Şimdi Ara

AVEA (Heryöne 500DK, 5000 SMS, 2GB NET) 23 TL - WOOPS! (153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.183
Cevap
64
Favori
278.965
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
185 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur06

    Arkadaslar sabah 6 da hattim aktif oldu , Turkcell'den tasıma yapmıştım . Gerekli smsleri yolladım woopsa , mesaj geldi; " Tebrikler! Super Firsat Paketi ile 23 TL'ye 30 gun boyunca yurtici heryone 500 dakika, yurtici heryone 5000 SMS ve 2 GB cepten interneti rahat rahat kullanabilirsin :) "
    Geçişim sağlanmış sanırım paketimde kalan dk internet SMS hakkımı online işlemlerden göremiyorum nerden bakabilirim acaba? Birde online islemlerde mevcut bakiye olarak mobil öğrenci pack gorunuyor

    KALAN SUPER FIRSAT yazı p 4545 e yolla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • By_EKReM kullanıcısına yanıt
    telefonun ayarlarında bir sorun olmasın
  • Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht

    bedava sınırsız hat verseler almam kullanmam taşımam
    Turkcell ForEver

    Taşıma orda kal şampiyon

    Liseli kaçın

    Profilim açık ordan yaşıma bakabilirsin eleman

    yaşınla zekanamı güveniyorsun **
    armut zamanla insanlar yaşayarak olgunlaşır.

    Yani ?

    Sen galiba ya aveada çalışıyorsun yada aveayla bir kan bağın var




  • Güncel fatura bilgisi neden 26 lira görünüyor. 2 hattımda da bu şekilde, ekstra kullanım yapmadım, pakette biten birşey de yok.
    Fiyatta güncelleme mi oldu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_EKReM


    quote:

    Orijinalden alıntı: By_EKReM

    Ya arkadaslar, avea da msj atamiyorum. Bi sorunmu var? Hic biseyde yapmadim ama... ?



    Mesaj merkezi numarasını komple sil doğru veya yanlış mutlaka sil
    sonra tekrar mesaj merkezi numarası yaz +905598008000
    kaydet tamamdır
    ne gerek var zaten aynı deme uygula %85 düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: az_tek

    Güncel fatura bilgisi neden 26 lira görünüyor. 2 hattımda da bu şekilde, ekstra kullanım yapmadım, pakette biten birşey de yok.
    Fiyatta güncelleme mi oldu?

    Güncel fatura da indirim veya promosyonlar gözükmez
    fatura kesildikten sonra yansır
    yani boşa sorguluyosunuz güncel faturayı paranıza yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rainmanht

    bedava sınırsız hat verseler almam kullanmam taşımam
    Turkcell ForEver

    Taşıma orda kal şampiyon

    Liseli kaçın

    Profilim açık ordan yaşıma bakabilirsin eleman

    yaşınla zekanamı güveniyorsun **
    armut zamanla insanlar yaşayarak olgunlaşır.

    Yani ?

    Sen galiba ya aveada çalışıyorsun yada aveayla bir kan bağın var

    Avea da hissem var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ben yandım eller yanmasın diye yazıyorum.

    21 Ocak tarihinde hattımı turkcellden avea woopsa taşıdım. Fatura dönemi 20 ocaktan başlıyor diye turkcell 1 gün için 54 tl fatura yollamış. Kendilerini aradığımda fatura dönemi o gün başlamış bir şey yapamayız dediler. Hangi mantığa sığıyor bu iş sadece 1 gün o da 22 dakika görüşme yaptığım hatta 1 aylık (54tl) fatura yollamak. Şikayetvara da yazım ama sonuç çıkacağını sanmıyorum. Acaba mahkemeye versem sonuç ne olur sizce??
  • hatanız faturasız hatta geçmeniz gerekirken geçmemeniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    hatanız faturasız hatta geçmeniz gerekirken geçmemeniz

    ne ilgisi var faturasız kullanmak istemiyorum ben, konuyla ilgisini anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtsubasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    hatanız faturasız hatta geçmeniz gerekirken geçmemeniz

    ne ilgisi var faturasız kullanmak istemiyorum ben, konuyla ilgisini anlamadım

    faturasız tarifeye demek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: drtsubasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    hatanız faturasız hatta geçmeniz gerekirken geçmemeniz

    ne ilgisi var faturasız kullanmak istemiyorum ben, konuyla ilgisini anlamadım

    faturasız tarifeye demek istedim

    faturasız tarifeye niye geçeyim sürekli faturalı kullanıyorum ben. Faturasızla turkcellin yaptığı bu işin ne ilgisi var onu anlamadım
  • faturasız tarifeye geçtiğiniz için yeni dönem faturanız kesilmeyecekti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biz anlaşamıycaz galiba, ben hattımı faturalı turkcellden faturalı aveaya taşıdım. Faturasız tarifeyle bir alakam yok benim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtsubasa

    Arkadaşlar ben yandım eller yanmasın diye yazıyorum.

    21 Ocak tarihinde hattımı turkcellden avea woopsa taşıdım. Fatura dönemi 20 ocaktan başlıyor diye turkcell 1 gün için 54 tl fatura yollamış. Kendilerini aradığımda fatura dönemi o gün başlamış bir şey yapamayız dediler. Hangi mantığa sığıyor bu iş sadece 1 gün o da 22 dakika görüşme yaptığım hatta 1 aylık (54tl) fatura yollamak. Şikayetvara da yazım ama sonuç çıkacağını sanmıyorum. Acaba mahkemeye versem sonuç ne olur sizce??

    Hocam detaylara bakin ama 15 gün alti kullanımda kullanilan gün sayisina bölünüyor diye biliyorum 15 günü geçerse zaten tam aliyorlar 54 nedir yaa ohaa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drtsubasa

    biz anlaşamıycaz galiba, ben hattımı faturalı turkcellden faturalı aveaya taşıdım. Faturasız tarifeyle bir alakam yok benim

    arkadaş demek istiyor ki;
    örneğin fatura tarihiniz 20 ocak diyelim. 17 ocak tarihinde turkcell faturalı hattınızı hazırkart yapsaydınız (turkcell hazırkarta geçiş süresi 48 saat) en geç 19 ocak tarihinde hattınız hazırkart olacaktı. dolayısıyla 21 ocakta yeni fatura kesilmeyecekti. bu sırada numara taşımanız tamamlanacaktı ve turkcell 1 fatura fazla kesmeyecekti.
  • fatura kesim tarihi olayı aklıma gelmediki zaten sorun orda, gelse ona göre tabiki tedbirimi alırdım
  • Beyler hala faturasizda devam ediyorumu.?? Ben geçmeyi düşünüyorum. Bilen yakin zamanda gecen varsa bilgilendirirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea'dan çok memnunum, fiyatları çok güzel seviyelerde. Bu pakete bende geçtim şimdi fakat taahhüt vermedim bakalım 500dk yetmezse başka tarifeye geçeceğim. Aynı paketi Turkcell olsa en az 39 TL ye alabilirdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 151152153154155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.