Şimdi Ara

AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
145.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis




    şimdi aradım.
    inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
    iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.

    ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE


    quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis




    şimdi aradım.
    inceleme halen devam ediyormuş, az kalmış sonuçlanmasına dedi.
    iğne ile kuyu kazsalar şimdiye metro gibi olurdu.

    ardından bida şikayetvar.com dan firmaya mesaj yolladan avea firmasına mesaj yolla hızlandırsınlar sıkıştır biraz bunlar böle yola geliyor



    sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
    fazla ellemeyelim.
    rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

    vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    sıkıştırdıkmı su kaynatıyorlar.
    fazla ellemeyelim.
    rekor kırmayı düşünüyorum, en geç çözülen şikayet diye.

    vay be, bu konuyu da 2 sayfa yaptık akşam akşam.

    BIRAK DAĞINIK KALSIN OZAMN canları ne zamn isterse çözsünler senin için acelesi yok ise
  • bir kere aramıştım puk sormak için çok önce 5 sene olmuştur belki ilgilenmişlerdi şimdi nasıl bilmiyorum
  • Herkese günaydın,
    biz pazar araştırmaları grubu olarak müşteri hizmetleri ile ilgili pek çok araştırma yürütüp raporlar hazırlıyoruz. Ayrıca o bölümün yetkilileri ve çalışanları ile görüşüldüğünde hiçkimse böyle ekstrem problemlerden bahsetmiyor. Ben forumdan sizlerin sorunlarını, yorumlarını toplayıp aylık rapor haline getiriyorum yani iletilmiyor diye kızdığınız sorunlar iletiliyor.
    Ancak şunu belirtmeliyim, burada söylenen 2-3 belki 10 kişinin yaşadığı müşteri hizmetleri ve bayi problemleri tüm Avea'ya mal edilmemeli. Anketlerde çıkan bayi şikayetleri olsun, müşteri temsilcisi şikayetleri olsun hepsiyle tek tek ilgileniliyor. Siz biraz da haklı olarak sorunu yaşayan kişi duyguları ile yorum yapıyorsunuz. Eğer operatör geneli böyle olsaydı şu an 12 milyondan fazla abone tarafından tercih edilmezdi.
    Avea'yı aradığımda bazen 3-4 dakika beklemek çok sinirlendiriyordu beni de. Araştırma kapsamında 444 0 532'yi(turkcell) arıyorum soru sormak için, abartmıyorum dün 11 dakika bekleyip anca bağlanabildim müşteri temsilcisine. Yani Türkiye nüfusu kadar GSM kullanıcısı olduğunu düşünürseniz bunlara anlık çözümler sunan bir müşteri temsilcisi grubu kurmak imkansızdır. Ancak yatırımla, ilgi ile hizmet iyileştirilebilir.
    Avea'nın 2004 yılında kuruldu, bunu göz önünde bulundurursanız şu an aslında ne kadar çok yol kat edildiğini görürsünüz. Turkcell ve Telsim 1994'te kurulan şirketler. 10 yıl ne demek tahmin edebilirsiniz.
    + GSM sektörü Avea pazara girene kadar o kadar kârlıydı ki tahmin bile edemezsiniz. Etrafımdaki Turkcell faturalı hat kullanıcıları eski faturalarını düşündükçe iç geçirir hep.
    +Şu an bile Turkcell'in kendi içinde konuştuğundan daha ucuza Turkcell ile konuşturan avea tarifeleri var arkadaşlar. Ancak Turkcell kullanıcıları bunu bilmiyor, kendi tarifeleri daha ucuz sanıyor. "Turkcell'liyle konuşmanın en ucuz yolu Turkcell'de" diye reklam yapılmasının sebebi bu.
    Mobil öğrenci ile 10 dakikası 2 kontöre konuşma piyasaya çıkınca yer yerinden oynamıştı zamanında.
    SMS paketleri çıkarıldığında insanlar ayda 20-30 mesaj anca atabiliyordu 2 kontöre, şu an 3-4bin mesaj atan insanlar var.
    Bugün tüm operatörlerde bu fiyatlara iletişim kurabilmemizin nedeni Avea'nın gerçekçi fiyat politikalarıdır. bence Cep1, Süper Tarife gibi değişik detaylara sahip tarifeler 1000-1200 dk botunda 1 kontör daha ucuz konuşturuyor diye hemen almayın, iyice araştırın tarifeleri. Bin tane tarife var piyasada, illa ki biri size uyar.

    Yaşadığınız sorunlara gelince, o kadar çok bekletilip kızmakta haklısınız. Bazı işlemler telefonda kaydı alınıp back-office dediğimiz yerde yapılmak zorunda. Burada da dönem dönem yoğunluklar oluyor. Yine de şikayetlerinizi eksik etmeyin ki sorun farkedilip düzeltilebilsin. Avea'da hiçkimsede (sadece müşteri hizmetleri değil) "iş yapmayalım, parayı götürelim" mantığı yok, herkes ilgili, hevesli ve sıcak kanlıdır.

    Bu dönem GSM'de bir geçiş dönemidir, orta vadede çok farklı gelişmeler yaşanabilir. Ruhunuza uyan operatörü tercih edin.

    Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
    Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

    Bilginize.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+

    Bulunduğunuz yerde çekmiyorsa bunu da şikayet edin. Şikayet ile baz kurulabiliyor.
    Ayrıca Avea güneş enerjisi ile çalışan çevreci baz istasyonları kurmaya başladı.

    Bilginize.

    hadiya diğerlerinden farkı var mı?
    çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım
  • Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



    hadiya diğerlerinden farkı var mı?
    çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


    net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.
  • Orjinalden alıntı: yigit+


    Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



    hadiya diğerlerinden farkı var mı?
    çokmu elektrik harcıyor bu bazlar bugun bi baz istasyonlu abonnin evine girim faturaları saatin yanında duruyordu bakacaktım sonra bakmadım


    net rakam bilmiyorum ama çevreci baz istasyonu olayı yayılır kısa sürede, Avea'yı yalnız bırakmazlar diye düşünüyorum. Çeşme tarafındaki rüzgar gülleri gibi ilginç olacak tamamlandığında ama pahalı biraz bu istasyonlar doğal olarak.

    zamanla ucuzlar
  • Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cashh23

    Bizim evde çekmiyo arayım baz kursunlar çatıya o zaman. öyle her arayanın istediği yere baz kurarlarsa ohooooo

    bölgenizde sorun varsa catınızın etrafı açıksa ara hemen kurarlar iyi miktarda para verirler çalışmadan geçinirsiniz
  • telefonla aradığınız zaman TÜRKİYENİN EN ÇOK KONUŞTURAN OPERAÖTÜRÜNE HOŞGELDİNİZ demiyorlarmı hasta oluyorum işt eo zaman
  • kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
    bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
    işlerine gelmiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tege

    kayseriden bi avea bayisi benim kimlik fotokopim bilgilerimle hazır kullanıma açık hat satıyormuş bunun üzerine aveayı arayım benim adıma olan numaraların kullanım dışı olmasını ve problemimi dile getirdim
    bi türlü yardımcı olupta müşteri tiskindiricisi sorunumu halletmedi iş hat kapamaya iptale geldimi
    işlerine gelmiyor

    bu konuya bak neler yapabileceğini görebilrsin
    http://forum.donanimhaber.com/m_32563090/tm.htm
  • ya bişi sorucam acil yardımınıza ihtiyacım var.telefonumdan bi numaraya msj çekiorum herkese gidio bitek ona giitmiyor bu neden olabilir acilen öğrenmem lazm ltfen yardımcı olun=(
  • acaba engellenebiliomu ailemiz tarafından flan ltfn acilen yardımınıza ihtiyacım war=(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: begüm77

    ya bişi sorucam acil yardımınıza ihtiyacım var.telefonumdan bi numaraya msj çekiorum herkese gidio bitek ona giitmiyor bu neden olabilir acilen öğrenmem lazm ltfen yardımcı olun=(

    Mesaj gönderdiğin kişiye söyle telefonundan ##002# yi tuşlayıp yese bassın büyük bi ihtimal düzelir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür54 -- 12 Şubat 2010; 16:39:08 >
  • çok şükür henüz muhtaç olmadım
  • dün ankt yapmak için aradılar memnunmuunu tarifelerden temslcilerden bende değilim dedm anlaşma sornu yaşıyorum tarifelerde brbirine yakın dedim daa iyi 1 şeyler yapın dedim
  • türkcelden avea müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmark178
    türkcelden avea müşteri hizmetlerine nasıl ulaşırım

    02124441500 veya 05054441500 numaralarıyla.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.