Şimdi Ara

B Segment Araçların Konfor Sıralaması (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
6.066
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Kusra bakma o zaman ben kendi insanıma 3 bin lira maaş verecem diyo euroncapte çuvallamış bir egea ya para vermem ailemi de bindirmem. Kiralama şirketleri ve filo aracı olmaktan öteye gidememiş b segmentten kırma bir c segmente Tr de montajı yapılıyo diye bir kuruş vermem..



    Alıntıları Göster

    Turkiye spec bir poloda güvenlik olarak egeadan farki olmaz ayrıca büyük araçlar teorik olarak daha guvenlidir, otomobil fabrikalarında çok fazla bant farkı oluyor yeri geliyor bazı pazarlar için şasi destekleme aparatlarını bile çıkartıyorlar bakın bunu honda yaptı turkiyede .Volkswagen da hava yastiklarini cikararak yaptı o sebeple bu konularda çok iddialı olmamak lazım iihsinin passenger small overlap testleri bile buna örnek adam sol tarafa destekleyici ekipmanlar koyarken sag tarafa koymuyor yerinizde olsam bu kadar iddaali konuşmam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 22 Kasım 2020; 18:7:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Turkiye spec bir poloda güvenlik olarak egeadan farki olmaz ayrıca büyük araçlar teorik olarak daha guvenlidir, otomobil fabrikalarında çok fazla bant farkı oluyor yeri geliyor bazı pazarlar için şasi destekleme aparatlarını bile çıkartıyorlar bakın bunu honda yaptı turkiyede .Volkswagen da hava yastiklarini cikararak yaptı o sebeple bu konularda çok iddialı olmamak lazım iihsinin passenger small overlap testleri bile buna örnek adam sol tarafa destekleyici ekipmanlar koyarken sag tarafa koymuyor yerinizde olsam bu kadar iddaali konuşmam



    Alıntıları Göster

    Yerinde olsam Vwnin tr araçlarında şasi destek parçalarını çıkardığını kanıtlardım..

    Buyur söz hakkı sende..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pbmax

    Yerinde olsam Vwnin tr araçlarında şasi destek parçalarını çıkardığını kanıtlardım..

    Buyur söz hakkı sende..



    Alıntıları Göster

    Polemik cikarmaya gerek yok ayrica Vw Türkiye de yapti demedim nasıl okuyorsunuz honda bunu tr de yapti dedim arka Tampon demiri yok tr deki hondalarda e vw de güvenlik paketlerini kisiyor bazi aparatları cikartip cikarmadigini kimse bilemez ayrica vw nin açın iihs raporlarını okuyun passenger side testlerinde sağ ve sol tarafin dayanimi farkli,bazı şeyleri abartmaya gerek yok daha bir kaç sene oncesine kadar kapisi düşüyordu testlerde ayrica 2 hava yastıklı polo muhtemelen 2 yildizdan fazla alamaz 6 hava yastikli egea çok daha güvenlidir teorik olarakta testlerde de


    Egea ninda hatchback leri ile sedanlari arasında ciddi bir bant farki var belkide sedanda bazi güvenlik araçlari kısılmış olabilir bunu kimse bilemez , fakat pazarlara göre araclarin güvenlik kistaslari değişiyor bugün cinde montajlanan premium larin bile ciddi guvenlik zaafiyeti olduğu ortaya cikti kuru kuruya benim aracim senin aracini döver muhabbeti pek yakışmıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fiestayı tek geçerim. 2020 modelde 15 jant yek paket olarak geliyor. Bu da bir + olabilir konfor açısından. 2. olarak yeni corsa olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Polemik cikarmaya gerek yok ayrica Vw Türkiye de yapti demedim nasıl okuyorsunuz honda bunu tr de yapti dedim arka Tampon demiri yok tr deki hondalarda e vw de güvenlik paketlerini kisiyor bazi aparatları cikartip cikarmadigini kimse bilemez ayrica vw nin açın iihs raporlarını okuyun passenger side testlerinde sağ ve sol tarafin dayanimi farkli,bazı şeyleri abartmaya gerek yok daha bir kaç sene oncesine kadar kapisi düşüyordu testlerde ayrica 2 hava yastıklı polo muhtemelen 2 yildizdan fazla alamaz 6 hava yastikli egea çok daha güvenlidir teorik olarakta testlerde de


    Egea ninda hatchback leri ile sedanlari arasında ciddi bir bant farki var belkide sedanda bazi güvenlik araçlari kısılmış olabilir bunu kimse bilemez , fakat pazarlara göre araclarin güvenlik kistaslari değişiyor bugün cinde montajlanan premium larin bile ciddi guvenlik zaafiyeti olduğu ortaya cikti kuru kuruya benim aracim senin aracini döver muhabbeti pek yakışmıyor



    Alıntıları Göster

    Yana saga sola lafı çekmek sizin gibi bilgin dahiyane insanlara yakışmıyor..

    Siz vw ye Tr araçlarında şase güvenlik parçalarında eksiltemeye gitti diyorsunuz. Haberiniz varmı sıf şu lafınıza vw size dava açabilir.. bu kadar iddialı konuşmayın derim.

    Yukarıda lafınız ortada aynen diyorsunuz ki, honda Türkiye de yaptı vw de yaptı..


    Buyur kanıtla yaptığını.. vw nin şase güvenlik parçalarını tr araçlarında kıstığını kanıtla..


    Diğer uyanık arkadaşta çindeki passatı örnek veriyo. Burası Türkiye, Çin değil. Kaldıki araçta amerikan passat. Kalite olarak kia rio dan hallice. Kendim test ettiğim bildiğim bir araçtır o passat..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya adam konfor siralamasi sormus millet konuyu arabadan ego kasma seviyesine cikarmis. Sidik yaristirarak tartisilmayan bi konu olmayacak mi. Sacma sapan yorumlarinizi okumaktan biktik ya...


    B segmentte konfor kelimesini alt dallara ayirmak lazim. Otomatik klimadan, elektronik frene cogu B segmentte olmayan konfor ekleride cabasidir. Genel manada oyumu Almanlardan yana kullaniyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anubisin_Ruhu

    Ya adam konfor siralamasi sormus millet konuyu arabadan ego kasma seviyesine cikarmis. Sidik yaristirarak tartisilmayan bi konu olmayacak mi. Sacma sapan yorumlarinizi okumaktan biktik ya...


    B segmentte konfor kelimesini alt dallara ayirmak lazim. Otomatik klimadan, elektronik frene cogu B segmentte olmayan konfor ekleride cabasidir. Genel manada oyumu Almanlardan yana kullaniyorum.

    Aynen hocam ya. Hesabım aslında eski ama araç forumlarında yeni yeni mesaj atmaya başlıyorum. Tüm başlıklar fanatik marka taraftarları tarafından tartışmalarla dolu :)


    Konuya ilişkin olarak ise; açıkcası çok böyle aman aman araba uzmanı biri değilim. Ancak çalıştığım şirket sebebiyle çok farklı çeşit araba kullanma imkanım oluyor ( daha çok b ve c segment). Nacizane düşüncelerim


    1- Eğer arabada teksem ( yani biraz seri kullanabiliyorsam :D ) Fiesta yı çok seviyorum. Sert biraz ama yol tutuşu çok keyifli

    2- Eğer daha sakin kullanımsa, Polo yu seviyorum. (güvenlik paketleridir işte şu bu özelliğidir hiç bir iddiam yok sadece sürüş hissi yumuşak geliyor). bir kere i20 sürmüştüm o da güzeldi ama performansı zayıf kaldı.

    3- Favorim: :Şaşırtıcı gelebilir ama Clio 5 :) Neden bilmiyorum tipi çok hoş geliyor gözüme. Yakıtı az, bir de icon paketteki içerik diğer markaların full paketlerine oranla daha ucuza elde edilebiliyor. O yüzden benim konfor anlayışıma daha çok hitap ediyor.





  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.