Şimdi Ara

AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese iyi pazarlar

    Avatar indirdim 3d 50 gb ancak iso olarak cikti ancak pc de acinca icindeki klasorler cok farkli...bu filmi pc de nasil acarim.Aslında filmi açıyorum ama sağ-ol veya alt üst olarak iki görüntü gelmiyor diğer 3d filmlerdeki gibi , normal film gibi gözüküyor

     AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darnglove -- 21 Temmuz 2013; 17:15:27 >



    _____________________________
    REFERANSLARIMI PROFİLİMDEN GÖREBİLİRSİNİZ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    herkese iyi pazarlar

    Avatar indirdim 3d 50 gb ancak iso olarak cikti ancak pc de acinca icindeki klasorler cok farkli...bu filmi pc de nasil acarim.Aslında filmi açıyorum ama sağ-ol veya alt üst olarak iki görüntü gelmiyor diğer 3d filmlerdeki gibi , normal film gibi gözüküyor

     AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)


    hocam nfosunu buraya atsana
    _____________________________


    Lenovo IdeaPad Z580 Kullanıcılar Platformu

    Lenovo Z580-59347084 8 GB Ram 1 TB HDD NVİDİA GT635M




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    herkese iyi pazarlar

    Avatar indirdim 3d 50 gb ancak iso olarak cikti ancak pc de acinca icindeki klasorler cok farkli...bu filmi pc de nasil acarim.Aslında filmi açıyorum ama sağ-ol veya alt üst olarak iki görüntü gelmiyor diğer 3d filmlerdeki gibi , normal film gibi gözüküyor

     AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)


    hocam nfosunu buraya atsana

    Nfo derken?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darnglove -- 22 Temmuz 2013; 0:53:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    REFERANSLARIMI PROFİLİMDEN GÖREBİLİRSİNİZ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    herkese iyi pazarlar

    Avatar indirdim 3d 50 gb ancak iso olarak cikti ancak pc de acinca icindeki klasorler cok farkli...bu filmi pc de nasil acarim.Aslında filmi açıyorum ama sağ-ol veya alt üst olarak iki görüntü gelmiyor diğer 3d filmlerdeki gibi , normal film gibi gözüküyor

     AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)


    hocam nfosunu buraya atsana

    Nfo derken?

    hocam dvdnin isosunun altında bi dosya var ya ona sağ tıklayın birlikte aç not defteriyle diyin ordaki yazıları buraya yazın
    _____________________________


    Lenovo IdeaPad Z580 Kullanıcılar Platformu

    Lenovo Z580-59347084 8 GB Ram 1 TB HDD NVİDİA GT635M




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    quote:

    Orijinalden alıntı: byhackermstf

    quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    herkese iyi pazarlar

    Avatar indirdim 3d 50 gb ancak iso olarak cikti ancak pc de acinca icindeki klasorler cok farkli...bu filmi pc de nasil acarim.Aslında filmi açıyorum ama sağ-ol veya alt üst olarak iki görüntü gelmiyor diğer 3d filmlerdeki gibi , normal film gibi gözüküyor

     AVATAR 3D İSO İNDİRDİM AMA AÇAMIYORUM(resimli)


    hocam nfosunu buraya atsana

    Nfo derken?

    hocam dvdnin isosunun altında bi dosya var ya ona sağ tıklayın birlikte aç not defteriyle diyin ordaki yazıları buraya yazın

    o dediğniz dosyayı note ile açtım bu şekile yazılar çıktı..

    [disc]
    type=BD-ROM
    version=AnyDVD HD 7.1.1.0 (BDPHash.bin 12-11-09)
    totalsectors=24438784
    label=RED_BIRD_3D_FE
    region=0


    şimdi egreat r6s plus ile direk olarak açtım filmi ama ilginç birşey var altyazılar gözlükle 3d film izlerken çok bulanık gözüküyor yani okurken insanın gözü bozuluyor bu nasıl düzeltilir acaba ?
    _____________________________
    REFERANSLARIMI PROFİLİMDEN GÖREBİLİRSİNİZ...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    resim edit program
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.