Şimdi Ara

Babaların Doblo Sevdası (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.




  • Benim bildiğim doblo nemo transit vs apaçı aracı. Özelliklede rengi beyazsa. Sahinden hondadan vs uzak durduğum kadar onlardan da uzak duruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.

    Caddy daha iyi resmen arka tekerlek yere yapışmış.50 km gezip Kangoo al diyen kişi çıkmaz ama çıktı diyelim viraja girdiği an takla attığı zaman iş işten çoktan geçmiş olur.2014 yılında dahi ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler Caddy yine 5 adım önde Kangoo vs.den




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.

    Caddy daha iyi resmen arka tekerlek yere yapışmış.50 km gezip Kangoo al diyen kişi çıkmaz ama çıktı diyelim viraja girdiği an takla attığı zaman iş işten çoktan geçmiş olur.2014 yılında dahi ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler Caddy yine 5 adım önde Kangoo vs.den

    Hangisinin daha iyi olduğunu göz kararı mı belirliyoruz

    Caddy öyle bir savruldu ki resmen spin atacaktı. Sonra görüntüyü pilota verdiler zaten ne alakaysa.

    Siz Caddy alın, ben sadece ufak bir noktayı belirtme ihtiyacı hissettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.

    Caddy daha iyi resmen arka tekerlek yere yapışmış.50 km gezip Kangoo al diyen kişi çıkmaz ama çıktı diyelim viraja girdiği an takla attığı zaman iş işten çoktan geçmiş olur.2014 yılında dahi ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler Caddy yine 5 adım önde Kangoo vs.den

    Hangisinin daha iyi olduğunu göz kararı mı belirliyoruz

    Caddy öyle bir savruldu ki resmen spin atacaktı. Sonra görüntüyü pilota verdiler zaten ne alakaysa.

    Siz Caddy alın, ben sadece ufak bir noktayı belirtme ihtiyacı hissettim.

    Kangoonun kötü olduğunu gözle belirlemedik mi zaten ? Neyse Caddy'nin tekerlek yere yapışırken berlingo'nun arka teker 10 cm kadar havalandı.Kangoo ise zaten uçtu gitti.




  • bizim 3. kangoo muz bu ilki 2001 model 1.9 express di 2.si 2004 multix 1.5 dci idi 3.sü kangoo pampa 2010 model yeni kasa yani satma sebebimiz hep 100 bini geçmesiydi çok memnunuz allah korusun doblodan :) şişme plastik yığını bunu alma sebebimiz sınıfıfn 2.si olması kaliteli olması bu arada yaş 22 velet deyip cevap vermeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.

    Caddy daha iyi resmen arka tekerlek yere yapışmış.50 km gezip Kangoo al diyen kişi çıkmaz ama çıktı diyelim viraja girdiği an takla attığı zaman iş işten çoktan geçmiş olur.2014 yılında dahi ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler Caddy yine 5 adım önde Kangoo vs.den

    Hangisinin daha iyi olduğunu göz kararı mı belirliyoruz

    Caddy öyle bir savruldu ki resmen spin atacaktı. Sonra görüntüyü pilota verdiler zaten ne alakaysa.

    Siz Caddy alın, ben sadece ufak bir noktayı belirtme ihtiyacı hissettim.

    Kangoonun kötü olduğunu gözle belirlemedik mi zaten ? Neyse Caddy'nin tekerlek yere yapışırken berlingo'nun arka teker 10 cm kadar havalandı.Kangoo ise zaten uçtu gitti.

    pardon hocam kangoo ya kötü demişsiniz de kangoo türkiyede çok tutulan satılan bi araç yıl olmuş 2014 daha ankara İstanbul kangoo dolu vs vs bizim türkiye hariç düm dünyada ayakda alkışlanan bi araba kangoo olması tüm dünyayı salak yapmaz yani millette biliyor hangi arabanın iyi olduğunu avrupaya gittim doğru düzgün fiat görmedim hele doblo sıfır :) iyisini bilen biliyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendorx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle

    Caddy bence de çok iyi. Arkada yaprak yerine helezon yay kullansa, binek olarak tercih edilebilecek en iyi hafif ticari olacak benim gözümde. Ama yanaşmıyorlar nedense.

    Ayrıca artık diğer hafif ticarilerin de güvenlik konusunda eksik yanı yok. Hatta çoğu B segementi binek otomobilleri geride bırakacak güvenlik donanımına sahip bazıları. Bir inceleyin isterseniz.

    Herkesin kararı kendine. Ben sadece Caddy'nin doğası gereği, helezon yay kullanan rakiplerinden konforsuz olduğunu belirtmek istedim.

    Şu video bile Caddy almak için tek başına yeterlidir.Güvenlik olarak Caddy'den çok eksiği var Kangoo ve diğer ticarilerinhttp://www.youtube.com/watch?v=LyVS5PEY3Gc

    Şimdi bu testte Berlingo mu daha iyi Caddy mi? Kangoo'u zaten geçiyorum.

    Ondan sonra, video 2008 yılına ait. Ben de mesajımda "artık" diye yazdım zaten. Yani eskiden hafif ticariler yürüyen tabuttu. Ona kimse itiraz edemez.

    Caddy daha iyi resmen arka tekerlek yere yapışmış.50 km gezip Kangoo al diyen kişi çıkmaz ama çıktı diyelim viraja girdiği an takla attığı zaman iş işten çoktan geçmiş olur.2014 yılında dahi ne kadar geliştirirlerse geliştirsinler Caddy yine 5 adım önde Kangoo vs.den

    Hangisinin daha iyi olduğunu göz kararı mı belirliyoruz

    Caddy öyle bir savruldu ki resmen spin atacaktı. Sonra görüntüyü pilota verdiler zaten ne alakaysa.

    Siz Caddy alın, ben sadece ufak bir noktayı belirtme ihtiyacı hissettim.

    Kangoonun kötü olduğunu gözle belirlemedik mi zaten ? Neyse Caddy'nin tekerlek yere yapışırken berlingo'nun arka teker 10 cm kadar havalandı.Kangoo ise zaten uçtu gitti.

    pardon hocam kangoo ya kötü demişsiniz de kangoo türkiyede çok tutulan satılan bi araç yıl olmuş 2014 daha ankara İstanbul kangoo dolu vs vs bizim türkiye hariç düm dünyada ayakda alkışlanan bi araba kangoo olması tüm dünyayı salak yapmaz yani millette biliyor hangi arabanın iyi olduğunu avrupaya gittim doğru düzgün fiat görmedim hele doblo sıfır :) iyisini bilen biliyor :)

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtillaHan1

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: splendorx

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin gene iyi biz doblo partneri geçtik minibüs sevdasına kapıldık babam satıcak bakalım arabayı baba ne alıcan diyorum gene uzun şase minibüs alıcam diyo
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.