İyi günler. Mayıs aylarında bir ürün aldım ve 2 ay sonra arızalandı.Garantiye gönderdim,tamir edildi.Servis herhangi bir belge filan doldurmamış. Şu an aynı arızayı verdi.Aşağıda ki maddeye göre bedel iadesi isteme hakkım var mı ?Hakkım var ise nasıl bir yol izlemeliyim ? 3.Bölüm Madde 9 : a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, ..... durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=19782&MevzuatTur=7&MevzuatTertip=5 |
Bildirim