Şimdi Ara

AVİS, BUDGET, SİXT, HERTZ vb. firmalardan araç kiralayanlar deneyimlerini paylaşıyor (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.236
Cevap
47
Favori
216.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034
    Hocam oncelikle durumdan dolayi gecmis olsun.. Eminim cok sikici bir konumdur tahmin edebiliyorum.. Ancak ilginc olan su bence boyle onemli ve kurumsal bir firmada boyle sorun neyin nesi birinci zaten firma ucak firmasiyla birlikte kampanya yapmis ozaman bazi kusurlari dusunmen lazim ne bileyim gec inis olabilir rotar olabilir bilet bir onceki veya bir sonraki ucaga kayabilir bunlar yasanir sorunlar. Bunlara muhakkak bir yol gosterilmelidir. Ikincisi arac filonda sikintin varsa ki anladigim kadariyla sizin gec kalmanizdan dolayi arac baskasina verilmis ozaman verdigin yuksek sinif aractan fiyat farki alamazsin cunku musteri kendi sinifini secmistir. Yuksegini vermen musteriye ikramin olur yuzunu guldurur. Dusunu vermense tam bir rezalet olur cunku istedigin aracin bir bedeli var. Sen bunu istemissin anca muadilini verebilir.Eger kesim islemine giderlerse ben ortaligi ayagi kaldiririm. Tabii bu gaz vermek icin degil bir kurumsal firma fiyat farkina gidecekse onceden bildirmelidir. Sonradan hesaptan kesmek neyin nesi tefecimi bunlar. Neyse umarim bi sikinti cikmaz ama gonlunuzu rahat tutun muhtemelen olmaz.. Saygilar..

    Selam,

    Neden benim rezerve ettiğim araç grubunda, araç kalmadığı muamma açıkçası. Ben birkaç gün önceden 1 saat gecikme olacağını zaten belirtmiştim telefonda. Gerçi rezervasyon yaparken uçuş numarası alınıyor. Oradan da takip edilebilir.

    Şimdi Allah için, ben rezervasyon yaparken, AVİS ile arasında aynı periyod ve grup için tam 1 misli fark vardı. O yüzden bazı şeyler hoş karşılanabiliyor. Benim fark ettiğim ama gülümseyip geçtiğim noktalar:

    - Araba temizlenmişti ama kerhen. Ön yolcu ayak kısmında sigara külü vardı. AVİS'te bal dök yala :)
    - İmzaladığım formlardan amatörlük akıyordu. Hatta araç teslim ve iade belgesi firma antetli kağıda ters basılmıştı :)
    - AVİS'te sadece benzine önem vermişlerdi. Bunda ilk etapta fark edilebilen şeyler işaretliydi teslim kağıdında. Teslimden önce tam paranoya yaptım, ilave çizik falan var mı diye :)
    - AVİS'te bir ay öncesinden rezerve ettiğim fiyattan işlem yapmıştım. Bunda yaklaşık %15lik bir fiyat farkı çıktı karşıma; ama şimdilik tahsilat yapılmadı. Hayır özel bir gün, orada eleman ısrarcı olsa, işlem yapmasa kalıcaz dımdızlak. Başka firmaya gitsek resmen kazığa oturacağız.
    - AVİS'te kapora yoktu. Bunda 300TL kapora verdim. Şimdi 4 gözle iadesini bekliyorum. Bu da başka bir can sıkıcı durum.
    - İki firma da yeni araç verdi. AVİS 1250km civarı, Budget 19500km.

    Sanırım bundan sonra işin içinde ailem varsa AVİS; tek gidersem hava alanında şubesi olan diğerleri olacak.

    Hocam bunlar bayram ustu buldugu araci musteriye vermisler sanki ama buda cok amatorce bisey bence sikayet maili atin en azindan yonetim bukonuda ne dusunuyor nasil davraniyor diye... Soz herdaim ucar ama yazi kalir bence...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034

    Hocam bunlar bayram ustu buldugu araci musteriye vermisler sanki ama buda cok amatorce bisey bence sikayet maili atin en azindan yonetim bukonuda ne dusunuyor nasil davraniyor diye... Soz herdaim ucar ama yazi kalir bence...

    Selam,
    Bugün aradılar Budget hizmet sonrası değerlendirme masasından. Genelde 3 puan verdim. Şu fiyat farkı muhabbetine de ayrıca değindim.
    Gerçi bahsedilen fiyat farkı henüz yansımadı ama karakter icabı çok titiz olduğumdan bu tarz sürprizleri hiç unutmam. Kaporayı da iade etmişler bu arada. Şu durumda alacak verecek gözükmüyor.
    Daha önce de belirttiğim gibi, firmalar (daha önce kullandığım için özellikle AVİS ile) arasındaki fiyat farkı yüzünden bazı şeyleri önemsemedim. Yabancıların deyimi ile "no hard feelings" :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034
    Hocam oncelikle durumdan dolayi gecmis olsun.. Eminim cok sikici bir konumdur tahmin edebiliyorum.. Ancak ilginc olan su bence boyle onemli ve kurumsal bir firmada boyle sorun neyin nesi birinci zaten firma ucak firmasiyla birlikte kampanya yapmis ozaman bazi kusurlari dusunmen lazim ne bileyim gec inis olabilir rotar olabilir bilet bir onceki veya bir sonraki ucaga kayabilir bunlar yasanir sorunlar. Bunlara muhakkak bir yol gosterilmelidir. Ikincisi arac filonda sikintin varsa ki anladigim kadariyla sizin gec kalmanizdan dolayi arac baskasina verilmis ozaman verdigin yuksek sinif aractan fiyat farki alamazsin cunku musteri kendi sinifini secmistir. Yuksegini vermen musteriye ikramin olur yuzunu guldurur. Dusunu vermense tam bir rezalet olur cunku istedigin aracin bir bedeli var. Sen bunu istemissin anca muadilini verebilir.Eger kesim islemine giderlerse ben ortaligi ayagi kaldiririm. Tabii bu gaz vermek icin degil bir kurumsal firma fiyat farkina gidecekse onceden bildirmelidir. Sonradan hesaptan kesmek neyin nesi tefecimi bunlar. Neyse umarim bi sikinti cikmaz ama gonlunuzu rahat tutun muhtemelen olmaz.. Saygilar..

    Selam,

    Neden benim rezerve ettiğim araç grubunda, araç kalmadığı muamma açıkçası. Ben birkaç gün önceden 1 saat gecikme olacağını zaten belirtmiştim telefonda. Gerçi rezervasyon yaparken uçuş numarası alınıyor. Oradan da takip edilebilir.

    Şimdi Allah için, ben rezervasyon yaparken, AVİS ile arasında aynı periyod ve grup için tam 1 misli fark vardı. O yüzden bazı şeyler hoş karşılanabiliyor. Benim fark ettiğim ama gülümseyip geçtiğim noktalar:

    - Araba temizlenmişti ama kerhen. Ön yolcu ayak kısmında sigara külü vardı. AVİS'te bal dök yala :)
    - İmzaladığım formlardan amatörlük akıyordu. Hatta araç teslim ve iade belgesi firma antetli kağıda ters basılmıştı :)
    - AVİS'te sadece benzine önem vermişlerdi. Bunda ilk etapta fark edilebilen şeyler işaretliydi teslim kağıdında. Teslimden önce tam paranoya yaptım, ilave çizik falan var mı diye :)
    - AVİS'te bir ay öncesinden rezerve ettiğim fiyattan işlem yapmıştım. Bunda yaklaşık %15lik bir fiyat farkı çıktı karşıma; ama şimdilik tahsilat yapılmadı. Hayır özel bir gün, orada eleman ısrarcı olsa, işlem yapmasa kalıcaz dımdızlak. Başka firmaya gitsek resmen kazığa oturacağız.
    - AVİS'te kapora yoktu. Bunda 300TL kapora verdim. Şimdi 4 gözle iadesini bekliyorum. Bu da başka bir can sıkıcı durum.
    - İki firma da yeni araç verdi. AVİS 1250km civarı, Budget 19500km.

    Sanırım bundan sonra işin içinde ailem varsa AVİS; tek gidersem hava alanında şubesi olan diğerleri olacak.

    Bu söylediklerinizi markaya değilde şubeye mâl ederseniz daha doğru olur.
    Uzun süredir sayısız kiralama yaptım budget'tan fakat bu sorunlardan hiçbirisini yaşamadım.
    Hem avis hemde budget aynı firmalardır,araçları aynı galeriden alırlar,aynı temizlik firmasından temizletirler,aynı yerde tamir ettirirler,hatta şubeleri bile yanyadadır,çoğu zaman aynı fax,fotokopi makinelerini kullanırlar.
    Sadece tabela farklı ve tabi bir diğer fark avisin fiyatlar çoğu zaman budget'ın ki katıdır.


    Hocam guzel bir mesaj yazmisiniz ancak suda bence onemli elbette bir iki kiralamada sikinti oldu diye koskoca bir firma lekelenmez dogru haklisiniz ama bence kurumsal firmalarda hata yapmaz. Bende hizmet sektorunde calisiyorum. Cok buyuk ve kurumsal firma hatta sektorunde lider emin olun okadar fazla detayla ugrasiyozki bazen sabahtan aksama bir karinca adimi ilerliyemiyoruz. Ama olaya o nokta degilde buyuk mercekle baktigimiz an rakiplerimize gore o saatler alan teferruat bizi daglari astirip duze cikariyor. Sunu asla unutmamak lazim. Profosyonellik detaylarda saklidir. Ve bu detaylar mutlu eder insanlari. Bide olayin su yonu var her sube hatta gec onu her calisan tek tek bu mudurden tut yer temizleyen temizlik gorevlisini kadar hepsi budgeti temsil ediyor. Ben genel mudurle muhatap olmuyom oradaki sube ve oradaki calisanlarla muhatap oluyorum. Bunun en ufak hatasi emin olun buralarda sayfalarca konusulur yarin biri tercih yaparken yaa banada boyle yaparlarmi sorusunu akla getirir. Ama yaptigi en ufak mutluluk verici durum belki bir satirda kalir ama onu birine tekrarlamasi bilmeden aliskanlik yapar. Sonra zaten sen kovmak istesende musteri birakmaz. Mutluluk guven ve sadakat getirir. Bide bunu yapan mahalle arasi rent a car olsa cok konu gecmez cunku biliyon orada basina bisey gelecek emin olun bunlari sorun olarak bile yazmazsiniz konusmazsiniz bile ama insanlar buraya olmasi gereken gibi hatta fazlasini bulmak icin tercih ediyor ondan ses getirdi belkide.. Daha onceki msj dada yazdim olayi maile genel merkeze iletilirse sorunun buyuklugu kucuklugu onemli degil can siksin yeter eminim firma konunun ustunde daha dikkatli olur..

    Bende aynı fikirdeyim,budget merkezi firma çalışanları,şube yetkilileri ve personellerini daha dikkatli seçmeli,hataya zemin hazırlamamalı.
    Açıkcası bende firmanın kapısından girip anahtarı aldığım andan,anahtarı teslim ettiğim ana kadar sorunsuz bir süreç işlemesini isterim,ufak bir hata,problem olsa bile insanın canı sıkılır,''sinek küçük ama mide bulandırır'' misali.
    Ama bir yandanda Türkiye'de ki kiralama sektörünün hali ortada ve bu sektörde budget,avis,sixt gibi diğerlerinin arasından sivrilen birkaç firma var,bu durumda hangisine gidersek gidelim ufak tefek hataların olması muhtemel ve malesef budget muadili onlarca firma yok,''o olmazsa bundan kiralarım'' diyebilmek için.
    Bu nedenle ''en iyisi'' diyemesekte ''iyi'' diyebileceğimiz firmaların ufak hatalarını görmezden geliyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034

    Hocam bunlar bayram ustu buldugu araci musteriye vermisler sanki ama buda cok amatorce bisey bence sikayet maili atin en azindan yonetim bukonuda ne dusunuyor nasil davraniyor diye... Soz herdaim ucar ama yazi kalir bence...

    Selam,
    Bugün aradılar Budget hizmet sonrası değerlendirme masasından. Genelde 3 puan verdim. Şu fiyat farkı muhabbetine de ayrıca değindim.
    Gerçi bahsedilen fiyat farkı henüz yansımadı ama karakter icabı çok titiz olduğumdan bu tarz sürprizleri hiç unutmam. Kaporayı da iade etmişler bu arada. Şu durumda alacak verecek gözükmüyor.
    Daha önce de belirttiğim gibi, firmalar (daha önce kullandığım için özellikle AVİS ile) arasındaki fiyat farkı yüzünden bazı şeyleri önemsemedim. Yabancıların deyimi ile "no hard feelings" :)

    Hocam degerlendirme formu olayinda cok guzel bir gol atmisin. Ama soyledigimi goz ardi etme. Burada tek istegim su sizden cok mutlu oldugunuz konuyu mutlaka tesekkurle mutlaka bildirmek lazim farkina varsinlar devam etsinler.. Memnun olmadiginiz konuyuda tekrar yazin sube olmasada genel merkez calisanlara dogru yolu gostersin amac burda kesinlikle birilerinin ekmegiyle oynamak degil calisma kalitelerini standart hale getirmek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034
    Hocam oncelikle durumdan dolayi gecmis olsun.. Eminim cok sikici bir konumdur tahmin edebiliyorum.. Ancak ilginc olan su bence boyle onemli ve kurumsal bir firmada boyle sorun neyin nesi birinci zaten firma ucak firmasiyla birlikte kampanya yapmis ozaman bazi kusurlari dusunmen lazim ne bileyim gec inis olabilir rotar olabilir bilet bir onceki veya bir sonraki ucaga kayabilir bunlar yasanir sorunlar. Bunlara muhakkak bir yol gosterilmelidir. Ikincisi arac filonda sikintin varsa ki anladigim kadariyla sizin gec kalmanizdan dolayi arac baskasina verilmis ozaman verdigin yuksek sinif aractan fiyat farki alamazsin cunku musteri kendi sinifini secmistir. Yuksegini vermen musteriye ikramin olur yuzunu guldurur. Dusunu vermense tam bir rezalet olur cunku istedigin aracin bir bedeli var. Sen bunu istemissin anca muadilini verebilir.Eger kesim islemine giderlerse ben ortaligi ayagi kaldiririm. Tabii bu gaz vermek icin degil bir kurumsal firma fiyat farkina gidecekse onceden bildirmelidir. Sonradan hesaptan kesmek neyin nesi tefecimi bunlar. Neyse umarim bi sikinti cikmaz ama gonlunuzu rahat tutun muhtemelen olmaz.. Saygilar..

    Selam,

    Neden benim rezerve ettiğim araç grubunda, araç kalmadığı muamma açıkçası. Ben birkaç gün önceden 1 saat gecikme olacağını zaten belirtmiştim telefonda. Gerçi rezervasyon yaparken uçuş numarası alınıyor. Oradan da takip edilebilir.

    Şimdi Allah için, ben rezervasyon yaparken, AVİS ile arasında aynı periyod ve grup için tam 1 misli fark vardı. O yüzden bazı şeyler hoş karşılanabiliyor. Benim fark ettiğim ama gülümseyip geçtiğim noktalar:

    - Araba temizlenmişti ama kerhen. Ön yolcu ayak kısmında sigara külü vardı. AVİS'te bal dök yala :)
    - İmzaladığım formlardan amatörlük akıyordu. Hatta araç teslim ve iade belgesi firma antetli kağıda ters basılmıştı :)
    - AVİS'te sadece benzine önem vermişlerdi. Bunda ilk etapta fark edilebilen şeyler işaretliydi teslim kağıdında. Teslimden önce tam paranoya yaptım, ilave çizik falan var mı diye :)
    - AVİS'te bir ay öncesinden rezerve ettiğim fiyattan işlem yapmıştım. Bunda yaklaşık %15lik bir fiyat farkı çıktı karşıma; ama şimdilik tahsilat yapılmadı. Hayır özel bir gün, orada eleman ısrarcı olsa, işlem yapmasa kalıcaz dımdızlak. Başka firmaya gitsek resmen kazığa oturacağız.
    - AVİS'te kapora yoktu. Bunda 300TL kapora verdim. Şimdi 4 gözle iadesini bekliyorum. Bu da başka bir can sıkıcı durum.
    - İki firma da yeni araç verdi. AVİS 1250km civarı, Budget 19500km.

    Sanırım bundan sonra işin içinde ailem varsa AVİS; tek gidersem hava alanında şubesi olan diğerleri olacak.

    Bu söylediklerinizi markaya değilde şubeye mâl ederseniz daha doğru olur.
    Uzun süredir sayısız kiralama yaptım budget'tan fakat bu sorunlardan hiçbirisini yaşamadım.
    Hem avis hemde budget aynı firmalardır,araçları aynı galeriden alırlar,aynı temizlik firmasından temizletirler,aynı yerde tamir ettirirler,hatta şubeleri bile yanyadadır,çoğu zaman aynı fax,fotokopi makinelerini kullanırlar.
    Sadece tabela farklı ve tabi bir diğer fark avisin fiyatlar çoğu zaman budget'ın ki katıdır.


    Hocam guzel bir mesaj yazmisiniz ancak suda bence onemli elbette bir iki kiralamada sikinti oldu diye koskoca bir firma lekelenmez dogru haklisiniz ama bence kurumsal firmalarda hata yapmaz. Bende hizmet sektorunde calisiyorum. Cok buyuk ve kurumsal firma hatta sektorunde lider emin olun okadar fazla detayla ugrasiyozki bazen sabahtan aksama bir karinca adimi ilerliyemiyoruz. Ama olaya o nokta degilde buyuk mercekle baktigimiz an rakiplerimize gore o saatler alan teferruat bizi daglari astirip duze cikariyor. Sunu asla unutmamak lazim. Profosyonellik detaylarda saklidir. Ve bu detaylar mutlu eder insanlari. Bide olayin su yonu var her sube hatta gec onu her calisan tek tek bu mudurden tut yer temizleyen temizlik gorevlisini kadar hepsi budgeti temsil ediyor. Ben genel mudurle muhatap olmuyom oradaki sube ve oradaki calisanlarla muhatap oluyorum. Bunun en ufak hatasi emin olun buralarda sayfalarca konusulur yarin biri tercih yaparken yaa banada boyle yaparlarmi sorusunu akla getirir. Ama yaptigi en ufak mutluluk verici durum belki bir satirda kalir ama onu birine tekrarlamasi bilmeden aliskanlik yapar. Sonra zaten sen kovmak istesende musteri birakmaz. Mutluluk guven ve sadakat getirir. Bide bunu yapan mahalle arasi rent a car olsa cok konu gecmez cunku biliyon orada basina bisey gelecek emin olun bunlari sorun olarak bile yazmazsiniz konusmazsiniz bile ama insanlar buraya olmasi gereken gibi hatta fazlasini bulmak icin tercih ediyor ondan ses getirdi belkide.. Daha onceki msj dada yazdim olayi maile genel merkeze iletilirse sorunun buyuklugu kucuklugu onemli degil can siksin yeter eminim firma konunun ustunde daha dikkatli olur..

    Bende aynı fikirdeyim,budget merkezi firma çalışanları,şube yetkilileri ve personellerini daha dikkatli seçmeli,hataya zemin hazırlamamalı.
    Açıkcası bende firmanın kapısından girip anahtarı aldığım andan,anahtarı teslim ettiğim ana kadar sorunsuz bir süreç işlemesini isterim,ufak bir hata,problem olsa bile insanın canı sıkılır,''sinek küçük ama mide bulandırır'' misali.
    Ama bir yandanda Türkiye'de ki kiralama sektörünün hali ortada ve bu sektörde budget,avis,sixt gibi diğerlerinin arasından sivrilen birkaç firma var,bu durumda hangisine gidersek gidelim ufak tefek hataların olması muhtemel ve malesef budget muadili onlarca firma yok,''o olmazsa bundan kiralarım'' diyebilmek için.
    Bu nedenle ''en iyisi'' diyemesekte ''iyi'' diyebileceğimiz firmaların ufak hatalarını görmezden geliyoruz.

    Hocam dediginiz dogru eldeki firmalar belli ister istemez bazi konulari gormezden geliyoz. Ama ben sundan yanayim burada en ufak mutluluktan en buyuk sevince kadar hatta arac bilgileri temizligi kaza durumdaki tutumlari arac alirken ve teslim ederken kisilerin hal degisikleri varsa onlar hepsini burada paylasirsak emin olun yarin siralama dahi yapabiliriz. Belki yeni firmalar kesfediriz. Ve burasi bizim birlik noktamiz olur. Bakin ozaman muhakkak firmalar yaa bizim en iyi hareketimiz veya kotu hareketimiz bi sekilde diger musterilerimiz tarafindan biliniyor diye dusunulur bence. Oyuzden bence paylasim bol bol paylasim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar Sixt'ten 3 günlük araç kiraladım. Bugün iade ettim. Ön provizyonu biz iade ediyoruz sizin bişey yapmanıza gerek yok dediler. Uygulama tam olarak nasıldır bilen var mı?

    Hocam iade islemi normalde 3 is gunu icinde yapilir ama banka is gunu bazi firmalar bir hafta falan diyor oda aradi etti falan bide araya tatil girerse bi haftayi buluyor ama normal dedigim gibi 3 is gunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034
    Hocam oncelikle durumdan dolayi gecmis olsun.. Eminim cok sikici bir konumdur tahmin edebiliyorum.. Ancak ilginc olan su bence boyle onemli ve kurumsal bir firmada boyle sorun neyin nesi birinci zaten firma ucak firmasiyla birlikte kampanya yapmis ozaman bazi kusurlari dusunmen lazim ne bileyim gec inis olabilir rotar olabilir bilet bir onceki veya bir sonraki ucaga kayabilir bunlar yasanir sorunlar. Bunlara muhakkak bir yol gosterilmelidir. Ikincisi arac filonda sikintin varsa ki anladigim kadariyla sizin gec kalmanizdan dolayi arac baskasina verilmis ozaman verdigin yuksek sinif aractan fiyat farki alamazsin cunku musteri kendi sinifini secmistir. Yuksegini vermen musteriye ikramin olur yuzunu guldurur. Dusunu vermense tam bir rezalet olur cunku istedigin aracin bir bedeli var. Sen bunu istemissin anca muadilini verebilir.Eger kesim islemine giderlerse ben ortaligi ayagi kaldiririm. Tabii bu gaz vermek icin degil bir kurumsal firma fiyat farkina gidecekse onceden bildirmelidir. Sonradan hesaptan kesmek neyin nesi tefecimi bunlar. Neyse umarim bi sikinti cikmaz ama gonlunuzu rahat tutun muhtemelen olmaz.. Saygilar..

    Selam,

    Neden benim rezerve ettiğim araç grubunda, araç kalmadığı muamma açıkçası. Ben birkaç gün önceden 1 saat gecikme olacağını zaten belirtmiştim telefonda. Gerçi rezervasyon yaparken uçuş numarası alınıyor. Oradan da takip edilebilir.

    Şimdi Allah için, ben rezervasyon yaparken, AVİS ile arasında aynı periyod ve grup için tam 1 misli fark vardı. O yüzden bazı şeyler hoş karşılanabiliyor. Benim fark ettiğim ama gülümseyip geçtiğim noktalar:

    - Araba temizlenmişti ama kerhen. Ön yolcu ayak kısmında sigara külü vardı. AVİS'te bal dök yala :)
    - İmzaladığım formlardan amatörlük akıyordu. Hatta araç teslim ve iade belgesi firma antetli kağıda ters basılmıştı :)
    - AVİS'te sadece benzine önem vermişlerdi. Bunda ilk etapta fark edilebilen şeyler işaretliydi teslim kağıdında. Teslimden önce tam paranoya yaptım, ilave çizik falan var mı diye :)
    - AVİS'te bir ay öncesinden rezerve ettiğim fiyattan işlem yapmıştım. Bunda yaklaşık %15lik bir fiyat farkı çıktı karşıma; ama şimdilik tahsilat yapılmadı. Hayır özel bir gün, orada eleman ısrarcı olsa, işlem yapmasa kalıcaz dımdızlak. Başka firmaya gitsek resmen kazığa oturacağız.
    - AVİS'te kapora yoktu. Bunda 300TL kapora verdim. Şimdi 4 gözle iadesini bekliyorum. Bu da başka bir can sıkıcı durum.
    - İki firma da yeni araç verdi. AVİS 1250km civarı, Budget 19500km.

    Sanırım bundan sonra işin içinde ailem varsa AVİS; tek gidersem hava alanında şubesi olan diğerleri olacak.

    Bu söylediklerinizi markaya değilde şubeye mâl ederseniz daha doğru olur.
    Uzun süredir sayısız kiralama yaptım budget'tan fakat bu sorunlardan hiçbirisini yaşamadım.
    Hem avis hemde budget aynı firmalardır,araçları aynı galeriden alırlar,aynı temizlik firmasından temizletirler,aynı yerde tamir ettirirler,hatta şubeleri bile yanyadadır,çoğu zaman aynı fax,fotokopi makinelerini kullanırlar.
    Sadece tabela farklı ve tabi bir diğer fark avisin fiyatlar çoğu zaman budget'ın ki katıdır.


    Hocam guzel bir mesaj yazmisiniz ancak suda bence onemli elbette bir iki kiralamada sikinti oldu diye koskoca bir firma lekelenmez dogru haklisiniz ama bence kurumsal firmalarda hata yapmaz. Bende hizmet sektorunde calisiyorum. Cok buyuk ve kurumsal firma hatta sektorunde lider emin olun okadar fazla detayla ugrasiyozki bazen sabahtan aksama bir karinca adimi ilerliyemiyoruz. Ama olaya o nokta degilde buyuk mercekle baktigimiz an rakiplerimize gore o saatler alan teferruat bizi daglari astirip duze cikariyor. Sunu asla unutmamak lazim. Profosyonellik detaylarda saklidir. Ve bu detaylar mutlu eder insanlari. Bide olayin su yonu var her sube hatta gec onu her calisan tek tek bu mudurden tut yer temizleyen temizlik gorevlisini kadar hepsi budgeti temsil ediyor. Ben genel mudurle muhatap olmuyom oradaki sube ve oradaki calisanlarla muhatap oluyorum. Bunun en ufak hatasi emin olun buralarda sayfalarca konusulur yarin biri tercih yaparken yaa banada boyle yaparlarmi sorusunu akla getirir. Ama yaptigi en ufak mutluluk verici durum belki bir satirda kalir ama onu birine tekrarlamasi bilmeden aliskanlik yapar. Sonra zaten sen kovmak istesende musteri birakmaz. Mutluluk guven ve sadakat getirir. Bide bunu yapan mahalle arasi rent a car olsa cok konu gecmez cunku biliyon orada basina bisey gelecek emin olun bunlari sorun olarak bile yazmazsiniz konusmazsiniz bile ama insanlar buraya olmasi gereken gibi hatta fazlasini bulmak icin tercih ediyor ondan ses getirdi belkide.. Daha onceki msj dada yazdim olayi maile genel merkeze iletilirse sorunun buyuklugu kucuklugu onemli degil can siksin yeter eminim firma konunun ustunde daha dikkatli olur..

    Bende aynı fikirdeyim,budget merkezi firma çalışanları,şube yetkilileri ve personellerini daha dikkatli seçmeli,hataya zemin hazırlamamalı.
    Açıkcası bende firmanın kapısından girip anahtarı aldığım andan,anahtarı teslim ettiğim ana kadar sorunsuz bir süreç işlemesini isterim,ufak bir hata,problem olsa bile insanın canı sıkılır,''sinek küçük ama mide bulandırır'' misali.
    Ama bir yandanda Türkiye'de ki kiralama sektörünün hali ortada ve bu sektörde budget,avis,sixt gibi diğerlerinin arasından sivrilen birkaç firma var,bu durumda hangisine gidersek gidelim ufak tefek hataların olması muhtemel ve malesef budget muadili onlarca firma yok,''o olmazsa bundan kiralarım'' diyebilmek için.
    Bu nedenle ''en iyisi'' diyemesekte ''iyi'' diyebileceğimiz firmaların ufak hatalarını görmezden geliyoruz.

    Hocam dediginiz dogru eldeki firmalar belli ister istemez bazi konulari gormezden geliyoz. Ama ben sundan yanayim burada en ufak mutluluktan en buyuk sevince kadar hatta arac bilgileri temizligi kaza durumdaki tutumlari arac alirken ve teslim ederken kisilerin hal degisikleri varsa onlar hepsini burada paylasirsak emin olun yarin siralama dahi yapabiliriz. Belki yeni firmalar kesfediriz. Ve burasi bizim birlik noktamiz olur. Bakin ozaman muhakkak firmalar yaa bizim en iyi hareketimiz veya kotu hareketimiz bi sekilde diger musterilerimiz tarafindan biliniyor diye dusunulur bence. Oyuzden bence paylasim bol bol paylasim...

    Şikayet edilmesi,problem görüldüğünde tepkinin dile getirilmesi gerekir tabi.
    Zaten sorunları dile getirmememiz,şikayet mekanizmasını işletmememiz Türkiye'de hizmet sektörünün 3. dünya ülkeleri kadar bile olmamasının en önemli nedenlerinden birisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    quote:

    Orijinalden alıntı: callandor

    quote:

    Orijinalden alýntý: blue0034
    Hocam oncelikle durumdan dolayi gecmis olsun.. Eminim cok sikici bir konumdur tahmin edebiliyorum.. Ancak ilginc olan su bence boyle onemli ve kurumsal bir firmada boyle sorun neyin nesi birinci zaten firma ucak firmasiyla birlikte kampanya yapmis ozaman bazi kusurlari dusunmen lazim ne bileyim gec inis olabilir rotar olabilir bilet bir onceki veya bir sonraki ucaga kayabilir bunlar yasanir sorunlar. Bunlara muhakkak bir yol gosterilmelidir. Ikincisi arac filonda sikintin varsa ki anladigim kadariyla sizin gec kalmanizdan dolayi arac baskasina verilmis ozaman verdigin yuksek sinif aractan fiyat farki alamazsin cunku musteri kendi sinifini secmistir. Yuksegini vermen musteriye ikramin olur yuzunu guldurur. Dusunu vermense tam bir rezalet olur cunku istedigin aracin bir bedeli var. Sen bunu istemissin anca muadilini verebilir.Eger kesim islemine giderlerse ben ortaligi ayagi kaldiririm. Tabii bu gaz vermek icin degil bir kurumsal firma fiyat farkina gidecekse onceden bildirmelidir. Sonradan hesaptan kesmek neyin nesi tefecimi bunlar. Neyse umarim bi sikinti cikmaz ama gonlunuzu rahat tutun muhtemelen olmaz.. Saygilar..

    Selam,

    Neden benim rezerve ettiğim araç grubunda, araç kalmadığı muamma açıkçası. Ben birkaç gün önceden 1 saat gecikme olacağını zaten belirtmiştim telefonda. Gerçi rezervasyon yaparken uçuş numarası alınıyor. Oradan da takip edilebilir.

    Şimdi Allah için, ben rezervasyon yaparken, AVİS ile arasında aynı periyod ve grup için tam 1 misli fark vardı. O yüzden bazı şeyler hoş karşılanabiliyor. Benim fark ettiğim ama gülümseyip geçtiğim noktalar:

    - Araba temizlenmişti ama kerhen. Ön yolcu ayak kısmında sigara külü vardı. AVİS'te bal dök yala :)
    - İmzaladığım formlardan amatörlük akıyordu. Hatta araç teslim ve iade belgesi firma antetli kağıda ters basılmıştı :)
    - AVİS'te sadece benzine önem vermişlerdi. Bunda ilk etapta fark edilebilen şeyler işaretliydi teslim kağıdında. Teslimden önce tam paranoya yaptım, ilave çizik falan var mı diye :)
    - AVİS'te bir ay öncesinden rezerve ettiğim fiyattan işlem yapmıştım. Bunda yaklaşık %15lik bir fiyat farkı çıktı karşıma; ama şimdilik tahsilat yapılmadı. Hayır özel bir gün, orada eleman ısrarcı olsa, işlem yapmasa kalıcaz dımdızlak. Başka firmaya gitsek resmen kazığa oturacağız.
    - AVİS'te kapora yoktu. Bunda 300TL kapora verdim. Şimdi 4 gözle iadesini bekliyorum. Bu da başka bir can sıkıcı durum.
    - İki firma da yeni araç verdi. AVİS 1250km civarı, Budget 19500km.

    Sanırım bundan sonra işin içinde ailem varsa AVİS; tek gidersem hava alanında şubesi olan diğerleri olacak.

    Bu söylediklerinizi markaya değilde şubeye mâl ederseniz daha doğru olur.
    Uzun süredir sayısız kiralama yaptım budget'tan fakat bu sorunlardan hiçbirisini yaşamadım.
    Hem avis hemde budget aynı firmalardır,araçları aynı galeriden alırlar,aynı temizlik firmasından temizletirler,aynı yerde tamir ettirirler,hatta şubeleri bile yanyadadır,çoğu zaman aynı fax,fotokopi makinelerini kullanırlar.
    Sadece tabela farklı ve tabi bir diğer fark avisin fiyatlar çoğu zaman budget'ın ki katıdır.


    Hocam guzel bir mesaj yazmisiniz ancak suda bence onemli elbette bir iki kiralamada sikinti oldu diye koskoca bir firma lekelenmez dogru haklisiniz ama bence kurumsal firmalarda hata yapmaz. Bende hizmet sektorunde calisiyorum. Cok buyuk ve kurumsal firma hatta sektorunde lider emin olun okadar fazla detayla ugrasiyozki bazen sabahtan aksama bir karinca adimi ilerliyemiyoruz. Ama olaya o nokta degilde buyuk mercekle baktigimiz an rakiplerimize gore o saatler alan teferruat bizi daglari astirip duze cikariyor. Sunu asla unutmamak lazim. Profosyonellik detaylarda saklidir. Ve bu detaylar mutlu eder insanlari. Bide olayin su yonu var her sube hatta gec onu her calisan tek tek bu mudurden tut yer temizleyen temizlik gorevlisini kadar hepsi budgeti temsil ediyor. Ben genel mudurle muhatap olmuyom oradaki sube ve oradaki calisanlarla muhatap oluyorum. Bunun en ufak hatasi emin olun buralarda sayfalarca konusulur yarin biri tercih yaparken yaa banada boyle yaparlarmi sorusunu akla getirir. Ama yaptigi en ufak mutluluk verici durum belki bir satirda kalir ama onu birine tekrarlamasi bilmeden aliskanlik yapar. Sonra zaten sen kovmak istesende musteri birakmaz. Mutluluk guven ve sadakat getirir. Bide bunu yapan mahalle arasi rent a car olsa cok konu gecmez cunku biliyon orada basina bisey gelecek emin olun bunlari sorun olarak bile yazmazsiniz konusmazsiniz bile ama insanlar buraya olmasi gereken gibi hatta fazlasini bulmak icin tercih ediyor ondan ses getirdi belkide.. Daha onceki msj dada yazdim olayi maile genel merkeze iletilirse sorunun buyuklugu kucuklugu onemli degil can siksin yeter eminim firma konunun ustunde daha dikkatli olur..

    Bende aynı fikirdeyim,budget merkezi firma çalışanları,şube yetkilileri ve personellerini daha dikkatli seçmeli,hataya zemin hazırlamamalı.
    Açıkcası bende firmanın kapısından girip anahtarı aldığım andan,anahtarı teslim ettiğim ana kadar sorunsuz bir süreç işlemesini isterim,ufak bir hata,problem olsa bile insanın canı sıkılır,''sinek küçük ama mide bulandırır'' misali.
    Ama bir yandanda Türkiye'de ki kiralama sektörünün hali ortada ve bu sektörde budget,avis,sixt gibi diğerlerinin arasından sivrilen birkaç firma var,bu durumda hangisine gidersek gidelim ufak tefek hataların olması muhtemel ve malesef budget muadili onlarca firma yok,''o olmazsa bundan kiralarım'' diyebilmek için.
    Bu nedenle ''en iyisi'' diyemesekte ''iyi'' diyebileceğimiz firmaların ufak hatalarını görmezden geliyoruz.

    Hocam dediginiz dogru eldeki firmalar belli ister istemez bazi konulari gormezden geliyoz. Ama ben sundan yanayim burada en ufak mutluluktan en buyuk sevince kadar hatta arac bilgileri temizligi kaza durumdaki tutumlari arac alirken ve teslim ederken kisilerin hal degisikleri varsa onlar hepsini burada paylasirsak emin olun yarin siralama dahi yapabiliriz. Belki yeni firmalar kesfediriz. Ve burasi bizim birlik noktamiz olur. Bakin ozaman muhakkak firmalar yaa bizim en iyi hareketimiz veya kotu hareketimiz bi sekilde diger musterilerimiz tarafindan biliniyor diye dusunulur bence. Oyuzden bence paylasim bol bol paylasim...

    Şikayet edilmesi,problem görüldüğünde tepkinin dile getirilmesi gerekir tabi.
    Zaten sorunları dile getirmememiz,şikayet mekanizmasını işletmememiz Türkiye'de hizmet sektörünün 3. dünya ülkeleri kadar bile olmamasının en önemli nedenlerinden birisi.

    Alıntıları Göster
    20-27 Ekim arası Avis'ten araç kiraladık.

    3 hafta önceden ;
    230 Euro'ya VW Golf 6 otomatik ya da BMW 118i otomatik,
    340 Euroya ise BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi için rezervasyon yaptık.

    Şubeye gittiğimizde 230 euroluk golf-bmw rezervasyonumuzu istedik. Elinde o araçların bulunmadığını yerine muadil olarak megane 3 otomatik verebileceğini söyledi.

    Biz diğer seçeneğimiz olan bmw-mercedes rezervasyoumuzu istediğimizde ise , internete olmayan arabaları koyup müşteri çekmek için böyle bir uygulamanın olduğunu ilgili kişi özür dileyerek açıkladı. Yani hiç bir zaman BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi arabaları olmamış.

    Bunun yerine biraz daha düşük fiyatlara Citroen C5 SW 2.0 hdi otomatik verebileceğini söyledi , bizde tamam dedik.
    Bu seferde aracı istetirken aracın sistem tarafından bloke olduğunu öğrendi ve bize bir kez daha mahçup oldu.

    Bizde elinde ne araç var diye sorduğumuzda Volvo V60 2.0 D3 manuel olduğunu söyledi. Devamlı araç kullanacağımız için manuel vitesin işimize gelmeyeceğini söyledik.
    Yine mahçup olan kişi Volvo'yu iyi bir fiyattan verebileceğini söyledi. Biz de tamam dedik.

    Ve 1 hafta boyunca 2506 km kullandığımız V60 D3'ü , 17 eurosu harici gps cihazı olmak üzere toplamda 101.6 euroya kiraladık. Araç 85 euroya geldi.

    Türkiye'den 4-5 paket çifte kavrulmuş lokum almıştık. Bu lokumları gezdiğimiz yerlerde dağıtacaktık , birini bu arkadaşa verdik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    20-27 Ekim arası Avis'ten araç kiraladık.

    3 hafta önceden ;
    230 Euro'ya VW Golf 6 otomatik ya da BMW 118i otomatik,
    340 Euroya ise BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi için rezervasyon yaptık.

    Şubeye gittiğimizde 230 euroluk golf-bmw rezervasyonumuzu istedik. Elinde o araçların bulunmadığını yerine muadil olarak megane 3 otomatik verebileceğini söyledi.

    Biz diğer seçeneğimiz olan bmw-mercedes rezervasyoumuzu istediğimizde ise , internete olmayan arabaları koyup müşteri çekmek için böyle bir uygulamanın olduğunu ilgili kişi özür dileyerek açıkladı. Yani hiç bir zaman BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi arabaları olmamış.

    Bunun yerine biraz daha düşük fiyatlara Citroen C5 SW 2.0 hdi otomatik verebileceğini söyledi , bizde tamam dedik.
    Bu seferde aracı istetirken aracın sistem tarafından bloke olduğunu öğrendi ve bize bir kez daha mahçup oldu.

    Bizde elinde ne araç var diye sorduğumuzda Volvo V60 2.0 D3 manuel olduğunu söyledi. Devamlı araç kullanacağımız için manuel vitesin işimize gelmeyeceğini söyledik.
    Yine mahçup olan kişi Volvo'yu iyi bir fiyattan verebileceğini söyledi. Biz de tamam dedik.

    Ve 1 hafta boyunca 2506 km kullandığımız V60 D3'ü , 17 eurosu harici gps cihazı olmak üzere toplamda 101.6 euroya kiraladık. Araç 85 euroya geldi.

    Türkiye'den 4-5 paket çifte kavrulmuş lokum almıştık. Bu lokumları gezdiğimiz yerlerde dağıtacaktık , birini bu arkadaşa verdik.







    hocam nerden kiraladınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    20-27 Ekim arası Avis'ten araç kiraladık.

    3 hafta önceden ;
    230 Euro'ya VW Golf 6 otomatik ya da BMW 118i otomatik,
    340 Euroya ise BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi için rezervasyon yaptık.

    Şubeye gittiğimizde 230 euroluk golf-bmw rezervasyonumuzu istedik. Elinde o araçların bulunmadığını yerine muadil olarak megane 3 otomatik verebileceğini söyledi.

    Biz diğer seçeneğimiz olan bmw-mercedes rezervasyoumuzu istediğimizde ise , internete olmayan arabaları koyup müşteri çekmek için böyle bir uygulamanın olduğunu ilgili kişi özür dileyerek açıkladı. Yani hiç bir zaman BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi arabaları olmamış.

    Bunun yerine biraz daha düşük fiyatlara Citroen C5 SW 2.0 hdi otomatik verebileceğini söyledi , bizde tamam dedik.
    Bu seferde aracı istetirken aracın sistem tarafından bloke olduğunu öğrendi ve bize bir kez daha mahçup oldu.

    Bizde elinde ne araç var diye sorduğumuzda Volvo V60 2.0 D3 manuel olduğunu söyledi. Devamlı araç kullanacağımız için manuel vitesin işimize gelmeyeceğini söyledik.
    Yine mahçup olan kişi Volvo'yu iyi bir fiyattan verebileceğini söyledi. Biz de tamam dedik.

    Ve 1 hafta boyunca 2506 km kullandığımız V60 D3'ü , 17 eurosu harici gps cihazı olmak üzere toplamda 101.6 euroya kiraladık. Araç 85 euroya geldi.

    Türkiye'den 4-5 paket çifte kavrulmuş lokum almıştık. Bu lokumları gezdiğimiz yerlerde dağıtacaktık , birini bu arkadaşa verdik.







    hocam nerden kiraladınız

    Almanya sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    20-27 Ekim arası Avis'ten araç kiraladık.

    3 hafta önceden ;
    230 Euro'ya VW Golf 6 otomatik ya da BMW 118i otomatik,
    340 Euroya ise BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi için rezervasyon yaptık.

    Şubeye gittiğimizde 230 euroluk golf-bmw rezervasyonumuzu istedik. Elinde o araçların bulunmadığını yerine muadil olarak megane 3 otomatik verebileceğini söyledi.

    Biz diğer seçeneğimiz olan bmw-mercedes rezervasyoumuzu istediğimizde ise , internete olmayan arabaları koyup müşteri çekmek için böyle bir uygulamanın olduğunu ilgili kişi özür dileyerek açıkladı. Yani hiç bir zaman BMW 5 serisi ya da Mercedes E serisi arabaları olmamış.

    Bunun yerine biraz daha düşük fiyatlara Citroen C5 SW 2.0 hdi otomatik verebileceğini söyledi , bizde tamam dedik.
    Bu seferde aracı istetirken aracın sistem tarafından bloke olduğunu öğrendi ve bize bir kez daha mahçup oldu.

    Bizde elinde ne araç var diye sorduğumuzda Volvo V60 2.0 D3 manuel olduğunu söyledi. Devamlı araç kullanacağımız için manuel vitesin işimize gelmeyeceğini söyledik.
    Yine mahçup olan kişi Volvo'yu iyi bir fiyattan verebileceğini söyledi. Biz de tamam dedik.

    Ve 1 hafta boyunca 2506 km kullandığımız V60 D3'ü , 17 eurosu harici gps cihazı olmak üzere toplamda 101.6 euroya kiraladık. Araç 85 euroya geldi.

    Türkiye'den 4-5 paket çifte kavrulmuş lokum almıştık. Bu lokumları gezdiğimiz yerlerde dağıtacaktık , birini bu arkadaşa verdik.







    hocam nerden kiraladınız

    Almanya sanırım.

    italya'dan kiraladık.
    bologna-napoli-roma-firenze-siena-genova ve fransa monaco'yu gezdik.

    yakın zamanda bununla ilgili konu açacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    arkadaşlar netten ödeme yapmadan önce şubeleri arayıp fiyat en ucuz ne olur diye sorun :) izmirden 4 gün kiraladım ben havalimanından :) fiesta dizel günlüğü 70 tl :)


    Tam kaza sigortasıda dahil mi ??? Bide hangi firma hocam ???

    National Rent a car normal Kaskolu araçti ;)

    Hocam bu firmada birkac arkadasimiz sikinti yasamisti sizin deneyimleriniz nedir. Paylasirsaniz sevinirim...


    Hiç bir sıkıntı yasamadım hocam firma büyük öyle dandik degil mesela radar cezası yedim 158 lira heralde erken ödeyince indirim oluyormuş yüzde 25 arabayı teslim ederken indirimli tutardan ödedim cezayı firmaya onlar halletti gerisini

    Sikinti yasamadiginiza gercekten cok sevindim. Arac konusunda nasillardi?? Daha onceki arkadaslar anlatiyor yuksek kilometre olani var lastiklerde sikinti yasiyan var kiminde motor yagi yok denecek kadar azmis falan filan bu konuda merakim birazda kotuyu yaziyoz iyise onuda yazalimki iyilerde bilinsin... Saygilar

    Hocam araç 2010 modeldi ici gayet temizdi 1000 km civarı yol yaptım 4 günde aracın hiç arızası yoktu yani görünen yoktu koy yolunda felan çok gittim biraz hunhar kullandım arabaya yani bisey çıkmadı aracı teslim ederkende ekonomik sınıf diye rezervasyon yaptırmıştım havalimanında göreviyle birlikte otoparka gittik adam dedi hangi ekonomik araba varsa onu vereceğini söyledi gittiğimizde 2-3 tane fiesta vardi iste clio vardi başka bir araba daha vardi hangisini beğendiysen onu verelim dedi bız firstayi aldık

    Memnun kalmaniz en onemli sekme bence konu icinde ancak soyle bir konu var bilmiyorum nekadara maal oldu arac size ama takiplerime gore ayni fiyatlara o firmadan daha iyi firmalar var. Araclari daha yeni 2012 suanda kilometre yok denecek kadar az hatta ve hatta ucak bileti gibi bir mantik var firmada daha once rezervasyon yapilirsa istediginiz sinifin bir ustunu bile daha ucuza alabiliyorsunuz. Ve kiralama deneyimimde sunu yasadim beklenti citasi hep yukseliyor bu bir saka degil bir gun bi firma 2012 70.000 de bir arac verdi bana yuzum coktu istemiyerek aldim araci hatta aradiklarinda memnuniyet icin birdaha bu durumla karsilasirsam onlarla calismayi birakacagimi soyledim. Aldigim cevap mutlu etti sizlere birdahaki konuda daha dikkatli secimler yapariz dendi. Simdi benim yaptigim resmen nankorluk neden arac 2012 sanane km sinden ama benim cita yukselmis arkadaslarimizdan biri yazmis 000370 km de arac aldim avisten diye yaa bi dusunsenize arac anca muamele islemlerini yaptirmis muayeneye gitmis bide firmaya gelmis tum yaptigi km bundan ibaret bu nedemek adam almis araci al koltuk posetlerini sen cikar demis oburu ise affiniza siginiyorum yanlis anlamayin lutfen.. Bak orada uc arac var sec birini yaa bende suphe uyandiriyor. Bide bi kac arkadasin bu firmadan dili yaninca o beni dahada tetikliyor. Ama dedigim gibi onemli olan sizin mutlulugunuz. Bir daha soyluyorum her nekadar kotuleri yaziyorsak iyileride yazacagiz. Buda sizin soylediklerinizle iyi sinifina giriyor.. Saygilar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    arkadaşlar netten ödeme yapmadan önce şubeleri arayıp fiyat en ucuz ne olur diye sorun :) izmirden 4 gün kiraladım ben havalimanından :) fiesta dizel günlüğü 70 tl :)


    Tam kaza sigortasıda dahil mi ??? Bide hangi firma hocam ???

    National Rent a car normal Kaskolu araçti ;)

    Hocam bu firmada birkac arkadasimiz sikinti yasamisti sizin deneyimleriniz nedir. Paylasirsaniz sevinirim...


    Hiç bir sıkıntı yasamadım hocam firma büyük öyle dandik degil mesela radar cezası yedim 158 lira heralde erken ödeyince indirim oluyormuş yüzde 25 arabayı teslim ederken indirimli tutardan ödedim cezayı firmaya onlar halletti gerisini

    Sikinti yasamadiginiza gercekten cok sevindim. Arac konusunda nasillardi?? Daha onceki arkadaslar anlatiyor yuksek kilometre olani var lastiklerde sikinti yasiyan var kiminde motor yagi yok denecek kadar azmis falan filan bu konuda merakim birazda kotuyu yaziyoz iyise onuda yazalimki iyilerde bilinsin... Saygilar

    Hocam araç 2010 modeldi ici gayet temizdi 1000 km civarı yol yaptım 4 günde aracın hiç arızası yoktu yani görünen yoktu koy yolunda felan çok gittim biraz hunhar kullandım arabaya yani bisey çıkmadı aracı teslim ederkende ekonomik sınıf diye rezervasyon yaptırmıştım havalimanında göreviyle birlikte otoparka gittik adam dedi hangi ekonomik araba varsa onu vereceğini söyledi gittiğimizde 2-3 tane fiesta vardi iste clio vardi başka bir araba daha vardi hangisini beğendiysen onu verelim dedi bız firstayi aldık

    Memnun kalmaniz en onemli sekme bence konu icinde ancak soyle bir konu var bilmiyorum nekadara maal oldu arac size ama takiplerime gore ayni fiyatlara o firmadan daha iyi firmalar var. Araclari daha yeni 2012 suanda kilometre yok denecek kadar az hatta ve hatta ucak bileti gibi bir mantik var firmada daha once rezervasyon yapilirsa istediginiz sinifin bir ustunu bile daha ucuza alabiliyorsunuz. Ve kiralama deneyimimde sunu yasadim beklenti citasi hep yukseliyor bu bir saka degil bir gun bi firma 2012 70.000 de bir arac verdi bana yuzum coktu istemiyerek aldim araci hatta aradiklarinda memnuniyet icin birdaha bu durumla karsilasirsam onlarla calismayi birakacagimi soyledim. Aldigim cevap mutlu etti sizlere birdahaki konuda daha dikkatli secimler yapariz dendi. Simdi benim yaptigim resmen nankorluk neden arac 2012 sanane km sinden ama benim cita yukselmis arkadaslarimizdan biri yazmis 000370 km de arac aldim avisten diye yaa bi dusunsenize arac anca muamele islemlerini yaptirmis muayeneye gitmis bide firmaya gelmis tum yaptigi km bundan ibaret bu nedemek adam almis araci al koltuk posetlerini sen cikar demis oburu ise affiniza siginiyorum yanlis anlamayin lutfen.. Bak orada uc arac var sec birini yaa bende suphe uyandiriyor. Bide bi kac arkadasin bu firmadan dili yaninca o beni dahada tetikliyor. Ama dedigim gibi onemli olan sizin mutlulugunuz. Bir daha soyluyorum her nekadar kotuleri yaziyorsak iyileride yazacagiz. Buda sizin soylediklerinizle iyi sinifina giriyor.. Saygilar..

    Bence fiyat çok iyiydi hocam yani daha ucuzunu zor bulurdum günlüğü 70 tl den aldım
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    arkadaşlar netten ödeme yapmadan önce şubeleri arayıp fiyat en ucuz ne olur diye sorun :) izmirden 4 gün kiraladım ben havalimanından :) fiesta dizel günlüğü 70 tl :)


    Tam kaza sigortasıda dahil mi ??? Bide hangi firma hocam ???

    National Rent a car normal Kaskolu araçti ;)

    Hocam bu firmada birkac arkadasimiz sikinti yasamisti sizin deneyimleriniz nedir. Paylasirsaniz sevinirim...


    Hiç bir sıkıntı yasamadım hocam firma büyük öyle dandik degil mesela radar cezası yedim 158 lira heralde erken ödeyince indirim oluyormuş yüzde 25 arabayı teslim ederken indirimli tutardan ödedim cezayı firmaya onlar halletti gerisini

    Sikinti yasamadiginiza gercekten cok sevindim. Arac konusunda nasillardi?? Daha onceki arkadaslar anlatiyor yuksek kilometre olani var lastiklerde sikinti yasiyan var kiminde motor yagi yok denecek kadar azmis falan filan bu konuda merakim birazda kotuyu yaziyoz iyise onuda yazalimki iyilerde bilinsin... Saygilar

    Hocam araç 2010 modeldi ici gayet temizdi 1000 km civarı yol yaptım 4 günde aracın hiç arızası yoktu yani görünen yoktu koy yolunda felan çok gittim biraz hunhar kullandım arabaya yani bisey çıkmadı aracı teslim ederkende ekonomik sınıf diye rezervasyon yaptırmıştım havalimanında göreviyle birlikte otoparka gittik adam dedi hangi ekonomik araba varsa onu vereceğini söyledi gittiğimizde 2-3 tane fiesta vardi iste clio vardi başka bir araba daha vardi hangisini beğendiysen onu verelim dedi bız firstayi aldık

    Memnun kalmaniz en onemli sekme bence konu icinde ancak soyle bir konu var bilmiyorum nekadara maal oldu arac size ama takiplerime gore ayni fiyatlara o firmadan daha iyi firmalar var. Araclari daha yeni 2012 suanda kilometre yok denecek kadar az hatta ve hatta ucak bileti gibi bir mantik var firmada daha once rezervasyon yapilirsa istediginiz sinifin bir ustunu bile daha ucuza alabiliyorsunuz. Ve kiralama deneyimimde sunu yasadim beklenti citasi hep yukseliyor bu bir saka degil bir gun bi firma 2012 70.000 de bir arac verdi bana yuzum coktu istemiyerek aldim araci hatta aradiklarinda memnuniyet icin birdaha bu durumla karsilasirsam onlarla calismayi birakacagimi soyledim. Aldigim cevap mutlu etti sizlere birdahaki konuda daha dikkatli secimler yapariz dendi. Simdi benim yaptigim resmen nankorluk neden arac 2012 sanane km sinden ama benim cita yukselmis arkadaslarimizdan biri yazmis 000370 km de arac aldim avisten diye yaa bi dusunsenize arac anca muamele islemlerini yaptirmis muayeneye gitmis bide firmaya gelmis tum yaptigi km bundan ibaret bu nedemek adam almis araci al koltuk posetlerini sen cikar demis oburu ise affiniza siginiyorum yanlis anlamayin lutfen.. Bak orada uc arac var sec birini yaa bende suphe uyandiriyor. Bide bi kac arkadasin bu firmadan dili yaninca o beni dahada tetikliyor. Ama dedigim gibi onemli olan sizin mutlulugunuz. Bir daha soyluyorum her nekadar kotuleri yaziyorsak iyileride yazacagiz. Buda sizin soylediklerinizle iyi sinifina giriyor.. Saygilar..

    Bence fiyat çok iyiydi hocam yani daha ucuzunu zor bulurdum günlüğü 70 tl den aldım
    :)

    hocam işin o kısmına tabikide söz söylenmez. dediğim gibi önemli olan sizin sorun yaşamamış olmanız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36


    quote:

    Orijinalden alıntı: blue0034

    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    arkadaşlar netten ödeme yapmadan önce şubeleri arayıp fiyat en ucuz ne olur diye sorun :) izmirden 4 gün kiraladım ben havalimanından :) fiesta dizel günlüğü 70 tl :)


    Tam kaza sigortasıda dahil mi ??? Bide hangi firma hocam ???

    National Rent a car normal Kaskolu araçti ;)

    Hocam bu firmada birkac arkadasimiz sikinti yasamisti sizin deneyimleriniz nedir. Paylasirsaniz sevinirim...


    Hiç bir sıkıntı yasamadım hocam firma büyük öyle dandik degil mesela radar cezası yedim 158 lira heralde erken ödeyince indirim oluyormuş yüzde 25 arabayı teslim ederken indirimli tutardan ödedim cezayı firmaya onlar halletti gerisini

    Sikinti yasamadiginiza gercekten cok sevindim. Arac konusunda nasillardi?? Daha onceki arkadaslar anlatiyor yuksek kilometre olani var lastiklerde sikinti yasiyan var kiminde motor yagi yok denecek kadar azmis falan filan bu konuda merakim birazda kotuyu yaziyoz iyise onuda yazalimki iyilerde bilinsin... Saygilar

    Hocam araç 2010 modeldi ici gayet temizdi 1000 km civarı yol yaptım 4 günde aracın hiç arızası yoktu yani görünen yoktu koy yolunda felan çok gittim biraz hunhar kullandım arabaya yani bisey çıkmadı aracı teslim ederkende ekonomik sınıf diye rezervasyon yaptırmıştım havalimanında göreviyle birlikte otoparka gittik adam dedi hangi ekonomik araba varsa onu vereceğini söyledi gittiğimizde 2-3 tane fiesta vardi iste clio vardi başka bir araba daha vardi hangisini beğendiysen onu verelim dedi bız firstayi aldık

    Memnun kalmaniz en onemli sekme bence konu icinde ancak soyle bir konu var bilmiyorum nekadara maal oldu arac size ama takiplerime gore ayni fiyatlara o firmadan daha iyi firmalar var. Araclari daha yeni 2012 suanda kilometre yok denecek kadar az hatta ve hatta ucak bileti gibi bir mantik var firmada daha once rezervasyon yapilirsa istediginiz sinifin bir ustunu bile daha ucuza alabiliyorsunuz. Ve kiralama deneyimimde sunu yasadim beklenti citasi hep yukseliyor bu bir saka degil bir gun bi firma 2012 70.000 de bir arac verdi bana yuzum coktu istemiyerek aldim araci hatta aradiklarinda memnuniyet icin birdaha bu durumla karsilasirsam onlarla calismayi birakacagimi soyledim. Aldigim cevap mutlu etti sizlere birdahaki konuda daha dikkatli secimler yapariz dendi. Simdi benim yaptigim resmen nankorluk neden arac 2012 sanane km sinden ama benim cita yukselmis arkadaslarimizdan biri yazmis 000370 km de arac aldim avisten diye yaa bi dusunsenize arac anca muamele islemlerini yaptirmis muayeneye gitmis bide firmaya gelmis tum yaptigi km bundan ibaret bu nedemek adam almis araci al koltuk posetlerini sen cikar demis oburu ise affiniza siginiyorum yanlis anlamayin lutfen.. Bak orada uc arac var sec birini yaa bende suphe uyandiriyor. Bide bi kac arkadasin bu firmadan dili yaninca o beni dahada tetikliyor. Ama dedigim gibi onemli olan sizin mutlulugunuz. Bir daha soyluyorum her nekadar kotuleri yaziyorsak iyileride yazacagiz. Buda sizin soylediklerinizle iyi sinifina giriyor.. Saygilar..

    Bence fiyat çok iyiydi hocam yani daha ucuzunu zor bulurdum günlüğü 70 tl den aldım
    :)

    hocam işin o kısmına tabikide söz söylenmez. dediğim gibi önemli olan sizin sorun yaşamamış olmanız..

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaşlar ben bu işle uğraşmış halende uğraşmakta olan biriyim.Aracım da var.Ama bazen iş gereği biraz lüks sınıf araç bulmam gerekiyor.Ben her zaman büyük firmalarla çalışmışımdır.Bugüne kadar her zaman budget ten kiralamışımdır.Bir kerede buıdget te istediğim aracı bulamayıp yesnational dan kiralamak zorunda kaldım.Hatta başımdan geçen avis le ilgili bir hatıramı anlatayım.Budgette 2 gün sonrasına önceden rezerve ettiğim sonra da planlarımda değişiklik olması sebebiyle rezerveyi iptal ettirmiştim.Aradan 1 gün geçtikten sonra yani yarın için tekrar araç rezerve etmek için budgeti aradım.Aracın kiraya gittiğini başka araç seçenekleri sundular.Bende kabul etmeyip teşekkür edip telefonu kapattım.Ofis deki elemanlar beni zaten çok iyi tanırlar gördükleri yerde ismi hatırlar ve hatta bazen geçerken çay içmek için yanlarına oturur muhabett ederim.Yani muhabbetimiz çok iyi sözü uzatnaya gerek.Bu muhabbette güler yüz ve ilgilerinden olsa gerek.Neyse istediğim aracım herzaman ki kiraladığım yerde bulamayınca Avis i aradım telefonda rezerve ettirdim.Özellikle de istediğim aracın üst sekment olduğu için yaşımın tutmadığını söyleyip müşteri temsilcisi genç sigortası yaparız dedi.Rezerve ettiğim aracı almaya ofis gittim.Şu araç bana rezerve edildi dedim verin dedim araçta kapının önünde beni almamı bekliyor.Sonra ehliyeti çıkardım hemen yaşınız tutmuyor veremeyiz dedi.Sonra ben sitelerinde yazan kuralları hatırlattım.Orada sustu.Sonra provizyon çekmemiz lazım 1000 TL dedi.Bende kredi kartını çıkardım tabiki bir hışımla 2000 TL çek dedim.Bu tepkiden sonra o da sinirlendi aracı vermemek için bahane üretmeye çalışıyor.Direksiyonunuz iyimi dedi.Bende yanımdaki aracımın ruhsatını çıkarıp aracım var dedim.1 Yıldır aracımı kullanıyorum bir sıkıntı olmadı bugüne kadar dedim.Tekrar bana sert birazda ortamı yumuşatmak amaçlı olarak beyefendi aracı size veremeyiz dedi.Neden diye sordum cevap vermedi.Ben bugüne kadar budgette araç kiraladım sizin kadar hiç bir zaman sorun çıkarmadılar.İsterseniz arayıp sorabilirsiniz sonuçta bağlı oldğunuz yer aynı.Budget araç veriyormu size diye sordu.Bende aslında mecbur olmasam bu kadar ağız kokunuzu kesinlikle çekmem dedim.Sonra bir kızgınlıkla ofisten çıktım ve müşteri hizmetleri tekrar aradım.Adama göremi araç veriyorsunuz siz diye azar bastım ağzıma ne geldiyse artık.Bir daha eğer avis ten mecbure kalsam dahi girmem girememde.Sonra national i aradım aracı telefonda rezerve ettiler gittim.O günde yola acil çıkamam gerekkiyordu.National aracı çıkardı provizyon falan çekmeden sonra aracın plakasıının altınta zeplincar yazıyor dedim.Onlarda siz national dan kiralıyorsunuz sorun olmaz merak etmeyin diyip aracı teslim etti tabiki araç biraz kaportasında çızıklar vardı dikiz aynısı kırıkdı.Ama araç yinede iyiydi.




  • Arkadaşlar merhaba , sizlerle BUDGET firmasiyla ilgili yasadigimiz kotu bir deneyimi paylasmak istiyoruz . Bununla ilgili olarak bir cok yere sikayette bulunduk ve bir blog actik . Yasadigimiz problemi burdan okuyabilirsinizhttp://budgetarackiralama.tumblr.com/post/36131174702/rezalet-bir-arac-kiralama-hizmeti-budget-i

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcesur26

    Arkadaşlar merhaba , sizlerle BUDGET firmasiyla ilgili yasadigimiz kotu bir deneyimi paylasmak istiyoruz . Bununla ilgili olarak bir cok yere sikayette bulunduk ve bir blog actik . Yasadigimiz problemi burdan okuyabilirsinizhttp://budgetarackiralama.tumblr.com/post/36131174702/rezalet-bir-arac-kiralama-hizmeti-budget-i

    hocam haklısınızda olayı çok büyütmüşünüz yani bu kadar büyütmeye gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    quote:

    Orijinalden alıntı: mcesur26

    Arkadaşlar merhaba , sizlerle BUDGET firmasiyla ilgili yasadigimiz kotu bir deneyimi paylasmak istiyoruz . Bununla ilgili olarak bir cok yere sikayette bulunduk ve bir blog actik . Yasadigimiz problemi burdan okuyabilirsinizhttp://budgetarackiralama.tumblr.com/post/36131174702/rezalet-bir-arac-kiralama-hizmeti-budget-i

    hocam haklısınızda olayı çok büyütmüşünüz yani bu kadar büyütmeye gerek yok

    Hiç bir firma kusursuz çalışmaz bence.Budget in şubelerinde şubelerine farklılık gösteriyor.Bazı şubeler şikayetvarda okuduğum kadarıyla dürüst çalışmayabiliyorlar ama örneğin Konya daki şubedekileri tebrik ediyorum.Çalışma prensiplerini çok güzel yerine getiriyorlar.Bazen bende de oluyor istediğim araç değişebiliyor.Ama biraz mantıklı düşünmek gerekirse misalen sen aracı kiraladın perşembe günü sabah dönecen sonra o bindiğin araçta bana perşembe günü akşama rezerve edildi ama sen dönmedin uzattın.Ellirinde o araç da yok o zman başka bir araç için benimle firma görüşecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcesur26

    Arkadaşlar merhaba , sizlerle BUDGET firmasiyla ilgili yasadigimiz kotu bir deneyimi paylasmak istiyoruz . Bununla ilgili olarak bir cok yere sikayette bulunduk ve bir blog actik . Yasadigimiz problemi burdan okuyabilirsinizhttp://budgetarackiralama.tumblr.com/post/36131174702/rezalet-bir-arac-kiralama-hizmeti-budget-i

    Bende bir şey var sandım...
    Ortada ne blog açacak kadar,ne de ''rezalet'' başlıkları atacak kadar kötü bir durum yok.
    Adamlar size 508 fiyatına c180 önermişler.Dizel araç olsaydı dizel araç verirlerdi zaten,demek ki onlarda zor duruma düşmüş ki 2-3 sınıf üst bir aracı verme teklifi sunmuşlar.
    Ben olsam gözüm kapalı kabul ederdim tekliflerini,varsın biraz fazla yaksın.




  • Soyle bir sey varki adamlar 3hafta onceden yapilan rezervasyonu son gune kadar problem yok diye yurutuyolar son gun adamlar dioki bizim 508 diye bi arabamiz yok bnm gitmem gereken yere 8saat surem kalms bana araba yok benzinli verelim diyo benimde benzinli arabam var biner giderim benzinli istesem herneyse bu olayi bu kadar buyuttuk cunku kimse kaale almadi bu olay bukadar buyuyunce budget bize donus yapti ve ozur dileyip iademizi yapti koyun gibi kabullenseydik bizim basimiza gelen sizin de basiniza gelebilirdi amac parayi almak degildi istemedik de amacimiz bizden sora musterilerine ayni seyleri yasatmasinar yada musteriler bunu bilerek gitsin ben zaten sahsim adina asla kiralama yapmayi dusunmuorm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcesur26

    Soyle bir sey varki adamlar 3hafta onceden yapilan rezervasyonu son gune kadar problem yok diye yurutuyolar son gun adamlar dioki bizim 508 diye bi arabamiz yok bnm gitmem gereken yere 8saat surem kalms bana araba yok benzinli verelim diyo benimde benzinli arabam var biner giderim benzinli istesem herneyse bu olayi bu kadar buyuttuk cunku kimse kaale almadi bu olay bukadar buyuyunce budget bize donus yapti ve ozur dileyip iademizi yapti koyun gibi kabullenseydik bizim basimiza gelen sizin de basiniza gelebilirdi amac parayi almak degildi istemedik de amacimiz bizden sora musterilerine ayni seyleri yasatmasinar yada musteriler bunu bilerek gitsin ben zaten sahsim adina asla kiralama yapmayi dusunmuorm


    yazdığınızdan anladığım kadarıyla kullanmış olduğunuz fluance'nin de ücretini iade etmişler.Eğer öyle yaptılarsa takdir etmek lazım.ayrıca sizin de blog da sonucu belirtmeniz lazım bence.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.