Şimdi Ara

B ve C sınıfındaki en iyi yalıtım testleri ve değerleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
8.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otopark'ın testini Allah'ın ayeti gibi ağızlarından düşürmeyenler, ADAC'ın testini beğenmiyor. Manidar mı ? Değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ducatine kullanıcısına yanıt
    seat arabanın hası diye boşuna demiyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    Saçma sapan bir test. Audi a1 67 dB iken Audi a3 nasıl 68 dB olabilir?

    a1in üstünde 55 yanak 15 teker, a3ün üstüne 45 yanak 17 teker varsa a3 gayet de güzel daha gürültülü olabilir yol sesi ile.

    Hocam o zaman düşük yada orta ebatlarda bir jant şeçimi ile yumuşak hamurlu lastik seçimi yapıldığında kabine 1 db etki ediyor diyebilirmiyiz? Yapsa yapsa en fazla 2 db olabilir gibime geliyor. Sonuçta leon ve golf büyük ihtimalle araçın kabin iskeletlerine,kapı içlerine vs. daha fazla ses geçirmeyen malzeme kullandıkları, kaliteli işçilik ve malzemeye sahip olmaları buna etken olduğunu varsayabiliriz dimi? Söyle bir örnek veriyim. Fiat punto ya 15 inç jant takıp ve michelin gibi yumuşak hamurlu lastik seçmemize rağmen yol sesini azalttı ama yalıtım gene vasattı.


    Bu arada arkadaşlar araçlar hepsi benzinli ve 1.4-1.6 motorlar seçildi. Ama tabii lastik,jant seçimi vb gibi etkenler dışında araçların kabin işçiliği ve malzeme kalitesi öne çıkarmaz mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducatine -- 16 Ocak 2016; 19:42:23 >




  • baba0392 kullanıcısına yanıt
    Otopark en güvenilir test sayfası,Adac'dan tabiki daha fazla güveneceğiz.
  • a3 ve Golf varken Leon'un birinci sırada olması saçma.
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    Aynen aynen. Böyle devam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayhani A kullanıcısına yanıt
    Bu renaulta çöp diyenlere de uyuz oluyorum. Bi sizin arabanız iyi zaten sayın s class mercedes sahibi. Volkswagen'i de bi b.k sanmayın bu kadar sanki bana Mercedes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçlar dizel mi benzinli mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobil alemi

    Tamam Leonun yalıtım kötü değil gerçekten güzel ama Golf 7 sahibi olduğum sürede 160-170lere hem golfle hem leonla çıktım.Bariz Golf daha sessizdi.
    İşin içinde bir şey var ama anlıyamadım golf daha sessiz leondan çünkü

    Sen haklısın, eminim ki öyledir de.
    Ama Adac işin içinde ve gereken şey şu; VW'i zaten satıyoruz, yan markaları daha da güçlendirmeliyiz.
    Almanlar tamamen yoketmek için oynuyorlar adeta.
    "Audi, VW alamadın mı, tipleri mi hoşuna gitmedi.
    Güvenle Skoda veya Seat alabilirsin.
    Başka gruplardan otomobil alma ama, burada biz varız."

    Söyledikleri aynen bu.
    Seat Golf'ten daha sessiz değil, her ikisine binen herkes Golf'ün daha sessiz olduğunu anlayabilir.
    Ama bunun satışları etkisi olmaz, öyleyse yan markaları kuvvetlendirmek için saldırın




  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Yukarda yazmıştım. Yazıların arasında kayboluyor.

    Araçlar benzinli ve motorlar 1.4-1.6 arası.

    Ama bir arkadaşın yazdığı gibi jantlar,lastikler, motor güçleri vs. farklılık gösterebiliyor. Ama bunların etkisi 1 yada 2 db olduğunu tahmin ediyorum. Sonuçta kullanılan malzemeler ve işçilik var. Yada kapı içleri ve motor daha fazla malzeme ekleme yapmış olma ihtimalleri yüksek.
  • A3 ve golfte motor dizel civili kar lastigi takiliyken ve leonda tsi motor ve nokian lastik falan varken yapildiysa inanilir evet

    Not; 3 arabaninda (a3 8p a3 8p makyaj a3 mqb golf 4-5-6-7 ve son kasa leon kullanmis biriyim) cigerini bilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leonda aracın içi tamamen sessiz olduğunda kendisine ses ölçüm testi uygulandığını anlayan ve Anti frekansını yollayarak aracı sessizleştiren yazılım varmış. Seni gidi folkswagın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 16 Ocak 2016; 23:19:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıralamanın ilk başlarında sıkıntı var ama sonlarında yok bence.o yalıtımla sıralamaya girmeleri bile iyi
  • Hocam o listedeki bazı araçların ne 1.4 nede 1.6 motoru var dikkatinizi çekerim. Bence liste yaparken karşısına motorunuda yazın... Her motorun çıkardığı gürültü aynı olmaz...
  • i10 A segmenti degil mi yav? 😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Oraya açıklamasını yazmıştım. Ama sanırım kimse açıklamaları okumuyor :) İ10 süpriz ve başarılı bir değeri olduğu çin koydum.B segmentinde olmadığına dair diye açıklama yazmıştım.
  • Ducatine kullanıcısına yanıt
    Yazdiginiz aciklamalar okunuyorda, konu aciyorsaniz ve iceriginde yanlislar varsa bunun hakkinda fikrimizi beyan etme gibi bir ozgurlugumuz var.

    Sizle alakali olmayan diger durumsa kurumun yaptigi sacmalik. Eger gercekci bir test isteniyorsa segment icinde tum arabalar ayni ebat ve ayni marka sifir lastiklerle teste cikacak, motor hacimleri ayni olacak. Aksi halde bunun gibi haber degeri olmayan, okuyucunun kuruma gecirdigi konu olup cikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Hocam o listedeki bazı araçların ne 1.4 nede 1.6 motoru var dikkatinizi çekerim. Bence liste yaparken karşısına motorunuda yazın... Her motorun çıkardığı gürültü aynı olmaz...

    Hocam onlar hangi araç gözümden kaçmış olabilir. Sanırım 1 tane araç 1.2 motoru vardı. Yalnız şöyle bir açıklama yapmak istiyorum. 1.2 - 1.4 motor ve 1.6 motor DB değerleri aynı olduğu için bunu belirtme gereği duymadım. Diğer etkenleri de belirtmeme rağmen geri kalanlar tartışmaya açıktır. Adac tartışmaya açık. Ayrıca diğer bağımsız firmalara ve sitelere baktığımız zaman testlerin ve değerlerin aynı veya birbirine yakın olduğunu görebiliyoruz. Zaten herkes vag grup-alman araçlarına ayrıcalık olduğunu düşünüyor. Ama Polo ve Corsa ilk 10 bile giremiyor. Ve de i10, jazz ve 208 ilk 10 dalar.

    Hatta şöyle bir örnek veriyim.

    2013 A3 Motor şeçeneklerinin değerleri şöyle;

    1.4 TFSI 68 db
    1.6 TDI 68db
    2.0 TDI 68db

    1.2 TFSI 68,4db (2010) model

    Bir başka örnek ibiza;

    1.4 Tsi 2009 69db
    1.2 Tsi 2012 68db
    1.2 Tdi 2014 69db


    Evet farkındaysan değerler hep aynı yada aralarında en fazla 1 db oynuyor. Ayrıca diğer sitelere ve bağımsız siteleri inceleyerek baktım. Yalnız burda bazı arkadaşların anlamadığı nokta kabin içinde ses yalıtımın artmasındaki sebep işçilik, kaliteli malzeme, kapı içlerinde ve motor çevresinde ses geçirmeyen malzemelerin artması kalitesi bunlarıda göz önüne almak lazım. Demekki Leon ve golf kabin malzemeleri ve kalitesini arttığını görebiliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ducatine -- 17 Ocak 2016; 2:55:32 >




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız Katılıyorum. Zaten yukarda belirttim. Testler tartışmaya ve eleştireye her zaman açıktır. Benim şu araba çok iyi olacak gibi bir iddiam yok. Sonuçta o firmaların avukatı yada patronu değiliz. :) Ama şu bir gerçek ki lastikler, jantlar, motor şeçenekleri, dizel-benzin vs. gibi etkenlerin dışında firmaların özellikle alman araçların kabin içinde daha fazla kaliteli malzeme ve daha çok ses geçirmeyen malzeme kullandıkları aşikar.(leon,golf,a3) Ben genede Testlerin adil ve gerçek verilerle de yapılsa arada çok farklılık ve uçurum çıkacaklarını zannetmiyorum. 1db-1,5db belki oynama olabilir gibi.
  • Bu testte anormal birşey var çünkü Adac Chevrolet Lacetti içinde bir test yapmış zamanında ve 100km/s gürültüsünü 65 db ölçmüş.8 senedir biniyorum imkanı yok 65 db olamaz yani.İsteyenler linkten bakabilirler.https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT1613_Chevrolet_Lacetti_18_LPG_CDX/Chevrolet_Lacetti_18_LPG_CDX.pdf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.