Merhaba arkadaşlar, satın almış olduğum avea jet ile birtürlü internete giremedim. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana modem in üzerinde ışık yeşil yanmıyorsa modemi servise göndermeniz gerekli dedi. tüketici haklarına baktığımda aldığımız ürün eğer görünür bir arızası varsa ayıplı demektir ve ayıplı malın değişimi, tamir görmesi veya para iadesi istenmesi hakkındaki tercih firmaya değil tüketiciye aittir. Müteri hizmetlerine malın değişimini istiyorum dediğimde ise ürünü 1 yıl taahhüt olduğu için değişim yapılamayacağı söylendi. Bu tarz bir olay başına gelmiş kimse var mı acaba ? taahhüt durumunda yasaların nasıl işlediğini bilmiyorum o yüzden deneyimli arkadaşlar paylaşımda bulunurlarsa çok iyi olacak. (Not: ürün aldığımda bozuktu.)