Şimdi Ara

avea mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
340
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • avea hattım var arkadaşlar internete girdim 5 dk durdum ve çıktım ,sonra bilgilendirme mesajı geldi hattınızda .85 krş var diye ama nasıl olur 54 tl m vardı.müşteri hizmetlerini aradım avea da böyle şeyler oluyor paket tarşife kullanman gerekiyor dedi. 5 dkk ya 54 tl lik ne yaptım ben turkcell de nete girince .50 krş kesiyor bütüngün bedava dedim bizde böyle diyor.şimdi hattımı turkcell e taşıyacağım.birdaha avea bırakın kullanmayı avea numarasını bile aramıyacağım.



  • peki.
  • Abonesi olduğun operatörden AVEA yönüne yaptığın aramalar o operatörün ücret politikası ile alakalı.

    Ayrıca hangi operatöre gidersen git, eğer wap/internet özellikli cihaz kullandığın sürece internet paketi kullanmak ZORUNDASIN. internet paketi almadığın sürece benzer sorunu BÜTÜN OPERATÖRLERDE yaşamaya devam edersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyzof

    peki.

    bunu yazmak için zahmet etmeseydin.
  • Bilgilendirmeyen operatormu
    bilinçsiz musteri mi

    sizce hangisi suçlu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Basri Mutaf

    Bilgilendirmeyen operatormu
    bilinçsiz musteri mi

    sizce hangisi suçlu?

    simsar operatör suçlu, laf cambazlığı yaparak yıllardır milleti madur ediyorlar
  • ben onların paketini almak zorunda değilim pakelerini almadım diye 5dk 54 tl kesmek zorundada değiller.avea nın sitesinde günlük ücretlendirme de yok hep paketlerini yazmışlar s ... onların paketine
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkadaşı suçlu gören arkadaşlar. Bir gün sizin başınıza da gelirse o zaman görmek lazım sizi.Böyle veya başka bir şekilde. Para kolay kazanılmıyor.
  • sadece soru sordum.
    şu suclu bu suclu demedim.
    isteyen istediği gibi alınsın.
  • Geçmiş olsun hocam.
    Avea da malesef
    Turkcelldeki gibi geçmişe dönük paket tanımlama yada vodafonedaki gibi paketsiz data kullanımı maximum bir ücretle sinirlanmiyor( sanırım günlük 5 liraydi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetlerine durumu ilettim ilk önce iptal ettirdim sonra iptalden vazgeçip numaramı taşımaya karar verdim.iptal sebebinide müşteri hiz. ilettim değerlendirip 3 iş günü içerisinde sonuçlanır dedi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.