Şimdi Ara

[BAŞARDIK] Prime Eksper Aşmayan 10GB Tarifesi >256 KBPS [AKN KALKMASI İÇİN BTK+THH ŞİKAYET EDİYORUZ] (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.603
Cevap
14
Favori
109.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OKÜ O kullanıcısına yanıt
    Kazanılan hak geri alınamaz. Biz Beklenen Tarife abonelerini kendi isteğimiz dışında bu tarifeden çıkaramazlar. Dediğim gibi Pttcell kapansa dahi, aynı ad ve şartlarla Türk Telekom çatısı altında devam eder tarifemiz. Şu an bize karşı oynayacakları tek koz fahiş zamlar olur ama onu da abartacaklarını sanmıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • glory34 kullanıcısına yanıt
    kazanılmış hak diye bisey yoktur her tarifenin en son maddesinde yazar operatör gerek gördügü zaman degisiklik yapma hakkına sahiptir saklı tutar diye onun için gittiği yere kadar kullan.keyfini çıkar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_198666

    kazanılmış hak diye bisey yoktur her tarifenin en son maddesinde yazar operatör gerek gördügü zaman degisiklik yapma hakkına sahiptir saklı tutar diye onun için gittiği yere kadar kullan.keyfini çıkar
    Yok öyle bir şey. Beklenen Tarife mesela ilk zamanlar 200Dk idi, 300'e çıkardılar. Ama 100 dakikaya indiremezler. Sadece müşteri lehine değişiklik yapabilirler. Beklenen Tarife bundan sonra daima sınırsız olacaktır. Bundan geri adım atamazlar. Pttcell'in kapanmasının mümkün olmadığını düşünüyorum ama kapansa dahi tek bir haktan feragat etmeden Türk Telekom devam edecektir hizmet vermeye.

    .ayrıca, sizin Prime tarifeyle bizim tarifenin farkı sanırım şu: Bize tarifede yazdığı üzere ilk günden beri internet aşımsız ve sınırsız olarak verilirken, size aşımsız veriliyor. Mesela şikayet etseniz, dava açsanız size; "Aşımsız derken, internet aşım ücreti çıkmaz manasında bir madde idi" diyebilirler. Bizde sınırsız yazdığı için sığınacakları bir bahaneleri kalmadı ve sınırsız internete çevirdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glory34 -- 30 Kasım 2019; 18:12:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARKADAŞLAR ACELE EDİN ŞİKAYETE GELİN


    YENİlenmiş BTK şikayet sistemi üzerinden şikayette bulnudunuz mu?https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/
    adresindeki sisteme artık E-devlet ile giriş yapıyoruz. Hat kimin üzerineyse onun adına.
    Peşinden yeni sistemle şikayetlerimizi oluşturabiliyoruz.
    Yalnız bir fark var :)
    Yeni sistemi 1-2 aydır biliyordum ancak fırsat bulup AKN olayını şikayet edememiştim.
    Geçenlerde vakit ayırdım ve her zamanki şikayet metnimi buradan gönderdim.
    Şaşırmadığım üzere her zamanki standart yanıtını gönderdi TT.
    Şöyle :

    Sayın ***

    Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    *** numaralı hattınız Prime Eksper Aşmayan 10GB tarifesiyle kullanılmaktadır.

    Prime Eksper Aşmayan 10GB Tarifeniz kapsamında yurt içi her yöne 1000 dakika, her yöne 1000 SMS ve 10 GB Cepten İnternet hakkı sunulmaktadır.

    Tarife kapsamında sunulan cepten internet kullanım hakkı tükendiğinde, internet kullanımı hız düşümlü olarak kesintisiz 256 kbps hızla devam edecektir ve ek ücretlendirme yapılmayacaktır.

    Bilgi Teknolojileri Kurumu tarafından, Adil Kullanım Noktası içeren paket ve tarifelere ilişkin Düzenleme sadece Adil Kullanım Noktası içeren tarife ve paketlerde geçerli olacaktır. Paket ya da tarifenizdeki data kullanım hakkının belirlenmiş olan kota dahilinde sınırlandırıldığını, paket ya da tarifenizde belirlenen kotaya ulaşmanız halinde, mobil hattınızdan yapacağınız data kullanım hızınızın 256 kbps’ye düşürüleceğini belirtmektedir.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun Adil Kullanım Kotası uygulaması konusundaki düzenlemeye istinaden isim değişikliğine gidilmiştir. Paket/tarifenizin sadece ismi değişmiş olup tarifenizin haklarında herhangi bir değişiklik bulunmamaktadır. Tüm kanallarımızda yeni ismiyle olması konusundaki çalışmalarımızda devam etmektedir.

    Söz konusu uygulama sadece Adil Kullanım Kotası kapsamında hız düşümü uygulanan tarife ve paketlerde geçerlidir. Prime Eksper Aşmayan 10GB tarifenizde AKN uygulaması bulunmamaktadır.




    Ve şikayet çözümlendi yazıyor. Yine BTK'nın hiç bir etkisi yok.
    Ama bir buton fark ettim. "işletmeci çözümüne itiraz et"
    Oo efsane! Yazılı olarak itiraz edebiliyoruz!
    Hemen bir itirazda bulundum.

    BTK kararnamelerindeki AKN tanımı (AKN nedir) ve AKN kaldırılması kararı ve tarihini belirttim. Ayrıca kanıtlı ekran görüntüsü ekledim. Bunlara ek olarak TT PRime eksper aşmayan 10gb tarife detaylarından bir ekran görüntüsü. Bir de bana verdikleri yanıtın 256kbps hıza düşüp devam edeceğini söylediği yani AKN tanımına uyan kısmı alıntıladım.
    Tekrar itiraz oluşturdum. Bu sefer hem AKN uygulaması budur, uygulanmaktadır dedim, hem de AKN kararnamesinde, içerisinde AKN bulunan tarife ve paketler için işletmecilerin bu ibareyi belirtme zorunluluğu olduğunu yazan bir madde var. Bu madde üzerinden de şikayette bulundum. YAni siz AKN uyguluyorsunuz ama bunu belirtmiyorsunuz.

    Neyse, bu sefer telefonla aradılar. Bi de telefonda anlattım. Tabi anlamadı(anlamamış gibi yaptı) :)
    AKN nedir diyorum anlatıyor. Benim hattımdaki uygulama ne diyorum anlatıyor. E bu ikisi de AKN diyorum yok diyor sizde akn yok sadece yavaşlıyor :D
    Neyse AKN ibaresi koymanız laızım falan dedim. "öneri olarak alıyorum blablabla"
    Sınava girecektim fazla vaktim olmadığındna uzun konuşamadım.

    Neyse 2-3 gün geçti üstünden. Az önce BTKya girdiğimde yanıt gelmiş yine:

    Sayın ***

    Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    Bildiriminize konu olan hattınız üzerinden AKN uygulaması ile ilgili incelemelerimiz devam etmekte olup, inceleme sonuçlanınca tarafınıza ayrıca şifahi bilgi verilecektir.

    Bildiriminize konu olan, talebiniz için 29.11.2019 tarihinde yapmış olduğumuz görüşmede tarafınıza bilgi verilmiştir.

    Bilginize sunarız.


    Ben tekrar itirazda bulundum.

    Sorun halen çözülememiş olmasına rağmen, şikayet bildirimim çözüldü olarak işaretlenmiştir, uygun değildir. HAlen AKN ibareleri ilgili tarife detaylarına eklenmemiştir ve hatlardaki AKN uygulaması halen devam etmektedir. Vsvsvs bunları detaylandırıp, gereğinin yapılmasını arz ederim diyerek bitirdim...


    TA DA!

    Şikayet durumu bu sefer ne olarak değişse beğenirsiniz!
    2. itirazda : Şikayet artık
    "Kurum İncelemesinde"
    görünüyor.

    Bu güne kadar sesimizi BTKya duyuramamıştık. Şimdi sanıyorum ki ilk kurum incelemesi şikayetini bu forumdan ben yolladım.
    Sİzden ricam çok acele şekilde şikayetler oluşturun, cevaplar gelsin, itirazları yapın, ikinci itirazla BTK incelemesine düşsün ki, aynı şikayetten kısa sürede bir sürü düşerse ekranlarına, belki adam akıllı bi inceleme ve yaptırımda bulunur BTK

    Ama tek tük 3-5 kişi yapar o da ikişer hafta aralıklı olursa gözlerinden kaçar gider.

    Bakalım bu sefer ne değişecek. İnşallah yeni sistemin faydasını görürüz.

    Epey uzun oldu, yorgunum ve heyecanlıyım. Hatalarım varsa affola :)




  • Prime eksper şikayet stratejisi için hızlı iletişim Discord kanalımız:
    https://discordapp.com/invite/KeqnzrE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemilian -- 1 Aralık 2019; 2:26:53 >
  • dün itibariyle bende btk şikayetinde bulundum.
  • OKÜ O kullanıcısına yanıt
    bence sen hattını baska operatöre taşı ve yorumunu sil çünkü silivri çok soğuk😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_198666

    bence sen hattını baska operatöre taşı ve yorumunu sil çünkü silivri çok soğuk😀
    niye ne yazmış?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar az önce müşteri hizmetlerinden aradılar 1000 DK + 1000 SMS + 20GB prime eksper 20 gb tarifiesini size 50 liraya vermek istiyoruz diye. Şu an 2. 12 aylık sözleşmenin 2. ayındayım bende neden böyle bir şey yapıyorsunuz dedim? İşte müşteri memnuniyeti falan dedi müşteri hizmetleri. Bende hepsini açıkladım bu pakette AKN kalkmak zorunda neden aradığınızı biliyorum ama sözleşmem bitse bile bu paketi değiştirmeyeceğimi ilettim kendilerine. Kelime oyunu yapıldığını aslında aşımsız olsaydı 1kbps hızla devam etmesi gerektiğini ama 256 kbps hızla sınırsız şekilde dedim ettiğini anlattım. Biraz daha zorladı müşteri hizmetleri sizin avantajınıza diye 20GB bende dedim 256 kbps hızla sınırsız bir şekilde günde 3.72GB tüketim yapabiliyorum bu da ayda 111 GB yapar dedim BTK size cevap verdi mi arkadaşlar? Bana daha vermediler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçan Tosbağa Yoshi -- 19 Aralık 2019; 13:12:39 >




  • Uçan Tosbağa Yoshi kullanıcısına yanıt
    bende öyle yaptım bu tarife 100tl olsun çıkmıyorum boşuna zaman kaybı yapma dedim şaşırdı kapattı🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_198666

    bende öyle yaptım bu tarife 100tl olsun çıkmıyorum boşuna zaman kaybı yapma dedim şaşırdı kapattı🤣
    Hakkımız olan AKN'nin kalkması ve buna bağlı olarak sınırsız internet yakın meşaleleri yakın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçan Tosbağa Yoshi -- 19 Aralık 2019; 13:21:14 >
  • Sınırsız olma ihtimalinin olmadığını düşünmeye başladım valla Umutlarım vardı ama BTK sağolsun o umudumu yaktı. Ama İnşaAllah dediğiniz olurda Yılbaşın da bir Sürpriz yaparlarda kaldırırlar AKN'yi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Tarife'yi Geçtiğimiz aylarda 2 ay da Yüksek Hızda Sınırsız kullanan oldu mu hiç bir arkadaş yazmıştı o kullanmış ben de 2 ay kullandım ama tekrardan hız düşmüştü bunu bu tarife yi kullananlar yasadıysa acaba bizi sınayıp test mi ettiler, ayda ne kadar GB kullanacaklar diye eğer bu olayı bu tarifede ki herkes yasadıysa belki yakında sınırsız olabilir düşüncesine kapıldım İnşaAllah yanılmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet etmekten yazmaktan ben yoruldum artık ama adamlar zerre değişime dair adım atmıyolar.

    Yeniy yılda bu konu ike ilgili bir düzenleme falan olur mu acaba?? Böyle bir haber, duyum falan var mıdır??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba,İyi Akşamlar Herkese, Bizim AKN olayı 2020 de de HAYÂL oldu bu AKN'yi Kaldıracakları yok biz de bu haksızlığa karşı bı açıklık bulup VPN aracılığıyla kullanamaz mıyız. Bu konu da bilgisi olan var mıdır?
    veya bilinen Ücretli Ücretsiz VPN APN ayarları programı var mıdır Sınırsız şekilde kullanabileceğimiz. Bari sınırsız hakkimizi bu şekilde kullanalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1gb full+full paket kullanıyorum hızım 128 kbpsye dusuyordu sikayet ettim hızımı sınırsıza aldılar
  • turk telekom online işlemlerden sikayet ettim sonu 1500 nolu telefondan aradilar kaldirdilar aknyi
  • turk Telekom zaten uygun.....ama hakkınızı gene de arayın....turkcelle geç ayvayı yee….
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.