buraya ayıplı mal şikayetinde bulunun ve iade edin merak etmeyin firmaya bir yazı gitmesi yeterli iade alırlar hemen bu markayıda forumda teşhir etmişsiniz zaten bu yazıları okuyan birinin sizce bu markayı tercih etmesi mümkün mü?ha firma size gün verdi ise şu tarih itibarı ile güncellemeler açılacak o zaman başka teknik bir sorun sözkonusu olabilir navigasyon cihazı satan ve satmaya devam edecek bir firma bu konuyu ciddiye alır almıyorsa zaten o bu işi bırakmayı düşünüyordur veya bırakmıştır ne diyebilirim ki iade edin.den başka


    bu yazıyı bana yazmışsanız bazı konuları anlatamamışım demektir , tekrar söylüyorum benim şuan güncelleme sorunum yok diğer arkadaşlarda böyle bir sorun var , benim sorunum demeyim merakım diyeyim toolbox da neden 1yıllık güncelleme aboneliği yazdığı ve geriye doğru eksilen günler var ve bu süre bittiğinde ne olacaktır, sonra diğer forumları okursanız bu sorun sadece navitech de değil diğer bazı firmalarda da var ,sonra ben navitech firmasına bu durumu sorduğumda orada yazanı önemsemeyin diye cevap aldığım halde tam tatmin olamıyorum çünkü 1 yılı geçenlerde bir sorun olduğuna göre büyük ihtimal bu bizde de olacak demektir inşallah bu kez anlatabilmişimdir tabi yukarıda yazdıklarınız bana ise




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    yazım genelleme yaparaktı ama sizinde madur olduğunuzu düşünmüştüm olacağınızı değil
    sonunda ölüm yok ya bir sürü yolu var güncel harita yüklemenin değil mi ama
    tabi benim işim değil burada 2011 ile 2010 arasında fark yok inanın 2010 ile 2012 arasında fark olcağını düşünüyorum


    Mesela bir örnek alabilirmiyiz ölüm olmayan güncelleme yolundan ? Diyelimki benim elimdeki cihazın süresi bitmiş veya alamıyorum nasıl bir yolla güncellemem lazım.

    Mesajları fazla olan bir üyesiniz,herhalde HIRSIZLIK,SAHTEKARLIK veya KORSAN lık şeklinde bu işi yapanlar gibi bir yoldan bahsetmiyorsunuzdur değilmi ?

    Yani şunamı bakalım 2011 i alamıyor insanlar o zaman ses etmeyelim kazansın bunu yapanlar ? 2012'yi alamazlarsa ve yandaş firmamız değilse ses ederizmi diyorsunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gps.navigation -- 4 Haziran 2011; 19:21:41 >




  • Bugün bir iş için İstanbul'dan Gebze Organize Sanayi Bölgesi ve oradan da Pelitli ve Balçık taraflarına gitmem gerekti... Gittiğim yerleri çok iyi bilmediğim için navigasyonla gitme gafletinde bulundum... Şöyle ki bölgedeki bütün yollar bakım, onarım, tadilat, tamirat gibi nedenlerle ya kapatılmış ya da güzergah değiştirilmiş... Bu nedenle harita bilgileri tamamen değişmiş durumda... Mevcut harita bu bölgede hiç bir işe yaramıyor...

    Burada sözü Alim Beye getirmek istiyorum...

    Biliyorum şu anki karışıklıkta sizin hiç bir suçunuz yok... Fakat lütfen bundan sonraki ilk güncellemede sözünü ettiğim bölgeyi mutlaka gözden geçirin... Marmara bölgesinin en büyük sanayi bölgelerinden birinde her şey alt üst olmuş durumda... Bölge tam bir karmaşa içinde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gps.navigation

    quote:

    Orijinalden alıntı: semih37

    yazım genelleme yaparaktı ama sizinde madur olduğunuzu düşünmüştüm olacağınızı değil
    sonunda ölüm yok ya bir sürü yolu var güncel harita yüklemenin değil mi ama
    tabi benim işim değil burada 2011 ile 2010 arasında fark yok inanın 2010 ile 2012 arasında fark olcağını düşünüyorum


    Mesela bir örnek alabilirmiyiz ölüm olmayan güncelleme yolundan ? Diyelimki benim elimdeki cihazın süresi bitmiş veya alamıyorum nasıl bir yolla güncellemem lazım.

    Mesajları fazla olan bir üyesiniz,herhalde HIRSIZLIK,SAHTEKARLIK veya KORSAN lık şeklinde bu işi yapanlar gibi bir yoldan bahsetmiyorsunuzdur değilmi ?

    Yani şunamı bakalım 2011 i alamıyor insanlar o zaman ses etmeyelim kazansın bunu yapanlar ? 2012'yi alamazlarsa ve yandaş firmamız değilse ses ederizmi diyorsunuz ?

    beyefendi yandaş firma falan yok benim içerisinde bulunduğum sektörde elbette tanıdıklarımın olması doğal hemde tahmin edemeyeceğiniz kadar ama bu benim haksızlık olduğunda duyarsız ve sessiz kalacağım anlamına gelmez dikkat ederseniz hiç bir firma adı vermiyorum bir firmanın satış sonrası hizmetlerinin güçlü olduğunu biliyorsam ve söylüyorsam doğru olduğundan yanlış olsa niye yalancı çıkacağım birşeyi söyleyeyim uslubunuzu da beğenmedim ne yani benim burada yazdıklarımdan bir menfeatimin olduğunu mu düşünüyorsunuz emre beyi tanıyorum müdürünü tanıyorum firma sahibini tanıyorum sinbo deima deser ama arzum firması sahibinide tanıyorum coolermaster türkiye distribütörünü tanıyorum ne diyeyim bu tanımalarım bu firmaların müşterilerine haksızlık yaptığında susmamı mı gerektirir. diğer yola geldiğimizde siz bir navigasyon cihazı aldınız ömür boyu güncelleme vadi sunan ve 1 yıl sonunda güncelleme başarsoft tarafından kesildi taahhüt edildiği halde hakkınızı aradığınızda hiç bir şey elde edemediniz ne yaparsınız.şahsen ben bir tane daha alırım veya 2. güncelleme daha gelmeden almış olurum. ama sizz ne yaparsınız ha ya başkaları ne yapar
    neyse uslubunuzu normal karşılıyorum tanımadığınızdan doğaldır.yandaş firma yoktur bizim sektörde rakip firma vardır o.k.




  • 
Sayfa: önceki 176177178179180
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.