Şimdi Ara

Balık üstüne puding + ayran içtim acil girin .d

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
8.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar balık yedikten rahat 1 saat sonra puding tatlı yedim

    Sonra biraz geçti
    çiğköfte + ayran yedim üzerine

    şuan 10 dakika geçti birşeyim yok. Sizce birşey olur mu? :D



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Balık Üzerine Puding ve Ayran Tüketiminin Etkileri

    Balık tükettikten sonra puding ve ayran gibi diğer gıdaların tüketilmesiyle ilgili olarak bazı hususların dikkate alınması önerilir.

    Balık ve Puding Kombinasyonu

    Balığın sindirimi nispeten uzun sürerken, puding daha hızlı sindirilen bir tatlıdır. Balık yedikten sonra puding tüketmek, sindirim sistemine aşırı yüklenme ve rahatsızlığa neden olabilir. Bu nedenle, balık yedikten en az 2-3 saat sonra puding tüketmeniz önerilir.

    Balık ve Ayran Kombinasyonu

    Ayran, balıkla birlikte tüketildiğinde genellikle sorun teşkil etmez. Ancak, aşırı miktarda ayran içmek, balıktaki proteinlerin emilimini engelleyerek sindirimi yavaşlatabilir. Bu nedenle, balık yedikten sonra ölçülü miktarda ayran tüketmeniz önerilir.

    Genel Öneriler

    • Balık yedikten sonra puding veya pasta gibi tatlıları tüketmekten kaçınmak veya en az 2-3 saat beklemek önerilir.
    • Balıkla birlikte ölçülü miktarda ayran tüketmek genellikle sorun teşkil etmez.
    • Balık yedikten sonra sindirime yardımcı olmak için bol su içmek önemlidir.
    • Sindirim sorunları yaşarsanız, bir sağlık uzmanına danışmanız önerilir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yarin cenazendeyiz :D
    _____________________________
    ''Kişilikli olmak kimse görmediği zaman da doğru olani yapmaktir.''
    J.C. Watts
    Aklim başimda değil ki sebebini bilmiyorum.
  • fıstıklı olsun
    _____________________________
  • Fıstıklı isiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bisey olmaz rahat ol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • balik taze ise bisi olmaz diye okumustum ama benim genede yemiyor ac yatarim genede süt urunu kullanmam ustune

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    -İntel i5 3570k İşlemci - Gıgabyte Z77-D3H Anakart - Asus DirectCU II HD 7850 Ekran Kartı - Kingston 4Gb 1333 Mhz cl9 x2 Ram - High Power Element Bronze 600w 80+ Güç Kaynağı - Aerocool Strike X GT Black Bilgisayar Kasası - Xigmatek Gaia Sd1283 İşlemci Soğutucusu -
  • Allah rahmet eylesin kardeş
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Organ bağışını(yapmayı düşünüyorsan) hemen yap dostum.
    _____________________________
  • Donuna baksana vıcık bir şey hissediyor musun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • balık tazeyse zaten sıkıntı yaratmaz da

    şimdi de bişey olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Helvanı hazırlatıyorum kaç kişi olacak ona göre ?
    _____________________________
  • Her şey balığın tazelik durumunda, taze balıksa yanında ayran bile içsen bir şey olmaz
    _____________________________
    ...
    BREAKING BADGAME OF THRONESFRINGELOSTPRISON BREAKARROWHANNIBALSUPERNATURALFARGOTRUE DETECTIVESHERLOCKSPARTACUS
    DA VINCI'S DEMONSDAREDEVILFLASHWAYWARD PINESORPHAN BLACKBANSHEEMR. ROBOTTHE LOST ROOMBETTER CALL SAUL
    R7 265 GDDR5 2GB 256Bit AMD Radeon EKRAN KARTI | Amd Fx X6 6300 3.50 gHz İşlemci | 4GB Ripjaws DDR3 1600MHz RAM | ASGARD 382 500W MidT ATX SİYAH KASA | 970A-G46 AMD 2133 MHz(oc) ANAKART | 3.5" 1TB Barracuda 7200Rpm HARDDISK
  • vallla kardeşim 1 ay once boyle oldu arkadaş helvasını yemedık ama tuvaletinde full sıvı sıvı sıçmıklar vardı alt kat şikayetçi oldu attırdılar sonra annesi babası kızdı buna amcası harçlık vemreyı kestı ayakkabılarını karşı komşunun çocuğu çalmış yurtta şuan oradaki arkadaşları kalemini silgisini fln araklamış sonra yinme atılmış bu sıçmıklar cıvık cıvık akıyormuş aşşğıya 1 aydır etkısı suruyor aynı senın gıbıydı oda sonra kendı evıne çıktı şuan duzeldı galıba ama ara sıra dıyor cıvık cıvık akıtıyorum ondan dolayı bodrum kattan aldım diye he birde parası yok diye değil sırf bu yuzden bina görevlisi olmuş şuan mutlu 4 çocuk 2 kadın sahibi
    _____________________________
    Artic Monkeys - AM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WISDOM

    fıstıklı olsun

    yapma yawww :d
    _____________________________
    iPhone XS Max 512 GB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmedaltair

    quote:

    Orijinalden alıntı: WISDOM

    fıstıklı olsun

    yapma yawww :d

    yok yawww D:
    _____________________________
  • Dün sabah kahvaltisinda yarım litre süt üzerine 2 adet alabalık yedim, bir sey olmadı :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Vide, deus ultionum, vide, videns omnia!
  • Bir şey olmaz olursa da parmak at mideni formatla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    insan ancak kendi menfaatini unutursa gönüllere girebilir.
  • Balık ayran girmiş zaten biz niye girelim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    .
  • Bi şey olmaz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    SONY XPERIA™ Z5 | White
  • Söyle malzemeden çalmasınlar bol fıstıklı olsun
    _____________________________

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.