Şimdi Ara

Başarıdan telefon alınmaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E250 Tel. arızalandı, başarı servisine gönderdik, 5 hafta oluyor, telefon hala yapım aşamasında.

    Ben ne yapacam şimdi, yasal süre (1 ay) doldu? Derdimi kime anlatacam



  • Önce Başarıya git ve konuş.Olmadı kaymakamlıktaki hakem heyetine başvur
  • 1 ay dolduğunda para iadesi alınabiliyordu sanırım
  • hemen yasal hakkını kullan.ya ücret iadesi yada yeni sıfır cihaz talep edeblirsin.tabi servise verdiğine dair belge ve o belgede tarih varsa
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kef14

    E250 Tel. arızalandı, başarı servisine gönderdik, 5 hafta oluyor, telefon hala yapım aşamasında.

    Ben ne yapacam şimdi, yasal süre (1 ay) doldu? Derdimi kime anlatacam
  • "fatura aslı, şikayetini içeren dilekçe, servis fişi" bunların asılları ve 2şer tane fotokopisi, 2adet nüfus cüzdan fotokopisi ile birlikte bağlı olduğun ilçe kaymakamlığında bulunan Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvuruyosun, karar açıklanınca adreslere gönderiliyor ve bildiğin mahkeme kararı bu. Hacizde bile kullanabilirsin. Umarım kararın bi an önce çıkar, ben tam olarak 35gün beklemiştim ama sonunda işimi hallettim ve çok memnun kaldım

    Elinde hakem heyeti kararın olunca emin ol Başarı'nın patronu sen oluyosun ve istediğin gibi yönlendirebiliyorsun. Karardan önce "bugün git yarın gel" diyen görevliler elinde karar olunca "tabi efendim, hemen efendim" moduna giriyor diyim de anla




  • yasal süre 30 iş günüdür bu da 6 haftaya tekabül ediyor. söyliyim de. 6 hafta geçtiğinde direk oraya gidip yasal süreyi geçirdiniz bana hemen yeni telefon verin de.
  • Demekki neymiş basarı'nın önünden geçmicekmişiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: C@r@nthir

    yasal süre 30 iş günüdür bu da 6 haftaya tekabül ediyor. söyliyim de. 6 hafta geçtiğinde direk oraya gidip yasal süreyi geçirdiniz bana hemen yeni telefon verin de.


    yasal sürenin 30 iş günü olduğu doğru ama başarı teknik servislerinde cumartesi de işgünü olduğu için 5 haftaya tekabül ediyor.
  • başarı ile alakası yok türkiyede teknolojiden anlayan adam yok zaten teknolojiden anlasaydık türkiye kedi cep telefonunu kendi üretirdi dışarlardan almazdık.yani diyeceğim şu, herkesin başına böyle olaylar gelebilir.mesela bende yakında telefon yüzünden mahkemelik olcam.bunlar artık doğal şeyler herkes karşılaşıyor böyle durumlarla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Helcaraxe


    quote:

    Orjinalden alıntı: C@r@nthir

    yasal süre 30 iş günüdür bu da 6 haftaya tekabül ediyor. söyliyim de. 6 hafta geçtiğinde direk oraya gidip yasal süreyi geçirdiniz bana hemen yeni telefon verin de.


    yasal sürenin 30 iş günü olduğu doğru ama başarı teknik servislerinde cumartesi de işgünü olduğu için 5 haftaya tekabül ediyor.

    sadece başarıda mı?
    kvk da cumartesi günü sayılmıyormu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliass


    quote:

    Orjinalden alıntı: Helcaraxe


    quote:

    Orjinalden alıntı: C@r@nthir

    yasal süre 30 iş günüdür bu da 6 haftaya tekabül ediyor. söyliyim de. 6 hafta geçtiğinde direk oraya gidip yasal süreyi geçirdiniz bana hemen yeni telefon verin de.


    yasal sürenin 30 iş günü olduğu doğru ama başarı teknik servislerinde cumartesi de işgünü olduğu için 5 haftaya tekabül ediyor.

    sadece başarıda mı?
    kvk da cumartesi günü sayılmıyormu?


    kvk servisleri de cumartesi açık ve 30iş günü 5 haftadır




  • arkadaşım bu tür sorunlar diğer firmalardada yaşanabiliyor 30 iş gününü doldurduysan yasal işlemlere başla

    para iadesi yada sıfır yeni tel alma hakkın var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: farukkk

    arkadaşım bu tür sorunlar diğer firmalardada yaşanabiliyor 30 iş gününü doldurduysan yasal işlemlere başla

    para iadesi yada sıfır yeni tel alma hakkın var



    Arkadaş doru sölemiş Telpa ya da gitsen KVK ya da gitsen bu süre böledir ve cihazının problemi yazılımsal bi problem deilse emin ol bu süreyi teknik servisler en iyi şekilde kullanılar. Biraz daha beklemeni tavsiye edicem. Sorunun çözülmezse yasal yollara başvurmalısın. Bende çok beklemiştim fakat sorunum çözülmüştü e250 min board u değişmişti bi ay beklemiştim.




  • kardeşim bak 5 hafta bi telefonun tamiri sürmez gideceksin bi ayı geçti telefonum tamirde diyecen yenisini alıcan ordan benimde garantiye gitti 1 haftada ekran değişti başarıdan bide eskişehirdeyim böle bişeyin olabilileceğini sdanmıyorum parçaladınmı teleffonu naaptında uzun sürüyo bu
  • alınır arkadaşlar bal gibi alınır. ama onlar beni mağdur ederlerse bende onları mağdur ederim.

    nitekim öle yaptımda... thh'ye şikayet ettim ve 810 ytl fatura tutarını iade aldım. hemde garanti kapsamı dışında ücretli tamire vermiştim... yeterki yapmanız gerekeni yapın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ř€ẄoL£Я

    kardeşim bak 5 hafta bi telefonun tamiri sürmez gideceksin bi ayı geçti telefonum tamirde diyecen yenisini alıcan ordan benimde garantiye gitti 1 haftada ekran değişti başarıdan bide eskişehirdeyim böle bişeyin olabilileceğini sdanmıyorum parçaladınmı teleffonu naaptında uzun sürüyo bu

    sanmıyorum adamlar keyfinden geciktiriyo. Ankara'da ziya gökalp kvk'da acayip sıra oluyo. geciktirmeleri normal. bi tel hadi deyince tamir olmuyo. üstelik sen şurası arızalı die verince hemen değişim veya tamir yapmıyolar. serviste o arızanın gözlemlenmsei lazım... ama 30 iş gününü doldurursa o zaman hakkını arayacaksın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: marikanwap


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ř€ẄoL£Я

    kardeşim bak 5 hafta bi telefonun tamiri sürmez gideceksin bi ayı geçti telefonum tamirde diyecen yenisini alıcan ordan benimde garantiye gitti 1 haftada ekran değişti başarıdan bide eskişehirdeyim böle bişeyin olabilileceğini sdanmıyorum parçaladınmı teleffonu naaptında uzun sürüyo bu

    sanmıyorum adamlar keyfinden geciktiriyo. Ankara'da ziya gökalp kvk'da acayip sıra oluyo. geciktirmeleri normal. bi tel hadi deyince tamir olmuyo. üstelik sen şurası arızalı die verince hemen değişim veya tamir yapmıyolar. serviste o arızanın gözlemlenmsei lazım... ama 30 iş gününü doldurursa o zaman hakkını arayacaksın...


    +1




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Helcaraxe


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliass


    quote:

    Orjinalden alıntı: Helcaraxe


    quote:

    Orjinalden alıntı: C@r@nthir

    yasal süre 30 iş günüdür bu da 6 haftaya tekabül ediyor. söyliyim de. 6 hafta geçtiğinde direk oraya gidip yasal süreyi geçirdiniz bana hemen yeni telefon verin de.


    yasal sürenin 30 iş günü olduğu doğru ama başarı teknik servislerinde cumartesi de işgünü olduğu için 5 haftaya tekabül ediyor.

    sadece başarıda mı?
    kvk da cumartesi günü sayılmıyormu?


    kvk servisleri de cumartesi açık ve 30iş günü 5 haftadır

    kvk nın bursa şubesi cumartesi günleri açık değil ama




  • bencede kesinlikle alınmaz...telefonları bi dert...servisleri ayrı bi dert..
  • En hızlı teknik servis Telpa'da
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.