Şimdi Ara

AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    AVRUPA Q1 2020 SEGMENT BAZINDA SATIŞLAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 3 serisi beğenilmişe benziyor.
    "Passat sadece Türkiye'de tutuluyor"cuların yorumlarını bekliyoruz.
  • Hyundai ioniq’in honda cıvıcten fazla satması taktir edilir. Cıvıc avrupada tutulmuyor. Bizim burda da tasarımına tav oluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Necip milletimiz gibi modern avrupa’da tercihini kalite,konfor, tasarım, işlevsellik ve verimlilikten yana kullanmış. Yine Passat premium olarak Bmw 3’ün hemen ardında yer almış, bir diğer premium GOLF ise kendisine rakip olma hayalinde olanlara 1.5 kat fark atmış.

    Her kesime ,her cebe 1.0’dan 2.0 hacme kadar motor hacimleri ile , farklı donanım seviyeleri ve otomatik şanzıman kombinleriyle sektörü domine eden VAG grubu bu başarının bir tesadüf olmadığını göstermiş.

    Ayrıca haberelectro kardeşime bu verileri bizimle paylaşmasına vesile olması hasebiyle en kalbi duygularımla şükranlarımı sunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 18 Mayıs 2020; 23:19:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    3 serisi beğenilmişe benziyor.
    "Passat sadece Türkiye'de tutuluyor"cuların yorumlarını bekliyoruz.
    Yılların efsanesi Passat'ın! T-roc'tan daha az satması başka türlü nasıl açıklanabilir? T-roc kadar satamamış işte. Hatta Fiat Panda kadar. Bu tutulmadığını göstermiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 19 Mayıs 2020; 0:59:51 >
  • VW Golf - 72.000
    Ford Focus - 54.000
    Honda Civic - 5.000 (Not: Avrupa'da sadece Turbo Civic satılıyor, atmosferik yok. Ve fiyatı da rakiplerinden ucuz. TR'de övülen atmosferik motoru sadece Türkiye ve Hindistan/Mısır gibi pazarlarda satılıyor)

    Avrupalılar kaliteden anlamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 19 Mayıs 2020; 0:54:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Yılların efsanesi Passat'ın! T-roc'tan daha az satması başka türlü nasıl açıklanabilir? T-roc kadar satamamış işte. Hatta Fiat Panda kadar. Bu tutulmadığını göstermiyor mu?

    Alıntıları Göster
    Almanya T-Roc başlangıç fiyatı, 21.800 Eur. Passat ise 30.990 Eur.
    T-Roc B segmenti, Passat ise D.
    T-Roc bu aralar gözde segment olan SUVcik kategorisinde bir şehiriçi aracı (Crossover), Passat ise sedan.

    Normal yani.
  • Honda marka olarak avrupaya hitap eden bir marka değil, eskiden de öyleydi.Çoğu avrupa ülkesinde satışlarda Suzuki den bile geridedir, ancak bu kötü araç yaptıklarını göstermez.Golf kendi kendini bitirmediği sürece yine en çok aranan isim olacaktır.Qashqai bile kendi sınıfında bir isim marka olmuş, güncel bir model olmamasına ve bu kadar kötülenmesine rağmen satışlar ortada, çünki oluşturduğu bir marka algısı var.Fiat panda bizde küçümsenir ancak avrupalıların yıllardır en sevdiği Fiat modeli olmuştur.Marka olarak Toyota son yıllarda güzel işler yapmaya başladı, geleceğini parlak görüyorum.Ayrıca bu verileri paylaşan arkadaşımıza da emeği için teşekkür ederiz.
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Amerika pazarında da durum tam tersi, bir yılda 300 bimin üzerinde Civic satılırken bunun onda biri golf satılıyor. Araçları karşılaştırırken hedef pazarları ve güçlü olduğu ülkeleri de göz önünde bulundurmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Amerika pazarında da durum tam tersi, bir yılda 300 bimin üzerinde Civic satılırken bunun onda biri golf satılıyor. Araçları karşılaştırırken hedef pazarları ve güçlü olduğu ülkeleri de göz önünde bulundurmak lazım.
    Bence iki pazar arasındaki fark şurada, Amerika kaliteyi önemsemiyor, bozulan araç istemiyor. Tamir ettirmek pahalı, yapılan kilometre çok fazla. VW grubun dizel skandalından tut da sürekli bozulan araçlarını kullanmak alt segmentte mantıklı gelmiyor Amerikanlara. O açıdan taş gibi araç da yapsa VW Amerika'da tutulmayacağı belli, aynı segmentteki araçlardan pahalı, bakım maliyetleri daha yüksek, ikinci elde değer kaybı daha büyük.

    Ancak Avrupalı ise bundan farklı olarak kaliteyi daha ön planda tutuyor. Birçok Japon araç Avrupa'da satış kralı olabiliyor. (QQ gibi, Corolla da bu arada yükselişte) Ancak segment yükseldikçe iç mekan plastiği dandik aracı Avrupalı sevmez, genelde ailedeki araçlardan biri daha üst segment olduğu için Avrupalılar biraz daha alışkın konfora. Ancak Amerikan araçları herkesin bildiği gibi iç mekan kalitesi olarak berbat. Civic de piyasaya bu sebeple çok göze batmıyor, ayrıca Japon aracı olduğu için ikinci elde değerini de çok iyi koruyor.

    Bu dediklerimin bence en mantıklı örneği, Amerika'da segment yükseldikçe, Alman Premiumları daha ön plana çıkıyor. BMW 3 ve Mercedes E klass Amerika'da kendi segmentlerinde sevilen araçlar, bozulmalarına, değerleri düşmelerine rağmen tercih ediliyorlar.

    Özetle Amerikanlar işe gideyim, beater olarak kullanayım dedikleri zaman ortalama bir SUV, olmazsa da Civic gibi sedanları tercih ediyorlar, bakım maliyetlerinden dolayı. Ancak üst segmentlerde durum değişiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 19 Mayıs 2020; 3:23:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Almanya T-Roc başlangıç fiyatı, 21.800 Eur. Passat ise 30.990 Eur.
    T-Roc B segmenti, Passat ise D.
    T-Roc bu aralar gözde segment olan SUVcik kategorisinde bir şehiriçi aracı (Crossover), Passat ise sedan.

    Normal yani.

    Alıntıları Göster
    Neyi normal? Sonuçta üyenin Passat Avrupa'da tutuluyor iddiası var ben de ona cevap yazdım. Tutuluyor diye iddia ettiği aracın satışları 2019'da Avrupa'da en çok satan ilk 25'e bile girememiş.

    Ülkemzide tutuluyor, bir kaç yıl önce en çok satan 2. (ikinci) modeldi. Dolayısıyla bizim ülkemizde tutuluyor veya satıyor ama Avrupa'da durum böyle değil. Ülkemizde çok satışı yaptığı zamanda başlangıç fiyatı bir hayli yüksekti. Madem başlangıç fiyatı çok önemli bizim gibi fakir bir ülkede en çok satan 2. model olabiliyor? İşte bu bizim Passat fetişizmimizin ispatıdır. Daha zengin Avrupa'da ilk 25'te yok, fukara memlektte bir iki yıl önce en çok satan ikinci model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 19 Mayıs 2020; 17:31:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Bence iki pazar arasındaki fark şurada, Amerika kaliteyi önemsemiyor, bozulan araç istemiyor. Tamir ettirmek pahalı, yapılan kilometre çok fazla. VW grubun dizel skandalından tut da sürekli bozulan araçlarını kullanmak alt segmentte mantıklı gelmiyor Amerikanlara. O açıdan taş gibi araç da yapsa VW Amerika'da tutulmayacağı belli, aynı segmentteki araçlardan pahalı, bakım maliyetleri daha yüksek, ikinci elde değer kaybı daha büyük.

    Ancak Avrupalı ise bundan farklı olarak kaliteyi daha ön planda tutuyor. Birçok Japon araç Avrupa'da satış kralı olabiliyor. (QQ gibi, Corolla da bu arada yükselişte) Ancak segment yükseldikçe iç mekan plastiği dandik aracı Avrupalı sevmez, genelde ailedeki araçlardan biri daha üst segment olduğu için Avrupalılar biraz daha alışkın konfora. Ancak Amerikan araçları herkesin bildiği gibi iç mekan kalitesi olarak berbat. Civic de piyasaya bu sebeple çok göze batmıyor, ayrıca Japon aracı olduğu için ikinci elde değerini de çok iyi koruyor.

    Bu dediklerimin bence en mantıklı örneği, Amerika'da segment yükseldikçe, Alman Premiumları daha ön plana çıkıyor. BMW 3 ve Mercedes E klass Amerika'da kendi segmentlerinde sevilen araçlar, bozulmalarına, değerleri düşmelerine rağmen tercih ediliyorlar.

    Özetle Amerikanlar işe gideyim, beater olarak kullanayım dedikleri zaman ortalama bir SUV, olmazsa da Civic gibi sedanları tercih ediyorlar, bakım maliyetlerinden dolayı. Ancak üst segmentlerde durum değişiyor.

    Alıntıları Göster
    Amerika kaliteyi önemsemiyor, bozulan araç istemiyor.

    Araç kalitesiz ama daha uzun ömürlü! Bu nasıl olabiliyor gerçekten merak ettim




  • Golf satışlarının yarısını almanya oluşturuyor. Almanya satışlarını kaldırınca focus, corolla ile benzer rakamlara geliyor. Avrupada çok tutuluyor lafı biraz abartı, almanyada çok tutuluyor. Japon marka corolla birçok ülkede geçmiş avrupada.

    Golf çok satınca kalite diye yorumlanıyor ama konu hiç b segmente gelmiyor. Clio, 208, corsa hepsi daha kaliteli herhalde polodan :) Almanya satışlarını çıkarınca yıllanmış yarisin bile gerisinde.
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Kaliteyi sadece görsel ve aksesuar olarak almanız ilginç geldi. Onun dışında haklı olduğunuz yerler var. Ayrıca bir üst mesaja katılıyorum bu konuda, 3,5 milyonluk devasa bir Almanya pazarı var Avrupayı domine eden, onun etkisi burada çok fazla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 19 Mayıs 2020; 14:27:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelecek Tesla ve Renault Zoe'nun.

    Opel'in satışları da dramatik bir şekilde düşmüş. Eski Opel'ci bir babanın oğlu olarak üzülüyorum. En son 98 de sıfır aldığı 2.5 V6 mız vardı. Fransızların elinde çöp olup gidecek, belli oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Golf satışlarının yarısını almanya oluşturuyor. Almanya satışlarını kaldırınca focus, corolla ile benzer rakamlara geliyor. Avrupada çok tutuluyor lafı biraz abartı, almanyada çok tutuluyor. Japon marka corolla birçok ülkede geçmiş avrupada.

    Golf çok satınca kalite diye yorumlanıyor ama konu hiç b segmente gelmiyor. Clio, 208, corsa hepsi daha kaliteli herhalde polodan :) Almanya satışlarını çıkarınca yıllanmış yarisin bile gerisinde.
    Almanya’yı çıkar fransa’ya böl oradan Lüksemburg'unda integralini alsan da GOLF, her koşulda her şartta gelişine voleyi koyan Carlos gibi yapıştırmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ön bobrek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.