Şimdi Ara

BAĞDAT CADDESİ MAÇ İÇİN MEKAN TAVSİYELERİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
19.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar artık son maçbüyük ihtimal şamp.olacağız.4-6 kişi arası gitmeyi düşünüyoruz.Bağdat caddesinde hangi mekanları tavsiye edersiniz ?


    Hepimiz 20 -24 yaş arası olacağımız için genç işi , nargile , bira içeceğimiz mekan tavsiyesi lazım.Bildiğiniz güzel ve kaliteli yerler varsa yazarsanız hepimiz için yararlı olur.


    Geçen seneki gibi çok kalabalık olur mu ? Şamp.olduğumuzda caddede sabaha kadar kutlamalar yapılır mı ? Maçtan sonra veya maç sırasında bomboş olmaz umarım


    Son olarak.Araçla girsek sıkıntı yaratır mı ?


    Şimdiden teşekkürler herkese







  • Ek olarak.Gelmek isteyenler buraya yazsın.Orada buluşuruz veya aynı mekanda maç izleyebiliriz.Buradan kararlarştıralım.



    Bakkal GAzi özellikle senin gelmeni istiyorum.Gel artık adamı hasta etme
  • 1 araçla gelmeyin. hem size hem arabaya yazık.
    2 cadde de maç bittiği andan itibaren şölen başlıyor ve bitmiyor (yok böyle bi şey)
    3 aslında caddede toplanılmaz, maçtan sonra gidilir. onun için bostancı maltepe sahilde istediğiniz mekanı seçin.
    derim ben.
  • Havelka derim. Ancak Fenerbahçenin kritik maçlarında nargile satışı yapmıyorlar . Aksi bir durum ortaya çıkarsa karışıklık çıkmasın diye :)
  • Bostancı sahilde hemen istasyona çok yakın Cordon var. Hiç sevmem orayı normalde ama bu maç için ideal. Ortam da güzel olur orda. Ordan da yürüyerek caddeye çıkarsınız
  • Güzel tavsiyeler geliyor.Farklı tavsiyelerde bulunacak arkadaşlar var mı ?

    Mümkünse nargile olsun ve caddeye yürüme 5-10 dk mesafede olsun :)
  • Brader bu maçta nargile ile falan uğraşılır mı? Mümkünse 20 lira alıp , herhangi bi servis yapmayan yer olsun.. Önden sağdan soldan garsonlar geçer falan , ayar ederler adamı..
  • ulan konu tutmadı iyiimi


    Alt tarafı mekan tavsiye istedik.ayıp size bee
  • Benzinlere gidebilirsiniz öncelikle 20 lira maç lirası alabilirler:) Ben gs maçında nargilemi içerken izledim:)
  • Beyler caddeye dev ekran kurulmayacak mı?
  • arkadaslar istanbula pazar gunu kutlamalar icin gelmeyi dusunuyorum.fenerbahce takımını gormek istiyorum.(ilkkez)bagdat caddesine gelirlermi acaba?otobusle filan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolcia

    Beyler caddeye dev ekran kurulmayacak mı?

    Evet beyler bende merak diyorum eğer dev ekran varsa bende bağdat caddesine gideceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peiz!

    Bostancı sahilde hemen istasyona çok yakın Cordon var. Hiç sevmem orayı normalde ama bu maç için ideal. Ortam da güzel olur orda. Ordan da yürüyerek caddeye çıkarsınız


    Evet bende burayı tavsiye ediyorum ama mekan olarak Hizmet REZALET. Zorla üst üste çay içmeye maruz kalıyorsunuz. İstemezseniz ya da sonra alacağım derseniz garson; olmaz, maç günü 5-6 tane içmeniz lazım yoksa şef kızıyor deyip zorla çayları masana koyuyor. Biz daha önceden tecrübeli olduğumuz için bu duruma tepki gösterdik.(Daha öncede göstermiştik). Garsona; öyle şey olamaz, ne zaman çay içip içmeyeceğimizi sen belirleyemezsin, içmiyoruz kardeşim al şu çayları diye söylenirken garson 'yine mi siz geldiniz?' gibi saygısız bir cümle kurdu. Aramızdan bir arkadaş 'konuşmalarına dikkat et' dedikten sonra geri zekalı garson çaylarını alıp gitti. Daha sonra ondan çay almayacağımızı bildiği için başka bir arkadaşını gönderdi bize çay vermek için, bizde o saygısızlıktan sonra istemedik doğal olarak. Biz çayları almayınca bu garsonda , uzaktan bizi seyreden geri zekalı arkadaşına bakarak sırıttı. Biz de o masadan kalkıp başka garsonların baktığı bölümdeki bir masaya oturduk. Saygısızlık yapan garsonu da şefine 2. kez şikayet ettik. ( Daha öncede aynı garson çay içmiyoruz diye masamızdan arkadaşın gazetesini almıştı, elinde gazeteyle giderken; 'çay içmezseniz alırım böyle' demişti. İlk şikayetimiz oydu yani.) İyi ki Alex 5 gol attı da keyfimiz yerine geldi. İşte bu mekanın ahlaksız garsonlarını çekerim, maçımı izlerim derseniz, buyrun gidin.




  • Nerden öğreniriz dev ekran kurulup kurulmayacagını?
  • Benzin'e sakın gitmeyin, yemeklerinden en son gergedan çıkmış, öyle diyorlar.






    Gidip doldurmayın la şu mekanı yer kalmıyo sonra :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXSquaLLXx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Peiz!

    Bostancı sahilde hemen istasyona çok yakın Cordon var. Hiç sevmem orayı normalde ama bu maç için ideal. Ortam da güzel olur orda. Ordan da yürüyerek caddeye çıkarsınız


    Evet bende burayı tavsiye ediyorum ama mekan olarak Hizmet REZALET. Zorla üst üste çay içmeye maruz kalıyorsunuz. İstemezseniz ya da sonra alacağım derseniz garson; olmaz, maç günü 5-6 tane içmeniz lazım yoksa şef kızıyor deyip zorla çayları masana koyuyor. Biz daha önceden tecrübeli olduğumuz için bu duruma tepki gösterdik.(Daha öncede göstermiştik). Garsona; öyle şey olamaz, ne zaman çay içip içmeyeceğimizi sen belirleyemezsin, içmiyoruz kardeşim al şu çayları diye söylenirken garson 'yine mi siz geldiniz?' gibi saygısız bir cümle kurdu. Aramızdan bir arkadaş 'konuşmalarına dikkat et' dedikten sonra geri zekalı garson çaylarını alıp gitti. Daha sonra ondan çay almayacağımızı bildiği için başka bir arkadaşını gönderdi bize çay vermek için, bizde o saygısızlıktan sonra istemedik doğal olarak. Biz çayları almayınca bu garsonda , uzaktan bizi seyreden geri zekalı arkadaşına bakarak sırıttı. Biz de o masadan kalkıp başka garsonların baktığı bölümdeki bir masaya oturduk. Saygısızlık yapan garsonu da şefine 2. kez şikayet ettik. ( Daha öncede aynı garson çay içmiyoruz diye masamızdan arkadaşın gazetesini almıştı, elinde gazeteyle giderken; 'çay içmezseniz alırım böyle' demişti. İlk şikayetimiz oydu yani.) İyi ki Alex 5 gol attı da keyfimiz yerine geldi. İşte bu mekanın ahlaksız garsonlarını çekerim, maçımı izlerim derseniz, buyrun gidin.

    Yok hocam o ne öyle ya.Vallahi şamp.stresine girip kavga ederim garsonla.

    Madem böyle bir yer nye tavsiye ediyorsunuz ? Bölgedeki en iyi mekan mı ?(hizmet hariç)


    Başka tavsiyelere bulunacaklar yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: xXSquaLLXx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Peiz!

    Bostancı sahilde hemen istasyona çok yakın Cordon var. Hiç sevmem orayı normalde ama bu maç için ideal. Ortam da güzel olur orda. Ordan da yürüyerek caddeye çıkarsınız


    Evet bende burayı tavsiye ediyorum ama mekan olarak Hizmet REZALET. Zorla üst üste çay içmeye maruz kalıyorsunuz. İstemezseniz ya da sonra alacağım derseniz garson; olmaz, maç günü 5-6 tane içmeniz lazım yoksa şef kızıyor deyip zorla çayları masana koyuyor. Biz daha önceden tecrübeli olduğumuz için bu duruma tepki gösterdik.(Daha öncede göstermiştik). Garsona; öyle şey olamaz, ne zaman çay içip içmeyeceğimizi sen belirleyemezsin, içmiyoruz kardeşim al şu çayları diye söylenirken garson 'yine mi siz geldiniz?' gibi saygısız bir cümle kurdu. Aramızdan bir arkadaş 'konuşmalarına dikkat et' dedikten sonra geri zekalı garson çaylarını alıp gitti. Daha sonra ondan çay almayacağımızı bildiği için başka bir arkadaşını gönderdi bize çay vermek için, bizde o saygısızlıktan sonra istemedik doğal olarak. Biz çayları almayınca bu garsonda , uzaktan bizi seyreden geri zekalı arkadaşına bakarak sırıttı. Biz de o masadan kalkıp başka garsonların baktığı bölümdeki bir masaya oturduk. Saygısızlık yapan garsonu da şefine 2. kez şikayet ettik. ( Daha öncede aynı garson çay içmiyoruz diye masamızdan arkadaşın gazetesini almıştı, elinde gazeteyle giderken; 'çay içmezseniz alırım böyle' demişti. İlk şikayetimiz oydu yani.) İyi ki Alex 5 gol attı da keyfimiz yerine geldi. İşte bu mekanın ahlaksız garsonlarını çekerim, maçımı izlerim derseniz, buyrun gidin.

    Yok hocam o ne öyle ya.Vallahi şamp.stresine girip kavga ederim garsonla.

    Madem böyle bir yer nye tavsiye ediyorsunuz ? Bölgedeki en iyi mekan mı ?(hizmet hariç)


    Başka tavsiyelere bulunacaklar yok mu?

    Caddeye indikden sonra Fenerbahçeye yol tut orda yerler hem nezih hem adam gibi garsonları var.




  • Maç dediğin pub da izlenir.. Stad'a en yakın pub ise bokludere yolu ile arkadaki fenerium a devam eden yol ayrımının başında bir pub var.. Tribüncü elemanlar falan da oluyor deplasman maçlarında.. Güzel ortam var..
  • Beyler kadıköye daha önce 1-2 kere gittim ama çok iyi bilmiyorum bu hafta sonu maç izlemeye gidicez arkadaşlarla geçen sene son maçta dev ekran kuruldu diyosunuz.Bu senede kurulusa nereye kuruluyor dev ekran.Birde diyelimki dev ekran kurulmadı şöyle öğrenci bütçesini kasmayacak içkisiz yemeksiz yani bi hizmet beklemiyorum maç olsun yeter bi mekan varmı bildiğiniz.Maç saatine 1 saat kala falan kahvehanelerde yer bulabilirmiyiz
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.