Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
145.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • avea musterı hızmetlerınde sorunumu dınlıyolar ama sımdıye kadar kımse bana gerı donmedı bende memnun degılım musterı hızmetlerınden
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SinanBest

    ne ilginç bir topic tam 27bin küsür kez okunmuş ancak sadece 20 cevap var hayatımda gördüğüm en ilginç topic

    Bunun sebebi arama motorlarıdır... arama motorlarından AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ diye arandığında üst sayfalarda bu sonuç çıkıyor tabi millette tıklıyor ama cevap atan yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VeLiDeSiDeRo

    Benim de bir sorunum oldu ..avea bayısıne gıttım..Sorunumu anlatmaya baslamıstım kı bız yapamayız 500 ü arayın dedıler..Sunu anladımkı avea bayısı sadece telefon ,hat ve kontör satıyor...Normal telefonculardan bır farkı yok.Hoş 500 ü de aradım zar zor sorunumu hallettıler.. (3gün sonra)


    doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Marmarali



    doğru avea bayisinin neredeyse hiçbir yetkisi yok, 500de de prosedurler var onları müşteriye iletiyorlar. Ve müşteriye özel çözümler üretemiyorlar. Şu anada kadar hiç bir avea yetkilisinden , bayisinden, 500 den, sonra beni arayanlar üst düzey yetkilerden(oyle soyluyorlar) hiç bir avealıdan çözüm alamadım hep magduriyetim devam etti. O yüzden Avea bu boyle kabul etmek zorundayız yada numara taşınabilirliği geliyor.


    problem olduğu zaman avea hattında sonuç almak için şikayetvar.com a durumu yazacaksın başka yoldan anlamıyor avea
  • Bende avea müşteri hizmetleri mağduru olarak başımdan halen geçmekte olan bir olayı aktarmak istiyorum. Yaklaşık 3-4 aydır kullanmakta olduğum Nokia N70 marka cep telefonuma atılan SMS ler ulaşmıyordu. Daha doğrusu Gelen SMS lere telefonumu açıp kapattıktan sonra ulaşabiliyordum. Bende telefondan kaynaklanan bir sorundur deyip uğraşmadan telefonumu satıp Samsung D900İ telefon aldım ancak gördümki aynı sorun bu telefonda da devam ediyor hatta artık gelen mesajlar anlamsız karakterlerle dolu olarak okunamayacak şekilde geliyordu. Hemen 500 ü arayıp yardım istedim ve tam 8 gündür sorunumun çözülebilmesi için uğraşıyorum. Birde ençok kızdığım nokta hiçbir zaman aynı kişiye bağlanamadığınız için her seferinde aynı sorunları tekrar tekrar anlatıyorum ve her seferinde aynı işlemleri yaptırıp sizi arayacağız diyorlar ama aramıyorlar , hep ben arayıp durum hakkında bilgi öğreniyorum. Yakında buraya avea müşteri hizmetlerinde çalışanları tam liste olarak yayınlarım herhalde. Hatta bana aveadan gelen mesajlardan bir tanesini burada yazayım belki bu konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş yardım eder.

    DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalergun -- 22 Ekim 2008; 16:14:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kemalergun


    DEĞERLİ ABONEMİZ İLETMİŞ OLDUĞUéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééZDAN BİLGİLENDİRİLECEKSİNİZ.İYİ GÜNLERDİLERİZ. AVEA 500

    banada aynısı geliyor çalışma devam ediyor diye 1 aydır devam ediyor bakalım kapsama konusunda
    500 arayacağına
    şikayetvar.com a durumu yaz onlar seni arasın
  • avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izuner

    avea müşteri hizmetlerine küfürde etseniz , başka yardımcı olabileceğim konu var mı diyor o kadar :)

    çalışanlar alışmış artık napsınlar ...
  • Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
    2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
    Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
    Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiff -- 24 Ekim 2008; 9:51:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozeta

    Avea bayiinde 5 lira verip kontörlüden faturalıya geçmek için başvuruda bulunduğumun 7. günündeyim.
    2 gün önce de 500'ü arayıp sordum, "ne olacak bizim bu hattın durumu?" diye. "Hattınızla ilgili işlem sıraya konulmuş beyfendi" diye bi cevap aldım.
    Bugün Cuma ve son iş günü, bugün de olmazsa Pazartesiye kalacak, bu da demektir ki minimum 9 gün. YUH
    Yine de Avea'dan memnunum, az ödeyerek çok konuşturduğu için.


    hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

    arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis



    hala mrmnunum dediğin için aveada tüm işlemler her zaman aksamaya devam edecek.

    arayacaksın bağıracaksın. acımayacaksın. yoksa acınacak duruma düşersin benim gibi

    aynen seni daha çok sallarlar git şikayetvar.com a yaz 1 gün içinde deiştrsinler yayınlandıktan sonra
  • Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kemalergun

    Arkadaşlar şikayet var.com a şikayetimi yazdım ancak 3 gün oldu hala ses seda yok. dün avea dan aradılar sorunum hakkında , yine aynı sorular ve yine aynı cevaplar , sonuç yine koskoca bir sıfır yine çözüm yok yeniden bir kayıt daha açtılar. Bağırıp çağırıyorum yine çözülmüyor. Birde utanmadan bana "lütfen bağırmayın bağırınca sorununuz çözülmüyor , bağırmaya devam ederseniz görüşmeyi sonlandıracağız " diye ukalaca ve tehditkar bir cevap veriyorlar. Bu kadar pişkin ve ukala bir operatör görmedim ben. Yakında en çok arıza kaydı açtıran müşteri olarak teşekkür plaketi verecekler bana. yani avea gibi ödediğim paraya kıyasla bu kadar konuşabileceğim başka bir operatör bulsam bugün kapatacağım hattımı.

    sorun nedir?
    cuma günü akşam üzerimi yazdınız?öyle ise salı günü yayınlanır...
    1 de şikayetvar.com a kullanıcı adınla gir yayınlanmaya uygun görmemiş olabilrler




  • http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/72a24f30e8ccabb18513d58453d49bedb065c42bbcc409954787c8b1dc7f814d530f63ff2ae1734b18344



    avea temsilcisinin sabrı +16




  • avea müşteri hizmetlerinde gelişme gördüm dün aradılar beni fazla kontör düşümü için
    her zamnk gibi i hediye ve normal kontör olmasına rağmen hediye öncelikli olduğundan önce düşeceğinden normalden düştü şikayet ettim tabi ertesi sabah aradılar beni 9 'a doğru

    önce kendini tanıttı müsaitmisiniz diye sordu (hiç yapmazlardı)
    durumu anlattı bizden kaynaklanan 1 durum olmuş dedi yanlış şekilde kontör düşmüş memnuniyetiniz için size kontör yüklemesi yapacam dedi iyi dedim kontörüde aldık
    hoşgörü vardı yeni almışlar heralde bu bayanı
  • şansa bala gelmiştir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    şansa bala gelmiştir.

    nasıl olsa hep beraberiz konuşuyoruz bidahakine nasıl 1isi gelecek
  • bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


    edit. az sonra 16 gün oluyor.
    sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
    Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piri.reis -- 10 Haziran 2009; 23:38:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


    edit. az sonra 16 gün oluyor.
    sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
    Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları

    olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    bana avea müşteri hizmetleri demeyin. 15 gündür çözemediler sorunumu....


    edit. az sonra 16 gün oluyor.
    sözde en geç 48 saat içinde çözeceklerdi.
    Avrupa insan hakları mahkemesine vereceğim bunları

    olur böyle vakalar doğaldır sorun neydi bi hatırlat istersen temsilciye



    şimdi aradım.
    inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
    iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.