Şimdi Ara

AVEA FATURALIYA GEÇİŞ SKANDALI ...!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • bursa nilüfer carrefour avmde bulunan avea bayinizden faturasız hattımı faturalı izmir 300 tarifesine geçiş için başvuru yaptım tarifeyi özellikle belirtmeme rağmen Hattım faturalıya transfer tarifesi olrak açmış ve bayinin yaptığı yalnışı düzeltmeye çalışıyoruz
    müşteri hizmetlerini arayıp durumu ilettim ve 48 saat içinde çözeceklerini sölediler bakalım izleyip göreceğiz



  • 48 saat içinde çözerlerse skandal degildir hoş karşilanabilecek bi hatadır;çözemezse skandaldır bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu tırt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Konu tırt

    Neden?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    eğer imzaladığın sözleşmede tarife olarak izmir 300 tarifesi gözüküyorsa problem düzeltilir

    ama eğer faturalıya transfer tarifesi olarak geçmişse düzeltileceğini sanmıyorum

    imza atarken kontrol etseydiniz keşke
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Konu tırt

    Neden?

    Çünkü bu tip konular neden açılıyor anlamıyorum bayi hata yaptıysa yapmıştır burda hikaye anlatır gibi anlatmanın ne faydası var anlamıyorum başlığada skandal yazmış sanki çok büyük bi olay olmuşta onun haberini yapıyor hatalı tarifeden açılmış büyütmeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz ba?lyk dy?y olabilir ama sorayym buraya beyler Avea'ya geçi? yapasym var turkcellden ne diyorsunuz ? iyi bir seçim olur mu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sorun çözülür sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 26 Ağustos 2013; 15:38:34 >
  • İZMİR 300 yazıldı 48 saati geçmesine rğmen hala arayan yok bide işlem hızlandırıldı
  • yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere
  • 48 saaati geçti pazar öğleden sonraydı perşembe oldu ve hala cevap yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye bu tip detayları bilmeyenler yorum yazmasın bol keseden atarak lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juske -- 29 Ağustos 2013; 2:13:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye

    sadece böyle bi işte bu kadar beklettiklerini mi sanıyosunuz onlardan kaynaklanan bir hatayı düzeltmek bu kadar zor olmasa gerek hangi olay olursa olsun öncelik müşteri memnuniyeti olmalı ama siz beklemekten memnunsanız ve onların yaptığı hatayı düzeltmek için bu kadar bekletmelerini haklı görüyosanız başka bişey diyemem benimde bu ay faturam 5 lira fazla geldi 48 saat sonra haber vericez diyorlar ama vermiyorlar sen de haklısın senin işin daha uzun seni 1 haftaya belki ararlar ne de olsa 2 3 departman bakacak beni sadece 1 departman çileden çıkarıyor size allah sabır versin o zaman hem hattımı iptal edin deyince 1 haftada çözülemeyen olayların 1 dk da çözüldüğünü biliyoruz bu iş nasıl oluyor o zaman 1 dk da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye

    sadece böyle bi işte bu kadar beklettiklerini mi sanıyosunuz onlardan kaynaklanan bir hatayı düzeltmek bu kadar zor olmasa gerek hangi olay olursa olsun öncelik müşteri memnuniyeti olmalı ama siz beklemekten memnunsanız ve onların yaptığı hatayı düzeltmek için bu kadar bekletmelerini haklı görüyosanız başka bişey diyemem benimde bu ay faturam 5 lira fazla geldi 48 saat sonra haber vericez diyorlar ama vermiyorlar sen de haklısın senin işin daha uzun seni 1 haftaya belki ararlar ne de olsa 2 3 departman bakacak beni sadece 1 departman çileden çıkarıyor size allah sabır versin o zaman hem hattımı iptal edin deyince 1 haftada çözülemeyen olayların 1 dk da çözüldüğünü biliyoruz bu iş nasıl oluyor o zaman 1 dk da

    Sizin derken müşteri temsilcisi değil bayi hatası müsteri temsilciside evrağı görmeden kılını kıpırdatmaz haklıda işinden olmak var sonuçta evraksız işlem sahteciliktir sende faturanın ekran görüntüsünü paylaş yorum yaparız hatalı veya doğru diye ve Allah için oturup hesapladın mı bu 5lira nerden gelmiş diye ayrıca çoğu hattı artık iptal ettircem deyince takmıyo bile avea retention yani ikna birimi 2kr fatura ödeyenlere git iptal ettir diyo artık bilgine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye

    sadece böyle bi işte bu kadar beklettiklerini mi sanıyosunuz onlardan kaynaklanan bir hatayı düzeltmek bu kadar zor olmasa gerek hangi olay olursa olsun öncelik müşteri memnuniyeti olmalı ama siz beklemekten memnunsanız ve onların yaptığı hatayı düzeltmek için bu kadar bekletmelerini haklı görüyosanız başka bişey diyemem benimde bu ay faturam 5 lira fazla geldi 48 saat sonra haber vericez diyorlar ama vermiyorlar sen de haklısın senin işin daha uzun seni 1 haftaya belki ararlar ne de olsa 2 3 departman bakacak beni sadece 1 departman çileden çıkarıyor size allah sabır versin o zaman hem hattımı iptal edin deyince 1 haftada çözülemeyen olayların 1 dk da çözüldüğünü biliyoruz bu iş nasıl oluyor o zaman 1 dk da

    Sizin derken müşteri temsilcisi değil bayi hatası müsteri temsilciside evrağı görmeden kılını kıpırdatmaz haklıda işinden olmak var sonuçta evraksız işlem sahteciliktir sende faturanın ekran görüntüsünü paylaş yorum yaparız hatalı veya doğru diye ve Allah için oturup hesapladın mı bu 5lira nerden gelmiş diye ayrıca çoğu hattı artık iptal ettircem deyince takmıyo bile avea retention yani ikna birimi 2kr fatura ödeyenlere git iptal ettir diyo artık bilgine

    5 lira fazla gelemez faturam çünkü red mini kullanıyorum ve bu tarifedeki sınırı aşmam imkansız anca yurtdışını yada özel bir numarayı aramam lazım ki böyle bişey yapmadım ayrıca online işlemlerden baktığımda ücretli bir işlem yok ayrıca sizde demişsiniz hattı kapattıracağım deyince artık takmıyorlar ama eskiden takıyorlardı ve birçok örneği mevcut müşteri sayısı artınca değersiz olduk bu kötü bişey bayi resmi evrağa düzgün yazmıştır ama sisteme yanlış girilmiştir bayiye telefon edip sorabilirler yada mail atıp teyit ederler bayinin cevap vermesi ne kadar sürer sizce müşteri olarak değer görmüyorsak burda hata vardır sana samsung s4 active örneğini vereyim amerikada 1 defaya mahsus değiştirirlerken neden başka bi yerde yapmıyorlar ayrıca samsung kore markası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye bu tip detayları bilmeyenler yorum yazmasın bol keseden atarak lütfen


    (*) Tarifelere numara taşıma, yeni hat tesisi ve faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup 12 fatura dönemi boyunca Avea'nın faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhütte bulunan müşterilerimiz için 12 fatura dönemi boyunca geçerli fiyatlardır.

    48 saaatte çözemeyeceklerse neden yallnıs bilgi veriyolar peki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye bu tip detayları bilmeyenler yorum yazmasın bol keseden atarak lütfen


    (*) Tarifelere numara taşıma, yeni hat tesisi ve faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup 12 fatura dönemi boyunca Avea'nın faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhütte bulunan müşterilerimiz için 12 fatura dönemi boyunca geçerli fiyatlardır.

    48 saaatte çözemeyeceklerse neden yallnıs bilgi veriyolar peki

    Boşver takma düzelir sen dakikaları kullan nasılsa parasını odemeyeceksin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske



    Boşver takma düzelir sen dakikaları kullan nasılsa parasını odemeyeceksin

    sözler ay sonuymus yogunluk varmıs o yüzden yapamayolarmıs son snuç aşamasına daha gelemediler nedense
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazor

    yapacakları çok basit bişey ama ne kadar çok uğraştırıyolar gereksiz yere

    Size göre laylaylom adamlara göre yasallık evraklarda ne yazıyo kontrol etmeden hiç bişey yapmaz
    hattı kapatcaklar komple tekrar hattı aktif etcekler hat kapandığı için vergiler toplu yansıcak ve o ayki 12aya bölünen vergiler hariç diğer ücretler silinecek bu olaya 2 3 departman bakacak yani basit deyip bol keseden attığınız olaya
    neden hat kapanıyo tekrar açılıyo diceksin şimdi avea tarifesinden izmirli tarifelere direk geçiş yok ya yeni hat alcak veya no taşıcak adamlarda hattı kapatıp yeni bi hatmış gibi aktif ediyolar konu sahibi 1 hafta beklicek 48saat hikaye bu tip detayları bilmeyenler yorum yazmasın bol keseden atarak lütfen


    (*) Tarifelere numara taşıma, yeni hat tesisi ve faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla kaydolup 12 fatura dönemi boyunca Avea'nın faturalı tarifelerinde kalacaklarına dair taahhütte bulunan müşterilerimiz için 12 fatura dönemi boyunca geçerli fiyatlardır.

    48 saaatte çözemeyeceklerse neden yallnıs bilgi veriyolar peki

    Ben 10 yıl kullandım çok sorun yaşadım.Hiçbir sorunuma 30 günden önce dönmediler,dönüş yaptıklarını da çözmediler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd


    Ben 10 yıl kullandım çok sorun yaşadım.Hiçbir sorunuma 30 günden önce dönmediler,dönüş yaptıklarını da çözmediler..

    2005 den beri kullandım sorunda yaşadım ama son dönemlerde hep çözüme ulaştım peşini bırakmadım ısrar ısrar zafer benm oldu
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.