Şimdi Ara

Babaların Doblo Sevdası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • annen devreye girsin.şöyle aslan gibi bir sedan alalım desin.linea olabilir.
    doblo,kango,candy bu tür araçlarda karakter diye bir şey yok.ne kadar pahalı olursa olsun fakir arabası imajı var.eşek gibi doldur yükü kullan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espv -- 30 Temmuz 2014; 13:58:23 >
  • Çoğumuzun babasında vardır böyle bir sevda benim babamda da var :) Geçenlerde Yeni Courier'i incelemeye gittik, ben hep vazgeçirmeye çalışıyordum ticari olduğu için, Allahtan ön koltuğa oturduktan sonra hemen vazgeçti küçük bu uzun yolda rahatsız eder dedi
  • 75bin tl fiyatını göster vazgeçer

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir yakınımızın aracını test ederken, sollamada göstermiş olduğu başarısız performansın ardından şeridimize dönünce kendimden emin bir şekilde gülümsedim ve ona baktım. Verdiği tepki aynen buydu;

    "Bizden geçti artık o hız merakı, ayağımızı yerden kesiyor işte."

    Umutsuzluğa kapıldığım anda hız sınırının farklı olduğunu söyledim çaresizce ve çok şaşırdı, sanırım fikri değişirse bu sebepten değişir.

    Aslında daha zor olan Alfa 156 için ikna etmek, Doblo'dan vazgeçirmek değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CorsaD2011

    Ruhsatta kamyonet yazar,yıllık mtv 600-700 TL civarıdır. Yılda bir muayeneye(160+ 35 TL Egzos emi) girer. Bölünmüş yolda 90km/h hız sınırı var, otomobil:110 Km/h. Hız cezası 174 TL. Doblo'dan bu nedenlerle düşmandan kaçar gibi kaçan iş arkadaşım var. Satıp kurtuldu 2008 model Focus aldı. Bagaj önemliyse StationWagon araçlar tavsiye ederim: Megane, Focus, Clio Grandtour
     Babaların Doblo Sevdası

    Öyle ama Türkiye'de sevilmiyor ve çok saçma mazeret sunanlar oluyor. Mesela ''Abi,araba ısınmıyor.'' diyeni duydum.

    Yurtdışında millet A4 alıyor,A6 alıyor,530 alıyor ama Touring alıyor,Avant alıyor.Eğer ailesi,evcil hayvanı vs. varsa...

    Hem güvenli hem de eşya alıyor.En güzeli ve temizi..Ben de düşünüyorum ileride ailem için.SUV ya da SW tipi araçlar.




  • Babanin yasini bilmiyorum ama ben de babayim ve yasim da epeyi oldu. Su anda kullandigim arac ihtiyaclarimi karsilamiyor ve doblo connect gibi araçlar artik bana cok cazip geliyor.
    zira arabayi kendi zevkime gore kullanip müziği acip piyasa yapmak, araci modifiye etmek gibi bir luksum yok.
    Arac coluk cocuk tikabasa dolu, on koltukta oturan kaynanam suruculuk zevkimin icine ediyor ve icinde yogurt, sut, dosek, yun, kurbanin kellesi iskembesi gibi seyler tasinan bagaj da kesinlikle yetmiyor.

    Iste bu yuzden bana da doblo lazim. Icimde bir subaru impraza ya da mitsu evo yatiyor ama kacarim yok ben de doblo alacağım.

    bu arada fabialar yuksek degildir, clio, lineaya gore alcaktir.

    Fabia alacaksaniz roomster ya da fabia Scout gosterin babanıza beğenebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabadan bu kadar şikayetçiyiz ama yollar doblo dan geçilmiyor.Bu arada bende de bir tane var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.




  • 6 yıl boyunca vergisi düşmeyecek deyin. vazgeçebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    harbiden caddy den sonra diğerleri çok kötü geliyor insana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum




  • valla 33 yaşına geldim babam en az 15 araba değiştirdi ama hepsi toyota idi toyotadan hiç vazgeçmedi.Sanırsam benim babam harbiden toyota gibi adam oldu artık
  • Babanin arabasindan sana ne? Benim babamin hic arabasi olmadi, büyü, calis, istedigin arabayi al bin.

    Bu zamanin cocuklarini anlamak zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    Konfor konusunda sınıfta kalıyor. Kangoo, Partner, Citan, Berlingo, Courier gibi rakiplerine kıyasla çok sert.

    Bunlar da iyi değil de kötünün iyisi hiç olmazsa. Makaslı Doblo ve Caddy'lerin gazabını binen bilir.

    Sonuçta ticari araç sedan kadar konfor beklememek gerek.Kangoo,doblo falan rakip değil Caddy'e.Güvenlik donanımları ESP vs,en güçlü motor ve az yakıt tüketen bir araç Caddy diğerleri bunun yanında asla alınmaz.Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy.

    Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik

    Kullanmadığın için bilemiyorsunuz tabi kullandıktan sonra tekrar yorum atın.Neyin komik neyin gerçek olduğunu o zaman yazarsınız.

    Caddy kullanmadım, arka koltuğunda seyahat ettim. Zaten asıl sıkıntı yaratan kısım da arka koltuk. Yoksa şoförün bir sıkıntısı yok. Zıp zıplayanlar arkada oturanlar.

    "Makaslı olması konforu kötü demek değil birçok sedan araçtan daha konforlu Caddy." cümlesinden sonra ne desem bilemedim. Makas ya da nam-ı diğer yaprak yay, zaten üretiliş amacı gereği konforsuz bir sönümleme sistemidir.

    Kullanılış amacı da konfor değil, yük karşısında helezon(helisel) yaylara kıyasla daha dirençli durmasıdır.

    Yani kamyonlarda yaprak yay, yolcu otobüslerinde helisel yay kullanılmasının bir sebebi olmalı değil mi?

    Ayrıca helisel yayların kullanım ömrü esneklik üzerinden belirlenirken, yaprak yaylar kırılana kadar kullanılır.

    Bu durumda nasıl bir konfordan söz edilebilir?

    Aynı sınıftaki araçlardan kesinlikle çok daha konforlu .Asla zıplama gibi bir durum olmadı uzun yola çıktığımız zaman yani bana belirtmedi ailem ki bende arkada yolculuk yaptığım zaman hissetmedim öyle bir durum

    Yükte iken yaprak yayların konforu bir miktar iyileşiyor zaten. Doblo'sunun bagajında sürekli iki torba çimento gezdiren inşaatçı tanıdığım vardı zamanında. Uzun yolda (aile+yük) da konforunun daha iyi gelmesi normaldir.

    Fakat araç boş iken şehiriçinde (şehir farketmez hepsinin yolları tarla gibi zaten) bir kişiyi arka koltuğa oturtun Caddy'de. 50 kilometre gezdirdikten sonra yine boş bir Kangoo'nun arka koltuğuna alıp bi 50 kilometre daha yapın.

    Sonra sorun "hangisini alırsın?" diye. Bu araçların dezavantajları sürücü koltuğunda anlaşılmaz. Sürücü bölmesi darbenin çoğunu helezon yaylardan aldığı için konforu standart hisseder.

    Doğru olabilir tabi ki.Kimsenin Kangoo al diyeceğini zannetmiyorum yinede.Güvenlik,atiklik,donanım,performans bakımından yine Caddy al diyecektir kesinlikle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Ticari alınacaksa kesinlikle bu Volkswagen Caddy olmalı.

    harbiden caddy den sonra diğerleri çok kötü geliyor insana

    Kesinlikle öyle. Caddy bir yana diğerleri bir yana.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.