Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
145.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Avea müşteri hizmetlerine gönderdiğim e-posta aşağıdaki gibidir:

    Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeyim: Sizin vereceğiniz hizmete LANET OLSUN! 4 Nisan 2011'de numaramı taşımak için Gebze'deki avea bayii olan aslan elektronik'e gittim. Oradaki çalışanın istediği evrakları teslim ettim ve hattımın ne zaman açılacağını sordum. 3 ila 6 gün arasında açılacağını söylediler. Hattımın açılmaması üzerine 10 nisan günü işlem yaptırdığım bayii aradım. Bana avea'nın sistemlerinde 3 günlük çalışma olduğunu, gecikmenin bundan kaynaklandığını söyledi. Hattım açılmayınca 2 gün sonra(12 Nisan) saat 20:00 gibi tekrar aradım. İsteğimin işleme alındığını söylediklerinde e ne bekleniyor bir tuşa basmak bu kadar zor mu dedim. Yapabilecekleri bişey olmadığını müşteri hizmetlerini aramamı söylediler. Aradım, belgelerimdeki eksikten dolayı talebimin iptal edildiğini ve sonra tekrar kayda alındığını, 1 gün 21 saat sonra hattımın açılacağını söylediler. 14 Nisan 18:00 civarı müşteri hizmetlerini aradığımda eksik evraktan işlemimin iptal edildiğini söylediler. Bunu üzerine genel müdürlüğü arayıp hangi evrağımın eksik olduğunu sordum. Onu dahi sistemden göremediklerini söyleyip bana şu tavsiyede bulundular: başka bir bayiimizden işleminizi tekrarlayınız. Son sözümü başta söylemiştim zaten...




  • 19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Kademeli Jet Tarifeden Aylık 9 TL'liğe Geçişte 100 TL Cezai Bedel Yansıtıldı !!!

    Şubat ayında 19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Jet Tarifeden hat aldım. Mart ayında, Aveanın 1 GB - 9TL kampanyasını başlatması ile birlikte mart ayının ortalarında bu kampanya ile ilgili bilgi almak için Avea müşteri hizmetlerini aradım.Kampanyadan herhangi bir cezai bedel ödemeden faydalanabilir miyim diye sorduğumda, temsilci bana kendinden emin bir ifadeyle hiçbir ceza ödemeden 19 TL yerine 9 TL den 12 aylık taahhüdüme devam edebileceğimi söyledi.Kendisine özellikle,"bak taahhütnamede böyle böyle diyor cezai bedel filan diyor" dedim.Aynı emin ifadeyle "olmaz öyle şey canıımmm" diyerek devam etti.Buna dayanarak görüşme sırasında 9 TL'lik tarifeye geçtim.31 martta mail kutuma aveadan 126 TL tutarında bir fatura geldi. -Cezai bedel olarak faturaya 100 TL'nin üzerinde bir tutar yansıtılmış.
    Bununla ilgili 12 nisanda Avea m.h.yi aradım,
    "M.h. yetkililerinin sözleri kayıt altındadır ve Aveayı hukuken bağlayıcıdır.Ben de bu sözlere dayanarak tarife değişikliğini yaptığımı belirttim.10-15 dakika süren görüşmede neden bu geçişle ilgili cezai bedel alma hakları olmadığını anlattım.Görüşmemin dinlenerek mağduriyetimin giderilmesini,ceza bedelinin geri alınmasını talep ettim.Şikayetimle ilgili kayıt oluşturuldu.
    13 nisanda beni arama gereği duymayan Avea, "talebiniz incelendi, bizi arayın" mesajı gönderdi.Kendilerini aradığımda, imzaladığım taahhütnamede böyle bir cezayı kabullendiğimi ve birşey yapılamayacağını söylediler.
    Gerekli hukuki yollara başvurarak temsilcilerinin sözlerinin kendilerini sorumlu kıldığını kendilerine tekrar anlatacağımı kendilerine söyledim.
    Avea mh.'nin söylediklerine de güvenemeyeceksek böyle kötü sürprizlere hazırlıklı olmak gerek deme ki...
    Tüketici Hakem Heyeti dışında başvurabileceğimiz hukuki bir birim var mıdır, yoksa bu yeterli olur mu, ve sizce bu konuyla ilgili kim haklı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimfandango83

    19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Kademeli Jet Tarifeden Aylık 9 TL'liğe Geçişte 100 TL Cezai Bedel Yansıtıldı !!!

    Şubat ayında 19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Jet Tarifeden hat aldım. Mart ayında, Aveanın 1 GB - 9TL kampanyasını başlatması ile birlikte mart ayının ortalarında bu kampanya ile ilgili bilgi almak için Avea müşteri hizmetlerini aradım.Kampanyadan herhangi bir cezai bedel ödemeden faydalanabilir miyim diye sorduğumda, temsilci bana kendinden emin bir ifadeyle hiçbir ceza ödemeden 19 TL yerine 9 TL den 12 aylık taahhüdüme devam edebileceğimi söyledi.Kendisine özellikle,"bak taahhütnamede böyle böyle diyor cezai bedel filan diyor" dedim.Aynı emin ifadeyle "olmaz öyle şey canıımmm" diyerek devam etti.Buna dayanarak görüşme sırasında 9 TL'lik tarifeye geçtim.31 martta mail kutuma aveadan 126 TL tutarında bir fatura geldi. -Cezai bedel olarak faturaya 100 TL'nin üzerinde bir tutar yansıtılmış.
    Bununla ilgili 12 nisanda Avea m.h.yi aradım,
    "M.h. yetkililerinin sözleri kayıt altındadır ve Aveayı hukuken bağlayıcıdır.Ben de bu sözlere dayanarak tarife değişikliğini yaptığımı belirttim.10-15 dakika süren görüşmede neden bu geçişle ilgili cezai bedel alma hakları olmadığını anlattım.Görüşmemin dinlenerek mağduriyetimin giderilmesini,ceza bedelinin geri alınmasını talep ettim.Şikayetimle ilgili kayıt oluşturuldu.
    13 nisanda beni arama gereği duymayan Avea, "talebiniz incelendi, bizi arayın" mesajı gönderdi.Kendilerini aradığımda, imzaladığım taahhütnamede böyle bir cezayı kabullendiğimi ve birşey yapılamayacağını söylediler.
    Gerekli hukuki yollara başvurarak temsilcilerinin sözlerinin kendilerini sorumlu kıldığını kendilerine tekrar anlatacağımı kendilerine söyledim.
    Avea mh.'nin söylediklerine de güvenemeyeceksek böyle kötü sürprizlere hazırlıklı olmak gerek deme ki...
    Tüketici Hakem Heyeti dışında başvurabileceğimiz hukuki bir birim var mıdır, yoksa bu yeterli olur mu, ve sizce bu konuyla ilgili kim haklı



    Tüketici hakem heyetleri sözlü görüşmeleri kanıt olarak görmemekte bilginize.Bu tarz şikayetlerde muhattap THH'dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paradox1026


    quote:

    Orijinalden alıntı: grimfandango83

    19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Kademeli Jet Tarifeden Aylık 9 TL'liğe Geçişte 100 TL Cezai Bedel Yansıtıldı !!!

    Şubat ayında 19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Jet Tarifeden hat aldım. Mart ayında, Aveanın 1 GB - 9TL kampanyasını başlatması ile birlikte mart ayının ortalarında bu kampanya ile ilgili bilgi almak için Avea müşteri hizmetlerini aradım.Kampanyadan herhangi bir cezai bedel ödemeden faydalanabilir miyim diye sorduğumda, temsilci bana kendinden emin bir ifadeyle hiçbir ceza ödemeden 19 TL yerine 9 TL den 12 aylık taahhüdüme devam edebileceğimi söyledi.Kendisine özellikle,"bak taahhütnamede böyle böyle diyor cezai bedel filan diyor" dedim.Aynı emin ifadeyle "olmaz öyle şey canıımmm" diyerek devam etti.Buna dayanarak görüşme sırasında 9 TL'lik tarifeye geçtim.31 martta mail kutuma aveadan 126 TL tutarında bir fatura geldi. -Cezai bedel olarak faturaya 100 TL'nin üzerinde bir tutar yansıtılmış.
    Bununla ilgili 12 nisanda Avea m.h.yi aradım,
    "M.h. yetkililerinin sözleri kayıt altındadır ve Aveayı hukuken bağlayıcıdır.Ben de bu sözlere dayanarak tarife değişikliğini yaptığımı belirttim.10-15 dakika süren görüşmede neden bu geçişle ilgili cezai bedel alma hakları olmadığını anlattım.Görüşmemin dinlenerek mağduriyetimin giderilmesini,ceza bedelinin geri alınmasını talep ettim.Şikayetimle ilgili kayıt oluşturuldu.
    13 nisanda beni arama gereği duymayan Avea, "talebiniz incelendi, bizi arayın" mesajı gönderdi.Kendilerini aradığımda, imzaladığım taahhütnamede böyle bir cezayı kabullendiğimi ve birşey yapılamayacağını söylediler.
    Gerekli hukuki yollara başvurarak temsilcilerinin sözlerinin kendilerini sorumlu kıldığını kendilerine tekrar anlatacağımı kendilerine söyledim.
    Avea mh.'nin söylediklerine de güvenemeyeceksek böyle kötü sürprizlere hazırlıklı olmak gerek deme ki...
    Tüketici Hakem Heyeti dışında başvurabileceğimiz hukuki bir birim var mıdır, yoksa bu yeterli olur mu, ve sizce bu konuyla ilgili kim haklı



    Tüketici hakem heyetleri sözlü görüşmeleri kanıt olarak görmemekte bilginize.Bu tarz şikayetlerde muhattap THH'dir.


    THH derken?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.